MrG_m1111 Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 witam, co ile sie robi i ile to mniej więcej kosztuje? z gory dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 > witam, > co ile sie robi i ile to mniej więcej kosztuje? > z gory dzięki Zaglądasz czasem do podwieszonych wątków? Pozdroofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrG_m1111 Napisano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2009 > Zaglądasz czasem do podwieszonych wątków? > Pozdroofka czasem tak ale pytanie na szybko bo zaraz jadę oglądać auto z takim silnikiem i nie mam czasu buszować po kąciku szanowny właściciel twierdzi, że zagłada sie tam co 150kkm a ze auto ma przelatane polowe tego wiec niby nie ma sie czym martwic potrzebuje potwierdzenia bądź zaprzeczenia pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 co 8 lat lub 120 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Z różnymi informacjami się spotkałem jedni podawali 120tkm, inni 150tkm. Ja zrobiłem zaraz po zakupie, samochód miał ponad 130tkm. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Ja bym wymienil przy max 90 kkm, bez wzgledu na to, co fabryka podaje... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Dlaczego?? Jak ma się zerwać, to może równie dobrze przy 60tkm. Słyszałem takie historie w pierwszych latach produkcji x16xel. Chyba, że brak pewności co do faktycznego przebiegu. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tosh79 Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Ja slyszalem historie, ze pasek zerwal sie przed 150 kkm....Czym jest wydanie ok 500 PLN za rozrzad w porownaniu z naprawa glowicy (ok 1000 PLN w przypadku wymiany wszystkich zaworow i czesci prowadnic, o ile da sie glowice uratowac...), gdy rozrzad sie zerwie....? Nawet w swoim C16 NZ wymienie 10 kkm wczesniej niz to zalecane....Moze ktos uzna mnie za zboczenca w tej kwestii (silnik bezkolizyjny) ale jakos nie chce mi sie zakladac paska rozrzadu w trasie....(bywa roznie, a to uszczelniacz pusci i zarzuci pasek olejem, a moze cos tam wpadnie...a kto regularnie zaglada pod oslone rozrzadu? Jesli pasek byl wymieniany wczesniej, jaka jest pewnosc, ze mechanik wlasciwie ustawil napiecie paska? widzialem takie, albo nienaprezone, albo zbyt naprezone...) Nawet VW zrezygnowal ze swoich 120 kkm i zaleca wymiane przy 90 kkm (w niektorych przypadkach nawet 70 kkm), bo zdarzaly sie zerwania... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prezes123 Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > witam, > co ile sie robi i ile to mniej więcej kosztuje? > z gory dzięki ja płaciłem 450zł, bezpiecznie chyba jest do 5lat lub 90tys takie jest moje zdanie, obecnie mam astre H 1.9 cdti i tam podaja co 150tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 10 Października 2009 Udostępnij Napisano 10 Października 2009 > Z różnymi informacjami się spotkałem jedni podawali 120tkm, inni > 150tkm. Ja zrobiłem zaraz po zakupie, samochód miał ponad > 130tkm. > pzdr Na początku produkcji Opel podawał 10 lat i 150 tys km, ale w miarę upływu czasu okres został skrócony do tego, który podałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.