crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 Jw. Jak sprawdzić czy działa ? Scs 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > Jw. Jak sprawdzić czy działa ? Scs 1.1 zagotować auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > Jw. Jak sprawdzić czy działa ? Scs 1.1 wyciagnac kabelek i przylozyc go do masy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > zagotować auto juz sie zagotowało właśnie , termo wysiadł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > wyciagnac kabelek i przylozyc go do masy ale kabelek z czego z czujnik temp przy chłodnicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > ale kabelek z czego z czujnik temp przy chłodnicy ? po prawej stronie glowicy z tylu jest czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > po prawej stronie glowicy z tylu jest czujnik aha to wiem ktory , a teraz pytanie za 100pkt ciężko wymienić Termostat ? Czy po spuszczeniu płynu moge od razu wlać nowy , i ile Litrów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasiemiec Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > Jw. Jak sprawdzić czy działa ? Scs 1.1 zdjąć wtyczkę z czujnika i przyłożyć ją do jakiegoś metalowego elementu samochodu żeby zewrzeć z masą, powinna się zaświecić jak nie tzn że padła żarówka a jak się świeci to czujnik do zmiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tribal Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > aha to wiem ktory , a teraz pytanie za 100pkt ciężko wymienić > Termostat ? Czy po spuszczeniu płynu moge od razu wlać nowy , i > ile Litrów ? musisz 2 śrubki wykręcić i zdjąć wąż to wszystko 5 min roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > musisz 2 śrubki wykręcić i zdjąć wąż to wszystko 5 min roboty a odpowietrzyć na tym pokrętle ? , i czy nie czyścic sie czymś układu przed wlaniem nowego płynu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > aha to wiem ktory , a teraz pytanie za 100pkt ciężko wymienić > Termostat ? Czy po spuszczeniu płynu moge od razu wlać nowy , i > ile Litrów ? manual bodajrze ze starej strony centomani w 900 tce ale może coś pomoże 1. Zdejmij pokrywę filtra powietrza najlepiej razem z pokrywą modułu wtryskowego (dwie śrubki 10). 2. Powypinaj wszelkie kable co się tam plączą (od czujnika temperatury na termostacie i najlepiej od zapłonu) - a wszystko po to żeby mieć lepszy dostęp. 3. Jak silnik ostygnie, odkręć korek na zbiorniku wyrównawczym i taki kranik wystający z błotnika co by nie bulgotało następnie odepnij dolny wąż przy chłodnicy i spuść płyn chłodzący. 4. Jak już zleci, zabierz się za odpinanie węży przy termostacie. 5. Odkręć masę (możesz to zrobić wcześniej) z jednej ze śrub oraz blaszkę trzymającą kable, i dalej odkręć termostat (13 nasadowa, lub oczko polecam, bo te nakrętki zapewne się zapiekły poza tym są gówniane). 6. Odejmij termostat i wykręć z niego czujnik, wkręć go do nowego termostatu. Tutaj uwaga od kolegi Wawer, lepiej wykręcić czujnik przed wyjęciem termostatu, lub włożyć wyjęty termostat do imadła , ciężko się wykręca (klucz 18). Są dwa rodzaje czujników , maja różny gwint i co za tym idzie są różne termostaty. 7. Przykręć termostat i rób wszystko w odwrotnej kolejności jak przy rozkręcaniu. Zapnij węże gumowe za wyjątkiem tego od termostatu do nagrzewnicy. 8. Zalej układ płynem (w instrukcji napisali że do momentu aż nie zacznie wypływać właśnie z miejsca którego jeszcze nie przypiąłeś, ale z doświadczenie wiem że i tak nie zacznie. 9. Przypnij ostatni wąż, zakręć kranik, kurek, upewnij się że wszystko jest szczelne, kable poprzypinane z powrotem, pokrywa modułu wtryskowego przykręcona, filtra powietrza założona a nowy piękny aluminiowy termostat lśni pełnią blasku. 10. Odpal sprzęta i zaczekaj chwilkę, po minucie powinieneś mieć już 50 stopni, poczekaj aż wzejdzie do 90 a w zasadzie do 87 i obserwuj temperaturę węża grubego do chłodnicy, jak zrobi się ciepły, wszystko jest w porządalu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 No i opanowane , Termostat Umarł i czujnik Temp przy chłodnicy ... ale juz obie te częsci wymienione , chłodnica zalana Petrygo (niebieskie siakies to ;p ) układ Odpowietrzony Wielkie dzięki dla Kolegów - Ahamaya , Ksytka pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > a odpowietrzyć na tym pokrętle ? , i czy nie czyścic sie czymś układu > przed wlaniem nowego płynu ? panie pechowe masz gdzies to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > panie pechowe masz gdzies to auto no też tak myślę coś ... ile już razy miałem myśl sprzedać to w piz** :/ ... ale żal mi żółtka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
knapior89 Napisano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2010 > no też tak myślę coś ... ile już razy miałem myśl sprzedać to w piz** > :/ ... ale żal mi żółtka panie pierwszym jezdilem dwa lata ponad nic sie niezepsulo zmienilem tlyko olej i klocki drugim ponad 6 miesiecy i niewymienilem nawet oleju a tez go nieoszcedzalem... niemyslales nad swapem moze problemy sie skoncza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 > niemyslales nad swapem moze problemy sie skoncza cały czas myśle , tylko co chwile coś wypada ...tu Decha i buty ,tu termostat, tylne hamulce , cewki itd i nie umie tak do porządku dozbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2010 > panie pierwszym jezdilem dwa lata ponad nic sie niezepsulo zmienilem > tlyko olej i klocki drugim ponad 6 miesiecy i niewymienilem > nawet oleju a tez go nieoszcedzalem... > niemyslales nad swapem moze problemy sie skoncza a co ma swap wspolnego? myslisz ze jak nowy silnik to koniec awarii w stylu termostatu etc,etc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.