Billy_The_Kid Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 Napiszcie mi w skrócie dobrzy ludzie, co tak naprawdę psuje się w 1.3 MJ? Szukałem, ale głównie trafiam na wojenki zwolenników diesla i benzyny. Pamiętam, że część z Was ma np. brak mocy jak jest wilgoć Że sprzęgła nie lubią tuningu? Poratujcie bo potrzebuję to info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Napiszcie mi w skrócie dobrzy ludzie, co tak naprawdę psuje się w 1.3 > MJ? Szukałem, ale głównie trafiam na wojenki zwolenników diesla > i benzyny. > Pamiętam, że część z Was ma np. brak mocy jak jest wilgoć Że > sprzęgła nie lubią tuningu? Poratujcie bo potrzebuję to info nic lejesz i jezdzisz brak mocy przy duzej wilgoci - brak diagnozy a i klamka tylna sie zepsula, nie wymieniona bo trafic na allegro nie umiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > nic lejesz i jezdzisz > brak mocy przy duzej wilgoci - brak diagnozy > a i klamka tylna sie zepsula, nie wymieniona bo trafic na allegro nie > umiem Dobra, dobra z tą klamką to daj spokój, bo chodzi o silnik A jak z wtryskiwaczami, EGR, ogólnie osprzętem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Dobra, dobra z tą klamką to daj spokój, bo chodzi o silnik > A jak z wtryskiwaczami, EGR, ogólnie osprzętem? ja nie mam problemu, sprzeglo bylo wymienione na gwarancji i tyle "moj sprzedawca czesci" ma doblo 1.3 mjet nastukane pod 300kkm i dalej dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Napiszcie mi w skrócie dobrzy ludzie, co tak naprawdę psuje się w 1.3 > MJ? Szukałem, ale głównie trafiam na wojenki zwolenników diesla > i benzyny. > Pamiętam, że część z Was ma np. brak mocy jak jest wilgoć Że > sprzęgła nie lubią tuningu? Poratujcie bo potrzebuję to info Łańcuch czasem przy utrzymywanym niskim poziomie oleju W Corsach z tym sinikiem była partia z ukręcającymi się świecami żarowymi A poza tym, mają dziwną pracę- dziwnie coś klekocze pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > ja nie mam problemu, sprzeglo bylo wymienione na gwarancji i tyle a co się działo? to chyba przy jakimś małym przebiegu było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > a co się działo? to chyba przy jakimś małym przebiegu było? sie slizgalo przebieg byl maly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Łańcuch czasem przy utrzymywanym niskim poziomie oleju łał, znasz taki przypadek że w 1.3 łańcuch strzelił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > łał, znasz taki przypadek że w 1.3 łańcuch strzelił? podobno gdziestam komus strzelil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > łał, znasz taki przypadek że w 1.3 łańcuch strzelił? Śtuk 2, jedno Doblo, jedna Corsa W oby dwu przypadkach winą był niski stan oleum i przebiegi powyżej 150kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > podobno gdziestam komus strzelil Doprecyzowane Oba pojazdy "mocno eksploatowane" w firmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netka1 Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 Nic się nie psuje. Nie ma żadnych problemów. A jak ktoś nie patrzy na poziom oleju to niech ma pretensje do siebie a nie do samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > łał, znasz taki przypadek że w 1.3 łańcuch strzelił? jakis tydzien temu gosc oddał corse do mojego kumpla mechanika własnie z zerwanym łancuchem, 95tys ma nalatane (stan licznika). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Nic się nie psuje. Nie ma żadnych problemów. A jak ktoś nie patrzy na > poziom oleju to niech ma pretensje do siebie a nie do samochodu A to już insza inszość Nie zmienia to faktu, że przypadki występują W obu przypadkach stan oleum był powyżej minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > A to już insza inszość > Nie zmienia to faktu, że przypadki występują > W obu przypadkach stan oleum był powyżej minimum az zaraz sprawdze stan olejum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Napiszcie mi w skrócie dobrzy ludzie, co tak naprawdę psuje się w 1.3 > MJ? Szukałem, ale głównie trafiam na wojenki zwolenników diesla > i benzyny. > Pamiętam, że część z Was ma np. brak mocy jak jest wilgoć Że > sprzęgła nie lubią tuningu? Poratujcie bo potrzebuję to info Tylko chwilowy brak mocy Co dziwne od 3 tygodni pada deszcz a objawów niema Co do sprzegła to cieżko stwierdzić czy lubi czy nie , kolega LTQ jeździł przez jakieś pół roku o ile dobrze pamiętam 1.3MJ z 97HP i nic sie nie działo. W ASO mu wirusa wgrali bo był jakiś problem z mocą ale dokładnie juz nie pamietam (chyba cos z turbiną) U mnie przy 5kkm wymienili turbine bo sie łopatka zgieła. Podobno był jakiś problem z dolotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Tylko chwilowy brak mocy Co dziwne od 3 tygodni pada deszcz a > objawów niema z mojej obserwacji wynika ze to tylko przy duzej wilgotnosci i mżawce przy ulewach nie stwierdzilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > az zaraz sprawdze stan olejum Jak nie dzwoni to jest dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Jak nie dzwoni to jest dobrze jak dzwoni to dwumasa ale klekota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > jak dzwoni to dwumasa > ale klekota Chodzi o brzęczenie łańcucha,masa to znów insza inszość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 A przeglądy w MJ co 20 czy 30? Bo np. instrukcja mówi 20, ale filtr co powietrza 30 (czego oczywiście nie polecam nikomu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > A przeglądy w MJ co 20 czy 30? Bo np. instrukcja mówi 20, ale filtr > co powietrza 30 (czego oczywiście nie polecam nikomu) instrukcja mowi tez o wymianach oleju co 30kkm ale przeglady robie co 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 1 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > A przeglądy w MJ co 20 czy 30? Bo np. instrukcja mówi 20, ale filtr > co powietrza 30 (czego oczywiście nie polecam nikomu) Wymiana materiałów eksploatacyjnych co 30 a co 20kkm przegląd- tak mówi instrukcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Billy_The_Kid Napisano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2009 > Wymiana materiałów eksploatacyjnych co 30 a co 20kkm przegląd- tak > mówi instrukcja Tak, już to rozkminiłem. Ale to jakby troszku bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
emem Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > Tak, już to rozkminiłem. Ale to jakby troszku bez sensu Jasne że bez sensu - tym bardziej, że w ramach 20-ek i tak wszystko wymieniają. Mój klekocze, ale to już chyba tak jest. Spadku mocy w wilgoci nie zauważyłem. Być może jak wilgoć przekracza poziom 1m, to wtedy silnik nie chce pracować ;-) I - odpukać - niech dalej jeździ jak jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 4 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2009 > Jasne że bez sensu - tym bardziej, że w ramach 20-ek i tak wszystko > wymieniają. Pierwsze słysze. Mogą pytać ale sami napewno nie wymienią. Czy to ma sens. Otóż ma! Wiele osób które kupują nowy samochód liczy wszystkie koszty utrzymania samochodu a zwiększenie dystansu miedzy wymianą materiałów eksploatacyjnych zmniejsza je. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.