mlody1983 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Witam mam mały problem. Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > Witam mam mały problem. > Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo > 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ?????? alternator się sypie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody1983 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > alternator się sypie a dokładnie niewiesz jaka częśc albo niemasz na zbyciu??????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > Witam mam mały problem. > Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo > 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ?????? najczęstszą przyczyną jest uszkodzona dioda wzbudzenia. inna możliwość to kończące się szczotki. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody1983 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 a przy wiekszym poborze prądu bedzie zarzyc sie mocniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 niemasz na zbyciu??????? idz po altek zanim wyjdzie... sprzedałem już dawno temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody1983 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 a dałbym rade jeszcze zrobic pare kilometrów na tym?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > a dałbym rade jeszcze zrobic pare kilometrów na tym?????? tak. jeżeli by w ogóle nie gasła to już jest gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody1983 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > tak. jeżeli by w ogóle nie gasła to już jest gorzej trudne jest wyciagniecie aldernatora z 1.4???? bo z 1.0 jest w miare dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > trudne jest wyciagniecie aldernatora z 1.4???? > bo z 1.0 jest w miare dobre odkręcałem na wyciągniętym motorze z komory więc nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szwaggier Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > Witam mam mały problem. > Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo > 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ?????? Miałem to samo... i zlekceważyłem A po iluś tam kilometrach zamilkło radio, obrotomierz przestał działać, podświetlenie zegarów wygasło i na koniec światła przygasły... Jak się zatrzymałem to trzeba bylo na pych odpalać Altek do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody1983 Napisano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > odkręcałem na wyciągniętym motorze z komory więc nie wiem noto jutro bede sie bawic !!! ciekaw jestem co mi siadło czy szczotki czy diody Rozbiore szczotkotrzymacz to zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 > trudne jest wyciagniecie aldernatora z 1.4???? > bo z 1.0 jest w miare dobre trochu gorzej jak w 1,0 ale i tak nie ma źle:D pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baka88 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Witam mam mały problem. > Na małych obrotach zarzy mi sie kontrolka ładowania w uniaku 1.4 , a po todaniu gazu gdzies okolo > 1500 obrotów przestaje sie zarzyc. Co to tokładnie może byc ?????? W moim mk1 1.0 w altku siadła dioda i papa powiedziały szczotki, oprócz tego regenerant wymienił mi jeszcze łożyska. Koszt regenerki to jakieś 140-160 zł Też to początkowo zlekceważyłem. Jak już siadł altek to na rocznym aku zrobiłem jakieś 50 km. Potem samochód się zatrzymał i już nie ruszył. W połowie drogi holowania zgasły mi awaryjne. Byłem całkowicie bez prądu! Im szybciej to zrobisz tym lepiej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ortes Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > W moim mk1 1.0 w altku siadła dioda i papa powiedziały szczotki, oprócz tego regenerant wymienił mi > jeszcze łożyska. Koszt regenerki to jakieś 140-160 zł > Też to początkowo zlekceważyłem. Jak już siadł altek to na rocznym aku zrobiłem jakieś 50 km. Potem > samochód się zatrzymał i już nie ruszył. W połowie drogi holowania zgasły mi awaryjne. Byłem > całkowicie bez prądu! Im szybciej to zrobisz tym lepiej! a jak wyglada kwestia napięcia na aku przy żarzącej się kontrolce? U mnie jak się troszkę pobawiłem przy aucie bez włączonego, to spadło mi w aku napięcie do 12,8. po włączeniu silnika skoczyło do 14,5 (około). Czy to jest ok, czy jakoś inaczej powinno być? Nie mam teraz czasu zmienić altka, a mnie przestraszyliście troszkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam0729 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 popatrz kilka miesięcy wstecz -było nie raz i nawet opisane co po kolei tra odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misq Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > noto jutro bede sie bawic !!! Nie jest trudno go wyciągnąć. Ja wyrwłem go od spodu. Wymieniłem szczotkotrzymacz z regulatorem i wyczyściłem wszelkie styki. Przeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stingray_wa Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 Witam Tez mialem podobny problem, zaprowadzilem do elektryka i zaproponowal mi wymiane calego alternatora, ale z tego co sie orientuje i sie nie myle, to wystarczy wymienic diody i regulator napiecia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.