Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bawiłem się i takie coś wyszło (KME G3 i jego możliwości!!!)

Featured Replies

Napisano

Jako, że nudno tak jeździć i spalać gaz... no a przecież jakby nie patrzeć jestem kierowcą testowym KME hahaha.gif no to trzeba coś działać.

Koniec stabilizacji, koniec odpalania, jechania i gaszenia - za dobrze by było, trzeba coś napsuć hehe.gif

No i zabrałem się za klikanie.

Przeszedłem z korekt liniowych na tabelę.

Na jednej osi mamy obroty, na drugiej ciśnienie (w kolektorze) a w komórkach procentowe korekty dla czasu wtrysku (na dole screen).

Nie było łatwo, gdyż nie mam laptopa, tylko stacjonarny komputer w garażu, więc klik klik - runda - klik klik - runda itp. ale po godzinie już miałem całkiem zadowalający efekt czyli kilka % lepsze osiągi, poprawne EGT i napięcie na sondzie w całym zakresie obrotów.

Cóż, mam tylko wąskopasmową sondę, EGT i własne odczucie "ciągu" i tylko na tym mogę bazować, ale jak to ogarnę to się wybiorę na testy szerokopasmówką i hamownię. Na razie potestuję jak to wpłynęło na spalanie.

tabelavj.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Napisano

> Jako, że nudno tak jeździć i spalać gaz... no a przecież jakby nie patrzeć jestem kierowcą testowym

> KME no to trzeba coś działać.

> Koniec stabilizacji, koniec odpalania, jechania i gaszenia - za dobrze by było, trzeba coś napsuć

> No i zabrałem się za klikanie.

> Przeszedłem z korekt liniowych na tabelę.