mareksc106 Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 Wiem że było ale wyszukiwarka nie che za bardzo pracować ze mną :/ Moje pytanie jak rozpoznać głowice 75 od 60 jeśli już silnik jest w aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rglowa Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > Wiem że było ale wyszukiwarka nie che za bardzo pracować ze mną :/ > Moje pytanie jak rozpoznać głowice 75 od 60 jeśli już silnik jest w aucie? 75 ma miejsce na czujnik temp, a 60 nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > 75 ma miejsce na czujnik temp, a 60 nie ma dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > 75 ma miejsce na czujnik temp, a 60 nie ma Nie jest to do konca prawda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > 75 ma miejsce na czujnik temp, a 60 nie ma nowsze 75 np. z sieny, palio 99r, też nie miały, więc tylko tym bym się nie sugerował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > 75 ma miejsce na czujnik temp, a 60 nie ma nie wprowadzaj ludzi w błąd.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 jednak czujnik jest w kolektorze ssącym bo posiadam silnik 1.2 8v z 94r i mam nadzieje że jest to 75 tylko nie wiem jak sprawdzić czy głowica jest z 60 czy 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > jednak czujnik jest w kolektorze ssącym > bo posiadam silnik 1.2 8v z 94r i mam nadzieje że jest to 75 > tylko nie wiem jak sprawdzić czy głowica jest z 60 czy 75 zobacz oznaczenie wałka rozrządu powinno być 866 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 > jednak czujnik jest w kolektorze ssącym > bo posiadam silnik 1.2 8v z 94r i mam nadzieje że jest to 75 > tylko nie wiem jak sprawdzić czy głowica jest z 60 czy 75 60 to było wtedy SPI i rozstaw szpilek na kolektorze ssacym był taki sam jak w 1,1 SPI. 75-tka miała taki kolektor ssacy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2010 od prawej do lewej - 75, 60, 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 14 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2010 > od prawej do lewej - 75, 60, 1.1 wisze że otwory na szpilki nie są (tak powiem nadlane razem) połączone na równi z kanałami kolektora ssącego to by się zgadzało bo tak samo jest w mojej głowicy ale dla pewności jutro sprawdze jeszcze czy wałek jest 866 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.