Skocz do zawartości

twinport 1,4 wibracje w kabinie


jarecki76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wygłuszenie pod maskę założone więc jest lepiej, ale zauważyłem, że problemem chyba nie jest warkot silnika lecz drgania i rezonans dzwięku silnikaw kabinie.

W nowym aucie raczej nie powinno być problemów a jednak przy powolnym wchodzeniu na obroty w kabinie coś jakby rezonuje od blach, taki pogłos. nasila się gdy przy 1,5 tysiąca obrotów wrzucam trójkę. - dostaje warczących wibracji kabina, która przypomina taką rezonującą puchę

na jałowym zauważyłem że także wyczuwam drgania przednich foteli czy drążka zmiany biegów delikatne ale są.

CZy tak jest we wszystkich modelach z14xep, czy to jakaś dolegliwość mojego auta.

proszę o ewentualne uwagi, może należało by zacząć maty bitumiczne wyklejać czy co ?

jeszcze nigdy nie miałem w nowym a=ucie takich negatywnych odczuć akustycznych sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij boczki z drzwi i poobklejaj matami, dobrze było także podsufitkę ściągnąć i też trochu wykleić.

Tak na marginesie to wpisz w szukajkę "wygłuszanie" tylko zakres szukania 1rok albo i dwa a na Google to http://www.google.pl/search?q=wyg%C5%82u...amp;startPage=1

temat rzeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pogłos. nasila się gdy przy 1,5 tysiąca obrotów wrzucam trójkę.

Zmiana biegu na wyższy przy 1.5 tys. w tym silniku to barbarzyństwo. Ma prawo się bulwersować. On lubi wysokie obroty. Maksymalny moment jest dopiero przy 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odzew,

oczywiście normalnie kręcę pod 2,5 2,8 obr przy kapeluszowej jeździe ale mam jedszcze przyzwyczajenia z c16nz on ciągnął elegancko na trójce od 1500 obr taki był elastyczny, a nieraz nie wyczuję jeszcze na jaki bieg zredukować jak wyhamowywuję auto i stąd pisałem o tym burczeniu.

Mimo wszystko nawet jak sprawnie przyspieszam i obroty rosną do 3 tys to w tej dolnej części okl 2 tys warkot rezonuje w kabinie, więc może spróbuję z matami bitumicznymi na drzwi jak Kolega wspomniał, zamówiłem też takie płytu poroso i wyściełąm nimi porządnie bagażnik i ułożę pod pedałami bo kurna tam Gliwice zrobiły taką chamówę jakiej świat nie widział, kurna pełno tam dziur a całość nie obudowana - masakra, słyszałem swoją drogą że ktoś na tym forum cgchyba Brat kupił taki plastik , ciekawe ile kosztuje,

pozdrawiam wszystkich

PS a czy Opel sugeruje przy jakich prędkościach obrotowychj zmieniać biegi w z14xep ?

pozdrawiam wszystkich 30.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko kto kupuje teraz auto bez klimy, z szybami na korbę itp

> pozdro. (bo takie otrzymasz wyposażenie za 32 kawałki i granatową)

Kupują ludzie, którzy chcą mieć nowe auto za małe pieniądze. Klima i chromowane klamki wewnętrzne to jest to? A gdzie nawigacja, 8 poduszek, 200KM ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> PS a czy Opel sugeruje przy jakich prędkościach obrotowychj zmieniać biegi w z14xep ?

A po co? Wiadomo jak mniej więcej przebiega wykres mocy i momentu. Jak się trochę pojeździ i wyczuje samochód, to wszystko działa automagicznie, na poziomie odruchów warunkowych. Kręcisz mniej lub bardziej w zależności od tego, jakiego przyspieszenia akurat potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.