jarecki76 Napisano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2009 Witam, wygłuszenie pod maskę założone więc jest lepiej, ale zauważyłem, że problemem chyba nie jest warkot silnika lecz drgania i rezonans dzwięku silnikaw kabinie. W nowym aucie raczej nie powinno być problemów a jednak przy powolnym wchodzeniu na obroty w kabinie coś jakby rezonuje od blach, taki pogłos. nasila się gdy przy 1,5 tysiąca obrotów wrzucam trójkę. - dostaje warczących wibracji kabina, która przypomina taką rezonującą puchę na jałowym zauważyłem że także wyczuwam drgania przednich foteli czy drążka zmiany biegów delikatne ale są. CZy tak jest we wszystkich modelach z14xep, czy to jakaś dolegliwość mojego auta. proszę o ewentualne uwagi, może należało by zacząć maty bitumiczne wyklejać czy co ? jeszcze nigdy nie miałem w nowym a=ucie takich negatywnych odczuć akustycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stefekp80 Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 Ściągnij boczki z drzwi i poobklejaj matami, dobrze było także podsufitkę ściągnąć i też trochu wykleić. Tak na marginesie to wpisz w szukajkę "wygłuszanie" tylko zakres szukania 1rok albo i dwa a na Google to http://www.google.pl/search?q=wyg%C5%82u...amp;startPage=1 temat rzeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > pogłos. nasila się gdy przy 1,5 tysiąca obrotów wrzucam trójkę. Zmiana biegu na wyższy przy 1.5 tys. w tym silniku to barbarzyństwo. Ma prawo się bulwersować. On lubi wysokie obroty. Maksymalny moment jest dopiero przy 4 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafla Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > Zmiana biegu na wyższy przy 1.5 tys. w tym silniku to barbarzyństwo. Właśnie też sobie jakoś nie potrafie wyobrazić zmiany biegu przy 1.5tys... chyba ze chodzi o hamowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > na jałowym zauważyłem że także wyczuwam drgania przednich foteli czy > drążka zmiany biegów delikatne ale są. A to potwierdzam. Natomiast w Corsie C, którą zdarza mi się jeździć tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czlowiek Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 Zmiana biegu przy około 3tys. obr. i jest ok. Nie ma co narzekać na auto nowe za teraz 32tys. zł. Kolega za nowego Awensisa dał 74tyś. i schowek w kabinie jest niepodświetlony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 dzięki za odzew, oczywiście normalnie kręcę pod 2,5 2,8 obr przy kapeluszowej jeździe ale mam jedszcze przyzwyczajenia z c16nz on ciągnął elegancko na trójce od 1500 obr taki był elastyczny, a nieraz nie wyczuję jeszcze na jaki bieg zredukować jak wyhamowywuję auto i stąd pisałem o tym burczeniu. Mimo wszystko nawet jak sprawnie przyspieszam i obroty rosną do 3 tys to w tej dolnej części okl 2 tys warkot rezonuje w kabinie, więc może spróbuję z matami bitumicznymi na drzwi jak Kolega wspomniał, zamówiłem też takie płytu poroso i wyściełąm nimi porządnie bagażnik i ułożę pod pedałami bo kurna tam Gliwice zrobiły taką chamówę jakiej świat nie widział, kurna pełno tam dziur a całość nie obudowana - masakra, słyszałem swoją drogą że ktoś na tym forum cgchyba Brat kupił taki plastik , ciekawe ile kosztuje, pozdrawiam wszystkich PS a czy Opel sugeruje przy jakich prędkościach obrotowychj zmieniać biegi w z14xep ? pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > auto nowe za teraz 32tys. zł. tylko kto kupuje teraz auto bez klimy, z szybami na korbę itp pozdro. (bo takie otrzymasz wyposażenie za 32 kawałki i granatową) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czlowiek Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > tylko kto kupuje teraz auto bez klimy, z szybami na korbę itp > pozdro. (bo takie otrzymasz wyposażenie za 32 kawałki i granatową) Kupują ludzie, którzy chcą mieć nowe auto za małe pieniądze. Klima i chromowane klamki wewnętrzne to jest to? A gdzie nawigacja, 8 poduszek, 200KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 Jasne każde bierze co mu potrzeba pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 aha a z tymi dodatkami tylko bez klamek srebrnych i tych 200 kucy 36500 zł pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > aha Kolejne pytanko z serii: "Czy wiesz że...?" Czy wiesz że posty można/należy edytować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjk Napisano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 > PS a czy Opel sugeruje przy jakich prędkościach obrotowychj zmieniać biegi w z14xep ? A po co? Wiadomo jak mniej więcej przebiega wykres mocy i momentu. Jak się trochę pojeździ i wyczuje samochód, to wszystko działa automagicznie, na poziomie odruchów warunkowych. Kręcisz mniej lub bardziej w zależności od tego, jakiego przyspieszenia akurat potrzebujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarecki76 Napisano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2009 sorrki, ale wtopa to prawda trzeba się przykładać pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.