agorny Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 Sprawa wygląda tak...kupiłem wczoraj dość mocno zaniedbany Wiejski Sprzęt Kaskaderski (i tak jest piękna ). Nie ma żadnych dokumentów, nie ma tabliczki znamionowej ...a ja chciałbym chociaż wiedzieć czy to 125 czy 175...zajrzałem do książki Załęskiego i wydaje mi się że to 125 ale pewności nie mam...Czy ktoś może to zweryfikować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 To 125 125 ma 3 biegi, 175 cztery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agorny Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > To 125 > 125 ma 3 biegi, 175 cztery No i fajno - dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 125 175 maja prostokątne silniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALIEN_Rally Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 o kurde nawet ma oslone na lancuch, calkiem kompletny sprzet kupiles. ehhh coraz trudniej o taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 125, mam jeszcze w garazu oryginalny tlok na 3 szlif do tego, troche zebatek silnika i z 50 pierscieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 A czy to nie 125 WFM ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agorny Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > A czy to nie 125 WFM ?? Absolutnie żaden ze mnie znawca ale czy WFM-ki miały taki kształt baku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > A czy to nie 125 WFM ?? WFM to całkiem inny motocykl byl - mały,drobny z silniczkiem o mocy 4,5KM osiągał 75 km/h. W ogóle całkiem inny niż ten na foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InspektorKot Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 Ile takie cacko kosztuje?? Bo mam Gila bez papierów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agorny Napisano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Ile takie cacko kosztuje?? Bo mam Gila bez papierów 400 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InspektorKot Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > 400 zł O fajnie idą w górę ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > A czy to nie 125 WFM ?? Litości!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Litości!!! Juz poczytałem to i owo, wiem co i jak. Nie wiedziałem, że tak cie drażnią takie pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 > Juz poczytałem to i owo, wiem co i jak. Nie wiedziałem, że tak cie drażnią takie pytania. " " oczywiście nie widział, hę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maly35 Napisano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2010 piekna WSK125 z lat 1968-1975 bodajze, pozniej zaczeli robic malowane na pomaranczowo z odrobine zmienionym bakiem i bocznymi oslonami, wtedy tez zaczeli nadawac im nazwy ptakow (wczesniej tylko oznaczenia literowo-cyfrowe jak M06) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 > piekna WSK125 z lat 1968-1975 bodajze, pozniej zaczeli robic malowane na pomaranczowo z odrobine > zmienionym bakiem i bocznymi oslonami, wtedy tez zaczeli nadawac im nazwy ptakow (wczesniej > tylko oznaczenia literowo-cyfrowe jak M06) nie zgodziłbym się z tą tezą-do lat 80-tych robiono też zwykłe,"czarne" WSK-i.kolega kupił taką w połowie lat 80-tych w GS-ie.te z nazwami ptaków to były wersje wzbogacone-mnie podobał się wtedy lelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InspektorKot Napisano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2010 > nie zgodziłbym się z tą tezą-do lat 80-tych robiono zwykłe,"czarne" WSK-i.kolega kupił taką w > połowie lat 80-tych w GS-ie.te z nazwami ptaków to były wersje wzbogacone-mnie podobał się > wtedy lelek Ja mam Gila z 77r. Wcześniej z tego rocznika miałem zwykłą z tym wielkim bakiem i szerokimi błotnikami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2010 > Sprawa wygląda tak...kupiłem wczoraj dość mocno zaniedbany Wiejski Sprzęt Kaskaderski (i tak jest > piękna ). Nie ma żadnych dokumentów, nie ma tabliczki znamionowej ...a ja chciałbym chociaż > wiedzieć czy to 125 czy 175...zajrzałem do książki Załęskiego i wydaje mi się że to 125 ale > pewności nie mam...Czy ktoś może to zweryfikować? Po pierwsze, to straszny składak . Silnik oczywiście 125ccm, zbiornik sprzed '78 roku, tzw garbus, błotnik z tyłu ma szparunki, jakie były pod koniec lat '70 - moja 78 już z mniejszym zbiornikiem takie miała. Przedni błotnik nie ma szparunków, ale też jest głęboki. Boczki filtra powietrza i narzędziówki (akumulatora) od wersji z lat 80. Ale grunt, że jeździ . Co do ceny - IMO przepłaciłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agorny Napisano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 > Po pierwsze, to straszny składak . Silnik oczywiście 125ccm, zbiornik sprzed '78 roku, tzw garbus, > błotnik z tyłu ma szparunki, jakie były pod koniec lat '70 - moja 78 już z mniejszym > zbiornikiem takie miała. Przedni błotnik nie ma szparunków, ale też jest głęboki. Boczki > filtra powietrza i narzędziówki (akumulatora) od wersji z lat 80. Ooo, cenne uwagi; w razie czego będę wiedział do kogo się zwrócić. Ale grunt, że jeździ . W tej kwestii mam poważne wątpliwości. > Co do ceny - IMO przepłaciłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 > Ooo, cenne uwagi; w razie czego będę wiedział do kogo się zwrócić. > Ale grunt, że jeździ . > W tej kwestii mam poważne wątpliwości. Moja kompletna - no prawie , ale zarejestrowana i ubezpieczona, z silnikiem na chodzie kosztowała......50zł . Oczywiście stan do kapitalnej renowacji, ale papier jest ważny jak chcesz poczytać o Wieśkach, to zajrzyj tu: http://wueska.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agorny Napisano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2010 > Moja kompletna - no prawie , ale zarejestrowana i ubezpieczona, z silnikiem na chodzie > kosztowała......50zł . Oczywiście stan do kapitalnej renowacji, ale papier jest ważny No to już wiem dlaczego napisałeś że przepłaciłem > jak chcesz poczytać o Wieśkach, to zajrzyj tu: > http://wueska.pl/ Dzięki ; zarejestrowałem się też tu: http://www.motocyklewsk.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.