Skocz do zawartości

Za grube przednie piasty!


Glaca

Rekomendowane odpowiedzi

W moim uno przednie piasty są grubsze niż tylne.

Na tył felga stalowa wchodzi luźno a na przód ciężko a już zdjąć to trzeba z buta.

Chciałbym wybadać czy ktoś też tak ma?

Czy to może nasza rodzima produkcja tak nas rozpieszczała dokładnością czy włochy były "normalne"?

Chodzi o to że jak zakładam alusy z pierścieniami centrującymi to z tyłu jest ok a z przodu ni chu chu i te pierścienie mi miażdży i zaś jest bicie na kole wrrr.gif

No kochani - suwmiareczki i do dzieła grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim uno przednie piasty są grubsze niż tylne.

> Na tył felga stalowa wchodzi luźno a na przód ciężko a już zdjąć to

> trzeba z buta.

> Chciałbym wybadać czy ktoś też tak ma?

> Czy to może nasza rodzima produkcja tak nas rozpieszczała

> dokładnością czy włochy były "normalne"?

> Chodzi o to że jak zakładam alusy z pierścieniami centrującymi to z

> tyłu jest ok a z przodu ni chu chu i te pierścienie mi miażdży i

> zaś jest bicie na kole

> No kochani - suwmiareczki i do dzieła

nie są grubsze z przodu tylko dłuższe - ot cała różnica

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi tam w Bestii i przod i tyl wchodzi i zchodzi luzno

> moze to ja mam problem z wozem

Masz zeby.GIF Ale najciekawsze jest to, że oryginalne włoskie felgi wchodziły mi na piasty z przodu i z tyło tak samo dobrze natomiast krajowe wchodzą tragicznie na przód (na tył bez problemu) icon_eek.gifhmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz Ale najciekawsze jest to, że oryginalne włoskie felgi wchodziły

> mi na piasty z przodu i z tyło tak samo dobrze natomiast krajowe

> wchodzą tragicznie na przód (na tył bez problemu)

sie ma orginaly to wchodzi lekko(z czego dwie na jednej stronie mam z seata biglaugh.gif) 001.gif

wroc-wlasnie mi sie przypomnialo,ze po zjaraniu gum przy hamowaniu w lipcu odbyly sie male roszady i mam tylko wloskie felgi z fiata IThankYou.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sie ma orginaly to wchodzi lekko(z czego dwie na jednej stronie mam z

> seata )

> wroc-wlasnie mi sie przypomnialo,ze po zjaraniu gum przy hamowaniu w

> lipcu odbyly sie male roszady i mam tylko wloskie felgi z fiata

Kochaaaany wpysk.gif moje oryginałki są na strychu i czekają na nowe zimówki zeby.GIF mają na sobie jeszcze fabryczne Micheliny z 1994 roku ale mam wrażenie, że lepiej na nich już nigdzie jechać nie powinienem hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim uno przednie piasty są grubsze niż tylne.

> Na tył felga stalowa wchodzi luźno a na przód ciężko a już zdjąć to

> trzeba z buta.

> Chciałbym wybadać czy ktoś też tak ma?

> Czy to może nasza rodzima produkcja tak nas rozpieszczała

> dokładnością czy włochy były "normalne"?

> Chodzi o to że jak zakładam alusy z pierścieniami centrującymi to z

> tyłu jest ok a z przodu ni chu chu i te pierścienie mi miażdży i

> zaś jest bicie na kole

> No kochani - suwmiareczki i do dzieła

u mnie w 899 jest to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam pewien problem z uno przy szybkim przyspieszeniu i później

> gwałtownym hamowaniu moje uno gaśnie. czy ktoś wie jaki morze

> być tego powód???

Po pierwsze jakiś tekst zlosnik.gif

Po drugie jakiś tekst biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co to ma do rzeczy?

> Rozumiem, jakby były stożkowe to tak a czy są?

piasty nie są stożkowe

z felgami różnie to była

ponadto uwierz mi - lepiej żeby felgi za ciasno niż za luźno wchodziły na piastę.

a co do pierścieni - zrób fotkę jednego - czasem zupełnie niepoważne rzeczy były przyczyną powaznych kłopotów

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> piasty nie są stożkowe

> z felgami różnie to była

> ponadto uwierz mi - lepiej żeby felgi za ciasno niż za luźno

> wchodziły na piastę.

> a co do pierścieni - zrób fotkę jednego - czasem zupełnie niepoważne

> rzeczy były przyczyną powaznych kłopotów

> pozdr

Będzie trudno, bo je zniszczyłem.

Moim zdaniem sprawa jest prosta - piasty są za grube i pierścienie dedykowane do fiata wchodzą bardzo ciasno i nawet jak je wcisnę (plastik jest elastyczny) to już felga nie wchodzi, miażdży pierścień z jednej strony i jest bicie.

Bicie też dodatkowo może być przez stare opony...

Chciałem się zorientować czy ta przypadłość grubszych piast to popularne zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Będzie trudno, bo je zniszczyłem.

> Moim zdaniem sprawa jest prosta - piasty są za grube i pierścienie

> dedykowane do fiata wchodzą bardzo ciasno i nawet jak je wcisnę

> (plastik jest elastyczny) to już felga nie wchodzi, miażdży

> pierścień z jednej strony i jest bicie.

> Bicie też dodatkowo może być przez stare opony...

> Chciałem się zorientować czy ta przypadłość grubszych piast to

> popularne zjawisko.

hmm - piasta powinna mieć w miejcu centrowania feligi 58mm, a w miejscu centrowania tarczy 59mm (oprócz tarcz 227mm - te są centrowane w innym miejcu , ale piasta jest taka sama)

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmm - piasta powinna mieć w miejcu centrowania feligi 58mm, a w

> miejscu centrowania tarczy 59mm (oprócz tarcz 227mm - te są

> centrowane w innym miejcu , ale piasta jest taka sama)

> pozdr

W takim razie problem powinien występować przy dociąganiu felgi, kiedy dochodzi do tych 59 ale tak nie jest.

Od samego początku jest bardzo ciasno.

Aż zdejmę koło i zmierzę, choć nie chcę tego robić bo potem trudno założyć żeby było prosto icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.