Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Obniżenie combi AII

Featured Replies

Napisano

Panowie, nie mam doświadczenia ani rozeznania w markach .Wiem tylko ze trzeba o rozmiar w górę jeśli chodzi o felgi ,zmieniłbym na 16"bo na 15-kach to chyba nie bardzo.

Co trzeba zmienić by kombi troszkę przysiadło i wyglądało troszkę lepiej ,Za uwagi typu "to se dociąż ziemniakami " , podziękował .

O ile najlepiej obniżyć tył ,przód ,na jakich częściach,co wymienić.Jakie koszta ,oczywiscie mniej więcej .Każde wskazówki(foto ) mile widziane .

Dziękuję slicznie , bow.gif

Ps.

fotek w necie nie brakuje ale ja laik w temacie nie wiem czy dana furka stoi na - ???? ile niewiem.gifwidze tylko ,że ta ok a ta nie

Napisano

Jeśli Ci to coś pomoże to w załączniku masz zdjęcie mojej Astry na oryginalnych oplowskich felgach 16 z oponami 205/50R16 (bez ingerencji w zawieszenie). Co do obniżenia to mogę tylko się wypowiedzieć na przykładzie poprzedniej asterki F, którą obniżyłem o około 2 cm. Wymieniłem tylko sprężyny i to wystarczyło, ale chcąc obniżyć bardziej trzeba już wymienić by było również amortyzatory. MOgę dodać tylko, że kilka tygodni trwało zanim się przyzwyczaiłem do jazdy niskim autem (chodzi o to, że możesz zapomnieć o wjazdach na krawężniki i uważać na wszelkie nierówności - zarywa spód)

post-39496-14352505969181_thumb.jpg

Napisano
  • Autor

to akurat wiem i zdaję sobie sprawę z tych problemów ,ale mnie korci .

Napisano