franas85 Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 Witam po sąsiedzku!! Zastawiam się nad zmianą auta i myślę nad megane phII coupe z silnikiem 2.0 ale tylko z lpg. Na jednym z forum wyczytalem do silnika 2.0 IDE nie da sie zamontowac gazu, ktos mi odpowie dlaczego?? A jak wygląda sprawa z F4R, czy był on montowany w tym modelu?? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertsosna Napisano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 > Witam po sąsiedzku!! > Zastawiam się nad zmianą auta i myślę nad megane phII coupe z silnikiem 2.0 ale tylko z lpg. > Na jednym z forum wyczytalem do silnika 2.0 IDE nie da sie zamontowac gazu, ktos mi odpowie > dlaczego?? > A jak wygląda sprawa z F4R, czy był on montowany w tym modelu?? > pozdr Ja mam 1,8 z silnikiem F4R bardzo fajnie sprawuje sie ze stagiem 3000 i lavtekami 3om Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2010 > Ja mam 1,8 z silnikiem F4R bardzo fajnie sprawuje sie ze stagiem 3000 i lavtekami 3om 1.8 F4R w meganie phII???? nie słyszłem o takim silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Na jednym z forum wyczytalem do silnika 2.0 IDE nie da sie zamontowac gazu, ktos mi odpowie > dlaczego?? Bezpośredni wtrysk. Nie ma dobrych instalacji do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 wejdz na forum megane tam Ci wszystko powiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Nie powiedzą,tylko pokażą opcję "Szukaj". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Nie powiedzą,tylko pokażą opcję "Szukaj". No fakt Ale tam sie znajdzie co trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 Ide to bezposredni wtrysk czyli jak fsi vw czyli nie ma do tego sensownej instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2010 > Ide to bezposredni wtrysk czyli jak fsi vw czyli nie ma do tego sensownej instalacji. ja mam w matizie również bezpośredni wtrysk i do tego plastikowy kolektor ssący i działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 W matizie masz bezpośredni wtrysk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > ja mam w matizie również bezpośredni wtrysk i do tego plastikowy kolektor ssący i działa... Nie masz w Matizie bezpośredniego wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Nie masz w Matizie bezpośredniego wtrysku. matiz to MPI -> tekst a MPI to Multi Point Injection czyli wielopunktowy wtrysk paliwa dobrze myślę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sei08 Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 Wielopunktowy wtrysk,to nie bezpośredni. Poszukaj info o silnikach IDE,GDI lub TSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > matiz to MPI - > a MPI to Multi Point Injection czyli wielopunktowy wtrysk paliwa > dobrze myślę?? Nie Wielopunktowy nie znaczy bezpośredni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Nie Wielopunktowy nie znaczy bezpośredni. aaa to zwracam honor dzięki za info w takim razie pomysł cupetki upadł. szkoda bo to zacne auto. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > ja mam w matizie również bezpośredni wtrysk i do tego plastikowy kolektor ssący i działa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Witam po sąsiedzku!! > Zastawiam się nad zmianą auta i myślę nad megane phII coupe z silnikiem 2.0 ale tylko z lpg. > Na jednym z forum wyczytalem do silnika 2.0 IDE nie da sie zamontowac gazu, ktos mi odpowie Do takiego silnika chcesz gaz montować po co w ogóle? Przecież to obciach na stację coupetką podjeżdżać i prosić o LPG a tak na poważnie pomyśl o 1.9 dti lub dci i o wirusie - też daje radę , z tym, że dci pracuje kulturalniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2010 > Wielopunktowy wtrysk,to nie bezpośredni. Poszukaj info o silnikach IDE,GDI lub TSI. dwa pierwsze to raczej niewypały więcej problemów, ograniczona dynamika w stosunku do wersji z pośrednim wtryskiem oraz mniejsza ekonomia od założonej, co innego TSI choć tutaj muszę oprzeć niestety się oprzeć na wiedzy teoretycznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > ja mam w matizie również bezpośredni wtrysk i do tego plastikowy kolektor ssący i działa... O proszę! Zbankrutowane Daewoo montowało w podrzędnym aucie juz z 15 lat temu bezpośredni wtrysk benzyny, czyli taki który Vw zaczął kłaść do swoich silników dopiero niedawno... no no ciekawe:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2010 > O proszę! Zbankrutowane Daewoo montowało w podrzędnym aucie juz z 15 lat temu bezpośredni wtrysk > benzyny, czyli taki który Vw zaczął kłaść do swoich silników dopiero niedawno... no no > ciekawe:) dobra dobra proszę bez szydery a w sprawie dci to dziękuje, robię krótkie odcinki przeważnie po mieście a to jest dla diesla zabójcze dlatego lpg a po ze tym to nie żaden obciach tylko prosta oszczędność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > dobra dobra proszę bez szydery > a w sprawie dci to dziękuje, robię krótkie odcinki przeważnie po mieście a to jest dla diesla > zabójcze > dlatego lpg > a po ze tym to nie żaden obciach tylko prosta oszczędność jak oszczędność to lepiej sobie kupić 1.4 16v, po przesiadce z Matiza i tak będzie rakieta natomiast jeśli będzie wyposażony w sekwencje myślę, że będzie to dość oszczędne aut. Nie rozumiem sensu posiadania dość szybkiego auta jak Megane 2.0 16v, gazowania tego i przejeżdżenia kilku km po mieście - jaka jest idea? I tak nie wykorzystasz osiągów tego auta a gwarantuję Ci, że taki 1.4 do miasta będzie idealny. A i poza miastem da sobie również radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 8 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > jak oszczędność to lepiej sobie kupić 1.4 16v, po przesiadce z Matiza i tak będzie rakieta > natomiast jeśli będzie wyposażony w sekwencje myślę, że będzie to dość oszczędne aut. Nie > rozumiem sensu posiadania dość szybkiego auta jak Megane 2.0 16v, gazowania tego i > przejeżdżenia kilku km po mieście - jaka jest idea? I tak nie wykorzystasz osiągów tego auta a > gwarantuję Ci, że taki 1.4 do miasta będzie idealny. A i poza miastem da sobie również radę wiem ze w porównaniu z matizem nawet 1.4 to będzie potwór, ale chce 2.0. w mieście tez przydaje się moc, a nawet 2.0 z lpg będzie bardziej ekonomiczne niż 1.4 w benzynie, a koszt założenia instalacji do 1.4 a 2.0 podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > O proszę! Zbankrutowane Daewoo montowało w podrzędnym aucie juz z 15 lat temu bezpośredni wtrysk > benzyny, czyli taki który Vw zaczął kłaść do swoich silników dopiero niedawno... no no > ciekawe:) Zobacz w ,ktorym roku mitsubishi wprowadzilo do seryjnej produkcji silnik gdi a potem sie nasmiewaj z tych 15lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2010 > wiem ze w porównaniu z matizem nawet 1.4 to będzie potwór, ale chce 2.0. > w mieście tez przydaje się moc, a nawet 2.0 z lpg będzie bardziej ekonomiczne niż 1.4 w benzynie, > a koszt założenia instalacji do 1.4 a 2.0 podobny jeśli mówisz o mocy spod świateł do świateł to owszem - 2.0 górą nad 1.4 natomiast weź pod uwagę koszta eksploatacji. 2.0 wiąże się z większymi kosztami zakupu, np.amorów, tarcz hamulcowych, ogólnie, szybsze zużycie materiału, większe koła, niższe zawieszenia. Na naprawach ani materiałach też lepiej zbytnio nie oszczędzać bowiem jeździmy autem z mocą 150km więc nie zapominajmy o bezpieczeństwie. Ja bym na Twoim miejscu jeszcze pomyślał. Dzisiaj rzeczywiście można kupić w miarę tanio - gorzej jest to potem utrzymać. Mimo wszytko życzę szerokości i aha - znam silnik 2.0 16v z pierwszej wersji coupety. Wierz mi, że ten 2.0 IDE jest potocznie mówiąc gorszy. Mniejsza dynamika, brak tzw. "zęba" charakterystycznego dla wersji 150ps, spalanie na benzynie może i ciut mniejsze ale o ewentualnych cenach napraw osprzętu IDE wolałbym nie myśleć. Tyle ode mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 9 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 > jak oszczędność to lepiej sobie kupić 1.4 16v, po przesiadce z Matiza i tak będzie rakieta > natomiast jeśli będzie wyposażony w sekwencje myślę, że będzie to dość oszczędne aut. Nie > rozumiem sensu posiadania dość szybkiego auta jak Megane 2.0 16v, gazowania tego i > przejeżdżenia kilku km po mieście - jaka jest idea? I tak nie wykorzystasz osiągów tego auta a > gwarantuję Ci, że taki 1.4 do miasta będzie idealny. A i poza miastem da sobie również radę no i jedna rzecz ... 1.6 16v mniej pali niż 1.4 16v ... przynajmniej jak porównywaliśmy z moim bratem ... on miał 1.4 ja mam 1.6 wszystko inne poza motorami takie same nawet roczniki i instalki gazowe ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 9 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2010 dzięki za porady i wszelkie info, meganka z poprzednia wersja 2.0 mnie nie interesuje, to już stary rocznik, a nie chce nic poniżej 2000, chociaż przyznam ze phI jest dla mnie ładniejsze niż phII. jednak chce ominąć walkę z korozją dlatego właśnie w planie było phII pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > dzięki za porady i wszelkie info, > meganka z poprzednia wersja 2.0 mnie nie interesuje, to już stary rocznik, a nie chce nic poniżej > 2000, chociaż przyznam ze phI jest dla mnie ładniejsze niż phII. > jednak chce ominąć walkę z korozją dlatego właśnie w planie było phII > pozdro walkę z czym? korozją? 1997 rok i u mnie ani śladu. Mam 146 tys.km oryginalnego przebiegu (auto od nowości w "domu") więc uważam, że nie ma co generalizować tych roczników pod kątem stary to będzie rdzewiał albo się psuł . Sąsiad ma PHII bodajże 99/00 z orygnalnem przebiegem ok.70 tys.km. Auto praktycznie w stanie salonowym, co prawda chłopina dba o auto lepiej niż o żonę i nie oszczędza kasy na oleje, klocki itp. więc czasami ten rocznik można sobie między bajki włożyć Nie traktuj moich postów jako atak, ale o meg 2.0 coupe to jednak wciąż wiesz trochę za mało. Są egzemplarze kolecjonerskie z 96 roku, które wyglądają i jeżdża pewnie lepiej niż jedna "salonówka" I myślałem, że chcesz po prostu takie auto bo się najarałeś. A tutaj słyszę - najmłodszy rocznik, jakieś IDE, jakaś gazownia, oszczędzanie. Panie - to auto to inwestycja w dobre amory, tarcze, piękne koła, but i fun z jazdy. Jak chcesz oszczędzać i jeździć niezawodnie - kup, np. starszego avensisa albo jakieś sprawdzone tdi w budzie, która Ci najbardziej podpasuje wizualnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > dobra dobra proszę bez szydery > a w sprawie dci to dziękuje, robię krótkie odcinki przeważnie po mieście a to jest dla diesla > zabójcze > dlatego lpg > a po ze tym to nie żaden obciach tylko prosta oszczędność na krótkich odcinkach sekwencja nie zdąży nawet przełączyć na gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 ja mam scenica I ph I 99r. i zero rdzy. Więc nie wiem o czym mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertsosna Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > na krótkich odcinkach sekwencja nie zdąży nawet przełączyć na gaz W zimie ok 3,4 km w lato po 500 metrach temp ustawiona na 40 oC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > walkę z czym? korozją? 1997 rok i u mnie ani śladu. Mam 146 tys.km oryginalnego przebiegu (auto od > nowości w "domu") więc uważam, że nie ma co generalizować tych roczników pod kątem stary to > będzie rdzewiał albo się psuł . Sąsiad ma PHII bodajże 99/00 z orygnalnem przebiegem ok.70 > tys.km. Auto praktycznie w stanie salonowym, co prawda chłopina dba o auto lepiej niż o żonę > i nie oszczędza kasy na oleje, klocki itp. więc czasami ten rocznik można sobie między bajki > włożyć > Nie traktuj moich postów jako atak, ale o meg 2.0 coupe to jednak wciąż wiesz trochę za mało. Są > egzemplarze kolecjonerskie z 96 roku, które wyglądają i jeżdża pewnie lepiej niż jedna > "salonówka" I myślałem, że chcesz po prostu takie auto bo się najarałeś. A tutaj słyszę - > najmłodszy rocznik, jakieś IDE, jakaś gazownia, oszczędzanie. Panie - to auto to inwestycja w > dobre amory, tarcze, piękne koła, but i fun z jazdy. Jak chcesz oszczędzać i jeździć > niezawodnie - kup, np. starszego avensisa albo jakieś sprawdzone tdi w budzie, która Ci > najbardziej podpasuje wizualnie oczywiście nie generalizuje ze wszystkie meganki 97 to złom ale prawdę powiedziawszy ciężko spotkać na rynku wtórnym zadbany samochód z tego rocznika z takim silnikiem. jeśli ktoś jest pasjonatem i dba bardziej o samochód niż o własną żonę to go raczej go nie sprzeda, a jeśli już to za cenę dużo wyższą niż inne porównywalne w tym roczniku. chciałem meganke bo to ładny samochód a to tego ma mocny 2.0 silnik. to wszystko. jak bym chciał samochód nad którym miał bym się "spuszczać" to nabył bym np saab'a 9000 turbo czy jakiegoś innego youngtimera. ma to być samochód powiedzmy na 2 lata. p.s. nie czuje sie specjalistą od meg 2.0 dlatego zadałem pytanie do was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacob24 Napisano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2010 > jak bym chciał samochód nad którym miał bym się "spuszczać" to nabył bym np saab'a 9000 turbo czy > jakiegoś innego youngtimera. ma to być samochód powiedzmy na 2 lata. hehe, kiepską ma trakcję, pod wględem onanizowania to już Ferrari 348 lub 355 > p.s. nie czuje sie specjalistą od meg 2.0 dlatego zadałem pytanie do was. w sumie bierz to co Ci się podoba, jak na dwa lata to jeden pies choć ja bym wolał auto tzw. "kolekcjonerskie" za 15 tysi z 96-97 roku niż 2.0IDE z 00/01 roku, które nie wiadomo jak było trakotowane. A poza tym popatrz też na 1.6 w wersji 16v, do miasta aż nadto a koszta eksploatacji mogą być niższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lato8 Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 > ja mam scenica I ph I 99r. i zero rdzy. Więc nie wiem o czym mówisz jeszcze nie wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janiol13 Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 > jeszcze nie wiesz jezdzę nim juz dwa lata i zero rudej.Więc myślę ze z dwa zrobie bez rudej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba_13 Napisano 11 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2010 > jeszcze nie wiesz A ja w moim Renaulcie z 98r też mam 0 rdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esselite Napisano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2010 > dzięki za porady i wszelkie info, > meganka z poprzednia wersja 2.0 mnie nie interesuje, to już stary rocznik, a nie chce nic poniżej > 2000, chociaż przyznam ze phI jest dla mnie ładniejsze niż phII. > jednak chce ominąć walkę z korozją dlatego właśnie w planie było phII > pozdro W temacie silnika, 2.0 16V jest miodzio. Z 1.6 są problemy z konstrukcja Koła zmiennych faz rozrządu i koło pada po 30kkm i trzeba robić rozrząd, te koła są drogie jak cholera, z 500PLN + koszty rozrządu, wychodzi wtedy ponad 1200PLN, w 2.0 podobno ta konstrukcja jest nieco inna, ale też jest to koło. Jeżdże Sceniciem II z tym silniekiem, auto waży 1,5 tony, ale zamiata pięknie. Silnik przystosowany do gazu fabrycznie, ma obok wtryskiwaczy miejsca na odwiert wtrysków gazu. Brać i jeździć. Nie wiem jak z Megii II, ale Scenica robili w skrzyni 6 biegowej, spalanie w trasie 6,5 na benzynie do uzyskania (w Scenicu). Wg mnie silniczek super sie sprawdza i do gazu będzie pasował. Sam gazuje Scenica w poniedziałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2010 > W temacie silnika, 2.0 16V jest miodzio. Z 1.6 są problemy z konstrukcja Koła zmiennych faz > rozrządu i koło pada po 30kkm i trzeba robić rozrząd, te koła są drogie jak cholera, z 500PLN > + koszty rozrządu, wychodzi wtedy ponad 1200PLN, w 2.0 podobno ta konstrukcja jest nieco inna, > ale też jest to koło. Jeżdże Sceniciem II z tym silniekiem, auto waży 1,5 tony, ale zamiata > pięknie. Silnik przystosowany do gazu fabrycznie, ma obok wtryskiwaczy miejsca na odwiert > wtrysków gazu. Brać i jeździć. Nie wiem jak z Megii II, ale Scenica robili w skrzyni 6 > biegowej, spalanie w trasie 6,5 na benzynie do uzyskania (w Scenicu). Wg mnie silniczek super > sie sprawdza i do gazu będzie pasował. Sam gazuje Scenica w poniedziałek. ale kolega chyba nie mówi o 2.0 IDE ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esselite Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 Absolutnie o nie IDE. Wtryski w kolektorze dolotowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 > Absolutnie o nie IDE. Wtryski w kolektorze dolotowym. no to ok, bo już się lekko zmieszałem. dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2010 z tymi kołami rozrządu, chodzi tylko o zgrzewany rant, który może się odwarstwić od koła, nowe koła są jednolicie obrobione, kołnierz nie jest zgrzewany. i faktycznie może to paść, u ojca przy 230kkm - koła były ok wymienione na nowe, boo tak kosz kół 250 zł (oryginał) fakt że całość przy 1.4 16v K4J ale przy 1.6 nie spodziewałbym się jakiś radykalnych zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
esselite Napisano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2010 Zalezy od warsztatu, Ci co nie mają dojścia do części po dobrych cenach, płacą nawet i tyle A koszty przechodzą na klienta. Nie ma zamienników tych rzeczy, tylko oryginały. Oglądałem sobie to koło wyjęte z mojego silnika, tam nie ma co się odspawać u nie, skrecone jest śrubami, ale może faktycznie już inna konstrukcja, jednak warsztaty, jadąc na złej opini pierwszysch modeli , doradzają wymieniać wszystko jak leci w silniku, a poźniej mówią, że serwis renówki jest drogi. Pewnie , że jest drogi, jak przy rozrządzie warsztaty chcę wymienić pół silnika, bo inaczej trudno im dać gwarancję na robotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.