Skocz do zawartości

Swap Punto MK1 1.7 TD60 na 1.7 TD70


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Niektórzy pamiętają o moim problemie z odpalaniem kopceniem itd... w koncu postawiłem auto do serwisu fiata i przyszły oto takie wyniki : silnik do remontu , ciśnienia sprężania to praktycznie brak... crazy.gif. Za remont śpiewają ze 2500 tys ( nie aso) crazy.gif , samemu remontu nie zrobie bo warunków ku temu nie mam sick.gif Rozejrzałem sie na allegro za silnikami ... ale od wersji 71 koni ( ja mam tą wersje 63 konie tzw soft turbo). Czy ktos moze robił już takiego swapa? Z 1.7 TD na 1.7 TD? hehe.gif

Niby wszystko takie samo jest , tylko ta turbina wiecej dmucha ( mowa o wersji TD 70 ). Tak tak lepiej sprzedać.. ale troche głupio komuś takie padło puścić a poza tym buda jest igła zlosnik.gif. Co podejdzie co nie podejdzie , jakie problemy napotkam. Dzieki z góry ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mówisz o wersji 100 PS to samo co było np w Bravo czy Brava czy w

> Tipo/ Tempra były jakieś inne te silniki? Co z mocowaniami

> silnika?

Mowie o 1929 a nie 1910. Mocowania beda te same bo to defacto te same silniki z innymi walami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A jest tam jakas? Serio pytam bo nie wiem, wydawalo mi sie ze ten

> silnik jest prosty jak konstrukcja cepa .

No jest taki moduł zapłonowy , dlatego pytam czy to było zamienne między TD60 a TD70 wink.gif A co do tych silników 1929 to same stare trupy crazy.gif, szukam tego 70 konnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc pod uwage naprawe tego silnika i zmiane go na inny wybrałbym naprawe.Po 1 jaki silnik kupisz tego nie wiesz i ile wytrzyma tez tego nikt nie wie ,po 2 koszt "dobrego" silnika to ok 2 tyś. dolicz jeszcze przekładke to rozwiązanie nasuwa się samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorąc pod uwage naprawe tego silnika i zmiane go na inny wybrałbym

> naprawe.Po 1 jaki silnik kupisz tego nie wiesz i ile wytrzyma

> tez tego nikt nie wie ,po 2 koszt "dobrego" silnika to ok 2 tyś.

> dolicz jeszcze przekładke to rozwiązanie nasuwa się samo

Silnik wiem za 1500 zł grinser006.gif . Teraz bez przyrządu do mierzenia ciśnienia to sie nawet nie ruszam ... zlosnik.gif A przekładka we własnym zakresie , chodzi mi o to czym sie różniły silniki 60 a 70 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorąc pod uwage naprawe tego silnika i zmiane go na inny wybrałbym

> naprawe.Po 1 jaki silnik kupisz tego nie wiesz i ile wytrzyma

> tez tego nikt nie wie ,po 2 koszt "dobrego" silnika to ok 2 tyś.

> dolicz jeszcze przekładke to rozwiązanie nasuwa się samo

Ale jesli bylaby to przekladka na 1.9 TD to sprawa ma sie zupelnie inaczej, dodatkowe 20 KM piechota nie chodzi, mysle ze mimo wszystko byloby warte swej ceny ok.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale jesli bylaby to przekladka na 1.9 TD to sprawa ma sie zupelnie

> inaczej, dodatkowe 20 KM piechota nie chodzi, mysle ze mimo

> wszystko byloby warte swej ceny .

Mówisz znowu o 1929 ? 270751858-jezyk.gif Z tego co widze to taki silnik ciężko znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zrobil remont bo wtedy masz pewniaka a kupisz stary motor teraz moze byc dobry a za pol roku bedzie to samo co z twoim , to sa juz stare silniki i nie znajdziesz tekiego po malym przelocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja bym zrobil remont bo wtedy masz pewniaka a kupisz stary motor

> teraz moze byc dobry a za pol roku bedzie to samo co z twoim ,

> to sa juz stare silniki i nie znajdziesz tekiego po malym

> przelocie

Remont bloku ma wyjść koło 1000 zł ( honowanie , nowe tłoki ..) jesem jeszcze ciekaw co z głowicą. We wtorek mam dostać dokładny kosztorys z jednej firmy i sie okaże zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Remont bloku ma wyjść koło 1000 zł ( honowanie , nowe tłoki ..) jesem

> jeszcze ciekaw co z głowicą. We wtorek mam dostać dokładny

> kosztorys z jednej firmy i sie okaże

Jak robisz remont to zapodaj wal od 1.9 275123014-zielony.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No jest taki moduł zapłonowy , dlatego pytam czy to było zamienne

> między TD60 a TD70 A co do tych silników 1929 to same stare

> trupy , szukam tego 70 konnego

moduł zapłonowy hmm.gif pewnie chodzi Ci o centralkę EGR, to obok akumulatora tongue.gif

możesz toto spokojnie odłączyć, jeśli nie interesuje Cie recyrkulacja spalin do kolektora dolotowego zlosnik.gif

tak jak mówi Spavatch, szukaj wału od 1.9 od Tipo i wtedy rób remont zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moduł zapłonowy pewnie chodzi Ci o centralkę EGR, to obok

> akumulatora

> możesz toto spokojnie odłączyć, jeśli nie interesuje Cie recyrkulacja

> spalin do kolektora dolotowego

> tak jak mówi Spavatch, szukaj wału od 1.9 od Tipo i wtedy rób remont

tak o to mi chodziło zlosnik.gif źle napisałem, eper pokazuje tutaj że to jakaś centralka elektroniczna 893goodvibes.gif

klikkk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.