Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Panowie czy taka instalka ma sens? (2.5 V6)

Featured Replies

Napisano

Sterownik: Stag 300 plus,

Parownik: Zavoli (obsługuje do 250 KM),

Wtryski: Valtec 30 (lub droższe jakieś gipsowe?)

Ja jestem zielony w temacie, z forum alfy wyczytałem, że najlepszą opcją jest:

Sterownik: jak wyżej,

Parownik: Scorpion ST (gaziarz nie poleca i mówi że nie założy mi tego),

Wtryski: Matrixy lub MagicJety (tych też nie poleca bo co jakiś czas trzeba przy nich robić).

Coś od siebie ktoś doda? Chce pójść drogą gdzie będzie najlepszy stosunek ceny do jakości.

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

Napisano

no ja zawsze słyszałem, że ten 2gi zestaw jest OK. stag na pewno, scorpion też ponoć wyrabia [ew. można spróbować tłokowego magic jet'a] no i wtryski MJ również są OK, tym bardziej, że można je sobie porozdzielać i umieścić każdy z osobna jak najbliżej kolektora. matrix to droższa półka. mój ojciec kupił omegę 2,6 jaiś rok temu z wtryskami MJ i banglają. Waldemary mają chyba najgorszą opinię, więc pewnie gaziarz na nich najwięcej zarabia...dlatego Ci je wciska...

Napisano

> Waldemary mają chyba najgorszą opinię,

Ale to "stare" valdki. "Nowe", czyli typ 34 mają wszelkie dane ku temu by być lepsze od MJ.

Sam skłaniałbym się ku BRC.

Napisano

> Ale to "stare" valdki. "Nowe", czyli typ 34 mają wszelkie dane ku temu by być lepsze od MJ.

> Sam skłaniałbym się ku BRC.