AxiT Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 Czyli duże kombi z napędem na 4 kółka (oczywiście tylko wtedy kiedy samochód stwierdzi że to potrzebne) Tak więc co kącikowa grupa terenowa sądzi o tego typu jeździdłach? Ma to być auto dla rodziny gdzie poza mną drugim kierowcą jest moja , a jej stanowczo czasem problem sprawia jeden drążek nie mówiąc już o większej ilości - Mowa o tym do zmiany biegów. Tak samo teoria napędu na 4 koła jest jej obca. Więc lepiej zeby autko myślało za nią, a w zimie to chyba nawet lepiej, ale do sedna. 1 Poproszę o info (wasze opnie) jak tego typu fury zachowują się na drodze śliskiej / ośnieżonej. Bo na normalnej to pweni stały tył i do przodu. 2. Opinie na temat konkretnych modeli (awaryjność, części, serwisy itd) co byłoby polecone Z tego segmentu? Ranóweczka Scenic RX4 lub Kangoo Hondy HR-V, CR-v Toyotka rav 4 Inne propozycje (wymogi podwyższone samo myślące kiedy 2 a kiedy 4) coś pokroju wyżej wymienionych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > Ranóweczka Scenic RX4 lub Kangoo trochę egzotyka zwłaszcza rx4 > Hondy HR-V, CR-v CR-V fajne autko, ale napęd tylko elektronika, czasem lubi zaskoczyć (tak bywało w HRV) > Toyotka rav 4 tu zależy, podobno były różne rozwiązania, nowe tylko "auto" jak w hondzie > Inne propozycje (wymogi podwyższone samo myślące kiedy 2 a kiedy 4) > coś pokroju wyżej wymienionych forester, nic nie musi myśleć bo jest stały 4x4 ew coś z podobnym napędem za ile to ma być $$$, bo to kluczowa sprawa np suzuki GV Igen odpada przy Twoich założeniach, ale nowa GV już się łapie i autko bardzo fajne może outlander ? ps wszystkie przez Ciebie wymienione mają napęd na przód, a tył się dołącza (renówka ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > trochę egzotyka zwłaszcza rx4 zgadza się > CR-V fajne autko, ale napęd tylko elektronika, czasem lubi zaskoczyć > (tak bywało w HRV) możesz rozwinąć tę myśl > tu zależy, podobno były różne rozwiązania, nowe tylko "auto" jak w > hondzie > forester, nic nie musi myśleć bo jest stały 4x4 ale tam sa chyba tylko silniki noPB i to o pojemnośc 2,5 litra EDIT znalazłem bez Turbo 2.0 > ew coś z podobnym napędem co i ile pala takie powiedzmy do 2000ccm ze stałym napedem > za ile to ma być $$$, bo to kluczowa sprawa koszt to około 20 - 25 kpln, ale jeszcze nie teraz zaku na wiosnę, ale wywiad już teraz > np suzuki GV Igen odpada przy Twoich założeniach, ale nowa GV już się suzuki sa chyba zapinane ręcznie > łapie i autko bardzo fajne > może outlander ? dlatego tutaj pytam > ps wszystkie przez Ciebie wymienione mają napęd na przód, a tył się > dołącza (renówka ?) mnie się osobiście trochu te Hondeczki podobają. Mam rozumieć ze one w standardzie jeżdżą na przodzie, a jak są problemy to tył się załacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > możesz rozwinąć tę myśl była HRV w rodzinie, pierwsza zima i ... zaskoczenie napęd dołącza się automatycznie, nagle, np w połowie łuku, tylne koła łapią poślizg i kręcisz bączka oczywiście wersja bardzo pesymistyczna normalnie kończyło się to lekkim uślizgiem tylnych kół gdzieś czytałem, że w nowszych taki efekt nie występuje > ale tam sa chyba tylko silniki noPB i to o pojemnośc 2,5 litra > EDIT znalazłem bez Turbo 2.0 > co i ile pala takie powiedzmy do 2000ccm ze stałym napedem nie ma lekko, poodbno znoszą lpg, zresztą zaraz ... > koszt to około 20 - 25 kpln, ale jeszcze nie teraz zaku na wiosnę, > ale wywiad już teraz to nie wiele na suva > suzuki sa chyba zapinane ręcznie w tej kwocie tak, nowa GV ma tryb auto, stałe 4x4 > mnie się osobiście trochu te Hondeczki podobają. Mam rozumieć ze one > w standardzie jeżdżą na przodzie, a jak są problemy to tył się > załacza dokładnie (CRV, HRV, czy RAV4), CRV to dość chwalony model, niemniej w tej kwocie będzie Igen, więc poczytaj jak działa tem napęd, najlepiej było by gdzieś spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konger Napisano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2009 > Czyli duże kombi z napędem na 4 kółka (oczywiście tylko wtedy kiedy > samochód stwierdzi że to potrzebne) > 2. Opinie na temat konkretnych modeli (awaryjność, części, serwisy > itd) co byłoby polecone Z tego segmentu? A może Subaru Outback? Dosyć ciekawe kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > Ranóweczka Scenic RX4 lub Kangoo plastikowa wydumka - dosc drogie w naprawie > Hondy HR-V, CR-v w pierwszych generacjach dolaczenie napedu bywa niebezpieczne > Toyotka rav 4 dobre ale za drogie auto, uwaga na vvti > Inne propozycje (wymogi podwyższone samo myślące kiedy 2 a kiedy 4) > coś pokroju wyżej wymienionych forester- wyzsze kombi staly prawdizwy naped 4x4 ponadprzecietna bezawaryjnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > plastikowa wydumka - dosc drogie w naprawie czyli nalezy sobie odpuścić > w pierwszych generacjach dolaczenie napedu bywa niebezpieczne o to ważna informacja > dobre ale za drogie auto, uwaga na vvti preferowany "D4D" > forester- wyzsze kombi staly prawdizwy naped 4x4 ponadprzecietna > bezawaryjnosc w takim razie rozpatrzę i zapoznam się bliżej z subarynkami Foresterem jak i outbackiem z posta wyżej. W subarynkach jak wyglądają silniki? Widziałem tam 2.0=125KM, 2.0 Turbo, 2,5 ( V6?) Jak ze spalaniem? Który ewentualnie dobrze znosi LPG, Który najmniej awaryjny. Czy mają jakieś słabe punkty / niedociągnięcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > czyli nalezy sobie odpuścić zdecydowanie tak. > o to ważna informacja tak, szczegolnie gdy autem ma jedzic ktora pewnie nie wie co to kontra > preferowany "D4D" vvti mialy problem popijania znacznej ilosci oleju, wszystkie byly obieje akcja serwisowa - wymiana pierscieni lub calego bloku. nalezy przed kupnem sprawdzic to, czy wlasciciel byl na takiej akcji serwisowej > w takim razie rozpatrzę i zapoznam się bliżej z subarynkami > Foresterem jak i outbackiem z posta wyżej. > W subarynkach jak wyglądają silniki? Widziałem tam 2.0=125KM, 2.0 > Turbo, 2,5 ( V6?) Jak ze spalaniem? Który ewentualnie dobrze > znosi LPG, Który najmniej awaryjny. > Czy mają jakieś słabe punkty / niedociągnięcia? 1. prawdziwe subaru ma TYLKO silnki w ukladzie boxser 2. w kwocie jakiej sie obracasz to masz silniki do wyboru: 2.0 N/A 125 KM 2.0 Turbo 17x KM 2.5 N/A 165 KM spaalnie na normalnym poziomie. wiadomo w wersji turbo jak sie to swoje spali. do gazu idelanie nadaje sie 2.0 125KM. ja swoim zrobilem ponad 70kkm (obecnie auto ma +170kkm) na gazie i absolutnie zero awarii... turbo i 2.5 tez sie gazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > w pierwszych generacjach dolaczenie napedu bywa niebezpieczne W III gen tez potrafi zaskoczyc ale tylko przy wyłaczonym VSA i raczej niezdarnym obchodzeniu sie z autem (np. redukcja i gaz w podłoge na zaśnieżonym łuku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > W III gen tez potrafi zaskoczyc ale tylko przy wyłaczonym VSA i > raczej niezdarnym obchodzeniu sie z autem (np. redukcja i gaz w > podłoge na zaśnieżonym łuku). czyli jednak prawda a za $$$ o jakiej mówimy będzie Igen ... w sumie w tych pieniądzach ciężko coś sensownego kupić może jakiś koreańczyk - kia, hultaj ? ... albo coś z kombi 4x4 za 50kzł można już coś wybrać, od volvo xc70, przez kia sportage IIgen, CRV'a, outlandera itd ... edit: a może takie cuś znajomy z zakopca kupił latem takiego, sprowadzony ze szwecji oprócz 4x4, pełen "pakiet zimowy" (grzane fotele itp) tam jest Haldex, czyli układ podobny jak w hondzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2009 > czyli jednak prawda > a za $$$ o jakiej mówimy będzie Igen ... > w sumie w tych pieniądzach ciężko coś sensownego kupić no subaru to to nie jest ale jak wiesz jak się tym obchodzic to mozna wykorzystać tą proteze 4x4 , tym bardziej że na tej brei które teraz lezy każdy F,RWD to porazka. ale jakies pojecie o kątrowaniu to chyba trzeba mieć i tez swiadomie doprowadzac d poslizgu co by tyl nadganiał. Pewnie ze wejscie w łuk na głebokim bucie moze skończyc sie obrotem tym bardziej gdy zadziała efekt paniki tj. puszczenie gazu . Niestety te sprzegło jest tak skonstuowane przynsajmnij w crv ze stale na tyl jest przekazywane 5% napedu 95% czyli własciwie bez znaczenia poślizg jednego z kól powoduje ze wytworzy się ciśnienie oleju ktore otworzy odpowiednie zaworki i dopięcie napędu , zanik poślizgu powoduje odłaczenie sprzegiełek . Czyli jak pisałem wyzej aby jechać z "pełnym" napędem trzeba go oszukiwac i utrzymywac samochód w lekkim poślizgu . Moze to troche nie dorzeczned ale działa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 > no subaru to to nie jest ale jak wiesz jak się tym obchodzic to > mozna wykorzystać tą proteze 4x4 , tym bardziej że na tej brei > które teraz lezy każdy F,RWD to porazka. zgadza się, nie neguje tego napędu, tylko trzeba brać pod uwagę jego plusy/minusy a różnica w trakcji z 4x4 jest kolosalna, oczywiście na + u mnie nie ma centralnego dyfra, przez co koła w zakręcie i tak łapią lekki poślizg (inna droga) a mimo to można spokojnie przejechać łuk, o wiele szybciej jak ośką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > czyli jednak prawda > a za $$$ o jakiej mówimy będzie Igen ... > w sumie w tych pieniądzach ciężko coś sensownego kupić > może jakiś koreańczyk - kia, hultaj ? ... jeszcze nie wiem dlatego pytam ( szukam) CO do koreańców i tego typu "marek" to: słyszałem ze sportage mają problem z przednim napędem ( załącza się samoczynnie) Bardzo podobają mi się Hultaje gallopery, ale ponoć wersje 2,5 "td" palą sobie w mieście po 15 litrów ropy Takiego Santa fe to bym nawet przygarnął tylko za dużo nim nie wiem po za tym że komplet gumek do przegubu = 500 pln w ASO ostatnio zaczęły mi się podobać Korando - widziałem taki jeden u nas mają całkiem nie głupie autko. > albo coś z kombi 4x4 (takie też rozważam) > za 50kzł można już coś wybrać, od volvo xc70, przez kia sportage > IIgen, CRV'a, outlandera itd ... > edit: a może takie cuś pomysł niegłupi w dodatku kiedyś szukałem HTB zwykłego - tylko w tych to naprawdę ciężko coś dobrego kupić > znajomy z zakopca kupił latem takiego, sprowadzony ze szwecji > oprócz 4x4, pełen "pakiet zimowy" (grzane fotele itp) > tam jest Haldex, czyli układ podobny jak w hondzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > jeszcze nie wiem dlatego pytam ( szukam) > CO do koreańców i tego typu "marek" to: > słyszałem ze sportage mają problem z przednim napędem ( załącza się > samoczynnie) > Bardzo podobają mi się Hultaje gallopery, ale ponoć wersje 2,5 "td" > palą sobie w mieście po 15 litrów ropy > Takiego Santa fe to bym nawet przygarnął tylko za dużo nim nie wiem > po za tym że komplet gumek do przegubu = 500 pln w ASO > ostatnio zaczęły mi się podobać Korando - widziałem taki jeden u nas > mają całkiem nie głupie autko. jak to ma być dla kobitki to te korando , galoper napewno odpadaja bo jak się zorientuje że tył ją wyprzedza to juz nie zdązy klawisza nacisnąć , a do tego jakiość sprzegiełek w DU to mocno watpliwa znaczy działją tak sobie i wiekszość userów przerabia na manual . cxzyli reasumując potrzebujesz stałego 4x4 czyli zostaje ci subaru , ewetualnie jakiś Grand Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > jak to ma być dla kobitki to te korando , galoper napewno odpadaja bo > jak się zorientuje że tył ją wyprzedza to juz nie zdązy klawisza > nacisnąć , a do tego jakiość sprzegiełek w DU to mocno watpliwa > znaczy działją tak sobie i wiekszość userów przerabia na manual > . dlatego na początku pisałem że ma pomyśleć za kierowniczkę i zrobić się stworzonkiem z napędem na 4-y łapki. > cxzyli reasumując potrzebujesz > stałego 4x4 czyli zostaje ci subaru , ewetualnie jakiś Grand Forester lub outback - gdzie znajdę więcej opinii na ich temat? Spalania? Typowe awarie i niedociągnięcia jeśli takowe są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > dlatego na początku pisałem że ma pomyśleć za kierowniczkę i zrobić przy takim założeniu i $$$, zostaje niewielki wybór ... kia odpada, bo sportage I gen ma tradycyjny napęd (tył, z ręcznie dopinanym przodem) może coś z jeep'a, część miała skrzynie z możliwościa jazdy 4x4 po czarnym były też mitsubishi pajero z superselect, ale tu znowu budżet trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > przy takim założeniu i $$$, zostaje niewielki wybór ... > kia odpada, bo sportage I gen ma tradycyjny napęd (tył, z ręcznie > dopinanym przodem) > może coś z jeep'a, część miała skrzynie z możliwościa jazdy 4x4 po > czarnym > były też mitsubishi pajero z superselect, ale tu znowu budżet trzyma looknołem na te subarynki (forester) całkiem fajniusie autko. Muszę się bliżej zacząć zapoznawać - być może to będzie to. Co nie zmienia oczywiście faktu ze dalej będę szukał, bo do zakupu jeszcze kupa czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Forester lub outback - gdzie znajdę więcej opinii na ich temat? > Spalania? Typowe awarie i niedociągnięcia jeśli takowe są. a co chcesz wiedziec ? Na krotko: OBK jest w 4 wersjach silnikowych: 2.5 165KM , 2.5t 260KM, 3.0 255KM od 2008 2.0D 150KM Wersja 2.5 dobrze znosi gaz , spalanie srednio ok 12-13l LPG, w miescie wciaga kolo 13-14 (korki), na trasie ok 9l, ja jezdze glownie w miescie, dlatego u mnie tyle. Awarie: dosc malo : w manualach awaryjna jest dwumasa, ale mozna jej sie pozbyc. Poza tym nie ma wiekszych problemow, zawieszenie raczej bez trudu wytrzymuje 100kkm, moj ma oryginalne z samopoziomowaniem a ma 165kkm. Wg mnie idealne auto na nasze drogi . Zawieszenie nie za twarde ale i nie kanapowoz (wersja EU). Przeswit 20cm . Staly naped 4x4, ze szpera z tylu daje calkiem dobrze rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > a co chcesz wiedziec ? > Na krotko: OBK jest w 4 wersjach silnikowych: 2.5 165KM , 2.5t 260KM, > 3.0 255KM od 2008 2.0D 150KM > Wersja 2.5 dobrze znosi gaz , spalanie srednio ok 12-13l LPG, w > miescie wciaga kolo 13-14 (korki), na trasie ok 9l, ja jezdze > glownie w miescie, dlatego u mnie tyle. > Awarie: dosc malo : w manualach awaryjna jest dwumasa, ale mozna jej > sie pozbyc. Poza tym nie ma wiekszych problemow, zawieszenie > raczej bez trudu wytrzymuje 100kkm, moj ma oryginalne z > samopoziomowaniem a ma 165kkm. Wg mnie idealne auto na nasze > drogi . Zawieszenie nie za twarde ale i nie kanapowoz (wersja > EU). Przeswit 20cm . Staly naped 4x4, ze szpera z tylu daje > calkiem dobrze rade. oooo proszę czyli idealne autko dla mnie. Poprzednio nubira z silnikiem 2.0 przyzwyczaiła mnie do spalania rzędu 15-17 L / 100 w mieście więc i to da radę. Jak będę kiedyś na dłużej wybierał się do stolicy to bym się z Toba jakoś umówił przynajmniej na jakiegoś małego spota co by sobie pooglądać twoje cacko i dowiedzieć się więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > oooo proszę czyli idealne autko dla mnie. Poprzednio nubira z > silnikiem 2.0 przyzwyczaiła mnie do spalania rzędu 15-17 L / 100 Nie wiem czy to ten sam silnik co w Evandzie 2.0 130KM, ale kolega ma taka +LPG, jechalismy razem do Chorwacji, to mimo, ze mialem weicej osob i rzeczy u mnie spalil mniej > w mieście więc i to da radę. Jak będę kiedyś na dłużej wybierał > się do stolicy to bym się z Toba jakoś umówił przynajmniej na > jakiegoś małego spota co by sobie pooglądać twoje cacko i > dowiedzieć się więcej. Nie ma sprawy, mozemy sie spotkac. Jezeli chcesz to pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > Nie wiem czy to ten sam silnik co w Evandzie 2.0 130KM, ale kolega ma > taka +LPG, jechalismy razem do Chorwacji, to mimo, ze mialem > weicej osob i rzeczy u mnie spalil mniej tak to prawdopodobnie ten sam. > Nie ma sprawy, mozemy sie spotkac. Jezeli chcesz to pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 a to może mi kolega wytłumaczy do czego ta druga dźwignia skoro napęd jest stały i nie trzeba go załączać? Reduktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > a to może mi kolega wytłumaczy do czego ta druga dźwignia skoro napęd > jest stały i nie trzeba go załączać? > Reduktor Dokladnie, dostepny jest w wersjach EU przy skrzyniach manualnych. Nazwany jest jako dual range, i do tego sluzy. Mozesz go uzywac na kazdym biegu, na postoju lub w ruchu. Jedyny wymog to wcisniecie sprzegla. Mozna go uzywac przy jezdzie po blocie, w kopnym sniegu ale takze do ruszanie z przyczepa, w korkach aby odciazyc sprzeglo czy wrecz dla lepszego przyspieszenia . Dodatkowo masz jeszcze LSD czyli szpere w tylnim moscie, jakbys mial problem z wyjechaniem z blota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esselite Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 A forester też ma reduktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2009 > A forester też ma reduktor? wersje wolnossace z manualem - tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > Dokladnie, dostepny jest w wersjach EU przy skrzyniach manualnych. > Nazwany jest jako dual range, i do tego sluzy. Mozesz go uzywac > na kazdym biegu, na postoju lub w ruchu. Jedyny wymog to > wcisniecie sprzegla. > Mozna go uzywac przy jezdzie po blocie, w kopnym sniegu ale takze do > ruszanie z przyczepa, w korkach aby odciazyc sprzeglo czy wrecz > dla lepszego przyspieszenia . > Dodatkowo masz jeszcze LSD czyli szpere w tylnim moscie, jakbys mial > problem z wyjechaniem z blota z tym że ja cały czas pytam o forestera, ale zaraz zapoznam się z ofertą OTB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > wersje wolnossace z manualem - tak znaczy sie 2.0 o mocy 125 KM BTW czym dokładnie róznią sie OTB od Forestera? Po za oczywiście "buźką" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > znaczy sie 2.0 o mocy 125 KM tak > BTW czym dokładnie róznią sie OTB od Forestera? Po za oczywiście > "buźką" plyta podlogowa forester jest na imprezie (klasa kompakt) outback jest na legacy (klasa srednia) w srodku outback jest troche przestonniejszy dla 4 dorosłych osób lepszy outback dla rodziny z malym dzieckeim forester - (wozek wchodzi bez skaldania) oba maja przeswit ~20cm, forester ma lepszy katy natarcia, zejscia i rampowy napedy rownie dobre w obu autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AxiT Napisano 24 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2009 > tak > plyta podlogowa > forester jest na imprezie (klasa kompakt) > outback jest na legacy (klasa srednia) > w srodku outback jest troche przestonniejszy > dla 4 dorosłych osób lepszy outback > dla rodziny z malym dzieckeim forester - (wozek wchodzi bez > skaldania) > oba maja przeswit ~20cm, forester ma lepszy katy natarcia, zejscia i > rampowy > napedy rownie dobre w obu autach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.