Skocz do zawartości

Uturbiony silnik + sekwencja bez ingerencji w benzynę.


Glaca

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj niemoc "poleciała" 210km/h i jeszcze nie było odcinki (6500 obr/min), nie zapętlały się wtryski i EGT na granicy 800 stopni smile.gif

Tak pomyślałem, że się podzielę z Wami tym "osiągnięciem" hehe.gif

Jutro wymieniam przewody WN bo już zaczyna strzelać przy max obciążeniu (co ciekawe, nie jest to przy v-maxie tylko wcześniej), niebawem intercooler na poro wydajniejszy i postaram się to wystroić jeszcze, żeby osiągnąć to co było przy -7 stopni na dworze) a może się uda lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To moze i ja sie dopisze ze swoja wydumka smile.gif Auto to fiat Croma 2.0 8V Turbo 155hp seryjnie , niedlugo hamownia zeby.GIF

Poprzednia instalacja Zenit na Valtekach 30 z butlą do jazdy na wstecznym reduktor silver

Obecne mody:

Wydech od turbo do pierwszego tłumika przerobiony, wywalony środkowy tłumik , końcowy seria (nowy)

Zmiana turbiny na TD04HL-16T z przerobieniem fabrycznego kolektora wydechowego oraz małe modyfikacje turbiny(obkręcenie) zamontowany blow off z orginalnego osprzętu cromy , itp.

inst gazowa

sterownik KME g-3 wgrany pakiet Dakar

red- kme black

wtryski Hana red pojedyńcze

odkręcona butla dojazdy do przodu

wielozawór pozostał stary+ 6mm miedz do przodu

elekrozawór omb

od elektozaworu do red. faro

wysterowanie:

benzyna (full grup)pozostawiona w stanie fabrycznym z doładowaniem ok 0.65 bara , każde podniesienie doładowania skutkuje że wtyskiwacze bp się zapętlają a przy 0.85bara odcina wszystko i koniec jazdy.

Ale po przejściu na Lpg automatycznie doładowanie podnosi się do 1.5 bara reszta patentów robi swoje zeby.GIF

g-3 przejmuje dowodzenie i możemy szaleć. zeby.GIF

Dzieki Auto-Dakar 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.