Saigon Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > > U Kazzy wystarczy wszystko dobrze wyczyścić, wstawić blaszkę z > dziurkami i przeprowadzić dobrą diagnozę. no właśnie to mu usiłuję napisać cały czas ,,,,,, i w końcu posłuchał bo widzę,że portfel go swędzi strasznie mam EDC16C-9 i nie świeciła mi kontrolka jak odłączałem przepł ....... no ale to IdealnE autko heheheh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 A tak wogole to w ktore miejsce idzie ta blaszka?? Ja cos dzis juz nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 z tego co kumam to nr 6 przy egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Saigon Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > A tak wogole to w ktore miejsce idzie ta blaszka?? Ja cos dzis juz > nie kumam tu numery : 1.9 8V 1.9 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > no właśnie to mu usiłuję napisać cały czas ,,,,,, i w końcu posłuchał > bo widzę,że portfel go swędzi strasznie Do wszystkiego trzeba podejść przede wszystkim z głową... Wymiana elementów sprawnych nie jest rozwiązaniem jak wiesz > mam EDC16C-9 i nie świeciła mi kontrolka jak odłączałem przepł > ....... no ale to > IdealnE autko heheheh Akurat chodzi o EGR - zaślepisz i ilość powtórzeń błędu przepływu spalin spowoduje checka czego w 1.9 8v jtd (EDC15) nie uświadczysz tak samo jak błędu przepływki. Zależy od typu sterownika - C9tka jest jeszcze bardziej "tępawa" niż C39... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > tu numery : > 1.9 8V Podziekowac . Jak bede zmienial to przy okazji przeczyszcze EGR. Benzyna ekstrakcyjna i szmatka wystarcza do czyszczenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Do wszystkiego trzeba podejść przede wszystkim z głową... Wymiana > elementów sprawnych nie jest rozwiązaniem jak wiesz to racja , tylko czasami zeby rozwiazac problem najlepiej jest podstawic sprawny , chyba ze egzaminer da rade to podpowie > Akurat chodzi o EGR - zaślepisz i ilość powtórzeń błędu przepływu > spalin spowoduje checka czego w 1.9 8v jtd (EDC15) nie > uświadczysz tak samo jak błędu przepływki. Zależy od typu > sterownika - C9tka jest jeszcze bardziej "tępawa" niż C39... > Pozdro ale jezeli zaslepka ma dziurki to przeplyw bedzie i bledow nie bedzie ? Tylko nie bedzie to mialo to wplywu na prawidlowy odczyt i dawkowanie powietrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 23 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > to racja , tylko czasami zeby rozwiazac problem najlepiej jest > podstawic sprawny , chyba ze egzaminer da rade to podpowie Examiner podpowie tylko przy prawidłowej obsłudze, z tym niestety nie zawsze sobie radzą... Imho do diagnostyki szczegolnie aktywnej są lepsze urządzenia, sam examiner jednak jest i tak bardzo potrzebnym sprzętem > ale jezeli zaslepka ma dziurki to przeplyw bedzie i bledow nie bedzie > ? Tylko nie bedzie to mialo to wplywu na prawidlowy odczyt i > dawkowanie powietrza ? Wszystko będzie prawidłowo z punktu widzenia czujników błędów itd Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 23 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2010 > Examiner podpowie tylko przy prawidłowej obsłudze, z tym niestety > nie zawsze sobie radzą... > Imho do diagnostyki szczegolnie aktywnej są lepsze urządzenia, sam > examiner jednak jest i tak bardzo potrzebnym sprzętem no wlasnie i pod tym wzgledem bardzo kuleje aso w Brodnicy ... dlatego wole tu sie pytac ludzi ktorzy maja duzo wieksza wiedze i bardziej mysla logicznie niz tamci mechanicy > Wszystko będzie prawidłowo z punktu widzenia czujników błędów itd > Pozdro dzieki za podpwiedz jak beda usczelki w aso to zaloze i tak jak pisaliscie calego erg wyczyszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 o stary ty to masz cos niefart do tego GP ...albo jeszcze nie przestawione "myslenie" ze to nowoczesny diesel real foto czyszczenie egr na podstawie alfa jtd masz troche obrazkow z cyklu "pokaz kotku co masz w srodku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Jaki przebieg miała ta Alfa ?? bo nieźle sie tam tego syfu nazbierało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Jaki przebieg miała ta Alfa ?? bo nieźle sie tam tego syfu nazbierało to nie jest "niezle" i wcale nie musisz robic duzo przelotu miedzy czyszczeniem... to jest ekologia i EGR. Zamiast walic w wydech syfem idzie wszystko w motor "do ponownego przerobu". U mnie klamoty CINEK_ moczyl dobe w tylko sobie znanych roztworach zeby skamielina puscila . Przebieg od ostatniego gmerania w EGR szacuje na 35-45 tys i to w 90% trasy przelotowe, gdzie jak wiemy EGR zabardzo nam nie szkodzi. Po miescie bylo by jeszcze gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > o stary ty to masz cos niefart do tego GP ...albo jeszcze nie > przestawione "myslenie" ze to nowoczesny diesel > real foto czyszczenie egr na podstawie alfa jtd masz troche > obrazkow z cyklu "pokaz kotku co masz w srodku" ciekaw jestem czy kapiel zaworu egr jest bezpieczna ? Czy lepiej go wywalic i wyczyscic normalnie ? Pomijam elektrozawór zeby w nim sie nie namieszalo ... za chwile jade do aso i moze laskawie mnie przyjma ,bo maja podobno pelno samochodow i nie maja czasu na boku podpiac pod egzaminer ale do przepusnicy nie wiem czy sie latwo dostane w gp EDIT : podjechalem ,a ukochany serwisant w aso oznajmil mi ze padl im egzaminer i dopiero bedzie w nastepnym tygodniu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > o stary ty to masz cos niefart do tego GP ...albo jeszcze nie > przestawione "myslenie" ze to nowoczesny diesel > real foto czyszczenie egr na podstawie alfa jtd masz troche > obrazkow z cyklu "pokaz kotku co masz w srodku" hehe u mnie w czarnuchu było powiedziałbym gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > ale do przepusnicy nie wiem czy > sie latwo dostane w gp w dieslu nie ma przepustnicy > EDIT : podjechalem ,a ukochany serwisant w aso oznajmil mi ze padl im > egzaminer i dopiero bedzie w nastepnym tygodniu ... lol to juz takie wymówki robią normalnie porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > w dieslu nie ma przepustnicy sorki > lol to juz takie wymówki robią normalnie porażka malo tego , bylem u innego magika od diesli jedyny w Brodnicy , ktory robi wirusy i podpial mojego gp , program mial do diagnostyki wow! i 0 bledow patrzelismy na parametry odpalonego , potecjomentr pedalu gazu reaguje , przeplywka reaguje , egr pokazal 80% czegos tam przy max obr , ogolnie ten haker mowil ze wszystko ok i nie wie co moze byc , moze sterowanie turbo ale nie siegnie bo za gleboko , albo filtr paliwa sobie upatrzyl , problem dochodzi ostatnio z odpalaniem , dlugo trzeba krecic , z jazda jest coraz gorzej , coraz czesciej muli , ledwo wyjechalem od tego goscia pod gorke - brak mocy , praktycznie zawsze z nizszych obrotow <2k obr muli ,a jak sie odetka to idzie dobrze ... ide rozbierac egr btw oczywiscie ze nie mieli uszczelek i zamowilem , zaslepka egr nie przyszla , a haker jeszcze urwal mi klapke jak dostal sie do zlacza , czyli nadal jestem w dolku .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 A ja w koncu mam wlasciwa zaslepke i uszczelki. Tylko uwaga dla chcacych je kupic, to nie ma ich nawet w najnowszym eperze. Jest to podciagniete pod jedna z kampani serwisowych i dlatego maja problem ze znalezieniem tego bez podania numerow katalogowych. Najlepiej jechac po zakup z ponizszymi numerami katalogowymi. Dla potomnych: 71751469 - uszczelka zaworu emisji spalin (blaszka) - cena po rabatach 53,16zl/szt 46773082 - uszczelka zaworu emisji spalin (uszczelka) - cena po rabatach 3,34zl/szt (potrzebne 2 szt.) Zeby bylo smiejszniej oznaczone sa, ze do Bravo . Calosc wyglada tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > A ja w koncu mam wlasciwa zaslepke i uszczelki. Tylko uwaga dla > chcacych je kupic, to nie ma ich nawet w najnowszym eperze. Jest > to podciagniete pod jedna z kampani serwisowych i dlatego maja > problem ze znalezieniem tego bez podania numerow katalogowych. > Najlepiej jechac po zakup z ponizszymi numerami katalogowymi. > Dla potomnych: > 71751469 - uszczelka zaworu emisji spalin (blaszka) - cena po > rabatach 53,16zl/szt > 46773082 - uszczelka zaworu emisji spalin (uszczelka) - cena po > rabatach 3,34zl/szt (potrzebne 2 szt.) > Zeby bylo smiejszniej oznaczone sa, ze do Bravo . > Calosc wyglada tak. ja juz zamowilem ,nr ten podałem co był wyzej , ale oczywiscie u mnie taka bieda w aso ze nie mieli tego na miejscu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > 71751469 - uszczelka zaworu emisji spalin (blaszka) - cena po > rabatach 53,16zl/szt lol ale drożyzna trzeba było mówić to bym wam za cyrka 18pln załatwił > 46773082 - uszczelka zaworu emisji spalin (uszczelka) - cena po > rabatach 3,34zl/szt (potrzebne 2 szt.) tego to już się nie opłaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > sorki > malo tego , bylem u innego magika od diesli jedyny w Brodnicy , ktory > robi wirusy i podpial mojego gp , program mial do diagnostyki > wow! i 0 bledow patrzelismy na parametry odpalonego , > potecjomentr pedalu gazu reaguje , przeplywka reaguje , egr > pokazal 80% czegos tam przy max obr , ogolnie ten haker mowil ze > wszystko ok i nie wie co moze byc , moze sterowanie turbo ale > nie siegnie bo za gleboko , albo filtr paliwa sobie upatrzyl , > problem dochodzi ostatnio z odpalaniem , dlugo trzeba krecic , z > jazda jest coraz gorzej , coraz czesciej muli , ledwo wyjechalem > od tego goscia pod gorke - brak mocy , praktycznie zawsze z > nizszych obrotow Na biegu jałowym to sobie możesz co najwyżej jajca podrapać a nie parametry wozu sprawdzać... Ile razy mam pisać - diagnostyka DOBRA i wszystko będzie jasne... Problem mulenia moze byc spowodowany przez wiele czynników; problem palenia jest ciekawy ale i to trzeba sprawdzić. Zakładając ze zasilanie paliwowe jest ok (do pompy) to sprawdzic regulator, czujniki, dawke rozruchową, wydatek wtrysków itd... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Na biegu jałowym to sobie możesz co najwyżej jajca podrapać a nie > parametry wozu sprawdzać... > Ile razy mam pisać - diagnostyka DOBRA i wszystko będzie jasne... > Problem mulenia moze byc spowodowany przez wiele czynników; > problem palenia jest ciekawy ale i to trzeba sprawdzić. > Zakładając ze zasilanie paliwowe jest ok (do pompy) to sprawdzic > regulator, czujniki, dawke rozruchową, wydatek wtrysków itd... > Pozdro Dokladnie, dobra diagnostyka to tylko podczas jazdy. Pamietam, ze jak kuplowi padl przeplywomierz w Toledo 1.9 TDI, to ja jezdzilem, a on w tym czasie dzialal laptopem. Powinien wziac speca z examinerem i wyruszyc na miasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Na biegu jałowym to sobie możesz co najwyżej jajca podrapać a nie > parametry wozu sprawdzać... > Ile razy mam pisać - diagnostyka DOBRA i wszystko będzie jasne... > Problem mulenia moze byc spowodowany przez wiele czynników; > problem palenia jest ciekawy ale i to trzeba sprawdzić. > Zakładając ze zasilanie paliwowe jest ok (do pompy) to sprawdzic > regulator, czujniki, dawke rozruchową, wydatek wtrysków itd... > Pozdro ale zrozum ,że jakbym mieszkał bliżej Ciebie to już bym dawno Ci dał auto bo sie znasz ,a wszyscy na mnie wjeżdzacie z tą diagnostyką a widzicie przeciez ,że brak fachowców w moim mieście i nikt się nie zna na tym ... rozebrałem egr , niestety nie mogę odczepić wtyki od elektrozaworu , cała popękała ( gówniany plastik ) , nie wiem czy będzie to funkcjonowac , bynajmniej egr zawalony , jednak przesuwa się bez problemów , także nagar w nim zebrany wątpie ,że ma na to wpływ , potem dam foto z relacji i fr moge zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Dokladnie, dobra diagnostyka to tylko podczas jazdy. Pamietam, ze jak > kuplowi padl przeplywomierz w Toledo 1.9 TDI, to ja jezdzilem, a > on w tym czasie dzialal laptopem. > Powinien wziac speca z examinerem i wyruszyc na miasto. Akurat do tego typu diagnostyki examiner się nie nadaje - lepsze coś co w czasie rzeczywistym czyta parametry i umożliwi ich zrzucenie po wykonaniu przejazdu, oczywiscie całość po CANie a nie linii K zeby próbkowanie było szybkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > ale zrozum ,że jakbym mieszkał bliżej Ciebie to już bym dawno Ci dał > auto bo sie znasz ,a wszyscy na mnie wjeżdzacie z tą diagnostyką > a widzicie przeciez ,że brak fachowców w moim mieście i nikt się > nie zna na tym ... Wierz mi, że samemu też można coś zrobić. Zawsze jak coś auto sprawdzi się na miejscu, naprawi i dopiero doda mu mocy. > rozebrałem egr , niestety nie mogę odczepić wtyki od elektrozaworu , > cała popękała ( gówniany plastik ) , nie wiem czy będzie to > funkcjonowac , bynajmniej egr zawalony , jednak przesuwa się bez > problemów , także nagar w nim zebrany wątpie ,że ma na to wpływ > , potem dam foto z relacji i fr moge zrobić Nie wiem czy to perspektywa fotki ale rurka wyglada na mocno zawaloną. Wyczysc całą rurkę, zdejmij dolot do kolektora (klapę gaszącą) i to też DOKŁADNIE wyczyść. W egrze tez gnoj, problem palenia mogl być związany z wieszaniem się zaworu. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Akurat do tego typu diagnostyki examiner się nie nadaje - lepsze coś > co w czasie rzeczywistym czyta parametry i umożliwi ich > zrzucenie po wykonaniu przejazdu, oczywiscie całość po CANie a > nie linii K zeby próbkowanie było szybkie A te nowsze Examinery nie maja takiej mozliwosci ?? To lipa, w takim wypadku znasz jakies urzadzenie, ktore do tego by sie nadalo??. Przypuszczam, ze takie ktore zadziala z PII, z GP nie poradzi sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > A te nowsze Examinery nie maja takiej mozliwosci ?? To lipa, w takim > wypadku znasz jakies urzadzenie, ktore do tego by sie nadalo??. > Przypuszczam, ze takie ktore zadziala z PII, z GP nie poradzi > sobie Smarta w ręce nie miałem, Plus też pod tym względem średnio działa jak dla mnie - do takiej diagnostyki wolę coś innego. Ad Twojego pytania - znam ale czy chcesz wydać od 6kpln? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Raczej perspektywa z ta rurka. Az boje sie co u mnie bedzie, chociaz jak czyscilem dolot i klape przy okazji zmiany T i mycia IC, to duzo syfu nie bylo i bez problemu klapa sie domyla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Ad Twojego pytania - znam ale czy chcesz wydać od 6kpln? > Pozdro Nie , Co innego gdyby znalazl sie jakis chetny, co kupil by cos takiego na wyposazenie warsztatu . Nie pamietam jaki Examiner u mnie podlaczali jak jezdzilem na dopasowanie Blue&me i skasowanie bledu przeplywki po tym jak zalapalem wode do filtra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 24 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 > Wierz mi, że samemu też można coś zrobić. no staram sie , wyczyscilem co sie da , schna elementy , rura do egr cala wyczyszona , egr tez , boje sie jedynie o wtyczke bo pekla oslona i nie chce wyjsc , zobaczymy czy bedzie blad z tego powodu Zawsze jak coś auto > sprawdzi się na miejscu, naprawi i dopiero doda mu mocy. rozwazam opcje jak nic nie ukulam ugadania sie z Toba szybciej i zostawienia Ci auto na tydzien , zobaczymy co wyjdzie z mojego dzialania > Nie wiem czy to perspektywa fotki ale rurka wyglada na mocno > zawaloną. Wyczysc całą rurkę, zdejmij dolot do kolektora (klapę > gaszącą) i to też DOKŁADNIE wyczyść. W egrze tez gnoj, problem > palenia mogl być związany z wieszaniem się zaworu. > Pozdro zobaczymy po zlozeniu gratow czy pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 oczywista oczywistosc nie szoruj egra zadna szczota druciana czy papiurem sciernym kazda rysa to punkt zaczepienia dla kolejnej sadzy. Ma byc gladko jak na niemowlaku No i dzydzel na egr ma pracowac na calym skoku I Nie daj sie to ino fiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > oczywista oczywistosc nie szoruj egra zadna szczota druciana czy > papiurem sciernym kazda rysa to punkt zaczepienia dla > kolejnej sadzy. Ma byc gladko jak na niemowlaku > No i dzydzel na egr ma pracowac na calym skoku > I Nie daj sie to ino fiat zlozylem graty , szczota nie robilem , wyczyszczone wszystko i .... dalej to samo ... ja juz sie poddaje - mi sie pomysly skonczyly , mechanikom tez ... odpinac przeplywomierz albo elektrozawor egr ? Na dancyh zastepczych jakby chodzil powinien problem zniknac jezeli jakas czesc wadzi ... slychac swist turbo przy 1,8k obr a czuc ze muli i potem nagle kop ... edit : klik tu podobny problem i jednak przeplywka padla , moze warto odlaczyc ? edit2: odpiłąłem rano przepływomierz , pojechałem kilka metrów i muł , błąd nie wyskoczył , nie wiem czy jezdzic dluzej z odlaczonym do pokazania sie bledu i wtedy dostanie dane zastepcze czy po odlaczeniu na chwile powinien jezdzic normalnie ? ostatni moj pomysl to elektrozawor od egr , odkrecic go i zobaczyc jak wtedy bedzie jezdzil aha i dzisiaj juz praktycznie w zakresie obrotów do 2-2,5k ciągle muł i nie idzie dopóki ich nie osiągnie , czasami prawie 3k ,a potem juz ciagnie do konca ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 padl egr , zaslepiony mam doraznie , bledu nie ma , but jest , caly czas byl otwarty zawor uff jak dobrze ze jezdzi ok teraz pytanie , czy wywali błąd i mniej więcej kiedy ? Czy warto jednak zamówić nowego ? Chyba ,że przemęczę się i Cinek może wyłączy to dziadostwo zupełnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > padl egr , zaslepiony mam doraznie , bledy nie ma , but jest , caly > czas byl otwarty zawor uff jak dobrze ze jezdzi ok > teraz pytanie , czy wywali błąd i mniej więcej kiedy ? Czy warto > jednak zamówić nowego ? Chyba ,że przemęczę się i Cinek może > wyłączy to dziadostwo zupełnie i oby na tym sie skonczyl temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > Czy warto > jednak zamówić nowego ? ciebie to jednak kabona swedzi . Zobacz cyfre i sam se odpowiedz To masz wycieczke do Cinka z noclegiem i wyzywieniem.. i tak dwa tygodnie Slunski luft gratis ... albo nowy egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > ciebie to jednak kabona swedzi . Zobacz cyfre i sam se odpowiedz > To masz wycieczke do Cinka z noclegiem i wyzywieniem.. i tak dwa > tygodnie > Slunski luft gratis > ... albo nowy egr edit juz check wywalilo , co treaz dalej robic ile mozna z tym jezdzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 tezmam zaslepiony egr blachą z puszki po coli... na razie minął tydzień, jak tak jeżdże, ale licze sie z tym że dlugo to nie potrwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > tezmam zaslepiony egr blachą z puszki po coli... na razie minął > tydzień, jak tak jeżdże, ale licze sie z tym że dlugo to nie > potrwa. pewnie tą puszkę już masz dawno przedmuchaną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 25 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > pewnie tą puszkę już masz dawno przedmuchaną może... na razie auto jeździ tak jak zaraz po jej założeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > pewnie tą puszkę już masz dawno przedmuchaną alu topnieje przy 600 C wiec watpie czy taka temp jest w egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 25 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2010 > tezmam zaslepiony egr blachą z puszki po coli... na razie minął > tydzień, jak tak jeżdże, ale licze sie z tym że dlugo to nie > potrwa. problem w tym ,ze u mnie pokazuje blad , nie wiem czy moge tak jezdzic miesiac az Cinek wezmie to w swoje rece ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 26 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 > problem w tym ,ze u mnie pokazuje blad , nie wiem czy moge tak > jezdzic miesiac az Cinek wezmie to w swoje rece ... jezdzic mozesz, problem jesli w miedzyczasie pojawi sie nastepna usterka, o ktorej sie nie dowiesz, bo check swiecil sie przed jej pojawieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 > jezdzic mozesz, problem jesli w miedzyczasie pojawi sie nastepna > usterka, o ktorej sie nie dowiesz, bo check swiecil sie przed > jej pojawieniem no to bede sie modlic ,zeby przez miesiac nic sie nie stalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kerim36 Napisano 26 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 > no to bede sie modlic ,zeby przez miesiac nic sie nie stalo badzmy wszyscy dobrej mysli, ze nic nadplanowego juz sie nie pojawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kazu Napisano 26 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 > alu topnieje przy 600 C wiec watpie czy taka temp jest w egr Ja mialem w stilo zaslepiony egr blaszka grubsza niz puszka po piwie, i po 2 miesiacach byla wypalona dziura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 26 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 > alu topnieje przy 600 C wiec watpie czy taka temp jest w egr tu nie chodzi o topnienie tylko o grubość tej puszki z alu i ciśnienie spalin które napierają na nią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 26 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 Rozebralem czesciowo dzis u siebie. Bylo mniej syfu niz u Ciebie. Jak bede mial wiecej czasu to wszystko wyczyszcze do polysku . Na razie wyczyscilem rurke, troche EGR i zalozylem blaszke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 > Rozebralem czesciowo dzis u siebie. Bylo mniej syfu niz u Ciebie. Jak > bede mial wiecej czasu to wszystko wyczyszcze do polysku . Na > razie wyczyscilem rurke, troche EGR i zalozylem blaszke. fajne rekawiczki tez mam zapiepszony egr , bynajmniej u Ciebie widze ,ze zawor masz zamkniety ,a u mnie juz wtedy byl lekko uchylony ( popchniety do przodu ) jesli chodzi o puszke to mam z 2 scianek bynajmniej miech i Cinek musi to jakos badziewie wylaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 Próbowałeś wykorzystać TĄ BLASZKĘ ? Jest na wzór OEMowej. Ja mam tą do 2.4, wprawdzie nie założoną ale wygląda na profi wykonanie i materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 > Próbowałeś wykorzystać TĄ BLASZKĘ ? > Jest na wzór OEMowej. Ja mam tą do 2.4, wprawdzie nie założoną ale > wygląda na profi wykonanie i materiał. ba kupilem nawet z tej aukcji ,ale co mi to da powiedz jak zawor zle dziala ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 27 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2010 > ba kupilem nawet z tej aukcji ,ale co mi to da powiedz jak zawor zle > dziala ? Ta blaszka ma znacząco ograniczyć dawkowanie "brudnego" powietrza do kolektora, niezależnie od stopnia otwarcia zaworu. Wiec wg mnie wystarczy tylko by zawór był widziany przez ECU jako sprawny a resztę załatwia blaszka. Innymi słowy IMO wystarczy kupić dowolny sprany (ale używany) EGR i powinno działać. Jak mówię IMO - bo praktycznie to doświadczenia brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.