Skocz do zawartości

Nowe ceny


dUr3x

Rekomendowane odpowiedzi

> kurcze,ale mnie zalatwili z ta zmiana gamy:/ chcialem zamawiac 1.6

> 120km w wersji emotion,a oni ja wycofali w przypadku tego

> silnika:/ teraz nie wiem czy jednak isc w tego 1.9 150km

> EMOTION czy moze 2.0 SPORT,kurcze...

zeby.GIF jak Ci zalezy pytaj dilerow co na stokach maja ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kurcze,ale mnie zalatwili z ta zmiana gamy:/ chcialem zamawiac 1.6

> 120km w wersji emotion,a oni ja wycofali w przypadku tego

> silnika:/ teraz nie wiem czy jednak isc w tego 1.9 150km

> EMOTION czy moze 2.0 SPORT,kurcze...

jak dużo jeździsz po mieście i w korkach - olej tego 2.0 - będziesz spokojniejszy.

Rozmawiałem z kilkoma osobami żadna nie chwali DPFa by Fiat na przykładach:

Sedici 1.9 Multijet

Fiat Bravo 1.6 Multijet

Alfa Romeo 2.4 Multijet Q4

Może są jacyś zadowoleni...?? Ja nie spotkałem.

Może akurat trafiłem na ludzi którzy nie umieją tego eksploatować - nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wersja SPORT rzeczywisice ma sportowe zawiesznie? ten 2.0 ma super parametry. w moim miescie raczej nie stoi sie w korkach ,a ruch odbywa sie w miare plynnie. jak oceniacie silnik 1.9 150KM,tylko on jest jeszcze w wersji EMOTION ,chyba,ze poszykam jeszcze gdzies tego 1.4 120KM w Emotion. co sadzicie o tym 1.4 120KM? rocznie robie ok 30tys. km. jakos bardzo nie szaleje,lecz jak mialem na jazdach 1.9 120KM to mu troche mocy brakowalo-moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy wersja SPORT rzeczywisice ma sportowe zawiesznie? ten 2.0 ma

> super parametry. w moim miescie raczej nie stoi sie w korkach ,a

> ruch odbywa sie w miare plynnie. jak oceniacie silnik 1.9

> 150KM,tylko on jest jeszcze w wersji EMOTION ,chyba,ze poszykam

> jeszcze gdzies tego 1.4 120KM w Emotion. co sadzicie o tym 1.4

> 120KM? rocznie robie ok 30tys. km. jakos bardzo nie szaleje,lecz

> jak mialem na jazdach 1.9 120KM to mu troche mocy brakowalo-moim

> zdaniem.

chyba niższe sporty mają zeby.GIF i twardsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy wersja SPORT rzeczywisice ma sportowe zawiesznie?

Zalezy co rozumiesz przez sportowe zawieszenie zlosnik.gif

Ma twardsze od pozostałych wersji, ale sportowym bym go nie nazwał.

ten 2.0 ma

> super parametry. w moim miescie raczej nie stoi sie w korkach ,a

> ruch odbywa sie w miare plynnie. jak oceniacie silnik 1.9

> 150KM,tylko on jest jeszcze w wersji EMOTION ,chyba,ze poszykam

> jeszcze gdzies tego 1.4 120KM w Emotion. co sadzicie o tym 1.4

> 120KM? rocznie robie ok 30tys. km. jakos bardzo nie szaleje,lecz

> jak mialem na jazdach 1.9 120KM to mu troche mocy brakowalo-moim

> zdaniem.

Jak chcesz brać t-jet to bierz 150 KM, spalanie niewiele większe, a frajda zdecydowanie większa zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zalezy co rozumiesz przez sportowe zawieszenie

> Ma twardsze od pozostałych wersji, ale sportowym bym go nie nazwał.

> ten 2.0 ma

> Jak chcesz brać t-jet to bierz 150 KM, spalanie niewiele większe, a

> frajda zdecydowanie większa

4,2 czy cos podobno po miescie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy wersja SPORT rzeczywisice ma sportowe zawiesznie? ten 2.0 ma

> super parametry. w moim miescie raczej nie stoi sie w korkach ,a

> ruch odbywa sie w miare plynnie. jak oceniacie silnik 1.9

> 150KM,tylko on jest jeszcze w wersji EMOTION ,chyba,ze poszykam

> jeszcze gdzies tego 1.4 120KM w Emotion. co sadzicie o tym 1.4

> 120KM? rocznie robie ok 30tys. km. jakos bardzo nie szaleje,lecz

> jak mialem na jazdach 1.9 120KM to mu troche mocy brakowalo-moim

> zdaniem.

jak ci w 1,9 120 brakowało trochę mocy to w 1,4 120 ci jej na pewno wystarczy (nie odczuwa sie wogóle turbodziury - maksymalny moment masz przy 1750 obrotach a nawet przy ekojeździe jeżdzisz w benzynie z większą prędkością obrotową), jak się nie szaleje to w mieszanych trasach spali poniżej 7 l na 100, przy spokojnej jeżdzie w trasie można zejść poniżej 6, sam robię podobne przebiegi i nie załuję, a wybór 1,4 120 był trochę przypadkowy tj. z uwagi na wysoki rabat przy tej konkretnej wersji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy wersja SPORT rzeczywisice ma sportowe zawiesznie? ten 2.0 ma

> super parametry. w moim miescie raczej nie stoi sie w korkach ,a

> ruch odbywa sie w miare plynnie. jak oceniacie silnik 1.9

> 150KM,tylko on jest jeszcze w wersji EMOTION ,chyba,ze poszykam

> jeszcze gdzies tego 1.4 120KM w Emotion. co sadzicie o tym 1.4

> 120KM? rocznie robie ok 30tys. km. jakos bardzo nie szaleje,lecz

> jak mialem na jazdach 1.9 120KM to mu troche mocy brakowalo-moim

> zdaniem.

Jeżdżę dość mocnym dieslem - jednak dla mnie kojarzenie diesla i sportu to porażka. Diesel ma być oszczędny i tyle.

Jeśli chcieć super sportowych wrażeń - trzeba poczekać czy Fiat zdecyduje się wprowadzić 1.8 T-jet do Bravo. 200 KM w benzynie - to będzie fajnie fruwać.

Jeździłem Bravo 1.4 T-jet 120. - i wrażenia z jazdy mam baardzo pozytywne. Może nie ma takiego "uderzenia młotkiem" gdzieś w okolicy 2000 - ale moc rozwija baardzo płynnie i zakres obrotów ma spory. Naprawdę w turbo-benzynie można mówić o frajdzie z jazdy. Porównując go do 1.9 MJ - cóż doceniłem tą ciszę w środku przy uruchomieniu zimnego silnika.

Co do spalania - przejechałem nim kilkadziesiąt km - nie wyszedł z 10/100 ale chciałem się nim nacieszyć - więc ma potencjał na sporo mniejsze spalanie.

Aczkolwiek - w dłuższych dystansach porównywalne diesle - 1.9 MJ 120 i 150 KM będą na pewno znacznie oszczędniejsze niż te małe benzyniaki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

T-Jeta 150km nie chce. myslalem nad 1.6 120KM,lecz odradzano mi ze wzgledu na wysilenie jednostki oraz DPF i koszty jakie sie z tym moga wiazac,wiec zostal mi 1.4 120KM i 1.9 150KM. Co do 2.0, to tez raczej odpada ,ze wzgledu na to ,ze nie chce miec wersji SPORT, poniewaz bardziej podoba mi sie EMOTION. Trzeba bedzie zabrac na jazdy i wybrac miedzy jednym, a drugim. dziekuje sie porady:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździłem Bravo 1.4 T-jet 120. - i wrażenia z jazdy mam baardzo

> pozytywne. Może nie ma takiego "uderzenia młotkiem" gdzieś w

> okolicy 2000 - ale moc rozwija baardzo płynnie i zakres obrotów

> ma spory. Naprawdę w turbo-benzynie można mówić o frajdzie z

> jazdy. Porównując go do 1.9 MJ - cóż doceniłem tą ciszę w środku

> przy uruchomieniu zimnego silnika.

O to to, a jak kiedyś pisałem że Diesel klekocze, to mnie wyśmiano zlosnik.gif

Ja mam T-Jeta 120KM i jestem super zadowolony. Temu silnikowi niczego nie brakuje: jest cichutki, elastyczny, dynamiczny, ma się wrażenie jakiejś takiej lekkości i płynności przy przyspieszaniu. Potrafi być dynamiczny, a jak się jedzie spokojnie to będzie dosyć oszczędny.

Także ja zdecydowanie polecam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i nic, w dzisiejszych czasach już większość jednostek jest

> wysilona. Niewysilony to był np. benzynowy 1.4 60 KM w oplu

> Astrze

> Takie czasy

i 1.9 90KM w audi hehe.gif

żeby mieć 150km to by trzeba mieć jakieś 3.0 hehe.gif

tak to tylko w USA robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to to, a jak kiedyś pisałem że Diesel klekocze, to mnie wyśmiano

> Ja mam T-Jeta 120KM i jestem super zadowolony. Temu silnikowi niczego

> nie brakuje: jest cichutki, elastyczny, dynamiczny, ma się

> wrażenie jakiejś takiej lekkości i płynności przy

> przyspieszaniu. Potrafi być dynamiczny, a jak się jedzie

> spokojnie to będzie dosyć oszczędny.

> Także ja zdecydowanie polecam

Ciekawi mnie tylko żywotność tej t-dmuchawki zlosnik.gif Cała reszta idealnie spełnia moje oczekiwania zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawi mnie tylko żywotność tej t-dmuchawki Cała reszta idealnie

> spełnia moje oczekiwania

A ile chcesz nią przejechać 500 tys?

Przy normalnej eksploatacji nie powinno być źle. A jak debil siędzie za kółkiem to i 100 tys nie wytrzyma.

Przecież już jeździły 110 KM turbo w Uno, Punto 1 (136 KM) Renault 5 Turbo (też coś koło 120 KM)- z materiałowo- wytrzymałosciowego punktu widzenia to żadna nowość, z tym że te dzisiejsze są bardziej pro-eko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A ile chcesz nią przejechać 500 tys?

> Przy normalnej eksploatacji nie powinno być źle. A jak debil siędzie

> za kółkiem to i 100 tys nie wytrzyma.

No właśnie o to mi chodzi - przy kupnie używanego ważny element do sprawdzenia aby zmniejszyć ryzyko kupna z ledwo zipiącą turbiną (jak z np. wariatorem w fiatowskich silnikach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.