przemekb22 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 Witam, Czy regulował ktoś zawory w swoich JTD-kach? Jeśli tak, to czy są później jakieś różnice w pracy silnika i czy koszt operacji jest duży? Dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysiek82 Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 zależy ile płytek do wymiany, ale koszt raczej max 200zł z uszczelką. Regulacje/kontrole neleży przeprowadzać co 60tyś. Nic na ucho, zawsze się sprawdza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 w poniedziałek byłem na regulacji - przebieg prawie 150 tys nic nie regulowano. Usługa w ASO 90 zl netto + uszczelka (ta kupiłem sam, jakis zamiennik za 27 zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekb22 Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > w poniedziałek byłem na regulacji - przebieg prawie 150 tys nic nie regulowano. Usługa w ASO 90 zl > netto + uszczelka (ta kupiłem sam, jakis zamiennik za 27 zł) U mnie przebieg jest identyczny i zaworów nie słychać, nic nie dzwoni głośno. Silnik pracuje kulturalnie jak na klekota. Chyba przełoże regulację Ale dobrze wiedzieć ile kosztuje i gdzie można to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > U mnie przebieg jest identyczny i zaworów nie słychać, nic nie dzwoni głośno. Silnik pracuje > kulturalnie jak na klekota. Chyba przełoże regulację Ale dobrze wiedzieć ile kosztuje i > gdzie można to zrobić mi w ASO mówili, że nie ma potrzeby robić, że sprawdzali w paru JTDkach przy ok 120 tys i żadnego nie trzeba było regulowac, a z racji, że tu parę osób pisało, że bywały korekty przy mniejszych przebiegach, to zrobiłem. Efekt - jestem uboższy o troche kasy, ale mam św spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DrE_WILL Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > mniejszych przebiegach, to zrobiłem. Efekt - jestem uboższy o troche kasy, ale mam św spokój. A napisz z ciekawości ile sama regulacja Cię kosztowała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemekb22 Napisano 23 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > mi w ASO mówili, że nie ma potrzeby robić, że sprawdzali w paru JTDkach przy ok 120 tys i żadnego > nie trzeba było regulowac, a z racji, że tu parę osób pisało, że bywały korekty przy > mniejszych przebiegach, to zrobiłem. Efekt - jestem uboższy o troche kasy, ale mam św spokój. Wole pieniążki w takim razie zostawić na wczasy nad morzem. Przydadzą się na pewno. Przy przeglądzie wymienie to, co jest konieczne. Profilaktyką Staszka zajmę się w terminie późniejszym Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2010 > A napisz z ciekawości ile sama regulacja Cię kosztowała? no pisałem: sprawdzenie 90 zł netto - nic nie regulowano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2010 > w poniedziałek byłem na regulacji - przebieg prawie 150 tys nic nie regulowano. Usługa w ASO 90 zl no u mnie przy 140 były 2 płytki do wymiany jedna ssąca i jedna wydechowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2011 Odgrzeję kotleta Mowa tutaj o 1.9JTD chyba 105KM z brava, ale pewnie równicy dużej nie ma... jest gdzieś jakiś poradnik jak to zrobić samemu ? I czy ja dobrze rozumiem, nie ma tam żadnej 'śrubki' do regulacji jak to w starych poczciwych silnikach... tylko wymienia się płytki na odpowiednia grubość ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2011 I czy ja dobrze rozumiem, nie ma tam żadnej 'śrubki' do > regulacji jak to w starych poczciwych silnikach... tylko wymienia się płytki na odpowiednia > grubość ? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Dobrze rozumiesz. Śrubek regulacyjnych nie ma. Do wymiany płytek potrzebne są specjalne szczypce i szeroki szczelinomierz. I jeszcze do kol. Przemekab22: Stukanie zaworów (czyli luz większy) nie jest tak szkodliwe dla silnika jak luz za mały ( tego nie słychać). Luz duży powoduje tylko więcej hałasu, natomiast luz za mały powoduje podparcie zaworów i w konsekwencji bardzo szybkie ich wypalanie (zniszczenie). Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.