DJ82 Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Czy zakładał ktoś coś podobnego do JTD?? http://www.allegro.pl/item812726960_filtr_powietrza_simota_fiat_bravo_brava_marea.html Ostatnio robiłem sobie pomiary za pomocą komputera diagnostycznego i tak do 3 tys ilość podawanego powietrza jest porównywalna z tą żądaną ale już powyżej 3 tys jest ewidetnie za mała... i powyżej 3 tyś mi kopci... może taki filtr coś pomoże - więcej powietrza będzie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 a kiedy zmieniałeś filtr powietrza , sprawdź czy egr się domyka i przede wszystkim zrób test z odpięciem wtyczki przepływomierza - jeśli po odpięciu wszystko wróci do normy to przepływka do wymiany - a nie kombinacje z sportowymi wkładkami , a taki 'sportowy' wkład nic nie pomoże , a przyczyni się do szybszego zabicia przepływki , dodatkowo jest nasączony więc ładnie ją zaklei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Odpusc - narobisz sobie problemów (np pad przeplywki). Jesli powyzej 3krpm to trzeba sprawdzic przeplywke, uklad dolotowy oraz sama sprezarke. Sprawne auto nie powinno kopcic szczegolnie gora. Bravo 105 po sofcie nie kopci... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJ82 Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Przepływka sprawna na 100% - bez przepływki ten sam efekt... Turbo chyba OK bo wartość żądana pokrywa się z faktyczną... Układ raczej szczelny... od kiedy mam ten samochod zawsze tak kopcił - już 2,5 roku... w tym czasie zrobiłem 60tys km i dalej jeżdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > Przepływka sprawna na 100% - bez przepływki ten sam efekt... Turbo > chyba OK bo wartość żądana pokrywa się z faktyczną... > Układ raczej szczelny... od kiedy mam ten samochod zawsze tak kopcił > - już 2,5 roku... w tym czasie zrobiłem 60tys km i dalej > jeżdzi... Układ wtryskowy sprawdzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Przepływka sprawna na 100% - bez przepływki ten sam efekt... Turbo > chyba OK bo wartość żądana pokrywa się z faktyczną... > Układ raczej szczelny... od kiedy mam ten samochod zawsze tak kopcił > - już 2,5 roku... w tym czasie zrobiłem 60tys km i dalej > jeżdzi... Wiem jak to zmienić ale pewnej nabytej wiedzy się nie sprzedaję na forum publicznym.. na marginesie: jak powiem że u mnie masa zasysanego powietrza przy tj. 3000-3800 obr/min jest rzędu 1400-1500mg.a docelowa masa powietrza jest w granicach 700-800mg . Co do samego filtra ja mam stożek KN i nie narzekam. nic złego się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJ82 Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 To jak wiesz co trzeba zmienić to chociaż na priv mi napisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > Wiem jak to zmienić ale pewnej nabytej wiedzy się nie sprzedaję na > forum publicznym.. Masz rację że się nie sprzedaje , tylko nią dzieli lub nie ... > na marginesie: jak powiem że u mnie masa zasysanego powietrza przy > tj. 3000-3800 obr/min jest rzędu 1400-1500mg.a docelowa masa > powietrza jest w granicach 700-800mg . To dziwne , u mnie docelową pokazuje wtedy rzędu 1200 a nawet impulsowo 1500 . A pomiar z przepływki beż żadnych kombinacji osiąga wartość 1050 - 1100 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > Masz rację że się nie sprzedaje , tylko nią dzieli lub nie ... > To dziwne , u mnie docelową pokazuje wtedy rzędu 1200 a nawet > impulsowo 1500 . > A pomiar z przepływki beż żadnych kombinacji osiąga wartość 1050 - > 1100 . tylko że mówimy o CF2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > tylko że mówimy o CF2 Cha-ki obu przepływek są najwyraźniej b. zbliżone , więc wartości mierzone i docelowe także , zwłaszcza że rozchodzi się w zasadzie o maksymalne wskazanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > Cha-ki obu przepływek są najwyraźniej b. zbliżone , więc wartości > mierzone i docelowe także , zwłaszcza że rozchodzi się w > zasadzie o maksymalne wskazanie . raczej nie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > raczej nie o to chodzi To o co , enigmatyczne wypowiedzi niewiele są pomocne , chyba że taki masz właśnie zamysł ? A teraz chciałbym porównać moje screeny z twoimi , więc załącz takie jeśli w ogóle masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > Wiem jak to zmienić ale pewnej nabytej wiedzy się nie sprzedaję na > forum publicznym.. jaja sobie robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2009 > To o co , enigmatyczne wypowiedzi niewiele są pomocne , chyba że taki > masz właśnie zamysł ? > A teraz chciałbym porównać moje z twoimi screenami , więc załącz > takie jeśli w ogóle masz niestety w examinerze nie mam takiej funkcji. A co do parametrów bardziej chodzi o turbo i jego zachowanie przy a nie o przepływkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.