technix Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Powiedzcie proszę co wiecie na temat zamontowania licznika od punto I do Uniaka, chodzi mi właściwie tylko o to czy bez żadnego przerabiania wejdzie zamiast orginału- bo na oko jest podobnie jajowaty. A po drugie to jak wygląda jego podłączenie tzn. czy kostki są takie same i pasują czy trzeba mieć kostki z punta orzaz czy wszystkie kontrolki będą działać prawidłowo? Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Powiedzcie proszę co wiecie na temat zamontowania licznika od punto I > do Uniaka, chodzi mi właściwie tylko o to czy bez żadnego > przerabiania wejdzie zamiast orginału- bo na oko jest podobnie > jajowaty. A po drugie to jak wygląda jego podłączenie tzn. czy > kostki są takie same i pasują czy trzeba mieć kostki z punta > orzaz czy wszystkie kontrolki będą działać prawidłowo? > Pozdrowionka Z palio i sieny wchodzą tylko kostki trzeba przerobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 liczniki w punto mają inny kształt, i licznik o ile dobrze pamiętam nie jest na linkę tylko na impuls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > liczniki w punto mają inny kształt, i licznik o ile dobrze pamiętam > nie jest na linkę tylko na impuls dobrze pamiętasz ale słyszałem, że da się to przerobić, tzn. wyciągnąć impuls ze skrzyni w uniaku, ale co i jak to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
podwys Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > liczniki w punto mają inny kształt, i licznik o ile dobrze pamiętam > nie jest na linkę tylko na impuls też mi się wydaje że zwykłej linki nie podepniesz... ale trochę zgłupiałem jak zobaczyłem ich tył: tutaj tam nie ma wejścia na linkę?? ps. zapożyczone z allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > liczniki w punto mają inny kształt, i licznik o ile dobrze pamiętam > nie jest na linkę tylko na impuls w punto I jest na linke w punto 2 itd. maja elektoniczne przez impulsator w skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > w punto I jest na linke w punto 2 itd. maja elektoniczne przez > impulsator w skrzyni Dokładnie to samo chciałem powiedzieć. Z tego co ja wiem, to były i w PI z impulsatorem, ale mało ich było. Tylko nie jestem do końca tego pewny, więc nie miejcie mi za złe jeżeli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 impulsator nieważny skoro obudowa nie pasuje. To może napiszcie mi z czego innego pasuje licznik- żeby obudowa była taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 Palio weekend, siena, zarówno przed i po liftingu, tylko po liftingu licznik juz jest na impulsator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 19 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2009 > Dokładnie to samo chciałem powiedzieć. Z tego co ja wiem, to były i > w PI z impulsatorem, ale mało ich było. Tylko nie jestem do > końca tego pewny, więc nie miejcie mi za złe jeżeli się mylę. z tego co przejżałem allegro to w punto I elektroniczne sa te z wersji gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 z punto I chce przelozyc obrotomierz i wskazniki paliwa oraz temp. no i szybkosciomierz jak podejrzie. Jezeli juz do tego dojde postaram sie manuala wstawic ale to chyba za 3-4mce dopiero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > z punto I chce przelozyc obrotomierz i wskazniki paliwa oraz temp. no > i szybkosciomierz jak podejrzie. Jezeli juz do tego dojde > postaram sie manuala wstawic ale to chyba za 3-4mce dopiero powodzenia w modach z niecierpliwością czekamy na fotorelacje z prac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 Jeżeli chcesz rzeźbić to ok. A jeżeli nie to lepiej kup sobie licznik od Palio/Siena. PS Mam akurat na zbyciu. Niedrogo oddam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Jeżeli chcesz rzeźbić to ok. A jeżeli nie to lepiej kup sobie > licznik od Palio/Siena. > PS Mam akurat na zbyciu. Niedrogo oddam. wie może kolega co mogło sie spitolić w zegarach od sx bo mam drugi komplet i wszystko ładnie działa oprócz wskaźnika km tego u góry nie tego dziennnego do kasowania po każdym przejechanym km słychać taki dziwny dźwięk a cyferki nie przeskakują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 Masz źle złożony mechanizm. Pewnie "odbijałeś" licznik i wyciągałeś ten wałeczek z trybami u góry. Pewnie źle ustawiłeś trybiki. Muszą być ustawione wszystkie tak samo, czyli wąski ząbek przy wąskim a szeroki przy szerokim. Jak rozbierzesz będziesz wiedział o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Masz źle złożony mechanizm. Pewnie "odbijałeś" licznik i wyciągałeś > ten wałeczek z trybami u góry. Pewnie źle ustawiłeś trybiki. > Muszą być ustawione wszystkie tak samo, czyli wąski ząbek przy > wąskim a szeroki przy szerokim. Jak rozbierzesz będziesz > wiedział o co chodzi. kurcze a już myslałem że kupiłem zepsute zegary a tu jak zwykle ja cos popsułem przy ustawianiu przebiegu do mojego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 Jeżeli ustawiałeś przebieg to na 99% właśnie tam sie machnąłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Jeżeli chcesz rzeźbić to ok. A jeżeli nie to lepiej kup sobie > licznik od Palio/Siena. > PS Mam akurat na zbyciu. Niedrogo oddam. chce w standardowy licznik wstawic zegary z punto sx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > chce w standardowy licznik wstawic zegary z punto sx Czyli dokładnie to co siedzi w palio i sienie. To to samo tylko czcionki inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > chce w standardowy licznik wstawic zegary z punto sx to lepiej przerobic pare ikonek z licznika siena/palio niż meczyć sie z dopasowaniem wszystkiego z punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > chce w standardowy licznik wstawic zegary z punto sx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 mi sie takie podobaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 podobne a jednak inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > mi sie takie podobaja Kogo to co gdzie i jak? Stary rispekt dla wykonawcy. Mnie powaliły na kolana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Kogo to co gdzie i jak? Stary rispekt dla wykonawcy. Mnie powaliły > na kolana. to są liczniki Kolegi Major`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > to są liczniki Kolegi Major`a on to ma na diodach RBG czy jak? bo na stronie majora są 3 rodzaje kolorów podświetlania tych zegarków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > on to ma na diodach RBG czy jak? bo na stronie majora są 3 rodzaje > kolorów podświetlania tych zegarków Zapodajcie link do tej stronki. Nie no normalnie zakochałem się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > Zapodajcie link do tej stronki. Nie no normalnie zakochałem się. stronka majora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > stronka majora Eee myślałem, że ma jeszcze jakąś inną stronę oprócz tej na stronie klubowej. A nie wiecie w jaki sposób wykonał tarcze? Drukował je na folii czy jak? Może ktoś z nim się kontaktował w tej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > on to ma na diodach RBG czy jak? bo na stronie majora są 3 rodzaje > kolorów podświetlania tych zegarków wiem że ma tak zrobione: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 > mi sie takie podobaja Oż cholera Ładne ale ja bym zamiast rysunku autka wstawił termometr tak, jak Sienek zrobił. Dzięki temu zegary jeszcze nowocześniej wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > mi sie takie podobaja mnie takie dziś sprzed nosa uciekły czy ze sieny/palio na pewno trzeba przerabiać kostki i jak przerobić? no i czy wskaźnik paliwa i temperatury nie będą ciulały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > mnie takie dziś sprzed nosa uciekły > czy ze sieny/palio na pewno trzeba przerabiać kostki i jak przerobić? > no i czy wskaźnik paliwa i temperatury nie będą ciulały? co do kostek to trza po przepinać kabelki w kostkach uniakowych więcej info tutaj a co do wskazań to zapytaj np. drupiego on ma takie zamontowane, ja w moim mam z SX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > mnie takie dziś sprzed nosa uciekły > czy ze sieny/palio na pewno trzeba przerabiać kostki i jak przerobić? > no i czy wskaźnik paliwa i temperatury nie będą ciulały? wskaźniki działają poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > co do kostek to trza po przepinać kabelki w kostkach uniakowych > więcej info tutaj > a co do wskazań to zapytaj np. drupiego on ma takie zamontowane, ja w > moim mam z SX no i takie przerabianie jakoś mnie niebardzo grzeje, a zestaw z UT? prócz tego, że doładowanie, temperatura i ciśnienie oleju nie będą działały, to jest coś do pomagikowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
enhu Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > mi sie takie podobaja kolega major nie podzielił by się z nami, jak to zrobił? kiedyś już o to pytałem ale do dzisiaj bez efektu :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > no i takie przerabianie jakoś mnie niebardzo grzeje, a zestaw z UT? > prócz tego, że doładowanie, temperatura i ciśnienie oleju nie > będą działały, to jest coś do pomagikowania? z UT jest p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 no ja, a próbował może ktoś założyć liniowy czujnik, żeby ciśnienie oleju pokazywało? w Pajero takie coś miałem i fajnie wygladało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlodysc Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > kolega major nie podzielił by się z nami, jak to zrobił? > kiedyś już o to pytałem ale do dzisiaj bez efektu :| o to już musisz zapytać kolegę majora czy udostępni jakieś informacje, choć nie ukrywam że przydałby sie taki manual na stronie klubowej albo zapytać kolegę prota czy przerobiłby w taki sposób zegary i za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > no ja, a próbował może ktoś założyć liniowy czujnik, żeby ciśnienie > oleju pokazywało? > w Pajero takie coś miałem i fajnie wygladało ja mam założony czujnik temp oleju. Czujnik ciśnienia leży,ale jest na mniejszą średnicę,i nie wiem jak to załatwić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 > ja mam założony czujnik temp oleju. Czujnik ciśnienia leży,ale jest > na mniejszą średnicę,i nie wiem jak to załatwić... ryzyko nieszczelności jest, ale możesz zrobić tulejkę i wkrecić ją w blok, a w nią ten mniejszy czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 24 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2009 Może jakaś redukcja? Czy wtedy będzie za płytko siedział i będą złe wskazania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Może jakaś redukcja? Czy wtedy będzie za płytko siedział i będą złe > wskazania? nie,wskazanie będa ok. Tylko skąd taką redukcję wyciągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 Coś mi tak świta, że kiedyś kolega Klaudek Miał jakąś redukcję z poloneza, nie wiem tylko czy dobrze mi świta... A jak nie to chyba tylko tokarz pozostaje albo dorobienie czegoś we własnym zakresie, np. wykorzystując jakiś inny czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > nie,wskazanie będa ok. Tylko skąd taką redukcję wyciągnąć pierwszy lepszy tokarz zrobi i weźmie za te ze dwie dychy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > nie,wskazanie będa ok. Tylko skąd taką redukcję wyciągnąć dokładnie, ciśnienie będzie pokazywało dobrze, a redukcję można dorobić zanosząc oba czujniki do tokarza i z pewnością zrobi, a jeśli będzie miał odpowiedniej grubości pręt sześciokątny, to już luksus przy okazji zapytam jak dostać się do linki prędkościomierza, bo próbowałem dzisiaj ją namacać, ale za cholerę nie mogę włożyć ręki tak głęboko pod deskę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 Bo to trzeba się trochę pogimnastykować. Musisz się położyć pod nogami pasażera w wsadzić rękę tak mniej więcej między kolumnę kierowniczą, a panel środkowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slejzi Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > dokładnie, ciśnienie będzie pokazywało dobrze, a redukcję można > dorobić zanosząc oba czujniki do tokarza i z pewnością zrobi, a > jeśli będzie miał odpowiedniej grubości pręt sześciokątny, to > już luksus > przy okazji zapytam jak dostać się do linki prędkościomierza, bo > próbowałem dzisiaj ją namacać, ale za cholerę nie mogę włożyć > ręki tak głęboko pod deskę?? podjedz do mnie to Ci pokaze jak sciognac linke a przerobienie kostek na zegary ze sieny tez nie problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 25 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2009 > Bo to trzeba się trochę pogimnastykować. (...) mniej więcej między kolumnę > kierowniczą, a panel środkowy. tam też nie dałem rady jakieś przewody i chyba kanały nawiewu zawadzają > podjedz do mnie to Ci pokaze jak sciognac linke a przerobienie kostek > na zegary ze sieny tez nie problem jeśli sobie nie poradzę, to myślę, że się dogadamy, a kostek przerabiać nie muszę spróbuję 'wepchnąć' linkę z komory silnika do kabiny i sobie od góry odepnę jeśli linki starczy co do samej linki, to wiem, ze zawleczkę trzeba odbezpieczyć podobnie jak szybkozłączkę do warsztatowych narzędzi pneumatycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 > spróbuję 'wepchnąć' linkę z komory silnika do kabiny i sobie od góry > odepnę jeśli linki starczy > co do samej linki, to wiem, ze zawleczkę trzeba odbezpieczyć podobnie > jak szybkozłączkę do warsztatowych narzędzi pneumatycznych Raczej na pewno Ci się to nie uda, bo linka jest za krótka. Ale tam nie ma żadnych kanałów powietrza. Chyba nie w tą dziurę rękę pchasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.