Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Co powiecie o tym Lacetti?

Featured Replies

Napisano

Witam,

auto nie dla mnie, ale dla znajomego. Ja jestem calkowicie zielony w temacie Lacetti.

O to ogloszenie: http://otomoto.pl/chevrolet-lacetti-1-8-16v-gaz-sekwencja-klima-C16394514.html

Czy cos Wam sie nie zgadza, coś nie pasuje? Te spawy kolo McPersonow, to takie fabryczne sa?

Widze, ze nie jest zaznaczone "bezwypadkowy".

Co o tym sadzicie?

Napisano

Witam.Nie jestem pewien co do przodu tego autka.Tak jakby atrapa tam gdzie jest znaczek troche nie spasowane.U góry jak łączy się z maską z lewej strony jest mniejsza szczelina niż z prawej.Natomiast na dole tej atrapy z lewej jest szczelina a z prawej nie ma.Może tam coś sie stało ,a może nie.A może ja się po prostu nie znam niewiem.gifspineyes.gif

Napisano

> Witam.Nie jestem pewien co do przodu tego autka.Tak jakby atrapa tam gdzie jest znaczek troche nie

> spasowane.U góry jak łączy się z maską z lewej strony jest mniejsza szczelina niż z

> prawej.Natomiast na dole tej atrapy z lewej jest szczelina a z prawej nie ma.Może tam coś sie

> stało ,a może nie.A może ja się po prostu nie znam

mysle ze to przez kat zdjecia tak to wyglada, powiem tak silnik jest tak zasyfiony, ze chyba nikt przy nim nic nie kombinowal - wiec plusem jest to, ze oryginal pewnie, a minusem, ze wlasciciel o niego nie dba...