rwIcIk Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 "Nowy rekord okrążenia toru Nurburgring należy do... marki Dodge. To właśnie Dodge Viper SRT10 ACR pobił w obecności niezależnych świadków dotychczasowy rekord okrążenia w kategorii samochodów dopuszczonych do publicznego ruchu drogowego (uzyskany czas: 7 minut 22,1 sekundy)." SAMAR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RRRRRR Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 > (uzyskany czas: 7 > minut 22,1 sekundy)." Zdaje sie, ze wlasnie tyle mial Nissan GT-R Black Edition - zmierzone testowo, nieoficjalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 a wszystko oczywiście seryjne -))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RRRRRR Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 > a wszystko oczywiście seryjne -))) GT-R'a Black Edition można zamówić bez większych problemów u dilerów nissana. Ot - kolejna wersja seryjnie produkowanego modelu, jak Type-R u hondy :-). A viper... to pewnie zupełnie inna historia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 Najpierw Nissan GT-R pobił ubiegłoroczny rekord Pagani Zondy, potem w czerwcu Chevrolet puścił Corvette ZR1, a w sierpniu wszystkich pogodził Viper... ciekawe co następne - wzmocnione Audi R8, wzmocnione Ferrari? Inna ciekawostka. Pagani Zonda w zeszłym roku ustanawiając rekord miała 602 KM, Nissan 550 KM, Corvette 615 KM, a Viper 638 KM. Po Nissanie widać, że napęd 4x4 dużo daje... szkoda że czas nieoficjalny. Oficjalny czas GTRa jest słąbszy, bo to czas zwykłej wersji, podczas gdy ten niepotwierdzony osiągnęła wzmocniona wersja V-spec A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 > Najpierw Nissan GT-R pobił ubiegłoroczny rekord Pagani Zondy, potem w > czerwcu Chevrolet puścił Corvette ZR1, a w sierpniu wszystkich > pogodził Viper... ciekawe co następne - wzmocnione Audi R8, > wzmocnione Ferrari? > Inna ciekawostka. Pagani Zonda w zeszłym roku ustanawiając rekord > miała 602 KM, Nissan 550 KM, Corvette 615 KM, a Viper 638 KM. Po > Nissanie widać, że napęd 4x4 dużo daje... szkoda że czas > nieoficjalny. Oficjalny czas GTRa jest słąbszy, bo to czas > zwykłej wersji, podczas gdy ten niepotwierdzony osiągnęła > wzmocniona wersja V-spec > A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten > samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował. bardzo precyzyjna skrzynia biegow, ze juz o samej skaczecej dzwigni nie wspomne a design konsoli centralnej przemilcze pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 a podobno amerykańskie auta potrafią jeździć tylko prosto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 > Najpierw Nissan GT-R pobił ubiegłoroczny rekord Pagani Zondy, potem w > czerwcu Chevrolet puścił Corvette ZR1, a w sierpniu wszystkich > pogodził Viper... ciekawe co następne - wzmocnione Audi R8, > wzmocnione Ferrari? > Inna ciekawostka. Pagani Zonda w zeszłym roku ustanawiając rekord > miała 602 KM, Nissan 550 KM, Corvette 615 KM, a Viper 638 KM. Po > Nissanie widać, że napęd 4x4 dużo daje... szkoda że czas > nieoficjalny. Oficjalny czas GTRa jest słąbszy, bo to czas > zwykłej wersji, podczas gdy ten niepotwierdzony osiągnęła > wzmocniona wersja V-spec > A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten > samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował. na tym filmie tez widac że tor nadaje się bardziej dla terenówek a przejazd nie był czysty, ciągła jazda na odcinke i 2 razy źle wrzucony bieg ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RRRRRR Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 a dla porównania GT-R na Nuerburgringu w 7:38. Widać, że w porównaniu do vipera b. dużo nadrabia automatyczną skrzynią (nie widzę, czy kierowca zmienia biegi łopatkami, czy leci na pełnym automacie) i tym podwójnym sprzęgłem. No i zawieszenie, trakcja - to zupełnie inna bajka. Mam nadzieję, że wkrótce GT-R znowu pozamiata Amerykańców ;-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 11 Września 2008 Udostępnij Napisano 11 Września 2008 > a >> tu jazda gtr'em wydaje sie byc igraszka w porowaniu do vipera, gdzie widac (przynajmniej mi sie tak wydaje) jak kierowca walczy z auem pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 12 Września 2008 Udostępnij Napisano 12 Września 2008 > jazda gtr'em wydaje sie byc igraszka w porowaniu do vipera, gdzie > widac (przynajmniej mi sie tak wydaje) jak kierowca walczy z > auem > pozdr. To wygląda na ciężki bój o utrzymanie się na czarnym . Takie efekty jak duży moment na tylną oś i bez kontroli trakcji no. Pagani Zonda, która ma 602 KM i naped na tył, się prowadziła dużo spokojniej - http://es.youtube.com/watch?v=250QrEy_Sh8 Porównując jazdę Vipera i Zondy widać, że skonstruowanie dobrego samochodu sportowego nie polega na prostym wrzuceniu mocnego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 12 Września 2008 Udostępnij Napisano 12 Września 2008 No dobra a jak wypada tam Bugatttttti ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2008 > A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten > samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował. Tragedii nie ma, ale dźwięk silnika na wysokich obrotach jak w starej Syrenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 12 Września 2008 Udostępnij Napisano 12 Września 2008 > No dobra a jak wypada tam Bugatttttti ? chyba nieliczni właściciele bugatti przestraszyli się marnej nawierzchni nurburgringa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2008 > To wygląda na ciężki bój o utrzymanie się na czarnym . Takie efekty > jak duży moment na tylną oś i bez kontroli trakcji no. Pagani > Zonda, która ma 602 KM i naped na tył, się prowadziła dużo > spokojniej - http://es.youtube.com/watch?v=250QrEy_Sh8 > Porównując jazdę Vipera i Zondy widać, że skonstruowanie dobrego > samochodu sportowego nie polega na prostym wrzuceniu mocnego > silnika IMO ten Viper, to też pewnie dostał europejską zawiechę- na resorach nie dałby rady Ale fakt - Zonda troche, ale tylko troche kulturalniej śmiga Kierownik w Zondzie niezły jest na ostaniej prostej - rozpędza się z jedną ręką na kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2008 > Mam nadzieję, że wkrótce GT-R znowu pozamiata Amerykańców ;-). Pełna kultura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.