skalim1 Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Przeprowadziłem dziś test przelewowy wtryskiwaczy. Zimą dość słabo odpalał. aku jest ok, dopiero teraz miałem trochę czasu żeby zrobić test, luknijcie na fotkę. 2 i 3 wtryskiwacz ma te same wartości, gorzej jest z 1 i 3, te wtryskiwacze należy zregenerować czy różnica nie jest taka znacząca? PS. Test wykonywałem na podłączonych wtyczkach. Jak odłączyłem nie szło uruchomić, kręciłem z 40s i nic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > Przeprowadziłem dziś test przelewowy wtryskiwaczy. Zimą dość słabo odpalał. aku jest ok, dopiero > teraz miałem trochę czasu żeby zrobić test, luknijcie na fotkę. 2 i 3 wtryskiwacz ma te same > wartości, gorzej jest z 1 i 3, te wtryskiwacze należy zregenerować czy różnica nie jest taka > znacząca? > PS. Test wykonywałem na podłączonych wtyczkach. Jak odłączyłem nie szło uruchomić, kręciłem z 40s i > nic jaki czas napełnienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 U siebie wykonałem test przelewowy na motorku 115km JTD tak że odpaliłem i czekałem ile się napełni tak więc trochę inaczej. Na 1 minutę wyszło: licząc od rozrządu 1 cylinder - 10ml 2, 3, 4 cyliner - 6 do 7ml silnik nie był całkowicie zimny - ok 40 - 50 st C Jak widać pierwszy trochę przelewa ale nawet w -20 st C palił na dotyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 > jaki czas napełnienia? Po 1 minucie: 1 - 8ml 2 - 7ml 3 - 8ml 4 - 7ml Po 2min: 1 - 16ml 2 - 12ml 3 - 14ml 4 - 12ml Po 3 min: 1 - 23ml 2 - 18ml 3 - 21ml 4 - 18ml Po 7 min: 1 - 54ml 2 - 42ml 3 - 48ml 4 - 42ml W granicach przyjęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Przelewy są ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyrolam Napisano 28 Marca 2011 Udostępnij Napisano 28 Marca 2011 Jak kolega może ocenić moje wyniki. Wiem, pierwszy przelewa więcej ale czy wymaga to natychmiastowego usunięcia usterki czy jest to jeszcze akceptowalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > PS. Test wykonywałem na podłączonych wtyczkach. Jak odłączyłem nie szło uruchomić, kręciłem z 40s i > nic Eeeeeeeee Test na przelew robi się na odłączonych wtryskiwaczach ( wtyczkach ) Auto nie zapali ale ważne jest ile paliwa sie uzbiera w trakcie kręcenia ..... Polecam zrobić na zimnym i ciepłym/gorącym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 test przelewowy na odłączonych wtyczkach ( czyli nie pracujących wtryskiwaczach ) pokaze cokolwiek jeśli któryś z wtrysków już mocno przelewa. jeśli wtryski są w miarę ok. to praktycznie nie będzie tam wogóle paliwa. Różnice takie jak powyżej są mało istotne. To nie dawka wtrysku, ze musi być równo. Tak jak jest może być jeszcze długo, długo... Zostaw przelewy i nic tam nie gmeraj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 Dobrze i źle. Dobrze że wtryski są ok, regeneracja wtryskiwacza nie jest aż taka droga. Źle bo nadal nie wiem co może być nie tak że przy poniżej -5 słabo odpala... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > test przelewowy na odłączonych wtyczkach ( czyli nie pracujących wtryskiwaczach ) pokaze cokolwiek > jeśli któryś z wtrysków już mocno przelewa. jeśli wtryski są w miarę ok. to praktycznie nie > będzie tam wogóle paliwa. Różnice takie jak powyżej są mało istotne. To nie dawka wtrysku, ze > musi być równo. Tak jak jest może być jeszcze długo, długo... Zostaw przelewy i nic tam nie > gmeraj. Zgadza się i ja bym nic nie ruszał .... ale tak jak pisałem... zrobił bm ten test jeszcze raz na zimnym silniku i ciepłym/gorącym.... jesli nic nie wykaże - tak drobne różnice jak tu to wtryski tak jak piszesz sa OK... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 29 Marca 2011 Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Dobrze i źle. Dobrze że wtryski są ok, regeneracja wtryskiwacza nie jest aż taka droga. Źle bo > nadal nie wiem co może być nie tak że przy poniżej -5 słabo odpala... Nalezy sprawdzić jakie jest ciśnienie na szynie CR podczas rozruchu silnika ... jak szybko narasta na wykresie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalim1 Napisano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2011 > Nalezy sprawdzić jakie jest ciśnienie na szynie CR podczas rozruchu silnika ... jak szybko narasta > na wykresie Tylko jak włączę FES na włączonym zapłonie i chce uruchomić silnik to momentalnie FES rozłączy połączenie z komputerem. Trzeba coś przestawić? Włączyć w inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > test przelewowy na odłączonych wtyczkach ( czyli nie pracujących wtryskiwaczach ) pokaze cokolwiek > jeśli któryś z wtrysków już mocno przelewa. jeśli wtryski są w miarę ok. to praktycznie nie będzie tam wogóle paliwa. No nie do końca. Robiłem taką próbę na sprawnym silniku i przy odłączonych wtyczkach zasilania elektrycznego. Paliwo zawsze wyciekało. I tu się pojawia pytanie o oficjalną procedurę. Trzeba wiedzieć ile czasu obracać rozrusznikiem i ile wynosi dopuszczalna dawka przelewowa. Bez tych danych nie ma sensu zabierać się za sprawdzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 > I tu się pojawia pytanie o oficjalną procedurę. Trzeba > wiedzieć ile czasu obracać rozrusznikiem i ile wynosi dopuszczalna dawka przelewowa. Bez tych > danych nie ma sensu zabierać się za sprawdzenie Być może jeśli ktoś robi to okazjonalnie n.p. w swoim własnym samochodzie to musi się opierać na jakiś konkretnych wartościach. Ja testy przelewowe robię bardzo często i jedyną procedurą jaką stosuje to jest "wyczucie". Nie mierze ani czasu ani ilości. Podłączam wężyki, uruchamiam silnik i patrzę na wężyki w jakim tempie zaczyna w nich płynąć paliwo. Czasami nawet nie czekam aż zacznie się wlewać do buteleczek. Jak na moje "wyczucie" leje się zbyt wiele to wyciągam wtryski, wrzucam na maszynę i w 95%-ach przypadków moje "wyczucie" okazuje się trafne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 6 Września 2014 Udostępnij Napisano 6 Września 2014 Gdzie można zregenerować wtryski ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StigKFS Napisano 2 Października 2014 Udostępnij Napisano 2 Października 2014 Panowie zrobiłem wczoraj przelewy, prośba o ocene Pacjent STILO 1.9 JTD 115KM przebieg 229 600 km silnik rozgrzany ok 70-80 st Czas: 4min wtrysk 1 - 50ml wtrysk 2 - 48ml wtrysk 3 - 44ml wtrysk 4 - 40ml ktos jest w stanie coś o tym powiedzieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polo Napisano 5 Października 2014 Udostępnij Napisano 5 Października 2014 Według teorii to jeśli w ciągu 1 min nie przeleje więcej niż 200 ml a różnica pomiędzy przelewami nie przekracza 30% to jest dobrze. http://docs7.chomikuj.pl/250643526,PL,0,0,Diagnostyka-wtryskiwaczy-uk%C5%82adu-wtryskowego-CR_II.doc Zaznaczyć cały adres i otworzyć w nowym oknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.