Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 Witam Wszystkich w nowym roku Przytrafiła mi się straszna historia , a mianowicie było to tak jechaliśmy na pogrzeb i do celu mieliśmy około 70 km , nagle na skrzyżowaniu kropek zrobił focha i zgasł próbuje odpalic , a tu ani rusz , także pchanie na pobocze i próba odpalenia , nadal cisza , postałem chwilę i pomyślałem że może odpali na popych , tak się stało kropek odpalił no to jedziemy , do celu pozostało 15 km i na wzniesieniu kropek yyyyy i zgasł , próba odpalenia tak siak i nic no to trafiła mi się gwiazda z niebia no i na hol , pod domem próba odpalenia raz drugi ...... cisza , myślę odepnę akumulator może moduł załapał jakiś błąd , no to podpinam klemy za około 5 minut , kropek miał problem zaskoczy na obroty wciskając pedał gazu udało mi się zapalic , tylko jak puściłem pedał gazu kropek tracił obroty i gasł , stwierdziłem że może paliwo jest do bani i dolałem do baku denaturatu , wieczorem kropek odpalał za każdym razem ale silnik chodzi prawie jak w traktorze i słychac delikatny taki dzwięk jak by delikatnie coś ocierało o coś drugie , w tym momęcia kropek odpala troszkę lepiej ale bardzo dziwnie chodzi i całą budą trzęsie , byłem w serwisie fiata ale było dużo ludzi więc stwierdziłem że zadzwonie i się umówię na konkretny termin ( aby podłączyc pod kompa ) , proszę was bardzo o rady co sprawdzic bo mi ręce opadają pozdrawiam i liczę na pomoc , acha jak sprawdzic sądę czy działa i czy te objawy mogą zależec od sądy z nawiewów troszkę śmierdzic spalenizną , ale nie wiem do czego to przyrównac Kropek I 1.2 benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 poprzez odpinanie kabli sprawdzić które cylindry nie chodzą, na której świecy nie ma iskry, może to cewka nawaliła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > poprzez odpinanie kabli sprawdzić które cylindry nie chodzą, na > której świecy nie ma iskry, może to cewka nawaliła świece i kable zastały sprawdzone podpbno są ok , jakieś inne pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > świece i kable zastały sprawdzone podpbno są ok , jakieś inne > pomysły skoro prosisz o pomysły: Sprawdź ciśnienie na cylindrach - jeżeli będzie prawidłowe, cewki, przewody WN i świece są ok, to typuję usterkę kompa. Edit: Jeżeli to silnik 1.2 to jeszcze wtryski można sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > świece i kable zastały sprawdzone podpbno są ok , jakieś inne > pomysły a czy szanowny kolega na ta impreze watpliwej jakosci ( pogrzeb ) nie myl auta ? Nie zalales gdzies elektryki ? Albo po drodze po jakiejs chlapie nie jechane ? bo pogoda jaka jest kazdy widzi Jesli nie dzieje sie nic podejrzanego poza niepaleniem na ktorys gar , odpalilbym auto , niech sie wygrzeje/wysuszy.. chociaz to tez sredni pomysl bo jeden gar bedzie chodzil "w ciemno" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 z objawow wychodzi na to ,ze nie pali na wszystkie cylindy , wiec jak kable sa ok i swiece to pozostaje z zaplonu do sprawdzenia cewka - modul . Pozostale opcje to przeskoczyl pasek lub sonda lambda odwala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 powiem tak , auto odpalane parenaście razy dzisiaj i odpala troszke ciężko ale odpala , silnik pracuje jak traktorek , czepie silnikiem tak że aż gałka od zmiany biegów się częsie z rury wydechowej jest takie bbb bbb bbb , sprawdzaliśmy z kuzynem wtryski i na jednym nie było w ogóle reakcji także może coś z wtryskami , jutro zadzwonie i się umówię do warsztatu , chyba że coś jeszcze mam sprawdzic ? , a możliwe że to cewka padła , jakie by były objawy padnientej cewki ? tak tylko pytam może to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > z objawow wychodzi na to ,ze nie pali na wszystkie cylindy , wiec jak > kable sa ok i swiece to pozostaje z zaplonu do sprawdzenia cewka > - modul . Pozostale opcje to przeskoczyl pasek lub sonda lambda > odwala ok no to jak sprawdzic sądę tak na szybko i pod blokiem ? bo sprawdze i zobacze , bo też podejrzewam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > ok no to jak sprawdzic sądę tak na szybko i pod blokiem ? bo sprawdze > i zobacze , bo też podejrzewam odpiac , bedzie blad ale silnik powienien pracowac normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > odkrecic , bedzie blad ale silnik powienien pracowac normalnie czyli mam wykręcic całą sąde z rury i powinien silnik odpalic normalnie i chodzic tak ? dobrze trybie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > czyli mam wykręcic całą sąde z rury i powinien silnik odpalic > normalnie i chodzic tak ? dobrze trybie Źle - odepnij wtyczkę łączącą sondę z instalacją samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > czyli mam wykręcic całą sąde z rury i powinien silnik odpalic > normalnie i chodzic tak ? dobrze trybie sama wtyczke bo tak bys mial dziure w wydechu ,wiecej w archiwum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > Źle - odepnij wtyczkę łączącą sondę z instalacją samochodu. ok dzięki tak zrobie , zobacze jutro i dam znac co i jak pozdrawiam , i dziękuję wszystkim za podpowiedzi , ale czekam nadal na trafną usterkę , a powiedzcie mi jeszcze czy jak odpenę sądę i odpali to sąda wtedy będzie ok czy nie ? ucze się mechaniki na kropku pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > ok dzięki tak zrobie , zobacze jutro i dam znac co i jak pozdrawiam > , i dziękuję wszystkim za podpowiedzi , ale czekam nadal na > trafną usterkę , a powiedzcie mi jeszcze czy jak odpenę sądę i > odpali to sąda wtedy będzie ok czy nie ? ucze się mechaniki na > kropku pozdrawiam odpal , przejedz sie , jak bedzie chodzil ok ( bedzie mial chyba tylko wyzsze obroty na jalowym z tego co pamietam ) to wychodzi ze sonda , pozniej wymiana i kasowanie bledow na egzaminerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > ok dzięki tak zrobie , zobacze jutro i dam znac co i jak pozdrawiam > , i dziękuję wszystkim za podpowiedzi , ale czekam nadal na > trafną usterkę , a powiedzcie mi jeszcze czy jak odpenę sądę i > odpali to sąda wtedy będzie ok czy nie ? ucze się mechaniki na > kropku pozdrawiam Sonda nie będzie miała wpływu na takie zachowanie silnika. W fazie nagrzewania silnika sygnał z sondy jest przecież pomijany przez ECU no ale mogę się mylić. Odepnij ją i zobaczysz czy się coś zmieni - myślę że to nie ten trop ale .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 W PI skasuje błędy przez odpięcie aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 no ok sprawdzę sondę , a teraz mi się przypomniało że jak jechałem na trasie do kropek miał mało mocy może to coś pomoże w rozwiązaniu problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > no ok sprawdzę sondę , a teraz mi się przypomniało że jak jechałem na > trasie do kropek miał mało mocy może to coś pomoże w > rozwiązaniu problemu a czy Wam to nie wygląda może na przeskoczony pasek rozrządu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > a czy Wam to nie wygląda może na przeskoczony pasek rozrządu ?? też stawiam ale zobaczymy , na razie sprawdzę sondę i powiem co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > też stawiam ale zobaczymy , na razie sprawdzę sondę i powiem co i > jak jak sobie jeszcze przypomnisz, że przed tym objawem gdzieś zaliczyłeś jakąś żabkę, auto Ci szarpnęło, zgasło albo coś w tym stylu to będzie to argument przemawiający niestety za Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > a czy Wam to nie wygląda może na przeskoczony pasek rozrządu ?? Albo na padający/zabrudzony czujnik położenia wału? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > a czy Wam to nie wygląda może na przeskoczony pasek rozrządu ?? tez pisalem , jezeli nie ukl. zaplonu to bardzo prawdopodobne btw z tymi bledami to faktycznie w p1 mozna odlaczyc aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > jak sobie jeszcze przypomnisz, że przed tym objawem gdzieś zaliczyłeś > jakąś żabkę, auto Ci szarpnęło, zgasło albo coś w tym stylu to > będzie to argument przemawiający niestety za brak objawów które opisujesz , także może nie przeskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > tez pisalem , jezeli nie ukl. zaplonu to bardzo prawdopodobne > btw z tymi bledami to faktycznie w p1 mozna odlaczyc aku aku odpinałem nawet na dwie godziny i nic , chodzi tak samo , czyli objawy zostały , teraz jak byłem w Katowicach to chodzi jak traktorek , ma mniej mocy niż zawsze i słychac takie coś jakby gdzieś delikatnie coś o coś ocierało taki delikatny gwizd ( nie umiem tego opisac ) jak jest włączony nawiew to troszke pośmierduje czymś spalonym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > aku odpinałem nawet na dwie godziny i nic , chodzi tak samo , czyli > objawy zostały , teraz jak byłem w Katowicach to chodzi jak > traktorek , ma mniej mocy niż zawsze i słychac takie coś jakby > gdzieś delikatnie coś o coś ocierało taki delikatny gwizd ( nie > umiem tego opisac ) imho rozrzad , tak jak w moim klekocie ostatnio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > no ok sprawdzę sondę , a teraz mi się przypomniało że jak jechałem na > trasie do kropek miał mało mocy może to coś pomoże w > rozwiązaniu problemu To ma być quiz - zagadka z podpowiedziami a my mamy zgadywać. Kto trafi otrzyma nagrodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 jeśli to rozrząd przeskoczył ( silnik 8V ) to możliwe że coś uszkodziłem jadąc na takim silniku ponad 200 kilometrów do domu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > aku odpinałem nawet na dwie godziny i nic , chodzi tak samo , czyli > objawy zostały , teraz jak byłem w Katowicach to chodzi jak > traktorek , ma mniej mocy niż zawsze i słychac takie coś jakby > gdzieś delikatnie coś o coś ocierało taki delikatny gwizd ( nie > umiem tego opisac ) jak jest włączony nawiew to troszke > pośmierduje czymś spalonym ja bym odkręcił osłonę paska, o ile taka jest i zajrzał na pasek, rolki, napinacze itp sprawy. Być może są one już w stanie agonalnym. Pamiętam w Marei ojca występowało w pewnym momencie takie rytmiczne terkotanie, nikt tego nie umiał zdiagnozować, jeden mechanior tylko zdjął obudowę paska i oczom ukazał się zeszlifowany blisko o 1/3 szerokości pasek. Gdzieś się franca przestawiła, bo rolka padła i go cięło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > To ma być quiz - zagadka z podpowiedziami a my mamy zgadywać. Kto > trafi otrzyma nagrodę. zgaduj zgadula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > ja bym odkręcił osłonę paska, o ile taka jest i zajrzał na pasek, > rolki, napinacze itp sprawy. Być może są one już w stanie > agonalnym. > Pamiętam w Marei ojca występowało w pewnym momencie takie rytmiczne > terkotanie, nikt tego nie umiał zdiagnozować, jeden mechanior > tylko zdjął obudowę paska i oczom ukazał się zeszlifowany blisko > o 1/3 szerokości pasek. Gdzieś się franca przestawiła, bo rolka > padła i go cięło kompletny rozrząd robiony około rok temu ( zrobione około 6 tyś ) , to tak szybko by szlak trafił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lowcamarasu Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > kompletny rozrząd robiony około rok temu ( zrobione około 6 tyś ) , > to tak szybko by szlak trafił Raczej nie powinno,czujnik położenia wału - zabrudzony,padający,przetarty kabel? sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > Raczej nie powinno,czujnik położenia wału - > zabrudzony,padający,przetarty kabel? sprawdzałeś? czyściłem czujnik , kable sprawdzałem tylko na oko niby wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > brak objawów które opisujesz , także może nie przeskoczył Skoro wszystko masz sprawdzone i silnik nie pracuje prawidłowo to proponuję wymianę silnika no sprawny i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > Skoro wszystko masz sprawdzone i silnik nie pracuje prawidłowo to > proponuję wymianę silnika no sprawny i po problemie. A ja Ci proponuje nie pisac w tym temacie , wiesz forum jest dla ludzi którzy sobie wzajemnie pomagają , a nie dogryzają , nie każdy zna sie na mechanice tak jak ty np. , więc odpuśc sobie , ja opisuje co robiłem ale tylko profilaktycznie , także nie chcesz to się nie wypowiadaj i tyle OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > A ja Ci proponuje nie pisac w tym temacie , wiesz forum jest dla > ludzi którzy sobie wzajemnie pomagają , a nie dogryzają , nie > każdy zna sie na mechanice tak jak ty np. , więc odpuśc sobie , > ja opisuje co robiłem ale tylko profilaktycznie , także nie > chcesz to się nie wypowiadaj i tyle OK Na każdą sugerowaną przyczynę usterki odpowiadasz, że to nie może być przyczyną wadliwej pracy silnika ponieważ zostało sprawdzone - stąd moja sugestia. Nie mam zamiaru Ci się narzucać więć zgodnie z Twoim życzeniem kończę pisanie w tym wątku. Życzę szybkiej i niekosztownej naprawy kropka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > Na każdą sugerowaną przyczynę usterki odpowiadasz, że to nie może być > przyczyną wadliwej pracy silnika ponieważ zostało sprawdzone - > stąd moja sugestia. > Nie mam zamiaru Ci się narzucać więć zgodnie z Twoim życzeniem kończę > pisanie w tym wątku. > Życzę szybkiej i niekosztownej naprawy kropka. na każde nie odpowiadam tak jak piszesz ale mów jak CI wygodnie pozdrawiam i dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 Sprawdź rozrząd. Zakładam, że świece wykręcane i sprawdzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > kompletny rozrząd robiony około rok temu ( zrobione około 6 tyś ) , > to tak szybko by szlak trafił wszystko mozliwe. Znajomy zrobil 5tysi po sosnowcu w fordzie i zdechlo. Serwis ten kolo makro przyjal na reklamacje z podkulonym ogonem. Coprawda potem byla walka ze to nie wina serwisu tylko producenta paska i nie oddawali chlopu kwartal auta ale w koncu stanelo na tym ze czyja wina zalatwiali na boku a fure lacznie z glowica ( bo tam sie grubo posypalo) zrobilo aso fordowskie na swoj koszt. ps. tak sobie operuje lokalnymi nazwami bo cos mi sie kojarzy ze ty z SO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2010 > kable sprawdzałem tylko na oko W jaki sposób? Silnik ewidentnie nie pali na wszystkich cylindrach - stąd nierówna praca i ten charakterystyczny zapach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 świece i kable wn sprawdzał mechanik tam na miejscu i powiedział że wszystko ok , coś mówił o wtrysku i sam słyszałem że jak wypinał wtyczki z wtrysków to na jednym nic nie syczyło , napięcie dochodzi , a jeden wtrysk tak jak by był zapchany , nie wiem , ja jestem z Sosnowca , zobaczymy , jeśli jest możliwośc sprawdzenia tego rozrządu metodą domową to proszę o podpowiedz jak to zrobic dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > jeśli jest > możliwośc sprawdzenia tego rozrządu metodą domową to proszę o > podpowiedz jak to zrobic dzięki Manual Yabolla w dolnej części jest sposób ustawiania rozrządu. Co do przeskoku paska, nie potrzebowałem padniętego łożyska, wystarczyła osłona rozrządu i przeskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > jeden wtrysk tak jak by był zapchany Postaraj się wyjąć listwę wtryskową i w czasie kiedy czyjaś pomocna dłoń spróbuje uruchomić silnik, obserwuj czy wszystkie wtryski pracują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 Odpalałem rano silnik i odpinałem sąde , silnik chodzi tak samo także nie wiem czy sonda jest sprawna czy nie , bo już sam głupieje , troszkę pojechałęm się przejechac z wypiętą sądą i wszystko chodzi tak samo jak z przypiętą sądą , także nie wiem czy sąda jest sprawna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MADAR Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 No to raczej wina lezy w czyms innym , a sonda wyglada na dobra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > Postaraj się wyjąć listwę wtryskową i w czasie kiedy czyjaś pomocna > dłoń spróbuje uruchomić silnik, obserwuj czy wszystkie wtryski > pracują. byłem wczoraj u innego mechanika i mi powiedział że wszystkie wtryski pracują , coś tam dotykał słuchał itp. , umówię się do serwisu , a jak będę miał możliwość to sprawdzę ten rozrząd , chyba że jeszcze coś innego sprawdzic ? Dzwoniłem do serwisu i umówiłem się na piątek , gość mi powiedział przez telefon że to może być coś z zaworami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 6 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 Tak chodzi silnik no i co koledzy na to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michu_f Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 > no i co koledzy na to ? Może faktycznie pasek przeskoczył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2010 a jak ma sie sprawa z luzem zaworowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fatal Napisano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 > a jak ma sie sprawa z luzem zaworowym? niby mi robili około roku temu , ale wiesz jak to jest , troszke miałem przeczucie że gościu mnie oszukuje , a sądzisz że tak by się rozpaprało wszytko ? A myślicie że jak będę w piątek w serwisie to jest sens podpinac się pod kompa czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2010 sprawdzic nie zaszkodzi, a moze to np sprezyna sie uszkodzila w ktoryms zaworze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.