Skocz do zawartości

fusion goscinnie


kozmin

Rekomendowane odpowiedzi

> HEj,

> Jak w temacie, mozecie mi powiedziec co sadzic o takim autku (1,4

> diesel). Jakie typowe usterki/wady?! Co z silnikiem, awaryjny,

> wrazliwy na kiepskie paliwo tak jak inne TDCI?!

> Nie mam pojecia o tym aucie, stad licze na Wasze podpowiedzi!

> Dzieki,

> Pzdr

Ford z silnkiem PSA waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> HEj,

> Jak w temacie, mozecie mi powiedziec co sadzic o takim autku (1,4

> diesel). Jakie typowe usterki/wady?! Co z silnikiem, awaryjny,

> wrazliwy na kiepskie paliwo tak jak inne TDCI?!

> Nie mam pojecia o tym aucie, stad licze na Wasze podpowiedzi!

> Dzieki,

> Pzdr

Najmniej awaryjny model Forda. Jak chcesz kupic to bierz. Odnośnie silnika to jest bardzo ekonomiczny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> HEj,

> Jak w temacie, mozecie mi powiedziec co sadzic o takim autku (1,4

> diesel). Jakie typowe usterki/wady?! Co z silnikiem, awaryjny,

> wrazliwy na kiepskie paliwo tak jak inne TDCI?!

> Nie mam pojecia o tym aucie, stad licze na Wasze podpowiedzi!

> Dzieki,

> Pzdr

siemka, moja teściowa jeżdzi takim od nowości, tj 5 latek.

furka fajna, wygodna, miejsca w chol.re, tankowana praktycznie zawsze na auchan... i nic się nie dzieje. kopa ma fajnego, pali poniżej 6 literków. opału bym nie wlewał do baku jeżeli o to pytasz biglaugh.gif od nowości bezawaryjnie. Ogólnie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> siemka, moja teściowa jeżdzi takim od nowości, tj 5 latek.

> furka fajna, wygodna, miejsca w chol.re, tankowana praktycznie zawsze

> na auchan... i nic się nie dzieje. kopa ma fajnego, pali poniżej

> 6 literków. opału bym nie wlewał do baku jeżeli o to pytasz od

> nowości bezawaryjnie. Ogólnie

chodzi mi o bolaczke fordowskich dieseli w PL - czyli padajace wtryskiwacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak z korozja, nie ma tego problemu co z focusem?!

wide, że nasluchales sie duzo opinii od ludzi ktorzy nie mieli nic wspolnego z tymi autami... a zwykle tacy mają najwiecej do powiedzenia.

ze rdzą miały problemy focusy I generacji przed liftingiem produkowane w niemczech.

co do silników to akurat są świetne jednostki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nasluchalem sie stad weryfikuje

przed zakupem samochodu zawsze sprawdzałem opinie kierowców na http://www.autocentrum.pl/oceny/ skrajne zawsze odrzucam.... najwięcej bzdur opowiadają ludzie którzy nigdy danym samochodem nie jeżdzili. ja się o eskorcie też wiele nasłuchałem.... jak niektórzy słyszą że kupiłem escorta to się w głowę pukają... znajomi którzy jeżdzili tymi autami jakoś nie narzekali biglaugh.gif mam nadzieje że tak będzie i w moim przypadku.

A w przypadku fusiona jeżeli chodzi o rdzę..... a co to jest? hehe.gif

nigdzie ani śladu w pięciolatku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chodzi mi o bolaczke fordowskich dieseli w PL - czyli padajace

> wtryskiwacze.

mój teśc ma diesla -focus, teściowa ma diesla -fusiona, nigdy nie tankowali na nieznanych im stacjach... jak napisałem wcześniej teściowa prawie zawsze na auchan (wszyscy twierdzą że tam jest syfiaste paliwo) teść na auchan, jet, bp... nigdy nie mieli problemu z wtryskiwaczami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja fiesta to praktycznie to samo co fusion, autko ma 6 lat i zero

> rdzy. To są dobre samochody i warto kupic

i tu się zgadzam całkowicie, teścia focus jest z 2002r i jakoś też nie widać problemów. w fusionie trzeba się jedynie przyzwyczaić do siedzenia hehe.gif, delikatnie mówiąc taborecik, mam problem jak się przesiadam z escorta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i tu się zgadzam całkowicie, teścia focus jest z 2002r i jakoś też

> nie widać problemów. w fusionie trzeba się jedynie przyzwyczaić

> do siedzenia , delikatnie mówiąc teborecik, mam problem jak się

> przesiadam z escorta.

Podobnie badziewnie zaprojektowane fotele są we Fieście. Naprawdę trudno przyzwyczaić się do "komfortu" jaki zapewniają, zwłaszcza na dłuższych trasach. no.gif Śmiem twierdzić, że mniej bolały mnie plecy po przejechaniu kilkuset kilometrów Seicento niż Fiestą. Mam nadzieję, że w najnowszej Mk VII poprawili te sprawę. old.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś mój kumpel zapytał mnie :

Swiko, nie bałeś się kupić Forda ?

Trochę się zdziwiłem, bo poza rdzą to o zbyt dużej ilości problemów z nimi nigdy nie słyszałem zlosnik.gif .

Teraz testuję każdego roku około 3 tysięcy samochodów ( jestem diagnostą ) z czego pewnie z tysiąc to fordy i potwierdzam opinię którą miałem o nich wcześniej - czasami rdza i tyle smile.gif .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kiedyś mój kumpel zapytał mnie :

> Swiko, nie bałeś się kupić Forda ?

> Trochę się zdziwiłem, bo poza rdzą to o zbyt dużej ilości problemów z

> nimi nigdy nie słyszałem .

> Teraz testuję każdego roku około 3 tysięcy samochodów ( jestem

> diagnostą ) z czego pewnie z tysiąc to fordy i potwierdzam

> opinię którą miałem o nich wcześniej - czasami rdza i tyle .

> Pozdrawiam

czasami..... rotfl.gifrotfl.gifhehe.gifhehe.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj czepiasz się.... ostatnio leciało na tvn turbo bodajże raport i

> było coś o sypiącej się skrzyni biegów w nowiutkim lexusie...

> wtedy to boli...

oj boli, boli...dlatego powożę się eskortem a nie Lexem wink.gif

druga sprawa, to fakt, że mnie i tak nie stać busted.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czasami.....

W irlandzkich samochodach to nie jest jakaś doskwierająca przypadłość. W zasadzie to rdza bardziej zaawansowana ( często dziury w podwoziu zlosnik.gif ) występuje tylko w Fiestach i Mondeo Mk1 i 2 smile.gif .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W irlandzkich samochodach to nie jest jakaś doskwierająca

> przypadłość. W zasadzie to rdza bardziej zaawansowana ( często

> dziury w podwoziu ) występuje tylko w Fiestach i Mondeo Mk1 i 2

> .

> Pozdrawiam

Pisząc Fiesta miałeś na myśli oczywiście padliny serii Mk I - Mk V zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pisząc Fiesta miałeś na myśli oczywiście padliny serii Mk I - Mk V

Tak jest smile.gif. W MK VI zdarza się często że po nawet 30k mil wewnętrzne końcówki drążków kierowniczych mają zajeogromny luz frown.gif .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jest . W MK VI zdarza się często że po nawet 30k mil wewnętrzne

> końcówki drążków kierowniczych mają zajeogromny luz .

> Pozdrawiam

Takie rzeczy to tylko w irlandzich Fiestach sie dzieją. W polskich, czerwonych na pewno nie. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem fusiona w 2003 roku jezdzilem nim przez rok wlasnie taki 1.4tdci.Swietne auto i sam sie rozgladam znow za takim,silnik palil w granicach 4 na trasie i 5 w miescie.jest to silnik hdi wiec rewelcyjny i ni trapia go te glupoty co w focusie i mondeo.Fajny tez ma uklad jezdny i pozycje za kierownica.Mialem te fieste 1.4 tdci i wlasciwie to to samo.Dynamika wtsraczajaca i silnik jest w miare cichy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.