tomekziomek2007 Napisano 25 Października 2010 Udostępnij Napisano 25 Października 2010 Chce zrobić klapę na gładko ale teraz pytanie w klapie muszę zostawić żeby jak kupie mechanizm wszystko mi działało. Od środka coś musi być? Chciałem wstawić blaszki i wspawać je od środka ale wygląda na to że muszę kawałki metalu w klapie rozcinać i teraz mam wątpliwości czy to czasem nie jest potrzebne. Pytanie czego nie mogę odciąć i jak najlepiej to zaspawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 25 Października 2010 Udostępnij Napisano 25 Października 2010 > Chce zrobić klapę na gładko ale teraz pytanie w klapie muszę zostawić żeby jak kupie mechanizm > wszystko mi działało. > Od środka coś musi być? > Chciałem wstawić blaszki i wspawać je od środka ale wygląda na to że muszę kawałki metalu w klapie > rozcinać i teraz mam wątpliwości czy to czasem nie jest potrzebne. > Pytanie czego nie mogę odciąć i jak najlepiej to zaspawać dajesz blaszki od srodka, spawasz od zewntarz i zalewasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 25 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2010 a jest jakieś miejsce potrzebne do tego mechanizmu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bermuda Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > a jest jakieś miejsce potrzebne do tego mechanizmu? to mówicie zeby wziasc blaszke od spodu dac i smarknąc a potem szpachla na gotowo to do roboty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > to mówicie zeby wziasc blaszke od spodu dac i smarknąc a potem szpachla na gotowo to do roboty Spawanie to ingerencja w ocynk pamiętaj, za kilka latek ruda wyjdzie na spawie na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihal_704 Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > Spawanie to ingerencja w ocynk pamiętaj, za kilka latek ruda wyjdzie na spawie na pewno Dlatego warto spawy i okolice zabezpieczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pkikul Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > Spawanie to ingerencja w ocynk pamiętaj, za kilka latek ruda wyjdzie na spawie na pewno 1,5 roku i ruda u mnie się pojawiła a było dość dobrze zabezpieczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 pamietajcie o tym że FSM nie ma ocynku:D Blaszke dałem od spodu od góre obspawałem tylko się troche blacha pogieła i nie sposób jej do pierwotnego stanu przywołać, ale damy rade, nałożyłem na wyczyszczone spawy szpachle a na to jak wypoleruje to nałoże podkład 3x Chyba dobrze zrobiłem bo jak pod kit dałbym podkład to kit nie trzymałby się za mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > pamietajcie o tym że FSM nie ma ocynku:D > Blaszke dałem od spodu od góre obspawałem tylko się troche blacha pogieła i nie sposób jej do > pierwotnego stanu przywołać, ale damy rade, nałożyłem na wyczyszczone spawy szpachle a na to > jak wypoleruje to nałoże podkład 3x > Chyba dobrze zrobiłem bo jak pod kit dałbym podkład to kit nie trzymałby się za mocno. FSM ma podwójny ocynk, znaczy się z dwóch stron blacha jest ocynkowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > FSM ma podwójny ocynk, znaczy się z dwóch stron blacha jest ocynkowana to dlaczego gnije szybciej jak matki aisan 97r ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > FSM ma podwójny ocynk, znaczy się z dwóch stron blacha jest ocynkowana oprocz wewnetrznej strony dachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > to dlaczego gnije szybciej jak matki aisan 97r ? Bo jest 6 lat starszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 dzięki za info fajnie wiedzieć ale to jest bardzo ciekawe bo jak matce coś w aucie szlifowałem to było czuć ocynk i było go widać a w moim zrobiłem już prawie całą blacharkę i ocynku nie widać ani nie czuć gdy spawam lub szlifuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 a masz pewność, że nikt inny wcześniej nie ingerował w blachę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 pewności nie mam ale niemożliwe że coś było robione skoro nawet szyba była założona od nowości i nic nie było ruszane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > pewności nie mam ale niemożliwe że coś było robione skoro nawet szyba była założona od nowości i > nic nie było ruszane ja też mam oryginalną szybe, a klapa była wymieniana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 no ale np błotnik pas przedni itp to wszystko pod farbą i podkładem jest czysty metal nie widać nic z ocynku a u matki jest to bardzo widoczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 widziałem już samochód niby nie ruszany od nowości, a jednak po późniejszym czasie okazało się, że tak nie było. Tak w ogóle to po czym poznałeś, że szyba była nie ruszana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 tak podałem przykład tylnej klapy że nie było nic ruszane bo byłyby ślady ale jeżeli chodzi o błotniki i ogólnie budę to co szlifowałem rudę to nie widziałem nigdy ocynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 a po czym miały by być tam ślady. Jeśli ktoś malował całą budę to śladu nie będzie, bo pewnie szyby zakładał na sam koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 ale to jest oryginalny FSMowski kolor, tak będe malował go na wiosnę ale dziwi mnie to skoro mówicie że jest ocynkowany a jest to samo co kiedyś u ojca w golfie 2 1.6d 85 że pod podkładem była czysta blacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > ale to jest oryginalny FSMowski kolor, tak będe malował go na wiosnę ale dziwi mnie to skoro > mówicie że jest ocynkowany a jest to samo co kiedyś u ojca w golfie 2 1.6d 85 że pod > podkładem była czysta blacha a jak poznajesz czy jest ocynk czy goła blacha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 podczas szlifowania da się rozróżnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > a jak poznajesz czy jest ocynk czy goła blacha Dobre pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > podczas szlifowania da się rozróżnić Np. papierem ściernym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > podczas szlifowania da się rozróżnić nie wiem nie znam się, ale grubość ocynku we fiatach liczy się w mikrometrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2010 to nie wiem ale jak szlifuje kątówką lub szlifierką blachę u matki to widać i czuć ten ocynk jak sie wydziela a u mnie ni hu hu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2010 czy klapa z rowkiem ma taki sam koniec jak klapa bez rowka, chodzi mi o ten prostokąt on jest prosto czy pod kątem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 Bij zabij, ale nie wiem o jaki prostokąt Ci chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras_MM Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > czy klapa z rowkiem ma taki sam koniec jak klapa bez rowka, chodzi mi o ten prostokąt on jest > prosto czy pod kątem sa identyczne tylko tym rowkiem sie roznia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > sa identyczne tylko tym rowkiem sie roznia dzięki za info, czyli musze wyrównać szpachlą bo mam to pokrzywione i dlatego sie pytam Przyjdzie kit będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihal_704 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > dzięki za info, czyli musze wyrównać szpachlą bo mam to pokrzywione i dlatego sie pytam > Przyjdzie kit będzie git O jaki prostokąt Ci chodzi? Ten jakby między lampami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2010 nom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihal_704 Napisano 30 Października 2010 Udostępnij Napisano 30 Października 2010 > nom Jeśli masz to wygięte podobnie jak klapa w sc to nawet szpachla niewiele Ci pomoże, będzie to widoczne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomekziomek2007 Napisano 30 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Października 2010 zobaczę jak to do końca obrobie ale to jest wina mojego spawania bo tylko kawałek prostokąta się wygiął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.