Skocz do zawartości

Jakie springi i amorki


street83

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, mam pytanko. Mój sejek jest obecnie na springach Apex -40 i seryjnych amorkach, nie narzekam na ten zawias bo autko dobrze trzyma się asfaltu i z nierównościami też daje sobie rade, ale niestety zrobiła się motorówka czyli przód siedzi wyżej co strasznie drażni moje oko;)

Potrzebuje fachowej rady. blagam.gif

Chciałem kupić na przód springi FK 60/40 + PZM1 ale wyczytałem, że te amorki raczej na nierównościach słabo się spisują. Czy istnieją jakieś amorki, przy których nie trzeba zwalniać do 20 km/h przy jeździe po "kartoflisku" jakim są nasze drogi. Szukam złotego środka (o ile taki w ogóle istnieje) pomiędzy dobrym prowadzeniem a (umiarkowanym) komfortem.

Czekam na wasze opinie i rady.

pozdrowisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poczytaj o KYB excel-g. Ja mam je właśnie do apexów i ładnie

> wybiera... może Ci podpasuje...

> A jeśli już wymieniasz springi, to wymieniaj komplet cały.... lepiej

> ze sobą będzie banglać.

a masz te same springi?? równo Ci autko siadło na tych KYB'ach?? bo mnie głównie chodzi o to żeby auto troszku lepiej się prezentowało. Jeżeli chodzi o Apexy to póki co nie mam co narzekać jeżeli chodzi o ogólne wrażenia z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpinam sie .. nie chodzi mi wogole o wzgledy prowadenia.. jakos sobie poradze zlosnik.gif

jest fk 60/40 do 1.2 8v z przodu amorki dziadkowe z tylu to sam outwardzone .. i tyl siedzi duzo wyzej niz przod .. oczywiscie ze ptrzy takim setupie i takim silniku przod musi byc nizej ale ten tyl to jest masakra .. co moze byc grane bo juz jako seria 700 stal p[are cm wyzej od innych.. amorem w dol nie zejde .. wiec w czym szukac przyczyny .. czy po prostu zalezy od egz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu się zapytam, nie będę tworzył nowego wątku

90% rocznych przebiegów to u mnie jazda wiślanka (okolo 20kkm, moze trochę więcej), odcinek Katowice-skoczów/ strumien, droga czasem równa czasem nie crazy.gif

chce go troszkę zglebić, ale nie wiem bardzo jak, tzn czy dać 60/40 czy może 40/40 i jakie amorki, jeśli 60 to czy lepiej dziadkowe średnio twarde, czy może jednak pzm, jeśli 40 to myślę żeby serię dobić i kupić jakiś dobry zamiennik np b4, czy coś w ten deseń, ktos jezdzłi ta trasa? potrafi doradzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> amorek? dziadek bedzie lepszy czy pzm(boje sie ze zatwardy na ta

> drogę)?

PZM to beton straszny, ja śmigam na dziadkach, na bile mnie nie stać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu się zapytam, nie będę tworzył nowego wątku

> 90% rocznych przebiegów to u mnie jazda wiślanka (okolo 20kkm, moze

> trochę więcej), odcinek Katowice-skoczów/ strumien, droga czasem

> równa czasem nie

> chce go troszkę zglebić, ale nie wiem bardzo jak, tzn czy dać 60/40

> czy może 40/40 i jakie amorki, jeśli 60 to czy lepiej dziadkowe

> średnio twarde, czy może jednak pzm, jeśli 40 to myślę żeby

> serię dobić i kupić jakiś dobry zamiennik np b4, czy coś w ten

> deseń, ktos jezdzłi ta trasa? potrafi doradzić?

jak -40 to kup sobie KYB EXEL-G

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> domyslam sie.. jednoczesnie przegladnalem forum .. i dosc powszechne

> ejst ciecie progresu o pol zwoja w miejscu gestego uzwojenia ...

> ale moze lepiej skierowac sie do Posrpinga ?

nie wiem ja tam nie potrzebuję jak na razie niżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale Ty tak na pwoaznie ?.. chyba nie ejstesmy zwollennikami takich

> rozwiazan

Ja tam obciąłem, znalało by się jeszcze kilka osób które obcięły tyly progres o 1zwój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chlopaki, a da rade poskaladac fk 70/50 na serii amorkach (B4), nie bedzie sprezyna za luzna hmm.gif jak wyleje to kupie cos krotszego (chociaz nie mam pojecia co, PZM, MTS Technix, TA-Technix hmm.gif), a na razie da rade na tym jezdzic cfaniaczek.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> domyslam sie.. jednoczesnie przegladnalem forum .. i dosc powszechne

> ejst ciecie progresu o pol zwoja w miejscu gestego uzwojenia ...

> ale moze lepiej skierowac sie do Posrpinga ?

ciachnij kawalek z ciasnej strony i sobie dopasujesz wysokosc tylu ok.gif

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chlopaki, a da rade poskaladac fk 70/50 na serii amorkach (B4), nie

> bedzie sprezyna za luzna jak wyleje to kupie cos krotszego

> (chociaz nie mam pojecia co, PZM, MTS Technix, TA-Technix ), a

> na razie da rade na tym jezdzic

> pozdr.

Ty teraz masz 40/40??Jakie amorki do tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> chlopaki, a da rade poskaladac fk 70/50 na serii amorkach (B4), nie

> bedzie sprezyna za luzna jak wyleje to kupie cos krotszego

> (chociaz nie mam pojecia co, PZM, MTS Technix, TA-Technix ), a

> na razie da rade na tym jezdzic

> pozdr.

bedzie latac a amorek wyleje bardzo szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> długo amorki nie wytrzymają a co do springi to chyba nie powinna

> latać

No nie wiem, chyba FIDO pokazywał kiedyś foto fk z jakimiś gazówkami i spring był luźny, zestaw złożony poza autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.