korpik Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 ...to coś to może oznaczać? Mam na myśli dość ciężko pracujący pedał sprzęgła. Linka? Łożysko oporowe? Docisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pysia105 Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 > ...to coś to może oznaczać? > Mam na myśli dość ciężko pracujący pedał sprzęgła. ... Sprawdź linkę, czy się gdzieś nie "załamuje". U mnie niedługo po tym jak pojawił się twardy pedał sprzęgła zerwała się linka . Powodem twardego sprzęgła może być jej rozdwojenie pewnie swoje lata już ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 > Linka? Łożysko oporowe? Docisk? 1. Docisk 2. Linka-pancerz 3. Zbyt twardo wyregulowane sprzęgło, trzeba naciągnać mocniej. Wiem, wielu powie że poluzować, ale jak mi za szybko łapao to po poluzowaniu jeszcze szybciej, trzeba było naciągnąć trochę linke i była gitara, pedał zaczął lżej chodzić oraz sprzęgło brało jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 3 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Ma nadzieję, że to tylko (albo aż) linka, bo właśnie się trochę wykosztowałem na rozrząd z wymianą pompy wody, oleju i płynu chłodzącego, więc do końca kwietnia lepiej bez niespodzianek... :-) A czy da się linkę na szybko nasmarować jakoś? Bo linka jest oryginał i ma 9 latek... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maximuss Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 tez mnie to czeka, jak sie przesiadam z ducato to sie czuje różnice :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 > A czy da się linkę na szybko nasmarować jakoś? Bo linka jest oryginał > i ma 9 latek... :-) Ponoć gdzieś w pancerz trzeba jakiś smar władować ale mnie to ominęło. Linke też miałem z fabryki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
STAKER Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Ja dodam pytanie bo nie będę zakładał nowego wątku. Czy Brava 1.4 12V 97 ma sprzęgło hydrauliczne czy zwykłe ? Coś strasznie wysoko mam pedał i się zastanawiam czy nastawiać się na regulację czy na wymianę w przypadku hydraulicznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Linka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 Leje się w pancerz olej przekładniowy i pompuje pedałem żeby się dobrze rozlazł na całej długości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 > A czy da się linkę na szybko nasmarować jakoś? Bo linka jest oryginał > i ma 9 latek... :-) Daj spokój. Dzisiaj sam wymieniłem linkę. Kosztowała całe 90 zł w intercars. Oleum wlewa się do pancerza. Przy okazji zwróciłem uwagę na ułożenie starej linki. Nie wychodziła z grodzi tak jak powinna - co się przełożyło najwyraźniej na jej krótki żywot. Gorzej, bo ze sprzęgła dochodzą dziwne dźwięki Tak jakby łożysko siadało. Na razie chyba pojeżdżę i będę się modlił żeby nie piardło w przeciągu 2 - 3 miesięcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 > Czy Brava 1.4 12V > 97 ma sprzęgło hydrauliczne czy zwykłe ? Bywały wersje także z hydrauliką , tyle że przeważnie z kierownicą po niewłaściwej stronie Najlepiej zajrzyj pod maskę i wszystko stanie się jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2009 > Bywały wersje także z hydrauliką , tyle że przeważnie z kierownicą po > niewłaściwej stronie > Najlepiej zajrzyj pod maskę i wszystko stanie się jasne Dokladnie. Podobno w 1.2 sprzegla byly tylko na linke a u mnie jak byk jest instalacja hydrauliczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 4 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 > Dokladnie. > Podobno w 1.2 sprzegla byly tylko na linke a u mnie jak byk jest > instalacja hydrauliczna. Bo u Ciebie jest kierownica ze złej strony chyba..? Brytole są bardzo wygodni, więc dla nich Fiat robił "ulepszone" wersje" by im było miło. Tam nawet otwieranie schowka jest hydrauliczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CiniO Napisano 4 Kwietnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2009 > Bo u Ciebie jest kierownica ze złej strony chyba..? > Brytole są bardzo wygodni, więc dla nich Fiat robił "ulepszone" > wersje" by im było miło. Tam nawet otwieranie schowka jest > hydrauliczne Otwieranie schowka mam normalne na zatrzask. Jedyne co mnie zdziwilo to ze jest na kluczyk a jak mialem dawniej bravo 1.6 to nie bylo mozliwosci zamkniecia schowka na kluczyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.