Skocz do zawartości

Sportowy filtr powietrza do JTD


DJ82

Rekomendowane odpowiedzi

Czy zakładał ktoś coś podobnego do JTD??

http://www.allegro.pl/item812726960_filtr_powietrza_simota_fiat_bravo_brava_marea.html

Ostatnio robiłem sobie pomiary za pomocą komputera diagnostycznego i tak do 3 tys ilość podawanego powietrza jest porównywalna z tą żądaną ale już powyżej 3 tys jest ewidetnie za mała... i powyżej 3 tyś mi kopci... może taki filtr coś pomoże - więcej powietrza będzie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy zmieniałeś filtr powietrza cfaniaczek.gif ,

sprawdź czy egr się domyka i przede wszystkim zrób test z odpięciem wtyczki przepływomierza - jeśli po odpięciu wszystko wróci do normy to przepływka do wymiany - a nie kombinacje z sportowymi wkładkami ,

a taki 'sportowy' wkład nic nie pomoże , a przyczyni się do szybszego zabicia przepływki , dodatkowo jest nasączony więc ładnie ją zaklei

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpusc - narobisz sobie problemów (np pad przeplywki).

Jesli powyzej 3krpm to trzeba sprawdzic przeplywke, uklad dolotowy oraz sama sprezarke. Sprawne auto nie powinno kopcic szczegolnie gora.

Bravo 105 po sofcie nie kopci...

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka sprawna na 100% - bez przepływki ten sam efekt... Turbo chyba OK bo wartość żądana pokrywa się z faktyczną...

Układ raczej szczelny... od kiedy mam ten samochod zawsze tak kopcił - już 2,5 roku... w tym czasie zrobiłem 60tys km i dalej jeżdzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepływka sprawna na 100% - bez przepływki ten sam efekt... Turbo

> chyba OK bo wartość żądana pokrywa się z faktyczną...

> Układ raczej szczelny... od kiedy mam ten samochod zawsze tak kopcił

> - już 2,5 roku... w tym czasie zrobiłem 60tys km i dalej

> jeżdzi...

Układ wtryskowy sprawdzony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepływka sprawna na 100% - bez przepływki ten sam efekt... Turbo

> chyba OK bo wartość żądana pokrywa się z faktyczną...

> Układ raczej szczelny... od kiedy mam ten samochod zawsze tak kopcił

> - już 2,5 roku... w tym czasie zrobiłem 60tys km i dalej

> jeżdzi...

Wiem jak to zmienić ale pewnej nabytej wiedzy się nie sprzedaję na forum publicznym..

na marginesie: jak powiem że u mnie masa zasysanego powietrza przy but.gif tj. 3000-3800 obr/min jest rzędu 1400-1500mg.a docelowa masa powietrza jest w granicach 700-800mg .

Co do samego filtra ja mam stożek KN i nie narzekam. nic złego się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem jak to zmienić ale pewnej nabytej wiedzy się nie sprzedaję na

> forum publicznym..

Masz rację że się nie sprzedaje , tylko nią dzieli lub nie ...

> na marginesie: jak powiem że u mnie masa zasysanego powietrza przy

> tj. 3000-3800 obr/min jest rzędu 1400-1500mg.a docelowa masa

> powietrza jest w granicach 700-800mg .

hmm.gif To dziwne , u mnie docelową pokazuje wtedy rzędu 1200 a nawet impulsowo 1500 .

A pomiar z przepływki beż żadnych kombinacji osiąga wartość 1050 - 1100 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz rację że się nie sprzedaje , tylko nią dzieli lub nie ...

> To dziwne , u mnie docelową pokazuje wtedy rzędu 1200 a nawet

> impulsowo 1500 .

> A pomiar z przepływki beż żadnych kombinacji osiąga wartość 1050 -

> 1100 .

tylko że mówimy o CF2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko że mówimy o CF2

Cha-ki obu przepływek są najwyraźniej b. zbliżone , więc wartości mierzone i docelowe także , zwłaszcza że rozchodzi się w zasadzie o maksymalne wskazanie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> raczej nie o to chodzi

To o co , enigmatyczne wypowiedzi niewiele są pomocne , chyba że taki masz właśnie zamysł ? cfaniaczek.gif

283165514-Target_Air_mass_2_jazda1.jpg

283165514-Measured_Air_mass_2_jazda_1.jpg

A teraz chciałbym porównać moje screeny z twoimi , więc załącz takie jeśli w ogóle masz skromny.gif

post-24156-14352505585647_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To o co , enigmatyczne wypowiedzi niewiele są pomocne , chyba że taki

> masz właśnie zamysł ?

> A teraz chciałbym porównać moje z twoimi screenami , więc załącz

> takie jeśli w ogóle masz

niestety w examinerze nie mam takiej funkcji.

A co do parametrów bardziej chodzi o turbo i jego zachowanie przy but.gif a nie o przepływkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.