tabo Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 Witam mam możliwość kupienia punta HGT za 7000 z roku 2000 problem jest taki że silnik jest w rozklekotany ( 1l oleju na 200km) w sumie już prawie nie jeździ. ile może kosztować remont generalny takiego silnika i czy warto się w to pchać ?? dziękuje za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 > Witam mam możliwość kupienia punta HGT za 7000 z roku 2000 problem > jest taki że silnik jest w rozklekotany ( 1l oleju na 200km) w > sumie już prawie nie jeździ. ile może kosztować remont generalny > takiego silnika i czy warto się w to pchać ?? dziękuje za > odpowiedź Lepiej kupić drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 ja bym sobie odpuscil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 Witam 7kzł "bez silnika" ? A jak reszta podzespołów, składany z 2 czy z 3 ? Jakbyś gdzieś po znajomości wyhaczył drugi silnik, w rozsądnej cenie,a przede wszystkim, sprawny, to można by było się zastanowić. Mam wrażenie, że pytanie o remont silnika w HGT, już kiedyś było, razem z przybliżonymi kosztami. Pytałeś szukajke ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tabo Napisano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 > Witam > 7kzł "bez silnika" ? A jak reszta podzespołów, składany z 2 czy z 3 ? > Jakbyś gdzieś po znajomości wyhaczył drugi silnik, w rozsądnej > cenie,a przede wszystkim, sprawny, to można by było się > zastanowić. Mam wrażenie, że pytanie o remont silnika w HGT, już > kiedyś było, razem z przybliżonymi kosztami. Pytałeś szukajke ? nie pytałem zaraz zapytam a co do auta to silnik jest tylko umiera (w sumie to umarł) auto miał od nowości mój kolega stan igła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Request Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 > nie pytałem zaraz zapytam a co do auta to silnik jest tylko umiera (w > sumie to umarł) auto miał od nowości mój kolega stan igła To ile i jak on jeździł, że wykończył ten silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 jezeli bardzo zalezy Tobie na aucie i chcesz silnik wyremontowac to licz dodatkowo zaczynajac od kwoty 4 kpln. ja u siebie mieszalem i chyba mi wyszlo okolo 3,5 kpln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tabo Napisano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 > jezeli bardzo zalezy Tobie na aucie i chcesz silnik wyremontowac to > licz dodatkowo zaczynajac od kwoty 4 kpln. ja u siebie mieszalem > i chyba mi wyszlo okolo 3,5 kpln trzeba będzie zapytać o kredyt w banku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 moze zapominal sprawdzac poziom oleju, lub po prostu bardzo krecil silnik a malo jechal i sie olej gotowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 5 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2009 > To ile i jak on jeździł, że wykończył ten silniczek Pytanie retoryczne - w tym przypadku "stan igla" oznacza "mozna sie nadziac"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > jezeli bardzo zalezy Tobie na aucie i chcesz silnik wyremontowac to > licz dodatkowo zaczynajac od kwoty 4 kpln. ja u siebie mieszalem > i chyba mi wyszlo okolo 3,5 kpln Graty oryginalne, czy zamienniki ? ASO, czy inny serwis ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 graty ASO oraz czesci bez znaczka Fiat/renomowanych producentow/, robocizna wlasna wiec roboczogodziny odpadaja. wyszly chyba 4 dni tak po 8 godzin na pewno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > robocizna wlasna wiec roboczogodziny odpadaja. wyszly chyba 4 > dni tak po 8 godzin na pewno. Tak myślałem, bo coś zdecydowanie za tanio wyszło Jak ASO i graty z ASO, kwota powinna być ~10tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > To ile i jak on jeździł, że wykończył ten silniczek W przypadku tego silnika specjalnie nie trzeba sie starac - chociazby kacikowy przyklad w postaci Stilo ktorym najpierw od nowosci jezdzil Eisley a potem Pawcio - obaj maksymalnie o auto dbali, a motor i tak powiedzial 'nara' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 no dobra tylko ja zawsze daje nowe graty, nawet nowa chlodnice zakupilem oraz miske olejowa. stara ma pelno robali i malych kamieni wiec dodatkowo zalozylem siatkowa maskownice na wlocie powietrza do chlodnicy. najwiecej czasu zajelo mi znalezienie myjki ultradzwiekowej w warszawie aby oczyscic tloki jak nakazuje sztuka. moim zdaniem remont w ASO silnika 1.2 winien zmiescic sie w 5 kpln. 1,8 hmm - wariator zawsze mozna zastapic walkami catcams'a wiec wszystko sie wyrowna. i ciesze sie ze jezdze na oleju syntetycznym dobrej klasy i jakosci - inaczej bym sie pocial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > W przypadku tego silnika specjalnie nie trzeba sie starac - chociazby > kacikowy przyklad w postaci Stilo ktorym najpierw od nowosci > jezdzil Eisley a potem Pawcio - obaj maksymalnie o auto dbali, a > motor i tak powiedzial 'nara' Nie słyszałem to tym Co się konkretnie z tym silnikiem stało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > Nie słyszałem to tym > Co się konkretnie z tym silnikiem stało ? O szczegoly zapytaj Pawcia, bo dokladnie juz nie pamietam - chyba przekrecila sie panewka albo korba wyszla bokiem - w kazdym razie cos w tych klimatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > O szczegoly zapytaj Pawcia, bo dokladnie juz nie pamietam - chyba > przekrecila sie panewka albo korba wyszla bokiem - w kazdym > razie cos w tych klimatach Był kiedyś taki kawał o smoku i rycerzu Kończył się takim stwierdzeniem: "...tu nie ma na co czekać, tu juz trzeba spier..." Chyba musze sie czegos napić na poprawę humoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > Był kiedyś taki kawał o smoku i rycerzu > Kończył się takim stwierdzeniem: "...tu nie ma na co czekać, tu juz > trzeba spier..." > Chyba musze sie czegos napić na poprawę humoru AFAIR w tym silniku, ale nie tylko w tym bo rowniez w 5 cylindrowych benzynach Fiat / Lancia 2.0 i 2.4 20V byl jakis problem konstrukcyjny z ukladem smarowania co powodowalo przedwczesne zatarcia silnika, szczegolnie w jednostkach czesto uzytkowanych na wysokich obrotach / w sposob dynamiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 6 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2009 > AFAIR w tym silniku, ale nie tylko w tym bo rowniez w 5 cylindrowych > benzynach Fiat / Lancia 2.0 i 2.4 20V byl jakis problem > konstrukcyjny z ukladem smarowania co powodowalo przedwczesne > zatarcia silnika, szczegolnie w jednostkach czesto uzytkowanych > na wysokich obrotach / w sposob dynamiczny. Tak już na serio, to słyszałem o tym problemie. Cos chyba jest na rzeczy z pierścieniami, które nie pracują jak należy przy dłuższej autostradowej jeździe z dużymi prędkościami. Krótko mówiąc, długotrwała praca na wysokich obrotach nie jest zbyt dobra. Samo katowanie np na torze, gdzie jednak obroty się zmieniają nie powinno źle robić. Tyle teoria. Ja bym nie byl zbyt szczęśliwy jakby mi cos piardło w silniku Punto Całe szczęście do jazdy po autostradach służy mi.......Seicento. Jest lepsze, bo jazda jest 2x tańsza, a wystarczająco szybka No i silnik teoretycznie ciężki do zarżnięcia i tani do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > auto miał od nowości mój kolega stan igła Czyżby to TEN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > kacikowy przyklad w postaci Stilo ktorym najpierw od nowosci > jezdzil Eisley a potem Pawcio - obaj maksymalnie o auto dbali, a > motor i tak powiedzial 'nara' Ale ZCTW. to najpierw zniósł ok. 180 kkm przebiegu - co w przypadku tego silnika i tak jest całkiem niezłym osiągnięciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > Ale ZCTW. to najpierw zniósł ok. 180 kkm przebiegu - co w przypadku > tego silnika i tak jest całkiem niezłym osiągnięciem Zajekurnafajnie A ja miałem gazować padakę za miesiąc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.