Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 Obejrzałem go dziś bardzo dokładnie u dealera i przyznam się ze jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie wykończony, jakość plastikowa naprawdę wysoka, skóra mieciutka, wnętrze rozplanowane bardzo ergonomicznie a jednocześnie estetycznie. Jako "entry level luxury" (konkurencja dla Acura TSX (euro Accord) czy Volvo s40) ma spore szanse znaleźć sobie miejsce na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Obejrzałem go dziś bardzo dokładnie u dealera i przyznam się ze jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie > wykończony, jakość plastikowa naprawdę wysoka, skóra mieciutka, wnętrze rozplanowane bardzo > ergonomicznie a jednocześnie estetycznie. Jako "entry level luxury" (konkurencja dla Acura TSX > (euro Accord) czy Volvo s40) ma spore szanse znaleźć sobie miejsce na rynku. U nas tego jeździ już sporo - naprawdę ładnie się prezentuje na drodze - pozytywnie wyróżnia się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Obejrzałem go dziś bardzo dokładnie u dealera i przyznam się ze jestem pod wrażeniem. Bardzo ładnie > wykończony, jakość plastikowa naprawdę wysoka, skóra mieciutka, wnętrze rozplanowane bardzo > ergonomicznie a jednocześnie estetycznie. Jako "entry level luxury" (konkurencja dla Acura TSX > (euro Accord) czy Volvo s40) ma spore szanse znaleźć sobie miejsce na rynku. A siedziałeś w tym? Ciasne przeokrutnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > A siedziałeś w tym? Ciasne przeokrutnie. Mnie jakos sie nie podoba. Jakis taki waski sie wydaje Wole mondeo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > A siedziałeś w tym? Ciasne przeokrutnie. długość - 4.830 mm (4.908 mm kombi) szerokość - 1.852 mm wysokość - 1.484 mm rozstaw osi - 2.737 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > A siedziałeś w tym? Ciasne przeokrutnie. Siedziałem, krecilem galkami, zagladalem pod maskę i do bagażnika itp. Z tylu rzeczywiście troszkę mało miejsca, ale Accord i S40 ma podobnie. Z przodu nie miałem problemu ze znalezieniem odpowiedniej pozycji. Bagażnik spory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Siedziałem, krecilem galkami, zagladalem pod maskę i do bagażnika itp. Z tylu rzeczywiście troszkę > mało miejsca, ale Accord i S40 ma podobnie. Z przodu nie miałem problemu ze znalezieniem > odpowiedniej pozycji. Bagażnik spory. S40 to klasa nizej Przeciez to focus. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > długość - 4.830 mm (4.908 mm kombi) > szerokość - 1.852 mm > wysokość - 1.484 mm > rozstaw osi - 2.737 mm Co z tego, skoro wszystko poszło w ten barokowy design. Z tyłu nie ma gdzie dać nóg, głowa dotyka sufitu a linia okien przebiega poniżej linii oczu. Żeby wyjrzeć z auta trzeba się schylić. W porównaniu do np. Mondeo to Insignia wydaje się co najmniej klasę niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > S40 to klasa nizej Przeciez to focus. Tak, ale cenowo S40 i Regal są bardzo podobne. S40 T5 kosztuje $31K, Regal CXL $30K, Acura TSX 2.4 $29K = te samochody są konkurencją. Teraz jeszcze do kompletu dojdzie Lexus CT 200h - też ma kosztować $30K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Tak, ale cenowo S40 i Regal są bardzo podobne. S40 T5 kosztuje $31K, Regal CXL $30K, Acura TSX 2.4 > $29K = te samochody są konkurencją. Teraz jeszcze do kompletu dojdzie Lexus CT 200h - też ma > kosztować $30K. Co nie zmienia faktu, ze S40 to przestazaly model i o klase nizej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Co nie zmienia faktu, ze S40 to przestazaly model i o klase nizej Powiedz to dealerowi Volvo A wracając do głównego tematu to jeżeli Insignia jest tak ladnie wykończona w środku jak Regal, to dziwię się że nie święci triumfów w sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 Lubię Buicka a LaCrosse (o ile go poprawią) całkiem poważnie kandyduje do tytułu mojego oficjalnego następnego zadkowoza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 LaCrosse mi tak średnio podchodzi. Przede wszystkim z uwagi na wnętrze które zaprojektowali chyba kilka osób nie rozmawiajacych ze sobą. Bo środek wyglada tak jakby cześć była projektowane przez milosnika lat 50'tych, cześć przez kobietę a cześć przez zwolennika nowoczesności. Taka składanka nie do końca pasujacych stylów. No i plastiki poniżej talii są bardzo kiepskiej jakości. Regal natomiast jest spójny stylistycznie i nawet plastiki u nasady pasów bezpieczeństwa są dobrej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LMV Napisano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 > LaCrosse mi tak średnio podchodzi. Przede wszystkim z uwagi na wnętrze które zaprojektowali chyba > kilka osób nie rozmawiajacych ze sobą. Bo środek wyglada tak jakby cześć była projektowane > przez milosnika lat 50'tych, cześć przez kobietę a cześć przez zwolennika nowoczesności. Taka > składanka nie do końca pasujacych stylów. No i plastiki poniżej talii są bardzo kiepskiej > jakości. Regal natomiast jest spójny stylistycznie i nawet plastiki u nasady pasów > bezpieczeństwa są dobrej jakości. Dlatego napisałem - jak go poprawią. Też zauważyłem tę kaszankę stylistyczną. A z Amerykanów to jeszcze mi się podoba CTS-V. Taki trochę wkurzacz ISF-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 23 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 > Dlatego napisałem - jak go poprawią. Też zauważyłem tę kaszankę stylistyczną. > A z Amerykanów to jeszcze mi się podoba CTS-V. Taki trochę wkurzacz ISF-a. CTS-V ma dwa problemy - po pierwsze nie chce wcale tracić na wartości i pomimo ze nowy jest w cenie IS-F i M3, to używane są znacząco droższe. A po drugie ma antyczny automat, zmieniający biegi jakby mieszal gęste ciasto. Oczywiście jest tez wersja z manualem, ale ta znowu wymaga bicepsa a'la Rambo. Za to sam silnik jest niesamowity. Miałem przyjemność jeździć CTS-V w zeszłym roku i byłem pod wrażeniem mocy silnika. Dopóki jechał na jedynce. Bo jak skrzynia zaczęła zmieniać na dwójkę, to zapał mi przeszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel182 Napisano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2010 > CTS-V ma dwa problemy - po pierwsze nie chce wcale tracić na wartości i pomimo ze nowy jest w cenie > IS-F i M3, to używane są znacząco droższe. A po drugie ma antyczny automat, zmieniający biegi > jakby mieszal gęste ciasto. Oczywiście jest tez wersja z manualem, ale ta znowu wymaga bicepsa > a'la Rambo. Za to sam silnik jest niesamowity. Miałem przyjemność jeździć CTS-V w zeszłym roku > i byłem pod wrażeniem mocy silnika. Dopóki jechał na jedynce. Bo jak skrzynia zaczęła zmieniać > na dwójkę, to zapał mi przeszedł. Co nie zmienia faktu, że to najszybszy seryjny sedan na świecie i sklepał tyłki niemieckim konkurentom takim jak Audi RS6, BMW M5 czy Mercedes E63 AMG. Na Nurburgring wyprzedził M5 chyba o ok 14 sekund a to juz przepaść więc chyba ta skrzynia nie jest aż taka zła...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.