opti_ Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 > To tam gdzie były też GP Abarth i 500tki ? baa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 > To tam gdzie były też GP Abarth i 500tki ? mówisz o jakimś artykule ? czy o rajdzie dziennikarzy który wtedy miał miejsce ? bo jeśli o tym to tak Bravo testowali na odcinku leśnym wtedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 O jazdach Szkoda, że nie ma salonu Abartha w B-B Ciekawe dlaczego Powinien być Co do tego 2,0 trzeba zrobić rozpoznanie i przejechać się autkiem z tym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 > O jazdach > Szkoda, że nie ma salonu Abartha w B-B > Ciekawe dlaczego > Powinien być Krk, WWa, Poznan jak na razie > Co do tego 2,0 trzeba zrobić rozpoznanie i przejechać się autkiem z > tym silnikiem jeździłem bardzo przyjemnie Ci powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > jeździłem bardzo przyjemnie Ci powiem z danych wynika, że dynamika prawie jak t-jet 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > z danych wynika, że dynamika prawie jak t-jet 150KM KvM ale jakby dane byly takie ze ma nawet 440Nm i 200KM to i tak bys pisal ze byla by dynamika prawie taka jak tjet 150KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > KvM ale jakby dane byly takie ze ma nawet 440Nm i 200KM to i tak bys > pisal ze byla by dynamika prawie taka jak tjet 150KM jakby była taka dynamika to bym pisał. Jakby była lepsza to bym pisał, że lepsza. Parametry silnika to nie jest jedyny czynnik który wpływa na dynamikę auta. Diesel, żeby mieć dynamikę na poziomie benzyniaka musi mieć te paręnaście koni więcej by nadrobić większą masę i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 Powiedzcie mi w takim razie. Czy 55 Nm i 15 KM pozwala zejść z 9 s do 8,2 s, czy skrzynia jest ta sama w 2,0 i 1,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Diesel, żeby mieć dynamikę na > poziomie benzyniaka musi mieć te paręnaście koni więcej by > nadrobić większą masę i tyle. no wlasnie.. co najmniej z 30KM by sie zdalo no nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > czy skrzynia jest ta sama w 2,0 i 1,9 serwisowo niby skrzynia jest inna i pasuje do 1.9 190KM i 2.0 165KM jak w realu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Powiedzcie mi w takim razie. Czy 55 Nm i 15 KM pozwala zejść z 9 s do > 8,2 s, czy skrzynia jest ta sama w 2,0 i 1,9 się sprawdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > się sprawdzi oby tylko nie w krakowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > się sprawdzi to sprawdzaj Jeszcze pytanko do dtecha, róznica jest znacząca po czipie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > to sprawdzaj > Jeszcze pytanko do dtecha, róznica jest znacząca po czipie? Ogromna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Powiedzcie mi w takim razie. Czy 55 Nm i 15 KM pozwala zejść z 9 s do > 8,2 s, czy skrzynia jest ta sama w 2,0 i 1,9 Widzisz ja mam bardzo długą skrzynię (1900 rpm przy 120 km/h przy szóstce, na trójce dobijam do 140 km/h a na czwórce prawie do 200) i mam 9s do setki przy 143KM, a auto cięższe od Bravo z dieslem (1430 kg) i do tego napęd na tył (co też generuje straty) więc wychodzi z tego, że skrzynia i owszem ważna, ale jakby nie tylko... Imho większe znaczenie ma elastyczność silnika, który dysponuje maks momentem od 1750 rpm, a ciągnie już od 1500 aż do 4500 rpm (odcięcie przy 5000rpm). Przy Bravo 1,9 165KM też podejrzewam, że największy zysk jest na rozkładzie mocy względem obrotów. Jeśli moc od 3,5 tys obr nie jest dużo niższa niż moc maxymalna to osiągi są sporo lepsze niż mogłoby wynikać z tych 15 KM więcej. Natomiast przy okazji podawanie momentu obrotowego bez podawania przy jakich obrotach on występuje (czyli de facto mocy) nie wnosi do dyskusji absolutnie żadnej informacji. 5000 Nm może być za mało by samochód rozpędził się do setki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Ogromna No właśnie, Ty masz nie tylko większą moc maksymalną, ale przede wszystkim wypłaszczoną krzywą mocy w okolicach mocy maksymalnej. Przy dynamicznym przyspieszaniu gdzie obroty nie spadają poniżej 3 tys masz prawie 100% mocy max i to zapewnia te ogromne różnice w dynamice. Auto jeździło by dużo gorzej gdybyś miał 100Nm więcej i 10KM więcej, ale krzywa mocy rosłaby bardziej stromo (a krzywa momentu bardziej stromo opadała). Twój wykres przebiegu może być wzorem dla tunerów jak należy chipować auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 Sam naciskałem aby było jak najbardziej płasko, bardzo przyjemnie się jeździ jestem na maksa zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Sam naciskałem aby było jak najbardziej płasko, bardzo przyjemnie się > jeździ jestem na maksa zadowolony Szkoda, że ten Twój tuner nie robi EDC17 bo bym mu chętnie oddał swoje auto. Płacić prawie 3 klocki Masteresowi to mi się niezbyt kalkuluje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Ogromna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Szkoda, że ten Twój tuner nie robi EDC17 bo bym mu chętnie oddał > swoje auto. Płacić prawie 3 klocki Masteresowi to mi się niezbyt > kalkuluje... Zadzwon do niego może już robią. Przecież to głównie o interfejs chodzi, a co do Mastersa to osobiście nie polecam, jak odnajdę to pokaże wykres samochodu robionego u niego bardzo brzydko to wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 Klocków jeszcze nie zmieniałeś ?? bo ja już musiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Klocków jeszcze nie zmieniałeś ?? bo ja już musiałem a ile Ci teraz pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Zadzwon do niego może już robią. Przecież to głównie o interfejs > chodzi, a co do Mastersa to osobiście nie polecam, jak odnajdę > to pokaże wykres samochodu robionego u niego bardzo brzydko to > wyglądało. Dzwoniłem, mówił, że za pół roku będzie o tym myślał, bo na razie to wszystko w fazie testów, a on robi porządnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > a ile Ci teraz pali? Tyle samo co wcześniej nie zauważyłem zmiany ani na plus ani na minus. Nie zmieniłem stylu jazdy a nawet można powiedzieć, że do tych 100 km/h szybciej jeżdze teraz wszyscy z tyłu mocno zostają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Dzwoniłem, mówił, że za pół roku będzie o tym myślał, bo na razie to > wszystko w fazie testów, a on robi porządnie. Ja z jego usługi jestem zadowolony, na tyle że własnemu ojcu robiłem u niego samochód . Spróbuj za jakiś czas dowiedzieć się on profesjonalnie podchodzi do swojej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Sam naciskałem aby było jak najbardziej płasko, bardzo przyjemnie się > jeździ jestem na maksa zadowolony Witek wie co robi Też jestem zadowolony z jego pracy, chyba z 5 razy auto miało wgrywany program bo coś mu nie pasowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Witek wie co robi > Też jestem zadowolony z jego pracy, chyba z 5 razy auto miało > wgrywany program bo coś mu nie pasowało. U ojca też co chwila mu coś nie pasowało aż sam mu mówiłem aby sobie dał spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Tyle samo co wcześniej nie zauważyłem zmiany ani na plus ani na > minus. Nie zmieniłem stylu jazdy a nawet można powiedzieć, że do > tych 100 km/h szybciej jeżdze teraz wszyscy z tyłu mocno > zostają ale ile? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > ale ile? 8,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Witek wie co robi > Też jestem zadowolony z jego pracy, chyba z 5 razy auto miało > wgrywany program bo coś mu nie pasowało. Czy Pan Witek robi, zamierza robić t-jety 150, coś wiadomo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PawelWaw Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Klocków jeszcze nie zmieniałeś ?? bo ja już musiałem piszcza juz znaczy koncza sie takze bede na przegladzie po 13 tys robil i klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Czy Pan Witek robi, zamierza robić t-jety 150, coś wiadomo? Dla kogo Witek dla innego Witold Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > piszcza juz znaczy koncza sie takze bede na przegladzie po 13 tys > robil i klocki Ale Ty eliminator jesteś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > KvM ale jakby dane byly takie ze ma nawet 440Nm i 200KM to i tak bys > pisal ze byla by dynamika prawie taka jak tjet 150KM i jakby benzyna miała 9 do setki i diesel 9 do setki to też benzyna szybciej by dojechała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > i jakby benzyna miała 9 do setki i diesel 9 do setki to też benzyna > szybciej by dojechała a to oczywista oczywistosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 14 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > a to oczywista oczywistosc a wiesz dlaczego ? bo jest bardziej dynamiczna i elastyczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > a wiesz dlaczego ? bo jest bardziej dynamiczna i elastyczna i mniej pali jasna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.