Skocz do zawartości

Zarząca sie kontrolka ładowania


mlody1983

Rekomendowane odpowiedzi

> Witam mam mały problem.

> Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo

> 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ??????

alternator się sypie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mam mały problem.

> Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo

> 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ??????

najczęstszą przyczyną jest uszkodzona dioda wzbudzenia.

inna możliwość to kończące się szczotki.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mam mały problem.

> Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo

> 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ??????

Miałem to samo... i zlekceważyłem wink.gif

A po iluś tam kilometrach zamilkło radio, obrotomierz przestał działać, podświetlenie zegarów wygasło i na koniec światła przygasły... Jak się zatrzymałem to trzeba bylo na pych odpalać wink.gif

Altek do wymiany wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam mam mały problem.

> Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo

> 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ??????

W moim mk1 1.0 w altku siadła dioda i papa powiedziały szczotki, oprócz tego regenerant wymienił mi jeszcze łożyska. Koszt regenerki to jakieś 140-160 zł

Też to początkowo zlekceważyłem. Jak już siadł altek to na rocznym aku zrobiłem jakieś 50 km. Potem samochód się zatrzymał i już nie ruszył. W połowie drogi holowania zgasły mi awaryjne. Byłem całkowicie bez prądu! Im szybciej to zrobisz tym lepiej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W moim mk1 1.0 w altku siadła dioda i papa powiedziały szczotki, oprócz tego regenerant wymienił mi

> jeszcze łożyska. Koszt regenerki to jakieś 140-160 zł

> Też to początkowo zlekceważyłem. Jak już siadł altek to na rocznym aku zrobiłem jakieś 50 km. Potem

> samochód się zatrzymał i już nie ruszył. W połowie drogi holowania zgasły mi awaryjne. Byłem

> całkowicie bez prądu! Im szybciej to zrobisz tym lepiej!

a jak wyglada kwestia napięcia na aku przy żarzącej się kontrolce?

U mnie jak się troszkę pobawiłem przy aucie bez włączonego, to spadło mi w aku napięcie do 12,8. po włączeniu silnika skoczyło do 14,5 (około).

Czy to jest ok, czy jakoś inaczej powinno być? Nie mam teraz czasu zmienić altka, a mnie przestraszyliście troszkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.