ahamay Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 co z tym robicie jak nie ma na aucie zamontowanego powrotu do baku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > co z tym robicie jak nie ma na aucie zamontowanego powrotu do baku ? najlepiej dać listwę paliwową bez powrotu, pod koniec produkcji P1 wychodziły takie a najczęściej widzę w takim przypadku na powrocie gumowy wężyk zaślepiony śrubą na końcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > co z tym robicie jak nie ma na aucie zamontowanego powrotu do baku ? dac rurke miedziana pod auto, do komory ja odpowiednio wygiac i przewog gumowy i tak samo przy baku (w mpi nawet miejsce bylo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 no ok a jezdzi to normalnie ? nie bedze problemu z za wysokim cisnieniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 12 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 rozważam opcje wykorzystania przewodu od gazu bo takowy jest na aucie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > no ok a jezdzi to normalnie ? nie bedze problemu z za wysokim > cisnieniem ? znam takie auta co tak jeżdżą i nic się nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > no ok a jezdzi to normalnie ? nie bedze problemu z za wysokim > cisnieniem ? nie będzie to odczuwalnie ale może być odrobinę przelany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > no ok a jezdzi to normalnie ? nie bedze problemu z za wysokim > cisnieniem ? Ja mam bak z pompą z Seja MPi i listwe bez powrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hellfire Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > no ok a jezdzi to normalnie ? nie bedze problemu z za wysokim > cisnieniem ? Musi być wtedy pompa paliwowa od instalacji bez powrotu - czyli pompa z regulatorem ciśnienia paliwa i krótkim powrotem już w pompie. Inaczej będzie problem ze zmiennym ciśnieniem, sądzę że dużo bardziej obciążona pompa też znacznie szybciej wysiądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihal_704 Napisano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2009 > znam takie auta co tak jeżdżą i nic się nie dzieje A czy przy 1.2 8v również jest to mozliwe? Zeby zostawić układ paliwowy bez powrotu z 1.1mpi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wuniek Napisano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2009 > A czy przy 1.2 8v również jest to mozliwe? Zeby zostawić układ > paliwowy bez powrotu z 1.1mpi? ja u siebie wywaliłem pochłaniacz par paliwa i powrót z listwy dałem powrotem z pochłaniacza od roku jeździ bez problemu paliwko wraca do zbiornika bez problemu PS. dublowanie regulatora ciśnienia paliwa nie wychodzi zbyt dobrze i dlatego jak jest na listwie to ten z kosza od pompy przydało by się wywalić (ja zmieniłem pompę paliwa i pozbyłem się śmiecia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.