WoWo001 Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 Przymierzam się do wymiany amorków w moim uno i mam alternatywę MTS albo TA Technix. Z tego co wiem ten drugi produkuje gwintowane zawieszenia do VW i o dziwo podobno dobrze się to sprawdza.. Miał ktoś z tym zawieszeniem coś do czynienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Marca 2009 Udostępnij Napisano 23 Marca 2009 > Przymierzam się do wymiany amorków w moim uno i mam alternatywę MTS > albo TA Technix. Z tego co wiem ten drugi produkuje gwintowane > zawieszenia do VW i o dziwo podobno dobrze się to sprawdza.. > Miał ktoś z tym zawieszeniem coś do czynienia? Jedne gorsze od drugich. Ale niema co oczekiwac ze za 300zł kupi sie komplet sportowego zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 Wyrzucone pieniadze.Poczytaj sobie na www.cultstyle.pl/forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Jedne gorsze od drugich. Ale niema co oczekiwac ze za 300zł kupi sie > komplet sportowego zawieszenia. Za 300?! Co Ty piszesz?! Za 300 to kupię 2 amorki na przód, zwykłe skrócone. Jaki komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 24 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Wyrzucone pieniadze.Poczytaj sobie na www.cultstyle.pl/forum Z tego co wiem to TA Technix to ten sam producent który robi GT Cupline a te drugie są powszechnie stosowane i ludzie chwalą ale sam nie miałem więc pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Za 300?! Co Ty piszesz?! Za 300 to kupię 2 amorki na przód, zwykłe > skrócone. Jaki komplet Komplet na os. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 24 Marca 2009 Udostępnij Napisano 24 Marca 2009 > Z tego co wiem to TA Technix to ten sam producent który robi GT > Cupline a te drugie są powszechnie stosowane i ludzie chwalą ale > sam nie miałem więc pytam Powszechnie stosowane przez ludzi ktorzy nie maja pojecia o dobrych amortyzatorach. Dla mnie ten amortyzator to jakas pomylka. Jest na takim saym poziome technologicznym co chinskie auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Wyrzucone pieniadze.Poczytaj sobie na www.cultstyle.pl/forum Ja podpinam się pod pytanie, więc co polecacie? Bida taka że do Uno nie ma jako takich części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Ja podpinam się pod pytanie, więc co polecacie? Bida taka że do Uno > nie ma jako takich części Bilstein B6/B8 - jeżeli są do Uno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Powszechnie stosowane przez ludzi ktorzy nie maja pojecia o dobrych > amortyzatorach. > Dla mnie ten amortyzator to jakas pomylka. Jest na takim saym poziome > technologicznym co chinskie auta. Nie wiem co jest złego w Cupline Koledzy z Cento jeźdżą po 4 lata mam kolegę który w swoim Golfie MKI jeździ już jakiś czas i świetnie się one sprawdzają. Jesteś mądry bo jeździsz czymś do czego jest dużo markowych części tuningowych. Nie wiesz jakie trudne jest np. obniżenie Uniaka Dlatego małe pole manewru zmusza do kupna części na bank gorszych niż KONI ale lepszych niż seryjne czy domowe skracane amorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 > Nie wiem co jest złego w Cupline Koledzy z Cento jeźdżą po 4 lata > mam kolegę który w swoim Golfie MKI jeździ już jakiś czas i > świetnie się one sprawdzają. > Jesteś mądry bo jeździsz czymś do czego jest dużo markowych części > tuningowych. Nie wiesz jakie trudne jest np. obniżenie Uniaka > Dlatego małe pole manewru zmusza do kupna części na bank gorszych niż > KONI ale lepszych niż seryjne czy domowe skracane amorki Leona mam od miesiaca Wczesniem mialem Seja i wiem ze te amory sa poprostu slabe. Sa troche twardsze od serii i zapewne gorsze jakosciowo od serii. Dobrym amortyztorem jak mowie jest KYB ultra SR. Trzeba sie dowiedziec czy wystepuje do Uno. Ale skoro jest do CC/SC to wydaje mi sie ze tez powinny byc. Ja poprostu lubie produkty dobrej jakosci gdzie wiem za co place i wiem ze sie nie rozwala za rok czasu i beda spelnialy moje wymagania. Wiadomo ze B6 test drogim amorem ale za jakosc sie placi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=280892299&page=0&fpart=1&vc=1 Przeczytaj watek. Jest to pierwszy z brzegu ale w kazdym praktycznie nikt ich nie poleca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 Ludzie sobie chwala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 26 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 > Ludzie sobie chwala? Nom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 > Ludzie sobie chwala? Tak jak mowie. Amor jest ogolnie slaby. Napewno twardszy od seri ale chyba nic pozatym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BuBu_89 Napisano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2009 te wszystkie MTS, Ta-technix czy GT Cupline to wszytsko to samo pozatym wiekszosc ludzi mowi ze to kupa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinqueturbo Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 > Nom ja mam w cc te amorki nie od parady zostały ochrzczone jako gt-kupa dobija w dziurach jak wylany amor, a w zakrętach szału nie ma.... jednym słowem pieniądze w błoto... ale mądry Polak po szkodzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2009 > jednym słowem pieniądze w błoto... > ale mądry Polak po szkodzie... A czego oczekiwales za takie pieniadze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cinqueturbo Napisano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2009 > A czego oczekiwales za takie pieniadze? na pewno nie cudów, ale że będzie działał jak w pełni sprawny a nie jak wylany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FerensRm Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 Już w samej nazwie tych produktów jest zaklęty przekręt. Przez wiele lat użytkowania różnych aut, zawsze dochodziłem do jednego wniosku - eksperymentowanie jest dla tych, którym za to płacą lub tych, których na to stać - ale Ci znowu nie szukają półśrodków z reguły... Jeżeli masz na coś wyłożyć własną kasę, to najpierw zorientuj się, ile osób "połamało" już sobie na tym zęby i zacznij się uczyć na błędach innych. To rozwiązanie tańsze, mniej frustrujące i szybciej pomaga podjąć właściwą decyzję! Nie ma cudów (przynajmniej w dziedzinie ekonomii). Nikt nie stworzy - nawet pseudo sportowego - zawieszenia za 100 EURO!!! Super magiczna nazwa, kolor (np. żółty jak BILSTEIN) itp. ma na celu przyciągnąć klientów, którzy z braku środków szukają alternatywy. Ale to nie jest żadna alternatywa... To strata pieniędzy, których na modyfikacje zawsze brakuje, strata czasu własnego i innych itd. Jeżeli ludzie "chwalą" sobie nowe zawieszenie za 100 EURO, to albo przesiedli się z wozów drabiniastych, albo po złości polecają to innym...Taka mentalność. Tyle z doświadczenia własnego i innych, co nie wyklucza nieomylności! Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal___ Napisano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2009 > Jeżeli ludzie "chwalą" sobie nowe zawieszenie za 100 EURO, to albo > przesiedli się z wozów drabiniastych, albo po złości polecają to > innym...Taka mentalność. > Tyle z doświadczenia własnego i innych, co nie wyklucza nieomylności! Po prostu wstyd im się przyznać, że wywalili 100 ojro w błoto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 może troszkę nie na tamta amorków ale też MTS. Jakiś czas temu chciałem niskobudżetowo utwardzić i obniżyć zawieszenie przednie w Nubirze - bo wyglądała ja ponton i tak się też zachowywała na drodze. Wymianie uległy wahacze - bo oryginały były już do bani. Zrobił je kolega slawoj do tego mam amory KYB założone przez poprzednika i dałem springi -30 mm MTS technik. Nie wiem czy poprzednie były już takie wyj...ne, ale przód siadł tylko 2 cm w stosunku do serii. Natomiast zrobiło się bardzo twardo i precyzyjnie. Na początku trochę się ze tak mało siadło, ale jak raz czy drugi nie zaczepiłem o krawężnik to doceniłem. Więc jak szukasz czegoś dobrego - to bierz sprawdzone, a jak chcesz tylko lekko poprawić to możesz eksperymentować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2009 tak tak w cento jeżdżą na tym Ci co doopy szkłem wycierają. osobiście w seju miałem bilsteina gwinta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 4 Maja 2009 Udostępnij Napisano 4 Maja 2009 > tak tak w cento jeżdżą na tym Ci co doopy szkłem wycierają. osobiście > w seju miałem bilsteina gwinta ostro. ale i tak twierdze ze do uno wszystko jest lepsze niz seria. Są do Uno bilstein B6 np? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FerensRm Napisano 4 Maja 2009 Udostępnij Napisano 4 Maja 2009 Samo UNO, to za mało... Warto podać wersję silnikową. Nie do wszystkich jest B6, ale jest np. do Twojej wersji 1.4 i.e. Cała oferta BILSTEIN <<<TU>>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 4 Maja 2009 Udostępnij Napisano 4 Maja 2009 > Samo UNO, to za mało... > Warto podać wersję silnikową. Nie do wszystkich jest B6, ale jest np. > do Twojej wersji 1.4 i.e. > Cała oferta BILSTEIN The page cannot be found Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 4 Maja 2009 Udostępnij Napisano 4 Maja 2009 > The page cannot be found Bo logować się trzeba chyba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 4 Maja 2009 Udostępnij Napisano 4 Maja 2009 > The page cannot be found www.bilstein.de i poszukac sobie trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FerensRm Napisano 5 Maja 2009 Udostępnij Napisano 5 Maja 2009 http://www.bilstein.pl/ a potem "katalog on line" ---> itd. Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 6 Maja 2009 Udostępnij Napisano 6 Maja 2009 > http://www.bilstein.pl/ a potem "katalog on line" ---Pzdr! Niby są b6 ale drogi jak cholera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FerensRm Napisano 7 Maja 2009 Udostępnij Napisano 7 Maja 2009 > Niby są b6 ale drogi jak cholera... Drogie to są, ale loty kosmiczne Z reguły tak już jest, że rzeczy trwałe i mało awaryjne kosztują...bo żeby osiągnąć taki stan rzeczy, trzeba najpierw "wyłożyć" na to trochę środków itd. Warto zainwestować w dobre zawieszenie (i nie tylko), bo to nie jakiś dodatkowy "bajer" w aucie, ale przede wszystkim bezpieczeństwo. P.S. Poszukaj po sklepach internetowych ect. Zawsze można kupić taniej. Tamta strona ma służyć raczej jako orientacyjna, czy w ogóle jest dedykowany do danego auta itp. Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Tamta strona ma służyć raczej jako orientacyjna, czy w > ogóle jest dedykowany do danego auta itp. > Pzdr! Warto dodac ze Tamta strona jest do D.... bo bzdury wychiodza. Wogle niema Seicento. Do CC jest zawias ale tylko B4. Prosze sie wogle nie sugerowac tym co na tej stronie jest. Przynajmniej po polsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 > Niby są b6 ale drogi jak cholera... A iel chciales zaplacic? 100zł Za tyle masz chinczyki ktore polataja rok i sie wysraja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > A iel chciales zaplacic? 100zł Za tyle masz chinczyki ktore polataja > rok i sie wysraja. Chodziło mi o to, że zamiast b6 mogę sobie wsadzić KYB. A B8 nie ma. A za b8 mógłbym tyle dać. Ale nie ma w ofercie w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 9 Maja 2009 Udostępnij Napisano 9 Maja 2009 > Chodziło mi o to, że zamiast b6 mogę sobie wsadzić KYB. A B8 nie ma. > A za b8 mógłbym tyle dać. Ale nie ma w ofercie w ogóle. Oczywiscie jesli auto nie musi miec gwintu lub nie jest uzywane w sporcie spokojnie mozna kupic KYB Ultra SR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sylwo87 Napisano 15 Maja 2009 Udostępnij Napisano 15 Maja 2009 > Oczywiscie jesli auto nie musi miec gwintu lub nie jest uzywane w > sporcie spokojnie mozna kupic KYB Ultra SR ja ich poszukuje do cc, masz jakis namiar? pytalem automalicy i nie maja choc kiedys mieli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 15 Maja 2009 Udostępnij Napisano 15 Maja 2009 Zgadzam sie z toba w stu procentach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.