Delmut Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 Sprawa wygląda tak: Kluczyk ze stacyjki, kierownica zblokowana, godzinę później nie da się odblokować kierownicy:/ Oczywiście próby były próby z położeniem kierownicy w pozycjach skrajnych, jak również z kierownicą w "luzie" Jak podejść do tematu?? Trzeba rozbierać kolumnę czy macie inne patenty?? Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 bęben stacyjki normalnie się kręci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > bęben stacyjki normalnie się kręci? No właśnie nie :/ Wygląda tak jakby zacięła się wlaśnie stacyjka, ale chwilę przed zablokowaniem kierownicy działała bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > No właśnie nie :/ > Wygląda tak jakby zacięła się wlaśnie stacyjka, ale chwilę przed zablokowaniem kierownicy działała > bez zarzutu kilka lat temu w koleżanki astrze była podobna przygoda... Wiele wd40 i godziny szarpania kluczykiem dały rezultat... Spec od stacyjek ostatecznie wyjął jakiś malutki paproch ze środka... Bez demontażu stacyjki struno doradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > kilka lat temu w koleżanki astrze była podobna przygoda... Wiele wd40 i godziny szarpania > kluczykiem dały rezultat... Spec od stacyjek ostatecznie wyjął jakiś malutki paproch ze > środka... > Bez demontażu stacyjki struno doradzić. Dobra, idę z wichurą, odkurzaczem i WD40... Poinformuję o wynikach... Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > kilka lat temu w koleżanki astrze była podobna przygoda... Wiele wd40 i godziny szarpania > kluczykiem dały rezultat... Też w Astrze walczyłem - WD40 i 2h prób aż puściła - wtedy dało się wyjąć stacyjkę i ostatecznie rozruszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Delmut Napisano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Też w Astrze walczyłem - WD40 i 2h prób aż puściła - wtedy dało się wyjąć stacyjkę i ostatecznie > rozruszać. Aha... 15min i nic... Zostało mi jeszcze 1:45h Idę walczyć dalej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemaz Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 W wakacje znajomej odblokowałem tak ze jednocześnie kręciłem kierownicą - szarpałem i próbowałem jednocześnie kluczyk przekręcić Po którejś tam próbie się udało WD 40 profilaktycznie zapodałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzaniec Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Sprawa wygląda tak: > Kluczyk ze stacyjki, kierownica zblokowana, godzinę później nie da się odblokować kierownicy:/ > Oczywiście próby były próby z położeniem kierownicy w pozycjach skrajnych, jak również z > kierownicą w "luzie" > Jak podejść do tematu?? Trzeba rozbierać kolumnę czy macie inne patenty?? > Pozdrowionka Miałem tak w matizie żony. Skończyło się wymianą stacyjki. Awaryjnie, by autem przyjechać pod dom, bo stało to się gdzieś pod sklepem na mieście - wziąłem klucz typu żabka i przekręciłem na siłę kluczyk w stacyjce. Powodem awarii było pęknięcie jednego z elementów blokady kierownicy, co skutkowało zacinaniem się kluczyka a w efekcie wymianą stacyjki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2010 > Sprawa wygląda tak: > Kluczyk ze stacyjki, kierownica zblokowana, godzinę później nie da się odblokować kierownicy:/ > Oczywiście próby były próby z położeniem kierownicy w pozycjach skrajnych, jak również z > kierownicą w "luzie" > Jak podejść do tematu?? Trzeba rozbierać kolumnę czy macie inne patenty?? > Pozdrowionka Standard w starszej wersji Sprintera i co poniektórych Mercedesach osobowych. Trzeba naprawdę mocno pociagnąć za fajerę jednocześnie gmerając kluczykiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.