Skocz do zawartości

Zakup C5 kombii 2008


Jasiu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam się z zakupem C5 w kombii z rocznika 2008, silnik 1,6 bądź 2.0 w dieselku.

Na co zwrócić warto uwagę? Kolega jeden odradzał mi ten model, bo ma w firmie 5 sztuk i na wszystkie narzeka (kumpel generalnie na wszystko narzeka).

Natknąłem się, że część z tego rocznika nie koniecznie ma zawieszenie hydro. Które lepsze?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś takiego i kurcze ile one mają kW? Jedni piszą 80 kW a inni 81 kW ? To dwa różne modele czy

> jak?

A tak z ciekawości zapytam: jak to autko jeździ z tym silnikiem? W sumie to spory samochód, a silnik - choć diesel - to tylko 110 KM. Np. takie warunki: autostrada, 4 osoby na pokładzie i bagażnik zapakowany "wakacyjnie". Odpycha się toto sprawnie, czy raczej do spokojnej jazdy taki motorek? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przymierzam się z zakupem C5 w kombii z rocznika 2008, silnik 1,6 bądź 2.0 w dieselku.

> Na co zwrócić warto uwagę?

Chyba na to co przy zwyklych autach ... czyli realny stan. Wiem np. ze chyba zarowka do swiatel dziennych nie jest tania (200-300zl?) wiec dobrze jak by swiecily grinser006.gif Chyba oprocz stanu generalnego zwrocil bym uwage na dzialanie wszelkich elektrycznych rzeczy bo pozniej moga byc drogie w naprawie (jakies pierdoly ktorych jest w tym aucie sporo ). W sumie w C5 montowano raczej sprawdzone silniki PSA wiec generalnie ok.

mam stycznosc c5 III 2.0 hdi fakt ze narazie w rok zrobil z 8 tys km wiec pryszcz... i byl brany z salonu ale mimo to przy tym aucie wolalbym chyba pneumatyczne zawieche do pelni szczescia bo tym autem sie sunie niz wycina zakrety skromny.gif . 2.0 jest dosc dynamiczny...i IMHO daje rade tej masie (chyba cos kolo 1.5 tony) 1.6 podejzewam ze juz nie tak bardzo ...

A z ciekawosci na co narzekal kolega?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No wersja bez hydro chyba wystepowala jedynie w II gen.

Pierdu pierdu. Hydro nie ma właśnie w mkIII za wyjątkiem wersji Exclusive. mkI i mkII hydro było we wszystkich wersjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierdu pierdu. Hydro nie ma właśnie w mkIII za wyjątkiem wersji Exclusive. mkI i mkII hydro było we

> wszystkich wersjach.

Moj blad, mialem na mysli oczywiscie to najnowsze C5.

Zawsze mi sie wydawalo, ze w 2004 byl jedynie lifting, a nie kolejna generacjaok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Przymierzam się z zakupem C5 w kombii z rocznika 2008, silnik 1,6 bądź 2.0 w dieselku.

> Na co zwrócić warto uwagę? Kolega jeden odradzał mi ten model, bo ma w firmie 5 sztuk i na

> wszystkie narzeka (kumpel generalnie na wszystko narzeka).

> Natknąłem się, że część z tego rocznika nie koniecznie ma zawieszenie hydro. Które lepsze?

> Pozdrawiam

W slabych wersjach silnikowych np 1.8i 16V czy 1.6HDi wogole nie bylo hydro. W mocniejszych wersjach i w wyposazeniu Exclusive zawsze jest dostepne hydro. Wersja Dynamic to sprezyny, wersja Confort to hydro.

Mam w firmie dwie pierwsze C5 III 2.0HDi Exclusive '2008 (jedna w manualu, druga w automacie) jakie Citroen sprzedal klientowi w Polsce. Spisuja sie dobrze i jakis wiekszych problemow nie bylo (jakies drobne w pierwszym roku z racji wieku dzieciecego).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój padre interesował się w zeszłym roku tymi autami. Ceny były podejrzanie niskie, 50 tys za 2 letnie duże auto z klekotem i dobrym wyposażeniem od handlarza. Potem widziałem widziałem lawetę z takimi c5, wszystkie po powodzi oslabiony.gif.

Mówili, że 1.6 w poprzedniej budzie dawało radę do turlania, przeważało pozytywne zaskoczenie. Tu będzie gorzej bo nowe jest cięższe. Tak od siebie dodam, że nie wziąłbym citroena klasy średniej bez hydro, musi być i już.

To ogłoszenie, które wrzuciłeś jako przykład wisi od października zeby.GIF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli lifting nazwiemy nową generacją, to jestem w stanie się z tobą zgodzić .

na klubie cytryny nazywaja to jako MKIII wiec chyba tak (http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=17)

PS. ma ktos konto na tym forum i moglby podeslac prv. do kogos z adminow... bo konto mi nie zatwierdzili jeszcze ... od paru miechow juz angryfire.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na klubie cytryny nazywaja to jako MKIII wiec chyba tak

> (http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/newbb/viewforum.php?forum=17)

Kwestia nazewnictwa na wiki en rozróżniają I generacje C5 na C5 I (2001-2004) i C5 2 (2004-2008) i II generację C5 (2008-)

> PS. ma ktos konto na tym forum i moglby podeslac prv. do kogos z adminow... bo konto mi nie

> zatwierdzili jeszcze ... od paru miechow juz

Ja mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak sprawdziłeś?

Po pierwsze wydało mi się, że ogłoszenie już widziałem ale sprawdziłem sobie. TU

Z tym, że podana jest tam data archiwizacji.

O dacie ogłoszeń na otomoto jeszcze jest TU

4 miechy ogłoszenia i 4 tyś w dół, przy dość atrakcyjnej cenie wyjściowej. To śmierdzi na kilometr, jak większość c5 na allegro. Za dobry egzemplarz z polskiej sieci dealerskiej wołają koło 60k Pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.