Jasiu Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Witam, Przymierzam się z zakupem C5 w kombii z rocznika 2008, silnik 1,6 bądź 2.0 w dieselku. Na co zwrócić warto uwagę? Kolega jeden odradzał mi ten model, bo ma w firmie 5 sztuk i na wszystkie narzeka (kumpel generalnie na wszystko narzeka). Natknąłem się, że część z tego rocznika nie koniecznie ma zawieszenie hydro. Które lepsze? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Piszesz o C5 II gen? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Piszesz o C5 II gen? No wersja bez hydro chyba wystepowala jedynie w II gen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasiu Napisano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Piszesz o C5 II gen? Coś takiego i kurcze ile one mają kW? Jedni piszą 80 kW a inni 81 kW ? To dwa różne modele czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Coś takiego i kurcze ile one mają kW? Jedni piszą 80 kW a inni 81 kW ? To dwa różne modele czy > jak? A tak z ciekawości zapytam: jak to autko jeździ z tym silnikiem? W sumie to spory samochód, a silnik - choć diesel - to tylko 110 KM. Np. takie warunki: autostrada, 4 osoby na pokładzie i bagażnik zapakowany "wakacyjnie". Odpycha się toto sprawnie, czy raczej do spokojnej jazdy taki motorek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > czy raczej do spokojnej jazdy taki motorek? Do spokojnej jazdy taki motorek... z reszta dotyczy to zarowno C5 jak i peugeota 407 pozdr. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Przymierzam się z zakupem C5 w kombii z rocznika 2008, silnik 1,6 bądź 2.0 w dieselku. > Na co zwrócić warto uwagę? Chyba na to co przy zwyklych autach ... czyli realny stan. Wiem np. ze chyba zarowka do swiatel dziennych nie jest tania (200-300zl?) wiec dobrze jak by swiecily Chyba oprocz stanu generalnego zwrocil bym uwage na dzialanie wszelkich elektrycznych rzeczy bo pozniej moga byc drogie w naprawie (jakies pierdoly ktorych jest w tym aucie sporo ). W sumie w C5 montowano raczej sprawdzone silniki PSA wiec generalnie ok. mam stycznosc c5 III 2.0 hdi fakt ze narazie w rok zrobil z 8 tys km wiec pryszcz... i byl brany z salonu ale mimo to przy tym aucie wolalbym chyba pneumatyczne zawieche do pelni szczescia bo tym autem sie sunie niz wycina zakrety . 2.0 jest dosc dynamiczny...i IMHO daje rade tej masie (chyba cos kolo 1.5 tony) 1.6 podejzewam ze juz nie tak bardzo ... A z ciekawosci na co narzekal kolega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PingNoMore Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > No wersja bez hydro chyba wystepowala jedynie w II gen. Pierdu pierdu. Hydro nie ma właśnie w mkIII za wyjątkiem wersji Exclusive. mkI i mkII hydro było we wszystkich wersjach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Pierdu pierdu. Hydro nie ma właśnie w mkIII za wyjątkiem wersji Exclusive. mkI i mkII hydro było we > wszystkich wersjach. Moj blad, mialem na mysli oczywiscie to najnowsze C5. Zawsze mi sie wydawalo, ze w 2004 byl jedynie lifting, a nie kolejna generacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Zawsze mi sie wydawalo, ze w 2004 byl jedynie lifting, a nie kolejna generacja Dobrze Ci sie wydawalo, w 2004 wyszlo C5 MkII czyli poliftowa wersja C5 MkI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Coś takiego i kurcze ile one mają kW? Jedni piszą 80 kW a inni 81 kW ? To dwa różne modele czy > jak? Jest 1.6HDi 16V 80kW/109KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Witam, > Przymierzam się z zakupem C5 w kombii z rocznika 2008, silnik 1,6 bądź 2.0 w dieselku. > Na co zwrócić warto uwagę? Kolega jeden odradzał mi ten model, bo ma w firmie 5 sztuk i na > wszystkie narzeka (kumpel generalnie na wszystko narzeka). > Natknąłem się, że część z tego rocznika nie koniecznie ma zawieszenie hydro. Które lepsze? > Pozdrawiam W slabych wersjach silnikowych np 1.8i 16V czy 1.6HDi wogole nie bylo hydro. W mocniejszych wersjach i w wyposazeniu Exclusive zawsze jest dostepne hydro. Wersja Dynamic to sprezyny, wersja Confort to hydro. Mam w firmie dwie pierwsze C5 III 2.0HDi Exclusive '2008 (jedna w manualu, druga w automacie) jakie Citroen sprzedal klientowi w Polsce. Spisuja sie dobrze i jakis wiekszych problemow nie bylo (jakies drobne w pierwszym roku z racji wieku dzieciecego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Mój padre interesował się w zeszłym roku tymi autami. Ceny były podejrzanie niskie, 50 tys za 2 letnie duże auto z klekotem i dobrym wyposażeniem od handlarza. Potem widziałem widziałem lawetę z takimi c5, wszystkie po powodzi . Mówili, że 1.6 w poprzedniej budzie dawało radę do turlania, przeważało pozytywne zaskoczenie. Tu będzie gorzej bo nowe jest cięższe. Tak od siebie dodam, że nie wziąłbym citroena klasy średniej bez hydro, musi być i już. To ogłoszenie, które wrzuciłeś jako przykład wisi od października . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Jeżeli lifting nazwiemy nową generacją, to jestem w stanie się z tobą zgodzić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oberon Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Jeżeli lifting nazwiemy nową generacją, to jestem w stanie się z tobą zgodzić . na klubie cytryny nazywaja to jako MKIII wiec chyba tak (http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=17) PS. ma ktos konto na tym forum i moglby podeslac prv. do kogos z adminow... bo konto mi nie zatwierdzili jeszcze ... od paru miechow juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > na klubie cytryny nazywaja to jako MKIII wiec chyba tak > (http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=17) Kwestia nazewnictwa na wiki en rozróżniają I generacje C5 na C5 I (2001-2004) i C5 2 (2004-2008) i II generację C5 (2008-) > PS. ma ktos konto na tym forum i moglby podeslac prv. do kogos z adminow... bo konto mi nie > zatwierdzili jeszcze ... od paru miechow juz Ja mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jasiu Napisano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > To ogłoszenie, które wrzuciłeś jako przykład wisi od października . Jak sprawdziłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kylym Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 > Jak sprawdziłeś? Po pierwsze wydało mi się, że ogłoszenie już widziałem ale sprawdziłem sobie. TU Z tym, że podana jest tam data archiwizacji. O dacie ogłoszeń na otomoto jeszcze jest TU 4 miechy ogłoszenia i 4 tyś w dół, przy dość atrakcyjnej cenie wyjściowej. To śmierdzi na kilometr, jak większość c5 na allegro. Za dobry egzemplarz z polskiej sieci dealerskiej wołają koło 60k Pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.