Skocz do zawartości

Hyundai Genesis Coupe od 114 900 zł


wujek

Rekomendowane odpowiedzi

> Takie dysproporcje usa vs eu są przy każdym samochodzie,

> a cena 114 kpln za 200 konne auto rwd, do tego ładne,

> nie jest niczym dziwnym na naszym rynku. Bo co kupisz w zamian ?

Zle podejscie. Nie ma mocnego 3.0 zamiast niego jest Pb 2.0 170KM i 2.0 170CRDI. Cena - 15K i juz schodzi jak cieple buleczki.

2.0T zostaje w ofercie jako topowy model.

Wystarczy pomyslec.... ale moze sie nei oplaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zle podejscie. Nie ma mocnego 3.0 zamiast niego jest Pb 2.0 170KM i 2.0 170CRDI. Cena - 20K i juz

> schodzi jak cieple buleczki.

> 2.0T zostaje w ofercie jako topowy model.

Tak, szczególnie przy tym 2.0 crdi cena by spadła 20 koła hehe.gif

Ładne auto, z dobrym silnikiem, jak to w hyundai'u będą promocje i za 105 koła kupisz fajne rwd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CarsDirect twierdzi że na tego Genesisa jest z marszu $750 zniżki = pewnie za jakieś $21500 by

> utargował. Czyli za $23K w Hamburgu...

Czyli doliczając cło i podatki za ~100 kpln byłby nasz - bez gwarancji, marny deal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CarsDirect twierdzi że na tego Genesisa jest z marszu $750 zniżki = pewnie za jakieś $21500 by

> utargował. Czyli za $23K w Hamburgu...

Wlasnie o nim min myslalem jako mienie przesiedlencze zlosnik.gif okolo 60K to rozsadna cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli doliczając cło i podatki za ~100 kpln byłby nasz - bez gwarancji, marny deal

Hyundai tak właśnie wyliczył cenę żeby się nie opłacało ściągać z USA. Jedyna opcja to jak wujek pisze powyżej - mienie przesiedleńcze. Ale to działanie na granicy (a często poza nią) prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hyundai tak właśnie wyliczył cenę żeby się nie opłacało ściągać z USA. Jedyna opcja to jak wujek

> pisze powyżej - mienie przesiedleńcze. Ale to działanie na granicy (a często poza nią) prawa.

W zeszłym roku jeden z dealerów w Wwa sprowadzał genesis'a

na własną rękę i sprzedawał właśnie za ~100 kpln z gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zle podejscie. Nie ma mocnego 3.0 zamiast niego jest Pb 2.0 170KM i 2.0 170CRDI. Cena - 15K i juz

> schodzi jak cieple buleczki.

> 2.0T zostaje w ofercie jako topowy model.

> Wystarczy pomyslec.... ale moze sie nei oplaca.

Ty chyba sobie żartujesz? Imho bardzo ciekawa propozycja zważywszy na możliwości "rozwoju" tego silnika. Jak dla mnie super ciekawa oferta. Auto z krwi i kości na poziomie cenowym tych śmiesznych europejskich hothatchy z FWD - to jest dopiero masakra. Sto razy wolałbym tego hyundaia zamiast golfa GTI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ciekawe auto ale... cena

> Dla porownania w USA od $22K jakiś tekst

> Wroze sukces na poziomie kilku promili.

W porównaniu do poprzednich hultaji kupe to bajka! waytogo.gif

Tamte były paskudne i jak by tego było mało to miały jakieś śmieszne silniki v6 o mocy 170 koni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no niby fakt ale to nie sport sedan niestety

> wiekszy ciezszy , same silniki V

> chodzlo mi co bardziej jak 3 seria sedan i coupe

Hyundai nie próbuje naśladować BMW. I bardzo dobrze. Jak chcesz średnich rozmiarów sedana, to jest Sonata - piękny samochód z przednim napędem i 4'ro cylindrowcami (nie ma V6 i V8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W porównaniu do poprzednich hultaji kupe to bajka!

> Tamte były paskudne i jak by tego było mało to miały jakieś śmieszne silniki v6 o mocy 170 koni...

masz na mysli takze coupe s3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty chyba sobie żartujesz? Imho bardzo ciekawa propozycja zważywszy na możliwości "rozwoju" tego

> silnika. Jak dla mnie super ciekawa oferta. Auto z krwi i kości na poziomie cenowym tych

> śmiesznych europejskich hothatchy z FWD - to jest dopiero masakra. Sto razy wolałbym tego

> hyundaia zamiast golfa GTI.

Oczywiscie jezeli porownac do hot hatchy to lece do salonu hyundaia i kupuje grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poza tym to jest to moim zdaniem najpiękniejsze coupe na rynku. Nawet Infiniti G37 nie podchodzi.

Jest poprawne.

Bardzo ladnie wystylizowana przednia czesc nadwozia

przechodzi w naprawde fajny i oryginalny profil.

Mi nie przypada do gustu wnetrze i tylne lampy.

Ale to stare musialy byc ladne. Nowy, z wlasciwym napedem, nie musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka ciekawostka - Car & Driver porównał na torze wiele samochodów za jednym zamachem:

http://www.caranddriver.com/features/10q..._to_2011_page_8

Hyundai Genesis Coupe (niestety z 3.8L) wypadł zupełnie przyzwoicie - lepiej niż Impreza WRX STi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Takie dysproporcje usa vs eu są przy każdym samochodzie,

> a cena 114 kpln za 200 konne auto rwd, do tego ładne,

> nie jest niczym dziwnym na naszym rynku. Bo co kupisz w zamian ?

2.0T 210KM w 8 sekund do setki boje_sie.gif pogięło ich confused.gifniewiem.gif

szpera tylko w najbogatszej wersji za 130kilo screwy.gif

a mogło być fajnie sob.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0T 210KM w 8 sekund do setki pogięło ich

> szpera tylko w najbogatszej wersji za 130kilo

> a mogło być fajnie

Te dane są jakieś przekłamane, tu masz fragment z testu Genesis'a Coupe:

"At the test track, the 2.0T consumed 60 in 6.8 seconds"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te dane są jakieś przekłamane, tu masz fragment z testu Genesis'a Coupe:

> "At the test track, the 2.0T consumed 60 in 6.8 seconds"

60 MPH != 100 km/h. A jak skrzynia jest tak zestopniowana że masz odcięcie przy 61 MPH (a pewnie jest), to dochodzi Ci czas zmiany biegu na trójkę i 8 sekund do setki przy 6.8 do 60 MPH staje się realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 60 MPH != 100 km/h.

serio?

> A jak skrzynia jest tak zestopniowana że masz odcięcie przy 61 MPH (a pewnie

> jest), to dochodzi Ci czas zmiany biegu na trójkę i 8 sekund do setki przy 6.8 do 60 MPH staje

> się realne.

ponad sekundę? chyba sobie żartujesz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Te dane są jakieś przekłamane, tu masz fragment z testu Genesis'a Coupe:

> "At the test track, the 2.0T consumed 60 in 6.8 seconds"

to jest to wykastrowane 2.0T z Evo? cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ponad sekundę? chyba sobie żartujesz....

A kto ich wie. W Accordzie wg. danych fabrycznych 60 MPH było w 6.2 sekundy a 100 km/h w 6.8 sekundy. Kierowca fabryczny, odcięcie przy 61 MPH. Może w Hyundai'u trójka jest na tyle długa że turbo przestaje dmuchać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A kto ich wie. W Accordzie wg. danych fabrycznych 60 MPH było w 6.2 sekundy a 100 km/h w 6.8

> sekundy. Kierowca fabryczny, odcięcie przy 61 MPH. Może w Hyundai'u trójka jest na tyle długa

> że turbo przestaje dmuchać?

Marku, litości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.0T 210KM w 8 sekund do setki

1.570 - 1.620 kg * - czyli nie mało. Myślę, że coś by się z tych 8s urwało smile.gif

Poza tym pewnie troche w tym marketingu, jakby podali,

że 2.0 T jeździ 7.x, a 3.7l w 6.4 to kto by ten drugi kupił ? zlosnik.gif

* Nach EG-Betriebserlaubnis mit vollem Tank inkl. 75 kg Fahrergewicht, ausstattungsabhängig.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.570 - 1.620 kg - czyli nie mało. Myślę, że coś by się z tych 8s urwało

> Poza tym pewnie troche w tym marketingu, jakby podali,

> że 2.0 T jeździ 7.x, a 3.7l w 6.4 to kto by ten drugi kupił ?

i tak jest bez sensu bo niedłubalny zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.