piotr1982 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Mam takie pytanie: skąd macie informacje że silniki w pandzie (1,1) są kolizyjne jeśli chodzi o rozrząd? Jak wymieniałem amortyzatory w as(i)o zagadałem do mechanika z pytaniem o rozrząd co ile wymieniać. I ku mojemu zdziwieniu powiedział że co 120 tys km choć dla świętego spokoju zalecają co 100tys km "Cytat: panie jak się zerwie pasek to tylko pan nie odpalisz bo silnik bezkolizyjny, więc na razie się nie martwić rozrządem..." Co o tym myślicie? Silnik jest kolizyjny czy nie? (tylko proszę bez "wydaje mi się" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
netka1 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Ja bym tak do końca nie wierzył mechanikom z ASO. Mnie kiedyś taki jeden "mechanior" przekonywał że w multijecie mam pasek a nie łańcuch rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 jest kolizyjny od pewnego czasu zostal zmodyfikowany by sprolstac nowym norma eco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Czy to aby korek wlewu oleju tego nie "reguluje"? Ja mam starego typu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kertoip Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Mam takie pytanie: skąd macie informacje że silniki w pandzie (1,1) > są kolizyjne jeśli chodzi o rozrząd? > Jak wymieniałem amortyzatory w as(i)o zagadałem do mechanika z > pytaniem o rozrząd co ile wymieniać. I ku mojemu zdziwieniu > powiedział że co 120 tys km choć dla świętego spokoju zalecają > co 100tys km "Cytat: panie jak się zerwie pasek to tylko pan nie > odpalisz bo silnik bezkolizyjny, więc na razie się nie martwić > rozrządem..." > Co o tym myślicie? Silnik jest kolizyjny czy nie? (tylko proszę bez > "wydaje mi się" 1,2 są bezkolizyjne, 1,1 - kolizyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulajnoga10 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Co jeden to inaczej . Nie wiem jak 1.2 ale 1.1 od 2003 do konca 2004 byl bez kolizyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Co jeden to inaczej . Nie wiem jak 1.2 ale 1.1 od 2003 do konca 2004 > byl bez kolizyjny. a 2007? czyli jednym słowem mechanikowi się coś popier.... pomodlę się żeby się nie okazało, że przy zmianie amortyzatorów też mu się coś nie ubzdurało i któregoś pięknego dnia odpadnie mi kółko/kółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > 1,2 są bezkolizyjne, 1,1 - kolizyjne LUDZIEEE nie piszcie bzdur , pierwsze lata produkcji silnik 1.1 i 1.2 BEZKOLIZYJNE a dokładnie silniki które spełniają EURO3 . Od EURO4 kolizyjne. Wystarczy podnieść maske i zobaczyć korek -Płaski prostokątny -bezkolizyjny -okrągły - kolizyjny A pisanie że nawet przy bezkolizyjnym po zerwaniu paska coś się stanie jest totalną bzdurą. W razie czego jako przykład służę moją Pandą. Szczegóły na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > A pisanie że nawet przy bezkolizyjnym po zerwaniu paska coś się > stanie jest totalną bzdurą. W razie czego jako przykład służę > moją Pandą. Szczegóły na priv ale to nie przegadasz nic sie nie stanie i kropka.. juz tyle watkow o tym tu bylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > ale to nie przegadasz nic sie nie stanie i kropka.. juz tyle watkow > o tym tu bylo Właśnie , od tego jest szukajka. A jak ktoś nie potrafi to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 9 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > ale to nie przegadasz nic sie nie stanie i kropka.. juz tyle watkow > o tym tu bylo no widzisz niby tyle o tym było a mechanik w aso jak się okazuje takie pierdoły wygaduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > no widzisz niby tyle o tym było a mechanik w aso jak się okazuje > takie pierdoły wygaduje Piotruś chyba już nie raz czytałeś o tych jełopach z ASO. Mały przykład W sierpniu psują sie wycieraczki ( auto na gwarancji) kolezanka jedzie do ASO a pan jej mówi ze w zime jak wycieraczki przymarzną do szyby to nalezy je oderwać zanim sie je włączy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Z normami EURO się nie zgodzę w przypadku 1,2 8v Ja bym się kierował tylko korkiem wlewu oleju Mam w Punto 2fl z maja 2005 silnik 1,2 8v Euro4, ale ze starym korkiem, ma natomiast "cienkie" świece, takie jak w 1,2 16v są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kertoip Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 Szanowny Kolego! Nie są to bzdury tylko informacje jakie uzyskałem od kierownika salonu Fiata w Krakowie. Jestem posiadaczem Pandy (a właściwie moja ) od 2 miesięcy i jeszcze nie zgłębiłem wiedzy na temat tego auta. Nie wiem kto ma rację Ty czy pan z salonu, ale na pewno nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru > LUDZIEEE nie piszcie bzdur , pierwsze lata produkcji silnik 1.1 i > 1.2 > BEZKOLIZYJNE a dokładnie silniki które spełniają EURO3 . Od EURO4 > kolizyjne. Wystarczy podnieść maske i zobaczyć korek > -Płaski prostokątny -bezkolizyjny > -okrągły - kolizyjny > A pisanie że nawet przy bezkolizyjnym po zerwaniu paska coś się > stanie jest totalną bzdurą. W razie czego jako przykład służę > moją Pandą. Szczegóły na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demoneczek Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Z normami EURO się nie zgodzę w przypadku 1,2 8v > Ja bym się kierował tylko korkiem wlewu oleju > Mam w Punto 2fl z maja 2005 silnik 1,2 8v Euro4, ale ze starym > korkiem, > ma natomiast "cienkie" świece, takie jak w 1,2 16v są Coś tam kiedyś chyba pisałeś na temat świec , że insze jakieś czy cuś. Tak w ogóle Punto sie nie liczy Żartowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Coś tam kiedyś chyba pisałeś na temat świec , że insze jakieś czy > cuś. Zgadza się, na stronie NGK jest dokładna rozpiska od którego miesiąca w 1,1 i 1,2 weszły "cienkie świece" , Punto mam produkcja 05.2005r i cienkie są w 1,2 8v, Panda 1,1 produkcja 11.2004r i jeszcze "grube-zwykłe świece" > Tak w ogóle Punto sie nie liczy 1,2 8v i tu i tu taki sam > Żartowałem No Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > no widzisz niby tyle o tym było a mechanik w aso jak się okazuje > takie pierdoły wygaduje mechanik moze snuc sobie teorie on ma wymieniac to co mu eper karze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 9 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2010 > Szanowny Kolego! > Nie są to bzdury tylko informacje jakie uzyskałem od kierownika to lepiej pytaj tu a kierownik niech zarzadza salonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > 1,2 są bezkolizyjne, 1,1 - kolizyjne prawie sie zgadza 1,1 do pewnego momentu tez sa bezkolizyjne chyba najlatwiej po korku na pokrywie zaworow poznac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > Szanowny Kolego! > Nie są to bzdury tylko informacje jakie uzyskałem od kierownika > salonu Fiata w Krakowie. Jestem posiadaczem Pandy (a właściwie > moja ) od 2 miesięcy i jeszcze nie zgłębiłem wiedzy na temat > tego auta. Nie wiem kto ma rację Ty czy pan z salonu, ale na > pewno nie chciałem nikogo wprowadzać w błąd. Pozdrawiam i życzę > miłego wieczoru > > moją Pandą. Szczegóły na priv jak masz bezkolizyjny to jedyne co to masz pasek i ewentualnie oslone paska do wymiany i nic wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > prawie sie zgadza > 1,1 do pewnego momentu tez sa bezkolizyjne > chyba najlatwiej po korku na pokrywie zaworow poznac chyba nie- z tego co pamiętam od września 2004 - najlepiej gdyby ktoś wkleił od jakiego nr silnika - kiedyś był wątek, lecz obecnie pojawia mi się" brak możliwości kontynuacji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > chyba nie- z tego co pamiętam od września 2004 - najlepiej gdyby ktoś > wkleił od jakiego nr silnika - kiedyś był wątek, lecz obecnie > pojawia mi się" brak możliwości kontynuacji" dlatego napisalem "chyba" chociaz jest duzo pewnosci w moim "chyba" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > dlatego napisalem "chyba" chociaz jest duzo pewnosci w moim "chyba" dobra, czyli morał z tego taki że mechanik coś albo udzielając mi błędnej informacji. Dziękuje Wszystkim za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekagus Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > chyba nie- z tego co pamiętam od września 2004 - najlepiej gdyby ktoś > wkleił od jakiego nr silnika - kiedyś był wątek, lecz obecnie > pojawia mi się" brak możliwości kontynuacji" W tamtuym wątkumoja pandzia z lutego 2005 łapała sie jako bezkolizyjna... zresztą musze spojrzec dzis jaki mamkorek bosie juz pogubiłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > jak masz bezkolizyjny to jedyne co to masz pasek i ewentualnie oslone > paska do wymiany i nic wiecej i leweta i przymusowy postoj i serwis.. ale to zadne straty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > i leweta i przymusowy postoj i serwis.. ale to zadne straty za lawete sie nie placi w serwisie jak postoi - to tez nie koszuje poza kosztem naprawy i na autobusy tez nie wydasz wiec nie wiem o jakich stratach mowisz poza kwota jaka trzeba wydac na naprawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > za lawete sie nie placi > w serwisie jak postoi - to tez nie koszuje poza kosztem naprawy > i na autobusy tez nie wydasz > wiec nie wiem o jakich stratach mowisz poza kwota jaka trzeba wydac > na naprawe ja juz pisalem ze widze to inaczej... nie chcesz wymieniac to nie wymieniaj tylko nie mow ze to zadne straty i nic sie nie dzieje przy zerwaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > ja juz pisalem ze widze to inaczej... > nie chcesz wymieniac to nie wymieniaj tylko nie mow ze to zadne > straty i nic sie nie dzieje przy zerwaniu i dalej tak bede twierdzil - a jak sie zerwie i silnik bezkolizyjny to co najwyzej trzeba chwile poczekac na lawete i potem pokazac laweciarzowi - PANIE zawiez tu i tu - dziekuje bye bye.... i bierzesz od laweciarza kluczyki do drugiego samochodu i jedziesz dalej gdzie miales jechac co do wymiany jestem zdania ze nie wolno popadac w skrajnosci typu nie wymeniam poki nie strzeli albo wymeiniam 2 razy wczesniej niz nakazuje producent - jak ze wszystkim rozsadek!!! sam rozrzad zrobilem po 108 kkm (przez ktore to samochodzik dostawal w dupcie) tylko i wylacznie z tego powodu ze polecial uszczelniacz - gdyby nie to to wymiane robilbym przy 120 kkm czyli tak jak zaleca producent a przy okazji nie wsadzilem zamiennika bo tanszy tylko orginal bo spelania takie same warunki co montowany fabrycznie - czyli znowu na 5 czy 6 lat mam temat z glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > i dalej tak bede twierdzil - a jak sie zerwie i silnik bezkolizyjny (...) > warunki co montowany fabrycznie - czyli znowu na 5 czy 6 lat mam > temat z glowy sam producent mowi ze to 120 to takie optymistyczne i zaleca wymiane wczesniej.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > (...) > sam producent mowi ze to 120 to takie optymistyczne i zaleca wymiane > wczesniej.... ten sam producent na moje pytanie zadane rok wczesniej czy juz mam robic rozrzad spytal o model rok produkcji silnik i stwierdzil nie ma potrzeby chyba ze chce pan wydac koniecznie pieniadze (wtedy mialem przebieg cos ok 90 kkm i 5 latek) - tyle ze to byla "malo oficjalna rozmowa" - oficjalne stanowisko zawsze bedzie ze.. lepiej wczesniej z punktu widzenia producenta/servisu takie podpowiadanie ze warto wczesniej jest jak najbardzioe normalne - przeciez to lezy w ich interesie - to zywa kasiorka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 10 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2010 > ten sam producent na moje pytanie zadane rok wczesniej czy juz mam > robic rozrzad spytal o model rok produkcji silnik i stwierdzil > nie ma potrzeby chyba ze chce pan wydac koniecznie pieniadze > (wtedy mialem przebieg cos ok 90 kkm i 5 latek) - tyle ze to > byla "malo oficjalna rozmowa" - oficjalne stanowisko zawsze > bedzie ze.. lepiej wczesniej > z punktu widzenia producenta/servisu takie podpowiadanie ze warto > wczesniej jest jak najbardzioe normalne - przeciez to lezy w ich > interesie - to zywa kasiorka to tak jak ten co mowil ze w 2007 byly bezkolizyjne i ten co twierdzi ze 1.2 sa zawsze bezkolizyne.... na kazdym kroku oszusci i zlodzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAR1O Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 Witam jako ze w lutym ( 5 lat ) czeka mnie wymiana rozrzadu a moja panda rocznik 2007, posiada dosc symboliczny przebieg ( teraz 46500 ) i do lutego nalatam moze jeszcze jakies 2 lub 3 tysiace to zastanawiam sie czy wystarczy mi tylko wymiana paska i napinacza, czy musze tez wymienic pompe wodna ? Powiem prawde za jak na taki maly przebieg to nie za bardzo widze sens wymiany pompy , wiem ze zaleca sie wymiane paska i pompy ale do 120k to mi jeszcze zostalo duzo i zadnych wyciekow w silniku nie mam, silnik raczej nie molestowany. A i jeszcze jedna sprawa potrzebuje jakiegos sprawdzonego sprzedawcy. Dzieki za rade i Pozdro Mariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2011 > Witam jako ze w lutym ( 5 lat ) czeka mnie wymiana rozrzadu a moja panda rocznik 2007, posiada dosc > symboliczny przebieg ( teraz 46500 ) i do lutego nalatam moze jeszcze jakies 2 lub 3 tysiace > to zastanawiam sie czy wystarczy mi tylko wymiana paska i napinacza, czy musze tez wymienic > pompe wodna ? Powiem prawde za jak na taki maly przebieg to nie za bardzo widze sens wymiany > pompy , wiem ze zaleca sie wymiane paska i pompy ale do 120k to mi jeszcze zostalo duzo i > zadnych wyciekow w silniku nie mam, silnik raczej nie molestowany. > A i jeszcze jedna sprawa potrzebuje jakiegos sprawdzonego sprzedawcy. > Dzieki za rade i Pozdro Mariusz rozebrać osłonę dolną rozrządu i zerknąć czy masz na pompie ślady płynu- taki czerwony osadzik- jeśli nie możesz zarydzykować i nie ruszać koszt pompy - SKF- takie idą na pierwszy montaż to ok 160 pln co do cen - masz na naszej stronie www reklamę- na hasło że z naszego forum dostaniesz rabat na originali ricambi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin2222 Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 przebieg 144 tyś, rozrząd nie wymieniony. rocznik 2004 silnik bezkolizyjny, nie panikować tylko jeżdzić jeśli silnik jest bezkolizyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > Witam jako ze w lutym ( 5 lat ) czeka mnie wymiana rozrzadu a moja panda rocznik 2007, posiada dosc > symboliczny przebieg ( teraz 46500 ) i do lutego nalatam moze jeszcze jakies 2 lub 3 tysiace > to zastanawiam sie czy wystarczy mi tylko wymiana paska i napinacza, czy musze tez wymienic > pompe wodna ? Powiem prawde za jak na taki maly przebieg to nie za bardzo widze sens wymiany > pompy , wiem ze zaleca sie wymiane paska i pompy ale do 120k to mi jeszcze zostalo duzo i > zadnych wyciekow w silniku nie mam, silnik raczej nie molestowany. > A i jeszcze jedna sprawa potrzebuje jakiegos sprawdzonego sprzedawcy. > Dzieki za rade i Pozdro Mariusz przy tak znikomym przebiegu dalbym sobie na wstrzymanie w grzebaniem w rozrzadzie przynajmiej na najblizszy rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MAR1O Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > przy tak znikomym przebiegu dalbym sobie na wstrzymanie w grzebaniem w rozrzadzie przynajmiej na > najblizszy rok Dzieki Wszystkim za odpowiedzi ale pasek i napinacz napewno wymienie, bo wiadomo to guma a pompe sprawdze i sie jeszcze zastanowie. Pozdro M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek_panda Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > przebieg 144 tyś, rozrząd nie wymieniony. rocznik 2004 > silnik bezkolizyjny, nie panikować tylko jeżdzić jeśli silnik jest bezkolizyjny Lepiej aż tak nie przesadzać, bo jak strzeli pasek gdzieś na trasie, to będzie fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > Lepiej aż tak nie przesadzać, bo jak strzeli pasek gdzieś na trasie, to będzie fajnie. to sie dzwoni i autko na lawecie do warsztatu jedzie a samemu wsiada sie w podstawione autko i jedzie sie dalej i ... serio nie ma co panikowac az tak z rozrzadem - szczegolnie w przypadku bezkolizyjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2011 > to sie dzwoni i autko na lawecie do warsztatu jedzie a samemu wsiada sie w podstawione autko i > jedzie sie dalej > i ... serio nie ma co panikowac az tak z rozrzadem - szczegolnie w przypadku bezkolizyjnych Radziu- panda z 2007 raczej do takich nie należy ale tak na marginesie - mnie rozrząd z pompą wody i nowym płynem oraz termostatem - originali ricambi kosztował z wymianą w ASO niecałe 500 pln wiec ryzykować usterkę silnika, nerwówkę w drodze - dojadę nie dojadę strzeli nie strzeli i innych kłopotów jest moim zdaniem nieopłacalne i bezsensowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pifko Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 witam, wymieniłem rozrząd oraz kolo pasowe w pandzie 1.1. rok 2003 . Mam jednak problem ponieważ zapala się lampka kontrolna żółty silniczek na desce rozdzielczej. Co to może być? Czy trzeba skasować jakiś błąd czy to może coś innego. Samochód nieraz gaśnie . Czy ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 > witam, > wymieniłem rozrząd oraz kolo pasowe w pandzie 1.1. rok 2003 . Mam jednak problem ponieważ zapala > się lampka kontrolna żółty silniczek na desce rozdzielczej. Co to może być? Czy trzeba > skasować jakiś błąd czy to może coś innego. Samochód nieraz gaśnie . Czy ktoś może pomóc? Spróbuj z 5 razy na rozgrzanym silniku dac gaz do dechy, adaptacja koła fonicznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 > witam, > wymieniłem rozrząd oraz kolo pasowe w pandzie 1.1. rok 2003 . Mam jednak problem ponieważ zapala > się lampka kontrolna żółty silniczek na desce rozdzielczej. Co to może być? Czy trzeba > skasować jakiś błąd czy to może coś innego. Samochód nieraz gaśnie . Czy ktoś może pomóc? może jeszcze czujnik położenia wałku korbowego masz źle ustawiony tylko chyba wówczas wcale nie odpaliłby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pifko Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 > Spróbuj z 5 razy na rozgrzanym silniku dac gaz do dechy, adaptacja koła fonicznego na razie pomogło , już się nie pali, dziękuje. a może podpowiecie mi jeszcze jedną rzecz. przyspieszam a następnie puszczam gaz i mam takie szarpnięcia i stukot w okolicach tłumika, czy te szarpnięcia mogą być związane z przepustnicą , może trzeba oczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 > na razie pomogło , już się nie pali, dziękuje. > a może podpowiecie mi jeszcze jedną rzecz. > przyspieszam a następnie puszczam gaz i mam takie szarpnięcia i stukot w okolicach tłumika, czy te > szarpnięcia mogą być związane z przepustnicą , może trzeba oczyścić? Moze przepustnica, moga byc przewody, moga byc cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 6 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2012 > witam, > wymieniłem rozrząd oraz kolo pasowe w pandzie 1.1. rok 2003 . Mam jednak problem ponieważ zapala > się lampka kontrolna żółty silniczek na desce rozdzielczej. Co to może być? Czy trzeba > skasować jakiś błąd czy to może coś innego. Samochód nieraz gaśnie . Czy ktoś może pomóc? nie ma innego wyjscia jak podpiac i przeczytac co to za blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pifko Napisano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2012 > nie ma innego wyjscia jak podpiac i przeczytac co to za blad a gdzie dokładnie podpina się kabel w pandzie? nie mogę zlokalizowac kostki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2012 > a gdzie dokładnie podpina się kabel w pandzie? > nie mogę zlokalizowac kostki skrzynka bezpieczników w kabinie kierowcy pod kierownicą, z lewej strony, klapka na 2 śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 7 Stycznia 2012 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2012 > a gdzie dokładnie podpina się kabel w pandzie? > nie mogę zlokalizowac kostki po lewej stronie nieco ponizej kierownicy - obok lewego kolana jest taka klapka - odkrecasz i sa tam bezpieczniki i gniazdo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.