trool666 Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 przymierzam się do zrobienia małego remonciku bo troszke kompresja słaba -co warto zrobić .od której strony sie zabrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 pierw to sobie pobadaj co nie trzymie jakaś kompresje probe olejową i wyjdzie co jest kiepskie czy pierscienei czy czapa nie trzymie, czy też uszczeka nie ten teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 przeca pisze że pierścienie mam do wymiany. bo to już obadałem. tylko jak bede wymieniał to zastanawiam się czy UPG nie wymienić. i delikatnie liznąć głowice czy to jest bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > tylko jak bede wymieniał to zastanawiam się czy UPG nie wymienić. i > delikatnie liznąć głowice czy to jest bez sensu Podchodząc do sprawy w miarę kompleksowo to można by się pokusić o poprawienie główki (chociaż spasowanie z uszczelkami) i reszta dłubania juz wg. upodoobań (polerki, grubsze modyfikacje głowicy). Splanować, wymienić sobie uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz wałka rozrządu, pare oringów i uszczelek. Uszczelkę i tak przecież będziesz musiał dać nową, wymieniajac pierścienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > przeca pisze że pierścienie mam do wymiany. bo to już obadałem. > tylko jak bede wymieniał to zastanawiam się czy UPG nie wymienić. i > delikatnie liznąć głowice czy to jest bez sensu Inaczej tego nie zrobisz, bo tłoki góra wychodzą więc czapke musisz zdjać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 jest sens planowac glowke przy serii silniku 1.2 8v ? przy okazji wymiany UPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > przeca pisze że pierścienie mam do wymiany. bo to już obadałem. > tylko jak bede wymieniał to zastanawiam się czy UPG nie wymienić. i > delikatnie liznąć głowice czy to jest bez sensu ..chcesz wyjąć pierścienie a co za tym idzie tłoki od dołu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > jest sens planowac glowke przy serii silniku 1.2 8v ? przy okazji > wymiany UPG ? ..przy każdej zmiane uszczelki należy przynajmniej zabielić powierzchnię głowicy (czyli notabene splanować) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 Nie wytargasz tłoków w dół więc planowanie nowe UPG no i bym obrobił głowice;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > ..przy każdej zmiane uszczelki należy przynajmniej zabielić > powierzchnię głowicy (czyli notabene splanować) tak, tak wiem, powinienen napisac planowanie aby zwiekszyc kompresje 1-2 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > tak, tak wiem, powinienen napisac planowanie aby zwiekszyc kompresje > 1-2 mm ..myślisz że to dużo da ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > ..myślisz że to dużo da ? nie mam pojecia dlatego pytam, i czy w ogole cos da czy moze tylko pogorszyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > nie mam pojecia dlatego pytam, i czy w ogole cos da czy moze tylko > pogorszyc ..bez innych modów nie da nic lub prawie nic, a trwałość spadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 Tu się zgadzam z kolega ja z kumplem mieszalismy taka glowice od 1.1 i robilismy polerki kanałów i powiększanie do tego doszło jeszcze polerowanie komory spalania i efekt jest good odczuwalny, wyniki na hamowni będą niebawem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 pod turbo robiles cos z glowka kanalami i komora ? ( nie chodzi o odprezanie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 robiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 7 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 ja ten silnik mam już troche kombinowany ale co było robione to cholera wie. dostałem wykres z hamowni i miał 90KM dodam że to jest silnik od kolegi Puchatego 13 jak go założyłem do siebie wypluł seryjne osiągi . Dziś go rozłożyłem to po wstępnych oględzinach : - wałek do wymiany -krzywka zaworu ssącego 3cylindra wyrąbana - pierścienie do wymiany zbyt duży luz i wytarte - i wiadomo UPG paski i inne co sie wymienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 8 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2009 Wałek wytarty od nieprawidłowych luzów zaworowych. Co do pierścieni to by się sprzydał w takim razie szlif cylindrów i do tego pierścienie nadwymiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 jakoś nie spotkałem się z pierścieniami nadwymiar ->tłoków i owszem P.S. poskładałem sprzęta wymieniłem: -> pierścienie -> UPG -> uszczelnienia zaworów -> inne uszczelnienia (wałków itp) -> regulacja zaworów i wymiana wałka -> wszystko ładnie wyczyszczone ->pierścienie były troszke wytarte , 2uszczelniacze zaworów były rozerwane , krzywka wałka wytarta przez co nie otwierał na maksa zaworu ssącego efekt silnik chodzi cichutko zaworów wogóle nie słychać , troszke zdziwiła mnie ilość wlanego oleju 4litry i na połowie miarki jest. po jeździe próbnej na niskich obrotach jest różnica w przyspieszaniu. ale co do końcowego efektu poczekamy -> ok 1tys km zrobie nie kręcąc go wysoko tak do 3,5tys i max do 110km/h żeby sie wszystko ładnie dotarło. jutro mały teścik -jadem na mazury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Nie dziwota że wlało się więcej oliwy, rozbieraleś przecież miske, czyścileś inne elementy, więc troszku starego szlamu poszlo sie rypkać Jakiej firmy simeringi i uszczelnaicze zaworowe masz?? A co do pierścieni to są nadwymiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 nie ma sensu zabielenie i to wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 12 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 nie pamiętam już . opakowania mam w garage a dziś jestem w pracy 24h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 a no zgadza się jest 0.1 i 0.4 nadwymiar, ale to już by się przydało dać tłoczki nadwymiarowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 czyli mowisz ze masz nadzieje ze wroci tyle Kuniow co bylo u Puchatego ? po powrocie mozemy sie ustawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KiMO Napisano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2009 Troolu wpadnij na spota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 wpadne -odezwe sie na forum. no zrobiłem sobie trase na mazury i szczerze powiem jest róznica. wczoraj jeszcze po mieście troszke ze świateł postartowałem i różnica jest sporo odczuwalna -ile kuni wróciło niewiem ale podjade na hamownie. póki co musze zawias przezucić na niski bo offroad założyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 To Panie staniemy twoją seria do mojej serii moja nie jedzie;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 z seryjnym psykaczem(tfurbo) nie staje, jeszcze ci wstydu narobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 E tam seria panie seria wolnossak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 to co wreszcie wykombinowałeś? przyznawej sie mnie tutaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 E tam nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 Dziś już mogę powiedzieć projekt 1.2T ukończony :mrgreen: narazie jest to mapa taka do wstępnego dotarcia ładuje koło 0,7 bara więc seria:) teraz muszę dokonać kilka drobnych poprawek, i wtedy zabawa się zacznie 1,2 bara nie okłamuj ty mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magic18 Napisano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 Czy ja kiedyś Cie okłamałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2009 hmm. nie przypominam sobie ale napewno TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 a ja mam pytanie deko dziwjne ale prawdziwe. W piatek wyjazd mam i dzis kurde padlo mi podejzenie ze UPG szykuje sie do wymiany. Juz sie oswoilem ze bede ja wymianiac gdzies w lesie, polu czy niewiem gdzie. Ale jakich konkret kluczy mi potrzeba ? W kaszlu czy 900 to wiem bo znam to na wylot, ale nie 1,2 8v. czy mogę się spodziewać jakiejś niespodzianki w postaci imbusa, torxa czy cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2009 gdzies w lesie, polu czy niewiem gdzie możesz się spodziewac niespodzianki w postaci braku chętnych niedźwiedzi do splanowania głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > gdzies w lesie, polu czy niewiem gdzie możesz się spodziewac > niespodzianki w postaci braku chętnych niedźwiedzi do > splanowania głowicy. no to wiem ze trudno, ale zawsze mozna sprobowac zmienic i jechac dalej. w 900 zmienialem bez zabielania glowicy i jak narazie nic mu sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 20 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 nie żadnych torxów i innych dziwnych niema. . klucz 10 , 13, potem 13 lub 14 do odkręcenia głowicy -tylko uważaj zeby ci tulejki w ilości sztuk 2 nie wyleciały, no i pasek rozrzadu musisz ściągnąć i najlepiej kup nowy i woź ze sobą bo misiu w leśnym sklepie może niemieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rexio Napisano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2009 > nie żadnych torxów i innych dziwnych niema. . klucz 10 , 13, potem 13 > lub 14 do odkręcenia głowicy -tylko uważaj zeby ci tulejki w > ilości sztuk 2 nie wyleciały, no i pasek rozrzadu musisz > ściągnąć i najlepiej kup nowy i woź ze sobą bo misiu w leśnym > sklepie może niemieć ale misiu w osiedlowym sklepiku miał i już mam wszystko gotowe. Mysle ze dam rade to zrobic wraz ze spisem szlifierni na drodze przejazdu, a jak nie to laweta i uj ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2009 powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.