Skocz do zawartości

sie pojawiło info o silniku 2,0


fantoma

Rekomendowane odpowiedzi

> KvM ale jakby dane byly takie ze ma nawet 440Nm i 200KM to i tak bys

> pisal ze byla by dynamika prawie taka jak tjet 150KM

jakby była taka dynamika to bym pisał. Jakby była lepsza to bym pisał, że lepsza. Parametry silnika to nie jest jedyny czynnik który wpływa na dynamikę auta. Diesel, żeby mieć dynamikę na poziomie benzyniaka musi mieć te paręnaście koni więcej by nadrobić większą masę i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzcie mi w takim razie. Czy 55 Nm i 15 KM pozwala zejść z 9 s do

> 8,2 s, czy skrzynia jest ta sama w 2,0 i 1,9

Widzisz ja mam bardzo długą skrzynię (1900 rpm przy 120 km/h przy szóstce, na trójce dobijam do 140 km/h a na czwórce prawie do 200) i mam 9s do setki przy 143KM, a auto cięższe od Bravo z dieslem (1430 kg) i do tego napęd na tył (co też generuje straty) więc wychodzi z tego, że skrzynia i owszem ważna, ale jakby nie tylko... Imho większe znaczenie ma elastyczność silnika, który dysponuje maks momentem od 1750 rpm, a ciągnie już od 1500 aż do 4500 rpm (odcięcie przy 5000rpm).

Przy Bravo 1,9 165KM też podejrzewam, że największy zysk jest na rozkładzie mocy względem obrotów.

Jeśli moc od 3,5 tys obr nie jest dużo niższa niż moc maxymalna to osiągi są sporo lepsze niż mogłoby wynikać z tych 15 KM więcej.

Natomiast przy okazji podawanie momentu obrotowego bez podawania przy jakich obrotach on występuje (czyli de facto mocy) nie wnosi do dyskusji absolutnie żadnej informacji. 5000 Nm może być za mało by samochód rozpędził się do setki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogromna

No właśnie, Ty masz nie tylko większą moc maksymalną, ale przede wszystkim wypłaszczoną krzywą mocy w okolicach mocy maksymalnej. Przy dynamicznym przyspieszaniu gdzie obroty nie spadają poniżej 3 tys masz prawie 100% mocy max i to zapewnia te ogromne różnice w dynamice. Auto jeździło by dużo gorzej gdybyś miał 100Nm więcej i 10KM więcej, ale krzywa mocy rosłaby bardziej stromo (a krzywa momentu bardziej stromo opadała). Twój wykres przebiegu może być wzorem dla tunerów jak należy chipować auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szkoda, że ten Twój tuner nie robi EDC17 bo bym mu chętnie oddał

> swoje auto. Płacić prawie 3 klocki Masteresowi to mi się niezbyt

> kalkuluje...

Zadzwon do niego może już robią. Przecież to głównie o interfejs chodzi, a co do Mastersa to osobiście nie polecam, jak odnajdę to pokaże wykres samochodu robionego u niego bardzo brzydko to wyglądało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zadzwon do niego może już robią. Przecież to głównie o interfejs

> chodzi, a co do Mastersa to osobiście nie polecam, jak odnajdę

> to pokaże wykres samochodu robionego u niego bardzo brzydko to

> wyglądało.

Dzwoniłem, mówił, że za pół roku będzie o tym myślał, bo na razie to wszystko w fazie testów, a on robi porządnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzwoniłem, mówił, że za pół roku będzie o tym myślał, bo na razie to

> wszystko w fazie testów, a on robi porządnie.

Ja z jego usługi jestem zadowolony, na tyle że własnemu ojcu robiłem u niego samochód smile.gif. Spróbuj za jakiś czas dowiedzieć się on profesjonalnie podchodzi do swojej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sam naciskałem aby było jak najbardziej płasko, bardzo przyjemnie się

> jeździ jestem na maksa zadowolony

Witek wie co robi grinser006.gif

Też jestem zadowolony z jego pracy, chyba z 5 razy auto miało wgrywany program bo coś mu nie pasowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.