Skocz do zawartości

No i amerykańce górą


rwIcIk

Rekomendowane odpowiedzi

"Nowy rekord okrążenia toru Nurburgring należy do... marki Dodge. To właśnie Dodge Viper SRT10 ACR pobił w obecności niezależnych świadków dotychczasowy rekord okrążenia w kategorii samochodów dopuszczonych do publicznego ruchu drogowego (uzyskany czas: 7 minut 22,1 sekundy)."

SAMAR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wszystko oczywiście seryjne -)))

GT-R'a Black Edition można zamówić bez większych problemów u dilerów nissana. Ot - kolejna wersja seryjnie produkowanego modelu, jak Type-R u hondy :-).

A viper... to pewnie zupełnie inna historia :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw Nissan GT-R pobił ubiegłoroczny rekord Pagani Zondy, potem w czerwcu Chevrolet puścił Corvette ZR1, a w sierpniu wszystkich pogodził Viper... ciekawe co następne - wzmocnione Audi R8, wzmocnione Ferrari?

Inna ciekawostka. Pagani Zonda w zeszłym roku ustanawiając rekord miała 602 KM, Nissan 550 KM, Corvette 615 KM, a Viper 638 KM. Po Nissanie widać, że napęd 4x4 dużo daje... szkoda że czas nieoficjalny. Oficjalny czas GTRa jest słąbszy, bo to czas zwykłej wersji, podczas gdy ten niepotwierdzony osiągnęła wzmocniona wersja V-spec

A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpierw Nissan GT-R pobił ubiegłoroczny rekord Pagani Zondy, potem w

> czerwcu Chevrolet puścił Corvette ZR1, a w sierpniu wszystkich

> pogodził Viper... ciekawe co następne - wzmocnione Audi R8,

> wzmocnione Ferrari?

> Inna ciekawostka. Pagani Zonda w zeszłym roku ustanawiając rekord

> miała 602 KM, Nissan 550 KM, Corvette 615 KM, a Viper 638 KM. Po

> Nissanie widać, że napęd 4x4 dużo daje... szkoda że czas

> nieoficjalny. Oficjalny czas GTRa jest słąbszy, bo to czas

> zwykłej wersji, podczas gdy ten niepotwierdzony osiągnęła

> wzmocniona wersja V-spec

> A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten

> samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował.

bardzo precyzyjna skrzynia biegow, ze juz o samej skaczecej dzwigni nie wspomne biglaugh.gif a design konsoli centralnej przemilcze grinser006.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpierw Nissan GT-R pobił ubiegłoroczny rekord Pagani Zondy, potem w

> czerwcu Chevrolet puścił Corvette ZR1, a w sierpniu wszystkich

> pogodził Viper... ciekawe co następne - wzmocnione Audi R8,

> wzmocnione Ferrari?

> Inna ciekawostka. Pagani Zonda w zeszłym roku ustanawiając rekord

> miała 602 KM, Nissan 550 KM, Corvette 615 KM, a Viper 638 KM. Po

> Nissanie widać, że napęd 4x4 dużo daje... szkoda że czas

> nieoficjalny. Oficjalny czas GTRa jest słąbszy, bo to czas

> zwykłej wersji, podczas gdy ten niepotwierdzony osiągnęła

> wzmocniona wersja V-spec

> A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten

> samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował.

na tym filmie tez widac że tor nadaje się bardziej dla terenówek a przejazd nie był czysty, ciągła jazda na odcinke i 2 razy źle wrzucony bieg .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a

dla porównania GT-R na Nuerburgringu w 7:38. Widać, że w porównaniu do vipera b. dużo nadrabia automatyczną skrzynią (nie widzę, czy kierowca zmienia biegi łopatkami, czy leci na pełnym automacie) i tym podwójnym sprzęgłem. No i zawieszenie, trakcja - to zupełnie inna bajka.

Mam nadzieję, że wkrótce GT-R znowu pozamiata Amerykańców ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jazda gtr'em wydaje sie byc igraszka w porowaniu do vipera, gdzie

> widac (przynajmniej mi sie tak wydaje) jak kierowca walczy z

> auem

> pozdr.

To wygląda na ciężki bój o utrzymanie się na czarnym smile.gif . Takie efekty jak duży moment na tylną oś i bez kontroli trakcji no. Pagani Zonda, która ma 602 KM i naped na tył, się prowadziła dużo spokojniej - http://es.youtube.com/watch?v=250QrEy_Sh8

Porównując jazdę Vipera i Zondy widać, że skonstruowanie dobrego samochodu sportowego nie polega na prostym wrzuceniu mocnego silnika smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A tutaj jest FILMz rekordowego okrążenia. Widać na tym filmie, że ten

> samochód najchętniej echałby prosto, albo driftował.

Tragedii nie ma, ale dźwięk silnika na wysokich obrotach jak w starej Syrenie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wygląda na ciężki bój o utrzymanie się na czarnym . Takie efekty

> jak duży moment na tylną oś i bez kontroli trakcji no. Pagani

> Zonda, która ma 602 KM i naped na tył, się prowadziła dużo

> spokojniej - http://es.youtube.com/watch?v=250QrEy_Sh8

> Porównując jazdę Vipera i Zondy widać, że skonstruowanie dobrego

> samochodu sportowego nie polega na prostym wrzuceniu mocnego

> silnika

IMO ten Viper, to też pewnie dostał europejską zawiechę- na resorach nie dałby rady zlosnik.gif

Ale fakt - Zonda troche, ale tylko troche kulturalniej śmiga ok.gif

Kierownik w Zondzie niezły jest na ostaniej prostej - rozpędza się z jedną ręką na kierownicy hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.