darrkus Napisano 10 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2009 Niektórzy pamiętają o moim problemie z odpalaniem kopceniem itd... w koncu postawiłem auto do serwisu fiata i przyszły oto takie wyniki : silnik do remontu , ciśnienia sprężania to praktycznie brak... . Za remont śpiewają ze 2500 tys ( nie aso) , samemu remontu nie zrobie bo warunków ku temu nie mam Rozejrzałem sie na allegro za silnikami ... ale od wersji 71 koni ( ja mam tą wersje 63 konie tzw soft turbo). Czy ktos moze robił już takiego swapa? Z 1.7 TD na 1.7 TD? Niby wszystko takie samo jest , tylko ta turbina wiecej dmucha ( mowa o wersji TD 70 ). Tak tak lepiej sprzedać.. ale troche głupio komuś takie padło puścić a poza tym buda jest igła . Co podejdzie co nie podejdzie , jakie problemy napotkam. Dzieki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 Rozejrzyj sie za 1.9 TD z Tipo/Tempry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 > Rozejrzyj sie za 1.9 TD z Tipo/Tempry. Mówisz o wersji 100 PS to samo co było np w Bravo czy Brava czy w Tipo/ Tempra były jakieś inne te silniki? Co z mocowaniami silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 11 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 > Mówisz o wersji 100 PS to samo co było np w Bravo czy Brava czy w > Tipo/ Tempra były jakieś inne te silniki? Co z mocowaniami > silnika? Mowie o 1929 a nie 1910. Mocowania beda te same bo to defacto te same silniki z innymi walami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2009 > Mowie o 1929 a nie 1910. Mocowania beda te same bo to defacto te same > silniki z innymi walami. Rozumiem. A co z "elektroniką"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 13 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > Rozumiem. A co z "elektroniką"? A jest tam jakas? Serio pytam bo nie wiem, wydawalo mi sie ze ten silnik jest prosty jak konstrukcja cepa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 13 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2009 > A jest tam jakas? Serio pytam bo nie wiem, wydawalo mi sie ze ten > silnik jest prosty jak konstrukcja cepa . No jest taki moduł zapłonowy , dlatego pytam czy to było zamienne między TD60 a TD70 A co do tych silników 1929 to same stare trupy , szukam tego 70 konnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strusiu Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 biorąc pod uwage naprawe tego silnika i zmiane go na inny wybrałbym naprawe.Po 1 jaki silnik kupisz tego nie wiesz i ile wytrzyma tez tego nikt nie wie ,po 2 koszt "dobrego" silnika to ok 2 tyś. dolicz jeszcze przekładke to rozwiązanie nasuwa się samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 > biorąc pod uwage naprawe tego silnika i zmiane go na inny wybrałbym > naprawe.Po 1 jaki silnik kupisz tego nie wiesz i ile wytrzyma > tez tego nikt nie wie ,po 2 koszt "dobrego" silnika to ok 2 tyś. > dolicz jeszcze przekładke to rozwiązanie nasuwa się samo Silnik wiem za 1500 zł . Teraz bez przyrządu do mierzenia ciśnienia to sie nawet nie ruszam ... A przekładka we własnym zakresie , chodzi mi o to czym sie różniły silniki 60 a 70 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 > biorąc pod uwage naprawe tego silnika i zmiane go na inny wybrałbym > naprawe.Po 1 jaki silnik kupisz tego nie wiesz i ile wytrzyma > tez tego nikt nie wie ,po 2 koszt "dobrego" silnika to ok 2 tyś. > dolicz jeszcze przekładke to rozwiązanie nasuwa się samo Ale jesli bylaby to przekladka na 1.9 TD to sprawa ma sie zupelnie inaczej, dodatkowe 20 KM piechota nie chodzi, mysle ze mimo wszystko byloby warte swej ceny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 > Ale jesli bylaby to przekladka na 1.9 TD to sprawa ma sie zupelnie > inaczej, dodatkowe 20 KM piechota nie chodzi, mysle ze mimo > wszystko byloby warte swej ceny . Mówisz znowu o 1929 ? Z tego co widze to taki silnik ciężko znaleźć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 ja bym zrobil remont bo wtedy masz pewniaka a kupisz stary motor teraz moze byc dobry a za pol roku bedzie to samo co z twoim , to sa juz stare silniki i nie znajdziesz tekiego po malym przelocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 14 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2009 Ja bym szukał 1.9 TD z Tipo/Tempra 92KM. To dobry silnik był Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 > Ja bym szukał 1.9 TD z Tipo/Tempra 92KM. > To dobry silnik był Tak ale ciężko juz takie coś znaleźć w dobrym stanie , chyba cięzej jak 1.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2009 > ja bym zrobil remont bo wtedy masz pewniaka a kupisz stary motor > teraz moze byc dobry a za pol roku bedzie to samo co z twoim , > to sa juz stare silniki i nie znajdziesz tekiego po malym > przelocie Remont bloku ma wyjść koło 1000 zł ( honowanie , nowe tłoki ..) jesem jeszcze ciekaw co z głowicą. We wtorek mam dostać dokładny kosztorys z jednej firmy i sie okaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 Jesli chcesz pojezdzic jeszcze troche punciakiem to to jest najpewniejsze rozwiazanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 21 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2009 > Remont bloku ma wyjść koło 1000 zł ( honowanie , nowe tłoki ..) jesem > jeszcze ciekaw co z głowicą. We wtorek mam dostać dokładny > kosztorys z jednej firmy i sie okaże Jak robisz remont to zapodaj wal od 1.9 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szastan Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > No jest taki moduł zapłonowy , dlatego pytam czy to było zamienne > między TD60 a TD70 A co do tych silników 1929 to same stare > trupy , szukam tego 70 konnego moduł zapłonowy pewnie chodzi Ci o centralkę EGR, to obok akumulatora możesz toto spokojnie odłączyć, jeśli nie interesuje Cie recyrkulacja spalin do kolektora dolotowego tak jak mówi Spavatch, szukaj wału od 1.9 od Tipo i wtedy rób remont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 22 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2009 > No jest taki moduł zapłonowy a po co dieslowi moduł zapłonowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 > moduł zapłonowy pewnie chodzi Ci o centralkę EGR, to obok > akumulatora > możesz toto spokojnie odłączyć, jeśli nie interesuje Cie recyrkulacja > spalin do kolektora dolotowego > tak jak mówi Spavatch, szukaj wału od 1.9 od Tipo i wtedy rób remont tak o to mi chodziło źle napisałem, eper pokazuje tutaj że to jakaś centralka elektroniczna klikkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2009 > a po co dieslowi moduł zapłonowy? Racja źle napisałem , chodziło mi o tą centralkę elektroniczną tą co pokazałem w linku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.