simek18 Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 Takie pytanie mam, taki silnik odpala w mrozy, czy kiszka? Bo nie wiem czy zmieniać przed zimą czy po Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrzywaXX Napisano 6 Października 2010 Udostępnij Napisano 6 Października 2010 > Takie pytanie mam, taki silnik odpala w mrozy, czy kiszka? Bo nie wiem czy zmieniać przed zimą czy > po a czemu ma nie odpalac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2010 > a czemu ma nie odpalac ?? A ja wiem... -30 to trochę dużo. Poprzedniej zimy 2.8 nissana mi raz zaniemogło, 1.9 wstawiłem już po największych mrozach, dlatego pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 7 Października 2010 Udostępnij Napisano 7 Października 2010 > A ja wiem... -30 to trochę dużo. Poprzedniej zimy 2.8 nissana mi raz zaniemogło, 1.9 wstawiłem już > po największych mrozach, dlatego pytam. Jak jest sprawny i paliwo bedzie ok to odpali. Jak swiece zarowe sa niesprawne, nie ma kompresji lub z paliwa zrobi sie kasza to nie odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2010 > Jak jest sprawny i paliwo bedzie ok to odpali. Jak swiece zarowe sa niesprawne, nie ma kompresji > lub z paliwa zrobi sie kasza to nie odpali. E, to prześmigam zimę tedeikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Mam taki silnik u siebie w A4 tylko z oznaczeniem AHU (dokładnie to samo co 1Z). W poprzednią zimę nie odpalił 1 raz po tam jak samochód stał przez kilka dni na mrozie nie odpalany. Zakręcił parę razy i padł aku (ma już kilka lat), wystarczyło podpiąć go na 2godz i już więcej nie miałem problemów tamtej zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 > Takie pytanie mam, taki silnik odpala w mrozy, czy kiszka? Bo nie wiem czy zmieniać przed zimą czy > po Jeśli jest w pełni sprawny, to zapala bez problemu. Sprawdzone ostatniej zimy w Nałęczowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 8 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2010 Zobaczymy, czy ja będę miał się czym pochwalić po zimie Gdyby ktoś szukał, to silnik idzie pod młotek jak się chętny znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 10 Października 2010 Udostępnij Napisano 10 Października 2010 > Jeśli jest w pełni sprawny, to zapala bez problemu. Sprawdzone ostatniej zimy w Nałęczowie duzo tez zalezy od paliwa, swiec zarowych no i oczywiscie akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Że tak powiem, -19 co prawda, ale bez świec żarowych odpalił Czekamy na dalszy rozwój wypadków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Że tak powiem, -19 co prawda, ale bez świec żarowych odpalił Czekamy na dalszy rozwój wypadków Bez świec to chyba trochę długo trzeba było chechłać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Nie powiem, że krótko, ale jutro jednak podłączę świeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Jak to silnik idzie pod młotek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Jak to silnik idzie pod młotek ? Ogłoszę, sprzedam, wyjmę, wstawię inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > Ogłoszę, sprzedam, wyjmę, wstawię inny. opłaca ci się to ? na co zmieniasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 1 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 > opłaca ci się to ? na co zmieniasz ? Nie opłaca Co z tego Zobacze jak będzie jeździć w pracowym projekcie 2.8 M52 BMW, może coś takiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacus85 Napisano 1 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2010 Sprowadziłem samemu (w 2007r) Audi b4 1,9 TDI 90KM 1Z 1994r bez superwyposażenia tylko z ogrzewaniem postojowym z przebiegiem 160tyś km. i zimą sprawował się tak: -tankowałem paliwo z dobrej stacji a nie od żyda -wymieniłem na dobre świece żarowe -akumulator chyba 74 Ah -auto niegarażowane -wymieniony olej, filtry, płyn chłodniczy i przy mrozie -28st C paliło bardzo dobrze. Sprzedałem go rok temu i do dziś jak widzę jak gość śmiga po mieście to Kó....wa mać żałuję że go sprzedałem dodam tylko że w tygodniu jeździłem do pracy 5 km i z powrotem a na weekendzik jeździłem do trójmiasta no ale wszystko zależy od konkretnego silnika, kompresji, itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.