mareksc106 Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Witam pytanie kieruje do posiadaczy 1.2 8v Jaką średnice wydechu polecacie fi 45 czy fi 50 ?? wydech nie musi być głośny ma za to spełniać swoje zadanie w 100% oczywiście nie ma kata ani tłumika środkowego będzie tylko tłumik końcowy pozdr. Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > Witam pytanie kieruje do posiadaczy 1.2 8v > Jaką średnice wydechu polecacie fi 45 czy fi 50 ?? > wydech nie musi być głośny ma za to spełniać swoje zadanie w 100% > oczywiście nie ma kata ani tłumika środkowego będzie tylko tłumik > końcowy > pozdr. Marek jak nie ma kata ani środka to cudów nie zrobisz - to będzie głośny. ja miałem u siebie fi45 a zamiast końcowego miałem środkowy bodajże z escorta - głośny był i ryczał potem wsadziłem kompletny ulter zrobiony na zamówienie też fi45 ze środkowym również... nieco ciszej było już ale nadal głośno.. a kilka mieisęcy przed sprzedażą wsadziłęm serię z SCS-a - i wtedy było miło i cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 > Witam pytanie kieruje do posiadaczy 1.2 8v > Jaką średnice wydechu polecacie fi 45 czy fi 50 ?? > wydech nie musi być głośny ma za to spełniać swoje zadanie w 100% > oczywiście nie ma kata ani tłumika środkowego będzie tylko tłumik > końcowy > pozdr. Marek masz jakies mody w silniku ? jesli nie to pakuj fi 45 ja zrobilem fi 50 .. poczawszy od kolektora 421 przez rure i koncowy.. i jest za luzno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 narazie seria, puki co próbuje ogarnąć to auto bo bałagan jest pod maską (taki został kupiony) wydech jest z 900 tylko końcowy tłumik Michaela jest i che po prostu trochę go powiększyć bo przy ok 3500 obr/min do około 5000 obr/min tak jakby coś go zwalniało (da się to odczuć) potem takie odetkanie następuje za dużo modzone nie będzie może kiedyś wrzucę 4-2-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blondas Napisano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 u mnie jest ponad 100 kucyków z takiego silnika więc polecacie fi 50? kata nie ma srodek jakiś nawet nie wiem co to jest a końcówka sebring Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bydluck Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 przy fi50 mam wrazenie ze jest spory luz. Silnik prawie seria, nic konkretnego nie bylo dlubane Przy fi45 widze ze lepiej smiga. Jezdze obecnie na fi50 ale jak kupie kata zmieniam na fi45 bo poki co jest za glosny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > u mnie jest ponad 100 kucyków z takiego silnika więc polecacie fi 50? > kata nie ma srodek jakiś nawet nie wiem co to jest a końcówka > sebring co masz nadlubane na tyle koniow ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 jednak chyba będzie fi 45 teraz tylko zebrać się do panów z Zabrza Mikulczyc i po sprawie. Wiecie może ile takie coś będzie kosztowało, mniej więcej ile kasiorki trzeba przygotować za cały wydech od kolektora po tłumik końcowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > masz jakies mody w silniku ? > jesli nie to pakuj fi 45 > ja zrobilem fi 50 .. poczawszy od kolektora 421 przez rure i > koncowy.. i jest za luzno sprawdzone na hamowni jakieś wyniki pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > sprawdzone na hamowni jakieś wyniki > pzdr moje subiektywne odczucia.. pamietam ,moje rozterki i pamietam ze i Ty i artur radziliscie fi 50 byc moze dlatego tez mam lipe ze na koncu zamulilem go tlumikiem nie przellotowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > moje subiektywne odczucia.. pamietam ,moje rozterki i pamietam ze i > Ty i artur radziliscie fi 50 > byc moze dlatego tez mam lipe ze na koncu zamulilem go tlumikiem nie > przellotowym dupohamownia ma to do siebie że często ostro przekłamuję, nie twierdzę że on ma zakładać od razu 50mm, miałem nadzieję że to ktoś w końcu potwierdził wynikiem z hamowni bo 50mm mi się wzięło z wyliczeń matematycznych dobrego znajomego pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > moje subiektywne odczucia.. pamietam ,moje rozterki i pamietam ze i > Ty i artur radziliscie fi 50 > byc moze dlatego tez mam lipe ze na koncu zamulilem go tlumikiem nie > przellotowym weź to zhamuj wkoncu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > dupohamownia ma to do siebie że często ostro przekłamuję, nie > twierdzę że on ma zakładać od razu 50mm, miałem nadzieję że to > ktoś w końcu potwierdził wynikiem z hamowni bo 50mm mi się > wzięło z wyliczeń matematycznych dobrego znajomego > pzdr fi 45 + kolektor + dolot i ładny przebieg ma moment, sprawdzone na hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > weź to zhamuj wkoncu nie ma sensu ... w tym sezonie silnik pare razy zostal przegrzany.. i poszly 4 termstaty .. wiec bedzie maly remoncik i dlubanie i dopiero potem teraz jakbym pojechal to byloby ze 60 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 silnik seria, dłubania raczej nie będzie, a jesli tak to tylko inny dolocik kolektor 421 wolny wydech no i końcowy tłumik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > fi 45 + kolektor + dolot i ładny przebieg ma moment, sprawdzone na > hamowni nie twierdzę że nie, ale czy sprawdzono jak będzie wyglądał przebieg dla Fi 50 tu np. wykres dla serii 1.2 8V z wydechem 9-setkowym, w sumie tez ładnie wygląda pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > silnik seria, dłubania raczej nie będzie, > a jesli tak to tylko inny dolocik kolektor 421 wolny wydech no i > końcowy tłumik skoro nie walczysz o każdego możliwego konia dawaj fi45 będzie przynajmniej znośnie z hałasem pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 bo narazie jest właśnie silnk seria 1.2 kolektor też seryjny później rurka z 900 i końcowy tłumik. to tak jak ja mam ciekawe czy tak samo mój wykres będzie wyglądał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > bo narazie jest właśnie silnk seria 1.2 kolektor też seryjny później > rurka z 900 i końcowy tłumik. to tak jak ja mam > ciekawe czy tak samo mój wykres będzie wyglądał myślę że bardzo podobnie w zależności od hamowni, warunków atmosferycznych i stanu silnika pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > silnik seria, dłubania raczej nie będzie, > a jesli tak to tylko inny dolocik kolektor 421 wolny wydech no i > końcowy tłumik marek wyżej masz wykres jakby Cie interesowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > masz jakies mody w silniku ? > jesli nie to pakuj fi 45 > ja zrobilem fi 50 .. poczawszy od kolektora 421 przez rure i > koncowy.. i jest za luzno ja przez pewien czas jeździłem z wydechem seryjnym od MPI (ta wersja ze środkowym) i końcowy ulter. Jak zmieniłem wydech na fi 50 to lekka różnice było czuć. Wcześniej jakby lekko przymulony był..... (ale testy na dupohamowni) Obecnie jest ss 421, sportowy kat, środkowy i końcowy tłumik. Jest nie za głośno ale jest głośniejszy od serii (taki powiedzmy bardziej rasowy dźwięk)..... Kto jechał wie jak to chodzi....... No ale możliwe że do serii fi50 to lekko za dużo.....ale dopóki nikt się nie shamuje na takim i na takim wydechu (przy reszcie setupu bez zmian) to sobie możemy gdybać i wróżyć z fusów......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > tu np. wykres dla serii 1.2 8V z wydechem 9-setkowym, w sumie tez > ładnie wygląda > pzdr ładnie nie ładnie trochę poszarpany..... i czemu nie jest wygładzony moment miedzy 2 a 3 rpm tylko jest nagle taki skok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 > ładnie nie ładnie trochę poszarpany..... i czemu nie jest > wygładzony moment miedzy 2 a 3 rpm tylko jest nagle taki skok? nie wiem, to seria kilka dni po swapie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.