Skocz do zawartości

wydech w 1.2 8v


mareksc106

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pytanie kieruje do posiadaczy 1.2 8v

Jaką średnice wydechu polecacie fi 45 czy fi 50 ??

wydech nie musi być głośny ma za to spełniać swoje zadanie w 100%

oczywiście nie ma kata ani tłumika środkowego będzie tylko tłumik końcowy

pozdr. Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam pytanie kieruje do posiadaczy 1.2 8v

> Jaką średnice wydechu polecacie fi 45 czy fi 50 ??

> wydech nie musi być głośny ma za to spełniać swoje zadanie w 100%

> oczywiście nie ma kata ani tłumika środkowego będzie tylko tłumik

> końcowy

> pozdr. Marek

jak nie ma kata ani środka to cudów nie zrobisz - to będzie głośny.

ja miałem u siebie fi45 a zamiast końcowego miałem środkowy bodajże z escorta - głośny był i ryczał

potem wsadziłem kompletny ulter zrobiony na zamówienie też fi45 ze środkowym również... nieco ciszej było już ale nadal głośno..

a kilka mieisęcy przed sprzedażą wsadziłęm serię z SCS-a - i wtedy było miło i cicho wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam pytanie kieruje do posiadaczy 1.2 8v

> Jaką średnice wydechu polecacie fi 45 czy fi 50 ??

> wydech nie musi być głośny ma za to spełniać swoje zadanie w 100%

> oczywiście nie ma kata ani tłumika środkowego będzie tylko tłumik

> końcowy

> pozdr. Marek

masz jakies mody w silniku ?

jesli nie to pakuj fi 45

ja zrobilem fi 50 .. poczawszy od kolektora 421 przez rure i koncowy.. i jest za luzno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie seria, puki co próbuje ogarnąć to auto bo bałagan jest sick.gif pod maską (taki został kupiony) wydech jest z 900 tylko końcowy tłumik Michaela jest angryfire.gif i che po prostu trochę go powiększyć bo przy ok 3500 obr/min do około 5000 obr/min tak jakby coś go zwalniało (da się to odczuć) potem takie odetkanie następuje

za dużo modzone nie będzie może kiedyś wrzucę 4-2-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednak chyba będzie fi 45 devil.gif

teraz tylko zebrać się do panów z Zabrza Mikulczyc

i po sprawie.

Wiecie może ile takie coś będzie kosztowało, mniej więcej ile kasiorki trzeba przygotować za cały wydech od kolektora po tłumik końcowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz jakies mody w silniku ?

> jesli nie to pakuj fi 45

> ja zrobilem fi 50 .. poczawszy od kolektora 421 przez rure i

> koncowy.. i jest za luzno

sprawdzone na hamowni hmm.gif jakieś wyniki hmm.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moje subiektywne odczucia.. pamietam ,moje rozterki i pamietam ze i

> Ty i artur radziliscie fi 50

> byc moze dlatego tez mam lipe ze na koncu zamulilem go tlumikiem nie

> przellotowym

dupohamownia ma to do siebie że często ostro przekłamuję, nie twierdzę że on ma zakładać od razu 50mm, miałem nadzieję że to ktoś w końcu potwierdził wynikiem z hamowni bo 50mm mi się wzięło z wyliczeń matematycznych dobrego znajomego

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dupohamownia ma to do siebie że często ostro przekłamuję, nie

> twierdzę że on ma zakładać od razu 50mm, miałem nadzieję że to

> ktoś w końcu potwierdził wynikiem z hamowni bo 50mm mi się

> wzięło z wyliczeń matematycznych dobrego znajomego

> pzdr

fi 45 + kolektor + dolot i ładny przebieg ma moment, sprawdzone na hamowni ok.gif

281d2b7191695f18m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fi 45 + kolektor + dolot i ładny przebieg ma moment, sprawdzone na

> hamowni

nie twierdzę że nie, ale czy sprawdzono jak będzie wyglądał przebieg dla Fi 50 hmm.gif

tu np. wykres dla serii 1.2 8V z wydechem 9-setkowym, w sumie tez ładnie wygląda icon_rolleyes.gif

22988214.jpg

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik seria, dłubania raczej nie będzie,

> a jesli tak to tylko inny dolocik kolektor 421 wolny wydech no i

> końcowy tłumik

skoro nie walczysz o każdego możliwego konia dawaj fi45 będzie przynajmniej znośnie z hałasem

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo narazie jest właśnie silnk seria 1.2 kolektor też seryjny później

> rurka z 900 i końcowy tłumik. to tak jak ja mam

> ciekawe czy tak samo mój wykres będzie wyglądał

myślę że bardzo podobnie w zależności od hamowni, warunków atmosferycznych i stanu silnika

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> masz jakies mody w silniku ?

> jesli nie to pakuj fi 45

> ja zrobilem fi 50 .. poczawszy od kolektora 421 przez rure i

> koncowy.. i jest za luzno

ja przez pewien czas jeździłem z wydechem seryjnym od MPI (ta wersja ze środkowym) i końcowy ulter. Jak zmieniłem wydech na fi 50 to lekka różnice było czuć. Wcześniej jakby lekko przymulony był..... (ale testy na dupohamowni)

Obecnie jest ss 421, sportowy kat, środkowy i końcowy tłumik. Jest nie za głośno ale jest głośniejszy od serii (taki powiedzmy bardziej rasowy dźwięk)..... Kto jechał wie jak to chodzi....... smile.gif

No ale możliwe że do serii fi50 to lekko za dużo.....ale dopóki nikt się nie shamuje na takim i na takim wydechu (przy reszcie setupu bez zmian) to sobie możemy gdybać i wróżyć z fusów.........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tu np. wykres dla serii 1.2 8V z wydechem 9-setkowym, w sumie tez

> ładnie wygląda

> pzdr

ładnie nie ładnie 270751858-jezyk.gif trochę poszarpany..... i czemu nie jest wygładzony moment miedzy 2 a 3 rpm tylko jest nagle taki skok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ładnie nie ładnie trochę poszarpany..... i czemu nie jest

> wygładzony moment miedzy 2 a 3 rpm tylko jest nagle taki skok?

nie wiem, to seria kilka dni po swapie

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.