darrkus Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 Witam z kącika cc Otóż mam do Was pytanie. Znalazłem gościa u mnie w mieście który jeździ uniaczem 1.3 diesel , chyba 85 rok ( 1 właściciel około 70 lat). Chce go przejąć po nim i odrestaurować kiedyś w przyszłości. Gościu ma zamiar nim jeszcze trochę pojeździć i pytał mnie czy nie mogę załątwić jakichś części Chodzi o licznik, kokretnie popsuł się ten mechanizm i kilometry się nie kręcą. Mam nadzieję że jak się postaram o kilka części to przejmę uniacza za grosze http://allegro.pl/licznik-predkosci-fiat-uno-st-i1252736700.html czy ten mechanizm będzie pasował do tego uno ? dzięki z góry za odpowiedzi PS. ten silnik pięknie pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trychu Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 Nie będzie pasował bo MK1 ma inny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > Witam z kącika cc Otóż mam do Was pytanie. Znalazłem gościa u mnie w mieście który jeździ > uniaczem 1.3 diesel , chyba 85 rok ( 1 właściciel około 70 lat). Chce go przejąć po nim i > odrestaurować kiedyś w przyszłości. Gościu ma zamiar nim jeszcze trochę pojeździć i pytał mnie > czy nie mogę załątwić jakichś części Chodzi o licznik, kokretnie popsuł się ten mechanizm i > kilometry się nie kręcą. Mam nadzieję że jak się postaram o kilka części to przejmę uniacza > za grosze > http://allegro.pl/licznik-predkosci-fiat-uno-st-i1252736700.html > czy ten mechanizm będzie pasował do tego uno ? dzięki z góry za odpowiedzi > PS. ten silnik pięknie pracuje witam przyszłego klubowicza szczytna intencja moim zdaniem wyjdzie taniej kupić cały i ustawić przebieg. allegro tylko nie wiem czy o taki dokładnie chodzi... bo ten jest od UT ale sam licznik i mechanizm pewnie bez różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > witam przyszłego klubowicza powitać > szczytna intencja > moim zdaniem wyjdzie taniej kupić cały i ustawić przebieg. > allegro > tylko nie wiem czy o taki dokładnie chodzi... bo ten jest od UT ale sam licznik i mechanizm pewnie > bez różnicy no właśnie coś mi nie pasowało by przecież 1.3 to wolnossący a tutaj wskaźnik doładowania ( w punto TD taki miałem podobny). Postaram się zrobić dokładnie foto tego licznika w tym uniaczu PS. Uno ma przejechane prawie 400 tysięcy, jest po remoncie głównym i podobno odpala przy -20 bez problemu Dziadek mówi że "tak jak ja jeżdżę to więcej niż 4 L ropy nie spala" czy czasami ten link który podałeś nie jest od 1.4 TD ? bo obrotomierz do 6000 tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > powitać Witam, witam > no właśnie coś mi nie pasowało by przecież 1.3 to wolnossący a tutaj wskaźnik doładowania ( w punto > TD taki miałem podobny). Postaram się zrobić dokładnie foto tego licznika w tym uniaczu > PS. Uno ma przejechane prawie 400 tysięcy, jest po remoncie głównym i podobno odpala przy -20 bez Nieźle > problemu Dziadek mówi że "tak jak ja jeżdżę to więcej niż 4 L ropy nie spala" Przy odpowiedniej jeździe tyle właśnie ten silnik spala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > powitać > no właśnie coś mi nie pasowało by przecież 1.3 to wolnossący a tutaj wskaźnik doładowania ( w punto > TD taki miałem podobny). Postaram się zrobić dokładnie foto tego licznika w tym uniaczu > PS. Uno ma przejechane prawie 400 tysięcy, jest po remoncie głównym i podobno odpala przy -20 bez > problemu Dziadek mówi że "tak jak ja jeżdżę to więcej niż 4 L ropy nie spala" > czy czasami ten link który podałeś nie jest od 1.4 TD ? bo obrotomierz do 6000 tylko zacne spalanko na spotowo - zlotowe wypady napewno jest od turbawy ale przecież się nada i obrotomierz się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > Witam, witam > Nieźle Też się zdziwiłem. Licznik zatrzymał się na 320 tysiecy ale pan mówi że już spory czas nie działa > Przy odpowiedniej jeździe tyle właśnie ten silnik spala Cudo, ciekawe czy biodiesla trawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > zacne spalanko na spotowo - zlotowe wypady > napewno jest od turbawy ale przecież się nada i obrotomierz się przyda też tak myślę, po konsultacji z panem może kupię ten licznik i wyciągne tylko prędkościomierz a może ktoś będzie chętny na resztę wskaźników/gratów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > też tak myślę, po konsultacji z panem może kupię ten licznik i wyciągne tylko prędkościomierz a > może ktoś będzie chętny na resztę wskaźników/gratów? czemu nie władujesz całych zegarów? obrotek kole w oczy i bedzie za niskie obroty pokazywał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > czemu nie władujesz całych zegarów? obrotek kole w oczy i bedzie za niskie obroty pokazywał? a czemu ma za niskie obroty pokazywać? przeca wyskalowany na diesla jest chyba nie właduję bo w tych zegarach jest wskaźnik doładowania a po co w wolnossącym takie coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > a czemu ma za niskie obroty pokazywać? przeca wyskalowany na diesla jest chyba nie właduję bo w > tych zegarach jest wskaźnik doładowania a po co w wolnossącym takie coś? A nie lepiej oryginalny kupić? LINK Dziadek pewnie nie zechce "udziwnień" a i obrotomierz może być problem pobudzić do działania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > a czemu ma za niskie obroty pokazywać? przeca wyskalowany na diesla jest chyba nie właduję bo w > tych zegarach jest wskaźnik doładowania a po co w wolnossącym takie coś? żeby kusiło nie no nie namawiam... mi tam by nie przeszkadzał wskaźnik boosta... byle by obrotek był... ale każdy lubi inaczej jak coś zostanie z licznika to zawsze na giełdę UKP możesz wrzucić graty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > A nie lepiej oryginalny kupić? LINK Hm mówisz że to jest taki jak tam siedzi ? > Dziadek pewnie nie zechce "udziwnień" a i obrotomierz może być problem pobudzić do działania. No napewno nie zechce Ale wydaje mi się że tam obrotomierz jest w tym uniaku, może się myle? Niemniej taniej wyjdzie chyba kupić ten za 40 pln i przelożyć mechanizm a resztę komuś na Waszej giełdzie opylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > żeby kusiło w przyszłości jak będzie mój to pokombinuję > jak coś zostanie z licznika to zawsze na giełdę UKP możesz wrzucić graty tak też chyba zrobie jak właściciel zaakceptuje ten licznik za 40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 mariolka... obrotek w aucie fajna sprawa, ale zapomniałeś o jednym fakcie... to jest silnik Diesla... i niby skąd miałby brać sygnał do obrotka?? ;p Edit: no ok... da się ;p;p jak zawsze wszystko sie da ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > w przyszłości jak będzie mój to pokombinuję toż to będzie prawdziwa perełka na świstaku > tak też chyba zrobie jak właściciel zaakceptuje ten licznik za 40 zł tylko co by się chętni na resztę gratów znaleźli... mamy takiego jednego z UT 1.3ie mk1 ale jemu się rzadko co psuje a już najprędzej to chyba licznik sie może mu spsuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > toż to będzie prawdziwa perełka na świstaku że niby co, turbo zamontować? > tylko co by się chętni na resztę gratów znaleźli... mamy takiego jednego z UT 1.3ie mk1 ale jemu > się rzadko co psuje a już najprędzej to chyba licznik sie może mu spsuć nie bój, to tylko fiat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 26 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > mariolka... obrotek w aucie fajna sprawa, ale zapomniałeś o jednym fakcie... to jest silnik > Diesla... i niby skąd miałby brać sygnał do obrotka?? ;p > Edit: no ok... da się ;p;p jak zawsze wszystko sie da ;p W punto 1.7 jakoś się dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 26 Października 2010 Udostępnij Napisano 26 Października 2010 > że niby co, turbo zamontować? mówiłeś że pogrzebiesz co nie co, więc pomyślałem o T > nie bój, to tylko fiat a to, to fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > mówiłeś że pogrzebiesz co nie co, więc pomyślałem o T do tego 45 konnego silnika? chyba nie nada > a to, to fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > do tego 45 konnego silnika? chyba nie nada > > a to, to fakt no ja tam nie wiem ile ma ten 1.3 D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 27 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > no ja tam nie wiem ile ma ten 1.3 D 45 koni to musi zostać w oryginale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 27 Października 2010 Udostępnij Napisano 27 Października 2010 > 45 koni to musi zostać w oryginale na glebie i ładnej feldze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > na glebie i ładnej feldze I znaczek Golf D na klape . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > I znaczek Golf D na klape . Boże uchroń! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > toż to będzie prawdziwa perełka na świstaku > tylko co by się chętni na resztę gratów znaleźli... mamy takiego jednego z UT 1.3ie mk1 ale jemu > się rzadko co psuje a już najprędzej to chyba licznik sie może mu spsuć A czemu akurat licznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > A czemu akurat licznik? bo twoja seria panie Janku kochany się nie psuje... co zawdzięczasz stylem jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > bo twoja seria panie Janku kochany się nie psuje... co zawdzięczasz stylem jazdy Ale że co? Że jak nie zap#$%^&* to mam rozumieć, że licznik mi się popsuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iXman Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > Ale że co? Że jak nie zap#$%^&* to mam rozumieć, że licznik mi się popsuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > W punto 1.7 jakoś się dało w punto jest czujnik na skrzyni biegów do obrotka. podobnie w uno 1,4 td a 1,3d to całkiem inny silnik i tam nie ma tego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 starczy panowie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > 45 koni to musi zostać w oryginale jako ciekawostkę mogę podać że jest to jeden z niewielu diesli który ma odcięcie dopiero przy 5800obr/min. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darrkus Napisano 28 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > jako ciekawostkę mogę podać że jest to jeden z niewielu diesli który ma odcięcie dopiero przy > 5800obr/min. > pozdr tego nie wiedziałem , ciekawe a co postu na poprzedniej stronie, obrotomierz gdyby co będzie dało się jakoś podłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > tego nie wiedziałem , ciekawe a co postu na poprzedniej stronie, obrotomierz gdyby co będzie dało > się jakoś podłączyć? będzie ciężko. fabryczny obrotek z diesla przystosowany jest do czytania z koła zamachowego (liczy jego zęby). w 1,3d nie ma otworu na czujnik (w teorii można by go gdzieś zrobić, ale nie wiem czy ilość zębów jest taka sama).\ nastepna opcja to podpięcie się pod alternator - tu trzeba wyjąć altka i dolutować dodatkowy przewód to jednego z uzwojeń stojana. (tu jeśli chodzi o wskazania - to już zupelna loteria - ale może coś uda sie poprzestawiac) W sprawie obrotków w uno to polecam stronkę Pepeja - link w podwieszonym watku. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.