Skocz do zawartości

Licznik Uno MK1 1.3 Diesel...


darrkus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam z kącika cc wink.gif Otóż mam do Was pytanie. Znalazłem gościa u mnie w mieście który jeździ uniaczem 1.3 diesel , chyba 85 rok ( 1 właściciel około 70 lat). Chce go przejąć po nim i odrestaurować kiedyś w przyszłości. Gościu ma zamiar nim jeszcze trochę pojeździć i pytał mnie czy nie mogę załątwić jakichś części wink.gif Chodzi o licznik, kokretnie popsuł się ten mechanizm i kilometry się nie kręcą. Mam nadzieję że jak się postaram o kilka części to przejmę uniacza za grosze 893goodvibes.gif

http://allegro.pl/licznik-predkosci-fiat-uno-st-i1252736700.html

czy ten mechanizm będzie pasował do tego uno ? dzięki z góry za odpowiedzi wink.gif

PS. ten silnik pięknie pracuje 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam z kącika cc Otóż mam do Was pytanie. Znalazłem gościa u mnie w mieście który jeździ

> uniaczem 1.3 diesel , chyba 85 rok ( 1 właściciel około 70 lat). Chce go przejąć po nim i

> odrestaurować kiedyś w przyszłości. Gościu ma zamiar nim jeszcze trochę pojeździć i pytał mnie

> czy nie mogę załątwić jakichś części Chodzi o licznik, kokretnie popsuł się ten mechanizm i

> kilometry się nie kręcą. Mam nadzieję że jak się postaram o kilka części to przejmę uniacza

> za grosze

> http://allegro.pl/licznik-predkosci-fiat-uno-st-i1252736700.html

> czy ten mechanizm będzie pasował do tego uno ? dzięki z góry za odpowiedzi

> PS. ten silnik pięknie pracuje

witam przyszłego klubowicza wink.gif

szczytna intencja claps.gif

moim zdaniem wyjdzie taniej kupić cały i ustawić przebieg. ok.gif

allegro

tylko nie wiem czy o taki dokładnie chodzi... bo ten jest od UT ale sam licznik i mechanizm pewnie bez różnicy hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam przyszłego klubowicza

powitać wink.gif

> szczytna intencja

ok.gifzlosnik.gif

> moim zdaniem wyjdzie taniej kupić cały i ustawić przebieg.

> allegro

> tylko nie wiem czy o taki dokładnie chodzi... bo ten jest od UT ale sam licznik i mechanizm pewnie

> bez różnicy

no właśnie coś mi nie pasowało by przecież 1.3 to wolnossący a tutaj wskaźnik doładowania ( w punto TD taki miałem podobny). Postaram się zrobić dokładnie foto tego licznika w tym uniaczu wink.gif

PS. Uno ma przejechane prawie 400 tysięcy, jest po remoncie głównym i podobno odpala przy -20 bez problemu biglaugh.gif Dziadek mówi że "tak jak ja jeżdżę to więcej niż 4 L ropy nie spala" biglaugh.gif

czy czasami ten link który podałeś nie jest od 1.4 TD ? bo obrotomierz do 6000 tylko blush.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powitać

Witam, witam 20.GIFzlosnik.gif

> no właśnie coś mi nie pasowało by przecież 1.3 to wolnossący a tutaj wskaźnik doładowania ( w punto

> TD taki miałem podobny). Postaram się zrobić dokładnie foto tego licznika w tym uniaczu

> PS. Uno ma przejechane prawie 400 tysięcy, jest po remoncie głównym i podobno odpala przy -20 bez

Nieźle icon_eek.gif

> problemu Dziadek mówi że "tak jak ja jeżdżę to więcej niż 4 L ropy nie spala"

Przy odpowiedniej jeździe tyle właśnie ten silnik spala icon_rolleyes.gifpalacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powitać

> no właśnie coś mi nie pasowało by przecież 1.3 to wolnossący a tutaj wskaźnik doładowania ( w punto

> TD taki miałem podobny). Postaram się zrobić dokładnie foto tego licznika w tym uniaczu

> PS. Uno ma przejechane prawie 400 tysięcy, jest po remoncie głównym i podobno odpala przy -20 bez

> problemu Dziadek mówi że "tak jak ja jeżdżę to więcej niż 4 L ropy nie spala"

> czy czasami ten link który podałeś nie jest od 1.4 TD ? bo obrotomierz do 6000 tylko

zacne spalanko na spotowo - zlotowe wypady ok.gif

napewno jest od turbawy ale przecież się nada i obrotomierz się przyda zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zacne spalanko na spotowo - zlotowe wypady

> napewno jest od turbawy ale przecież się nada i obrotomierz się przyda

też tak myślę, po konsultacji z panem może kupię ten licznik i wyciągne tylko prędkościomierz a może ktoś będzie chętny na resztę wskaźników/gratów? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> też tak myślę, po konsultacji z panem może kupię ten licznik i wyciągne tylko prędkościomierz a

> może ktoś będzie chętny na resztę wskaźników/gratów?

czemu nie władujesz całych zegarów? cfaniaczek.gif obrotek kole w oczy i bedzie za niskie obroty pokazywał? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czemu nie władujesz całych zegarów? obrotek kole w oczy i bedzie za niskie obroty pokazywał?

a czemu ma za niskie obroty pokazywać? smile.gif przeca wyskalowany na diesla jest smile.gif chyba nie właduję bo w tych zegarach jest wskaźnik doładowania a po co w wolnossącym takie coś? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu ma za niskie obroty pokazywać? przeca wyskalowany na diesla jest chyba nie właduję bo w

> tych zegarach jest wskaźnik doładowania a po co w wolnossącym takie coś?

A nie lepiej oryginalny kupić? LINK

Dziadek pewnie nie zechce "udziwnień" a i obrotomierz może być problem pobudzić do działania. 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czemu ma za niskie obroty pokazywać? przeca wyskalowany na diesla jest chyba nie właduję bo w

> tych zegarach jest wskaźnik doładowania a po co w wolnossącym takie coś?

żeby kusiło grinser006.gif

nie no nie namawiam... mi tam by nie przeszkadzał wskaźnik boosta... byle by obrotek był... ale każdy lubi inaczej ok.gif

jak coś zostanie z licznika to zawsze na giełdę UKP możesz wrzucić graty waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie lepiej oryginalny kupić? LINK

Hm mówisz że to jest taki jak tam siedzi ?

> Dziadek pewnie nie zechce "udziwnień" a i obrotomierz może być problem pobudzić do działania.

No napewno nie zechce smile.gif Ale wydaje mi się że tam obrotomierz jest w tym uniaku, może się myle? wink.gif Niemniej taniej wyjdzie chyba kupić ten za 40 pln i przelożyć mechanizm a resztę komuś na Waszej giełdzie opylić zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariolka... obrotek w aucie fajna sprawa, ale zapomniałeś o jednym fakcie... to jest silnik Diesla... i niby skąd miałby brać sygnał do obrotka?? ;p

Edit: no ok... da się ;p;p jak zawsze wszystko sie da ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w przyszłości jak będzie mój to pokombinuję

toż to będzie prawdziwa perełka na świstaku food.gif

> tak też chyba zrobie jak właściciel zaakceptuje ten licznik za 40 zł

tylko co by się chętni na resztę gratów znaleźli... mamy takiego jednego z UT 1.3ie mk1 ale jemu się rzadko co psuje a już najprędzej to chyba licznik sie może mu spsuć grinser006.gif

biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> toż to będzie prawdziwa perełka na świstaku

że niby co, turbo zamontować? rotfl.gifrotfl.gif

> tylko co by się chętni na resztę gratów znaleźli... mamy takiego jednego z UT 1.3ie mk1 ale jemu

> się rzadko co psuje a już najprędzej to chyba licznik sie może mu spsuć

nie bój, to tylko fiat ok.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mariolka... obrotek w aucie fajna sprawa, ale zapomniałeś o jednym fakcie... to jest silnik

> Diesla... i niby skąd miałby brać sygnał do obrotka?? ;p

> Edit: no ok... da się ;p;p jak zawsze wszystko sie da ;p

W punto 1.7 jakoś się dało zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jako ciekawostkę mogę podać że jest to jeden z niewielu diesli który ma odcięcie dopiero przy

> 5800obr/min.

> pozdr

tego nie wiedziałem , ciekawe ok.gif a co postu na poprzedniej stronie, obrotomierz gdyby co będzie dało się jakoś podłączyć? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tego nie wiedziałem , ciekawe a co postu na poprzedniej stronie, obrotomierz gdyby co będzie dało

> się jakoś podłączyć?

będzie ciężko.

fabryczny obrotek z diesla przystosowany jest do czytania z koła zamachowego (liczy jego zęby).

w 1,3d nie ma otworu na czujnik (w teorii można by go gdzieś zrobić, ale nie wiem czy ilość zębów jest taka sama).\

nastepna opcja to podpięcie się pod alternator - tu trzeba wyjąć altka i dolutować dodatkowy przewód to jednego z uzwojeń stojana.

(tu jeśli chodzi o wskazania - to już zupelna loteria - ale może coś uda sie poprzestawiac)

W sprawie obrotków w uno to polecam stronkę Pepeja - link w podwieszonym watku.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.