Skocz do zawartości

Amroki MTS technic czy TA Technix


WoWo001

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do wymiany amorków w moim uno i mam alternatywę MTS albo TA Technix. Z tego co wiem ten drugi produkuje gwintowane zawieszenia do VW i o dziwo podobno dobrze się to sprawdza.. Miał ktoś z tym zawieszeniem coś do czynienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przymierzam się do wymiany amorków w moim uno i mam alternatywę MTS

> albo TA Technix. Z tego co wiem ten drugi produkuje gwintowane

> zawieszenia do VW i o dziwo podobno dobrze się to sprawdza..

> Miał ktoś z tym zawieszeniem coś do czynienia?

Jedne gorsze od drugich. Ale niema co oczekiwac ze za 300zł kupi sie komplet sportowego zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co wiem to TA Technix to ten sam producent który robi GT

> Cupline a te drugie są powszechnie stosowane i ludzie chwalą ale

> sam nie miałem więc pytam

Powszechnie stosowane przez ludzi ktorzy nie maja pojecia o dobrych amortyzatorach.

Dla mnie ten amortyzator to jakas pomylka. Jest na takim saym poziome technologicznym co chinskie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powszechnie stosowane przez ludzi ktorzy nie maja pojecia o dobrych

> amortyzatorach.

> Dla mnie ten amortyzator to jakas pomylka. Jest na takim saym poziome

> technologicznym co chinskie auta.

Nie wiem co jest złego w Cupline niewiem.gif Koledzy z Cento jeźdżą po 4 lata mam kolegę który w swoim Golfie MKI jeździ już jakiś czas i świetnie się one sprawdzają.

Jesteś mądry bo jeździsz czymś do czego jest dużo markowych części tuningowych. Nie wiesz jakie trudne jest np. obniżenie Uniaka sick.gif

Dlatego małe pole manewru zmusza do kupna części na bank gorszych niż KONI ale lepszych niż seryjne czy domowe skracane amorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co jest złego w Cupline Koledzy z Cento jeźdżą po 4 lata

> mam kolegę który w swoim Golfie MKI jeździ już jakiś czas i

> świetnie się one sprawdzają.

> Jesteś mądry bo jeździsz czymś do czego jest dużo markowych części

> tuningowych. Nie wiesz jakie trudne jest np. obniżenie Uniaka

> Dlatego małe pole manewru zmusza do kupna części na bank gorszych niż

> KONI ale lepszych niż seryjne czy domowe skracane amorki

Leona mam od miesiaca wink.gif Wczesniem mialem Seja i wiem ze te amory sa poprostu slabe. Sa troche twardsze od serii i zapewne gorsze jakosciowo od serii. Dobrym amortyztorem jak mowie jest KYB ultra SR. Trzeba sie dowiedziec czy wystepuje do Uno. Ale skoro jest do CC/SC to wydaje mi sie ze tez powinny byc.

Ja poprostu lubie produkty dobrej jakosci gdzie wiem za co place i wiem ze sie nie rozwala za rok czasu i beda spelnialy moje wymagania. Wiadomo ze B6 test drogim amorem ale za jakosc sie placi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Już w samej nazwie tych produktów jest zaklęty przekręt.

Przez wiele lat użytkowania różnych aut, zawsze dochodziłem do jednego wniosku - eksperymentowanie jest dla tych, którym za to płacą lub tych, których na to stać - ale Ci znowu nie szukają półśrodków z reguły...

Jeżeli masz na coś wyłożyć własną kasę, to najpierw zorientuj się, ile osób "połamało" już sobie na tym zęby i zacznij się uczyć na błędach innych.

To rozwiązanie tańsze, mniej frustrujące i szybciej pomaga podjąć właściwą decyzję!

Nie ma cudów (przynajmniej w dziedzinie ekonomii). Nikt nie stworzy - nawet pseudo sportowego - zawieszenia za 100 EURO!!!

Super magiczna nazwa, kolor (np. żółty jak BILSTEIN) itp. ma na celu przyciągnąć klientów, którzy z braku środków szukają alternatywy. Ale to nie jest żadna alternatywa... To strata pieniędzy, których na modyfikacje zawsze brakuje, strata czasu własnego i innych itd.

Jeżeli ludzie "chwalą" sobie nowe zawieszenie za 100 EURO, to albo przesiedli się z wozów drabiniastych, albo po złości polecają to innym...Taka mentalność.

Tyle z doświadczenia własnego i innych, co nie wyklucza nieomylności!

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli ludzie "chwalą" sobie nowe zawieszenie za 100 EURO, to albo

> przesiedli się z wozów drabiniastych, albo po złości polecają to

> innym...Taka mentalność.

> Tyle z doświadczenia własnego i innych, co nie wyklucza nieomylności!

Po prostu wstyd im się przyznać, że wywalili 100 ojro w błoto oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może troszkę nie na tamta amorków ale też MTS. Jakiś czas temu chciałem niskobudżetowo utwardzić i obniżyć zawieszenie przednie w Nubirze - bo wyglądała ja ponton i tak się też zachowywała na drodze.

Wymianie uległy wahacze - bo oryginały były już do bani. Zrobił je kolega slawoj

do tego mam amory KYB założone przez poprzednika

i dałem springi -30 mm MTS technik.

Nie wiem czy poprzednie były już takie wyj...ne, ale przód siadł tylko 2 cm w stosunku do serii. Natomiast zrobiło się bardzo twardo i precyzyjnie. Na początku trochę się angryfire.gif ze tak mało siadło, ale jak raz czy drugi nie zaczepiłem o krawężnik to doceniłem.

Więc jak szukasz czegoś dobrego - to bierz sprawdzone, a jak chcesz tylko lekko poprawić to możesz eksperymentować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak tak w cento jeżdżą na tym Ci co doopy szkłem wycierają. osobiście

> w seju miałem bilsteina gwinta

ostro. ale i tak twierdze ze do uno wszystko jest lepsze niz seria.

Są do Uno bilstein B6 np?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Samo UNO, to za mało...

> Warto podać wersję silnikową. Nie do wszystkich jest B6, ale jest np.

> do Twojej wersji 1.4 i.e.

> Cała oferta BILSTEIN

The page cannot be found

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niby są b6 ale drogi jak cholera...

Drogie to są, ale loty kosmiczne wink.gif

Z reguły tak już jest, że rzeczy trwałe i mało awaryjne kosztują...bo

żeby osiągnąć taki stan rzeczy, trzeba najpierw "wyłożyć" na to trochę środków itd.

Warto zainwestować w dobre zawieszenie (i nie tylko), bo to nie jakiś dodatkowy "bajer" w aucie, ale przede wszystkim bezpieczeństwo.

P.S. Poszukaj po sklepach internetowych ect. Zawsze można kupić taniej. Tamta strona ma służyć raczej jako orientacyjna, czy w ogóle jest dedykowany do danego auta itp.

Pzdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tamta strona ma służyć raczej jako orientacyjna, czy w

> ogóle jest dedykowany do danego auta itp.

> Pzdr!

Warto dodac ze Tamta strona jest do D.... bo bzdury wychiodza. Wogle niema Seicento. Do CC jest zawias ale tylko B4.

Prosze sie wogle nie sugerowac tym co na tej stronie jest. Przynajmniej po polsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A iel chciales zaplacic? 100zł Za tyle masz chinczyki ktore polataja

> rok i sie wysraja.

Chodziło mi o to, że zamiast b6 mogę sobie wsadzić KYB. A B8 nie ma. A za b8 mógłbym tyle dać. Ale nie ma w ofercie w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodziło mi o to, że zamiast b6 mogę sobie wsadzić KYB. A B8 nie ma.

> A za b8 mógłbym tyle dać. Ale nie ma w ofercie w ogóle.

Oczywiscie jesli auto nie musi miec gwintu lub nie jest uzywane w sporcie spokojnie mozna kupic KYB Ultra SR wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Oczywiscie jesli auto nie musi miec gwintu lub nie jest uzywane w

> sporcie spokojnie mozna kupic KYB Ultra SR

ja ich poszukuje do cc, masz jakis namiar? pytalem automalicy i nie maja choc kiedys mieli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.