Skocz do zawartości

licznik od punto do Uniaka


technix

Rekomendowane odpowiedzi

Powiedzcie proszę co wiecie na temat zamontowania licznika od punto I do Uniaka, chodzi mi właściwie tylko o to czy bez żadnego przerabiania wejdzie zamiast orginału- bo na oko jest podobnie jajowaty. A po drugie to jak wygląda jego podłączenie tzn. czy kostki są takie same i pasują czy trzeba mieć kostki z punta orzaz czy wszystkie kontrolki będą działać prawidłowo?

Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedzcie proszę co wiecie na temat zamontowania licznika od punto I

> do Uniaka, chodzi mi właściwie tylko o to czy bez żadnego

> przerabiania wejdzie zamiast orginału- bo na oko jest podobnie

> jajowaty. A po drugie to jak wygląda jego podłączenie tzn. czy

> kostki są takie same i pasują czy trzeba mieć kostki z punta

> orzaz czy wszystkie kontrolki będą działać prawidłowo?

> Pozdrowionka

Z palio i sieny wchodzą tylko kostki trzeba przerobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> liczniki w punto mają inny kształt, i licznik o ile dobrze pamiętam

> nie jest na linkę tylko na impuls

dobrze pamiętasz zlosnik.gif ale słyszałem, że da się to przerobić, tzn. wyciągnąć impuls ze skrzyni w uniaku, ale co i jak to niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> liczniki w punto mają inny kształt, i licznik o ile dobrze pamiętam

> nie jest na linkę tylko na impuls

też mi się wydaje że zwykłej linki nie podepniesz... ale trochę zgłupiałem jak zobaczyłem ich tył: tutaj

tam nie ma wejścia na linkę??

ps. zapożyczone z allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w punto I jest na linke w punto 2 itd. maja elektoniczne przez

> impulsator w skrzyni

Dokładnie to samo chciałem powiedzieć. wink.gif Z tego co ja wiem, to były i w PI z impulsatorem, ale mało ich było. Tylko nie jestem do końca tego pewny, więc nie miejcie mi za złe jeżeli się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie to samo chciałem powiedzieć. Z tego co ja wiem, to były i

> w PI z impulsatorem, ale mało ich było. Tylko nie jestem do

> końca tego pewny, więc nie miejcie mi za złe jeżeli się mylę.

z tego co przejżałem allegro to w punto I elektroniczne sa te z wersji gt grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z punto I chce przelozyc obrotomierz i wskazniki paliwa oraz temp. no i szybkosciomierz jak podejrzie. Jezeli juz do tego dojde postaram sie manuala wstawic ale to chyba za 3-4mce dopiero

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z punto I chce przelozyc obrotomierz i wskazniki paliwa oraz temp. no

> i szybkosciomierz jak podejrzie. Jezeli juz do tego dojde

> postaram sie manuala wstawic ale to chyba za 3-4mce dopiero

powodzenia w modach z niecierpliwością czekamy na fotorelacje z prac food.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli chcesz rzeźbić to ok. A jeżeli nie to lepiej kup sobie

> licznik od Palio/Siena.

> PS Mam akurat na zbyciu. Niedrogo oddam.

wie może kolega co mogło sie spitolić w zegarach od sx bo mam drugi komplet i wszystko ładnie działa oprócz wskaźnika km tego u góry nie tego dziennnego do kasowania po każdym przejechanym km słychać taki dziwny dźwięk a cyferki nie przeskakują 270751858-jezyk.gifhmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz źle złożony mechanizm. Pewnie "odbijałeś" licznik i wyciągałeś ten wałeczek z trybami u góry. Pewnie źle ustawiłeś trybiki. Muszą być ustawione wszystkie tak samo, czyli wąski ząbek przy wąskim a szeroki przy szerokim. Jak rozbierzesz będziesz wiedział o co chodzi. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz źle złożony mechanizm. Pewnie "odbijałeś" licznik i wyciągałeś

> ten wałeczek z trybami u góry. Pewnie źle ustawiłeś trybiki.

> Muszą być ustawione wszystkie tak samo, czyli wąski ząbek przy

> wąskim a szeroki przy szerokim. Jak rozbierzesz będziesz

> wiedział o co chodzi.

kurcze a już myslałem że kupiłem zepsute zegary a tu jak zwykle ja cos popsułem przy ustawianiu przebiegu do mojego auta grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli chcesz rzeźbić to ok. A jeżeli nie to lepiej kup sobie

> licznik od Palio/Siena.

> PS Mam akurat na zbyciu. Niedrogo oddam.

chce w standardowy licznik wstawic zegary z punto sx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> stronka majora

Eee myślałem, że ma jeszcze jakąś inną stronę oprócz tej na stronie klubowej. A nie wiecie w jaki sposób wykonał tarcze? Drukował je na folii czy jak? Może ktoś z nim się kontaktował w tej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mi sie takie podobaja

Oż cholera icon_eek.giffood.gif Ładne ale ja bym zamiast rysunku autka wstawił termometr tak, jak Sienek zrobił. Dzięki temu zegary jeszcze nowocześniej wyglądają food.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mnie takie dziś sprzed nosa uciekły

> czy ze sieny/palio na pewno trzeba przerabiać kostki i jak przerobić?

> no i czy wskaźnik paliwa i temperatury nie będą ciulały?

co do kostek to trza po przepinać kabelki w kostkach uniakowych więcej info tutaj

a co do wskazań to zapytaj np. drupiego on ma takie zamontowane, ja w moim mam z SX grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co do kostek to trza po przepinać kabelki w kostkach uniakowych

> więcej info tutaj

> a co do wskazań to zapytaj np. drupiego on ma takie zamontowane, ja w

> moim mam z SX

no i takie przerabianie jakoś mnie niebardzo grzeje, a zestaw z UT? prócz tego, że doładowanie, temperatura i ciśnienie oleju nie będą działały, to jest coś do pomagikowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega major nie podzielił by się z nami, jak to zrobił?

> kiedyś już o to pytałem ale do dzisiaj bez efektu :|

o to już musisz zapytać kolegę majora czy udostępni jakieś informacje, choć nie ukrywam że przydałby sie taki manual na stronie klubowej grinser006.gif

albo zapytać kolegę prota czy przerobiłby w taki sposób zegary i za ile cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja, a próbował może ktoś założyć liniowy czujnik, żeby ciśnienie

> oleju pokazywało?

> w Pajero takie coś miałem i fajnie wygladało

ja mam założony czujnik temp oleju. Czujnik ciśnienia leży,ale jest na mniejszą średnicę,i nie wiem jak to załatwić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam założony czujnik temp oleju. Czujnik ciśnienia leży,ale jest

> na mniejszą średnicę,i nie wiem jak to załatwić...

ryzyko nieszczelności jest, ale możesz zrobić tulejkę i wkrecić ją w blok, a w nią ten mniejszy czujnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi tak świta, że kiedyś kolega Klaudek Miał jakąś redukcję z poloneza, nie wiem tylko czy dobrze mi świta... A jak nie to chyba tylko tokarz pozostaje albo dorobienie czegoś we własnym zakresie, np. wykorzystując jakiś inny czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie,wskazanie będa ok. Tylko skąd taką redukcję wyciągnąć

dokładnie, ciśnienie będzie pokazywało dobrze, a redukcję można dorobić zanosząc oba czujniki do tokarza i z pewnością zrobi, a jeśli będzie miał odpowiedniej grubości pręt sześciokątny, to już luksus cool.gif

przy okazji zapytam jak dostać się do linki prędkościomierza, bo próbowałem dzisiaj ją namacać, ale za cholerę nie mogę włożyć ręki tak głęboko pod deskę?? confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie, ciśnienie będzie pokazywało dobrze, a redukcję można

> dorobić zanosząc oba czujniki do tokarza i z pewnością zrobi, a

> jeśli będzie miał odpowiedniej grubości pręt sześciokątny, to

> już luksus

> przy okazji zapytam jak dostać się do linki prędkościomierza, bo

> próbowałem dzisiaj ją namacać, ale za cholerę nie mogę włożyć

> ręki tak głęboko pod deskę??

podjedz do mnie to Ci pokaze jak sciognac linke a przerobienie kostek na zegary ze sieny tez nie problem waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo to trzeba się trochę pogimnastykować. (...) mniej więcej między kolumnę

> kierowniczą, a panel środkowy.

tam też nie dałem rady mlot.gif jakieś przewody i chyba kanały nawiewu zawadzają

> podjedz do mnie to Ci pokaze jak sciognac linke a przerobienie kostek

> na zegary ze sieny tez nie problem

jeśli sobie nie poradzę, to myślę, że się dogadamy, a kostek przerabiać nie muszę cfaniak.gif

spróbuję 'wepchnąć' linkę z komory silnika do kabiny i sobie od góry odepnę jeśli linki starczy zakrecony.gif

co do samej linki, to wiem, ze zawleczkę trzeba odbezpieczyć podobnie jak szybkozłączkę do warsztatowych narzędzi pneumatycznych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> spróbuję 'wepchnąć' linkę z komory silnika do kabiny i sobie od góry

> odepnę jeśli linki starczy

> co do samej linki, to wiem, ze zawleczkę trzeba odbezpieczyć podobnie

> jak szybkozłączkę do warsztatowych narzędzi pneumatycznych

Raczej na pewno Ci się to nie uda, bo linka jest za krótka. oslabiony.gif Ale tam nie ma żadnych kanałów powietrza. 270751858-jezyk.gif Chyba nie w tą dziurę rękę pchasz. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.