mareks_uno Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > 1.2 8v--80 PS?? Raczej 60 PS spokojna twoja 1.2 8V SPI - 60KM (punto I, Lancia Y) 1.2 8V MPI - 60KM (z Punto II, Lancia Y) 1.2 8V MPI - 73KM (Punto I, Palio) 1.2 16V - 86KM (z PuntoI, Lancia Y) 1.2 16V - 80KM (z Punto II, Lancia Y, Albei itp) 1.2 16V - cos ok 82KM (taki byl w Bravo(a)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > spokojna twoja > 1.2 8V SPI - 60KM (punto I, Lancia Y) > 1.2 8V MPI - 60KM (z Punto II, Lancia Y) > 1.2 8V MPI - 73KM (Punto I, Palio) > 1.2 16V - 86KM (z PuntoI, Lancia Y) > 1.2 16V - 80KM (z Punto II, Lancia Y, Albei itp) > 1.2 16V - cos ok 82KM (taki byl w Bravo(a)) Maras,nie wiesz,że inni znaja się lepiej?? i wiedzą nawet jaki silnik mam/bedę miał >1.2 8v--80 PS?? Raczej 60 PS >1.2 16v <--------ten ma 82 PS lub 80 PS się składa kotek że mój będzie 86 konny pewnie będzie i więcej,ale o tym dopiero jak sie go założy do uniacza i wrzuci na hamownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 >pewnie będzie i więcej,ale o tym dopiero jak sie go założy do uniacza i wrzuci na hamowni Ciii zobaczymy co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > Ciii zobaczymy co wyjdzie To zacny projekt się szykuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > To zacny projekt się szykuje na razie cicho nie kcemy zapeszać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > na razie cicho nie kcemy zapeszać Ok 3mam kciuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > na razie cicho nie kcemy zapeszać ale zróbta porządne fotostory, żeby było co pooglądać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tolonu Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > Silnik 45 koni daje sobie radę, czy trochę brakuje mocy? Moj 1.0L gaznik jak miał 11 koni (ślizgające się sprzęgło+obroty poniżej granicy dymienia ) to w jezdzie po mieście dawał radę,aczkolwiek poczas rozpedzania na 2 biegu o jakieś kilkanaście metrów oddalał się od samochodów jadących z przodu by po osiągnięciu 50km/h zbliżyć się do typowej odległości,a za miastem po poziomej drodze osiągał na 4 biegu 80km/h po dłuugim rozpedzaniu.Także 45 KM do turlania się powinno wystarczyć zwłaszcza z 1 osobą na pokładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > ale zróbta porządne fotostory, żeby było co pooglądać! właśnie zróbta jakiś wątek i się chwalta a nie za plecami wszystkie projekty są robione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 A to ludzi ciekawość zżera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > A to ludzi ciekawość zżera nie tyle ciekawość co chęć poszerzania wiedzy i praktycznego know-how; zawsze możecie pomóc innym planującym SWAPY; jakieś napotkane problemy czy zagadnienia które nie są plug'n'play opisać no i pozatym to zżera ale ciiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 Wszystko w swoim czasie - będzie wątek, fotostory. My niczego nie ukrywamy, bo nie o to chodzi tylko ja mam taką zasadę, że opisuję efekty, a nie plany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2009 > Wszystko w swoim czasie - będzie wątek, fotostory. > My niczego nie ukrywamy, bo nie o to chodzi tylko ja mam taką zasadę, > że opisuję efekty, a nie plany. Dobra Działajcie, róbcie fotki, by można było sobie prześledzić poszczególne etapy Zamówcie parę skrzynek byście mieli czym świętować ukończony projekt No i przede wszystkim trzymamy kciuki by było bezproblemowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yamed Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > Witam! > Chciałem Was zapytać o zdanie, który silnik w Uno z pojemności do 1.1 > jest najlepszy? Chodzi mi o dostępność i ceny części, awaryjność itp... Polecam 1.0 Fire. Bardzo duża zaleta to bezkolizyjność. Jak pęknie pasek to zakładasz drugi i cieszysz się z jazdy. Ta zaleta doceniana najczęściej przez użyszkodników innych aut z silnikiem kolizyjnym w momencie uszkodzenia paska. Druga zaleta to niskie spalanie. Mój średnio palił 5,2-5,7 l/100 km. Przy takim spalaniu nie zdecydowałem się na zagazowanie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > A ja powiem tak, że "każdy Żyd swój towar chwali" (oczywiście bez > urazy, to tylko powiedzonko). Ja nie zgodnie z tym powiem że najlepszy jest FIRE, czym mocniejszy tym lepszy , 1.4 16v raczej jeszcze poza zasięgiem. Turbo to też fajny silnik ale o dość wąskim zastosowaniu i może być uciążliwy jako silnik "uniwersalny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 No ale miałeś taki i nim sporo jeździłeś z tego co pamiętam to nawet w KJS'ach. A turbo to bardziej taka zabawka niż auto na codzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > Ja nie zgodnie z tym powiem że najlepszy jest FIRE, czym mocniejszy > tym lepszy , 1.4 16v raczej jeszcze poza zasięgiem. Można szarpnąć za rozsądne pieniądze, tylko trzeba zapolować dobrze, bo wielu sprzedawców nie wie czym się różni 1.2 16v od 1.4 16v TJET jest na pewno poza zasięgiem do czasu Wiem też, jaki silnik będzie następny w PGT, jak mi się zachce zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > Wszystko w swoim czasie - będzie wątek, fotostory. > My niczego nie ukrywamy, bo nie o to chodzi tylko ja mam taką zasadę, > że opisuję efekty, a nie plany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 a Ty masz jakieś plany? T - maybe? brzmi ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > a Ty masz jakieś plany? > T - maybe? brzmi ciekawie plany są tylko terminy odległe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > plany są > tylko terminy odległe skąd my to znamy mój plan czekał od wakacji,w międzyczasie doczekał się nawet gruntownej zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2009 > skąd my to znamy mój plan czekał od wakacji,w międzyczasie doczekał > się nawet gruntownej zmiany ja wyznaczam termin długooo terminowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.