SebeKK Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 Witam, posiadam Corse B troszke nie seryjne otoz w tej chwili mam glebe cos okolo -40 i lacie 195/50/15 na feldze 7" jest troszke twardo co myslicie dawac rozporke przednich kielichow czy nie. Na alledrogo mozna dorwac za jakies 120PLN co dzieki niej bedzie sie dzialo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > Witam, posiadam Corse B troszke nie seryjne otoz w tej chwili mam > glebe cos okolo -40 i lacie 195/50/15 na feldze 7" jest troszke > twardo co myslicie dawac rozporke przednich kielichow czy nie. > Na alledrogo mozna dorwac za jakies 120PLN co dzieki niej > bedzie sie dzialo?? Bierz. Nie rozpadna sie kielichy i buda sie nie bedzie rozchodzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > Bierz. Nie rozpadna sie kielichy i buda sie nie bedzie rozchodzic. a ja mam seryjnego lanosa 100KM , na laciach 195/50/R15 na feldze 6,5 cala, jak wiadomo lanos lubi nurkowac, i myszkowac, przy szybciej branych zakretach robi wrazenie gumowego, a i tak sytuacja uległa radykalnej poprawie po założeniu owych opon Toyo o mniejszym profilu,i przejsciu z kółek 14' na 15'. Co mogę zyskac, i czy jest sens dawac rozporke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 To załóż twardsze zawieszenie, będzie się lepiej prowadził, nie będzie nurkował i szorował lusterkami o asfalt w zakrętach pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > To załóż twardsze zawieszenie, będzie się lepiej prowadził, nie > będzie nurkował i szorował lusterkami o asfalt w zakrętach > pozdr tzn, obnizenie fajna rzecz, ale odpada, bo bym się promem nie przeprawił, nie mówiąc juz o parkowaniu i kraweznikach... masz na mysli... są po prostu sprezyny usztywniajace zawieszenie, przy zachowaniu seryjnego przeswitu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 18 Października 2008 Udostępnij Napisano 18 Października 2008 > tzn, obnizenie fajna rzecz, ale odpada, bo bym się promem nie > przeprawił, nie mówiąc juz o parkowaniu i kraweznikach... > masz na mysli... są po prostu sprezyny usztywniajace zawieszenie, > przy zachowaniu seryjnego przeswitu? Nie sprężyny, tylko amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 Wsadz amory gazowe, są sztywniejsze niz olejowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ztj Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 > Wsadz amory gazowe, są sztywniejsze niz olejowe różnie to bywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuBeK Napisano 19 Października 2008 Udostępnij Napisano 19 Października 2008 > Wsadz amory gazowe, są sztywniejsze niz olejowe zbadam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 20 Października 2008 Udostępnij Napisano 20 Października 2008 > tzn, obnizenie fajna rzecz, ale odpada, bo bym się promem nie > przeprawił, nie mówiąc juz o parkowaniu i kraweznikach... > masz na mysli... są po prostu sprezyny usztywniajace zawieszenie, > przy zachowaniu seryjnego przeswitu? Kup amory KYB Ultra SR. Na seryjnej sprezynie bedzie dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 22 Października 2008 Udostępnij Napisano 22 Października 2008 > Kup amory KYB Ultra SR. Na seryjnej sprezynie bedzie dobrze oj tak mam takie co prawda do twardszych springow ale w porownaniu do olejowych amorow (przy tych samych springach) poprawa jest naprawde duuza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszG Napisano 27 Października 2008 Udostępnij Napisano 27 Października 2008 Bierz bez zastanawiania się. Ja w swoim zapodałem i auto ogólnie inaczej się zachowuje. Jest sztywniejsze przy pokonywaniu zakrętów.Ja swoją robiłem od 0 a ty masz gotową za w sumie nie duże pieniądze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 14 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2008 > Kup amory KYB Ultra SR. Na seryjnej sprezynie bedzie dobrze Wystarczą nawet zwykłe gazowe KYB Excel G miałem w lanosie - super sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 > Wystarczą nawet zwykłe gazowe KYB Excel G miałem w lanosie - super > sprawa Tez mialem. Nie zauwazylem roznicy miedzy zajechanymi seryjnymi amortyzatorami a nowymi Kayabami o ktorych mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 > co dzieki niej > bedzie sie dzialo?? Np. przy lekkim dzwonku w jeden bok z przodu poleci Ci i drugi... Kłopotu z T.U. przy wypłacie odszkodowania - bezcenne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinmarcin Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 > Tez mialem. Nie zauwazylem roznicy miedzy zajechanymi seryjnymi > amortyzatorami a nowymi Kayabami o ktorych mowisz Gratuluję wyczucia U mnie się zrobiło twardo, zwarcie i bez porównania do serii. Inna sprawa że moje były jeszcze made in japan, może nowsze są gorsze... :/ BTW uroki twardego zawiasu poznałem dopiero w ZRze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ref Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Gratuluję wyczucia Dziekuje >U mnie się zrobiło twardo, zwarcie i bez > porównania do serii. Inna sprawa że moje były jeszcze made in > japan, może nowsze są gorsze... :/ BTW uroki twardego zawiasu > poznałem dopiero w ZRze IMO wszelkie serie/B4/Excel G mozna postawic w jednym rzedzie i nie sa to amortyzatory ktore polecilbym komus majacemu minimum sportowych ambicji podczas jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikeanonim Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 > Dziekuje > IMO wszelkie serie/B4/Excel G mozna postawic w jednym rzedzie i nie > sa to amortyzatory ktore polecilbym komus majacemu minimum > sportowych ambicji podczas jazdy. co do sportowych ambicji to oczywiście racja ale nie porównuj B4 do Exel-G miałem oba i dzielą je lata świetlne... oczywiście na korzyść KYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flesz Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > co do sportowych ambicji to oczywiście racja > ale nie porównuj B4 do Exel-G > miałem oba i dzielą je lata świetlne... oczywiście na korzyść KYB zgadzam sie z poprzednikiem... smigam na tych amorkach i jestem z nich bardzo zadowolony... nie maja porownania z seryjnymi ani z B4... sa duuuzo lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kraviec Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 > zgadzam sie z poprzednikiem... smigam na tych amorkach i jestem z > nich bardzo zadowolony... nie maja porownania z seryjnymi ani z > B4... sa duuuzo lepsze ja też mam porównanie i B4 są dużo twardsze... a co do rozpórki...to nie jest tylko bajer który ma poprawiać wygląd komory silnika, jest to niby taka pierdoła ale strasznie zmienia prowadzenie samochodu oczywiście pozytywnie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcelus Napisano 20 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2008 hej przyglądałem się rozpórce do mojego auta, zastanowiła mnie jedna rzecz. Konstrukcja podobna jak do tej na zdjęciu: pytanie - czy łapy przykręcane do kielicha powinny być ciasno osadzone na nazwijmy to zawiasie z tulei i śruby? Czy może być tam luz? Nie wiem, jak to się zachowywać będzie po zamontowaniu, bo w skodzie mam sztywną, całą spawaną, bez śrub itp. A tu - wydaje mi się, że to działać nie będzie. A grzechotki pod maską nie potrzebuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.