Skocz do zawartości

układ paliwowy mpi a powrót na listwie 16v....


ahamay

Rekomendowane odpowiedzi

> co z tym robicie jak nie ma na aucie zamontowanego powrotu do baku ?

najlepiej dać listwę paliwową bez powrotu, pod koniec produkcji P1 wychodziły takie ok.gif

a najczęściej widzę w takim przypadku na powrocie gumowy wężyk zaślepiony śrubą na końcu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co z tym robicie jak nie ma na aucie zamontowanego powrotu do baku ?

dac rurke miedziana pod auto, do komory ja odpowiednio wygiac i przewog gumowy i tak samo przy baku (w mpi nawet miejsce bylo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ok a jezdzi to normalnie ? nie bedze problemu z za wysokim

> cisnieniem ?

Musi być wtedy pompa paliwowa od instalacji bez powrotu - czyli pompa z regulatorem ciśnienia paliwa i krótkim powrotem już w pompie.

Inaczej będzie problem ze zmiennym ciśnieniem, sądzę że dużo bardziej obciążona pompa też znacznie szybciej wysiądzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy przy 1.2 8v również jest to mozliwe? Zeby zostawić układ

> paliwowy bez powrotu z 1.1mpi?

ja u siebie wywaliłem pochłaniacz par paliwa i powrót z listwy dałem powrotem z pochłaniacza od roku jeździ bez problemu paliwko wraca do zbiornika bez problemu

PS. dublowanie regulatora ciśnienia paliwa nie wychodzi zbyt dobrze i dlatego jak jest na listwie to ten z kosza od pompy przydało by się wywalić (ja zmieniłem pompę paliwa i pozbyłem się śmiecia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.