Skocz do zawartości

Zakup Uno diesel a może coś innego


cemik

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z tym że moje obecne Uno pójdzie do kasacji to zastanawiam się nad zakupem następnego ale tym razem diesla.

Za wyborem przemawia cena zakupu i eksploatacji.

Autko dla mnie musi posiadać hak i relingi i być pojemne bo często przewożę sporo gratów.

Myślę jeszcze nad czymś takim jak reno kangoo albo escape ale te już były by droższe.

Co myślicie o moim wyborze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Myślę jeszcze nad czymś takim jak reno kangoo albo escape ale te już były by droższe.

> Co myślicie o moim wyborze?

Czemu droższe? Skoro nie maja problemu z korozją? to raczej eksploatacja wyjdzie taniej niż eksploatacja Fiata Uno... które polowe części musisz wymienić a to drzwi na nowe bo rdza zjadła, a to wahacz spada co 5 tys. km itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W związku z tym że moje obecne Uno pójdzie do kasacji to zastanawiam się nad zakupem następnego ale

> tym razem diesla.

> Za wyborem przemawia cena zakupu i eksploatacji.

> Autko dla mnie musi posiadać hak i relingi i być pojemne bo często przewożę sporo gratów.

> Myślę jeszcze nad czymś takim jak reno kangoo albo escape ale te już były by droższe.

> Co myślicie o moim wyborze?

silnik - dobry - szukaj wersji na boschowskiej pompie wtryskowej (znaczy starszej).

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W związku z tym że moje obecne Uno pójdzie do kasacji to zastanawiam się nad zakupem następnego ale

> tym razem diesla.

> Za wyborem przemawia cena zakupu i eksploatacji.

> Autko dla mnie musi posiadać hak i relingi i być pojemne bo często przewożę sporo gratów.

> Myślę jeszcze nad czymś takim jak reno kangoo albo escape ale te już były by droższe.

> Co myślicie o moim wyborze?

Ja poszukałbym jeszcze Opla Combo, albo albo Fiata strade jeśli nie przeszkadza Ci jazda pickupem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W związku z tym że moje obecne Uno pójdzie do kasacji to zastanawiam się nad zakupem następnego ale

> tym razem diesla.

> Za wyborem przemawia cena zakupu i eksploatacji.

> Autko dla mnie musi posiadać hak i relingi i być pojemne bo często przewożę sporo gratów.

> Myślę jeszcze nad czymś takim jak reno kangoo albo escape ale te już były by droższe.

> Co myślicie o moim wyborze?

Ja mam Uno 1.7diesel i tak szczerze to jakby w zimie nie stał w ogrzewanym garażu to miałbym duży problem z uruchomieniem ale dlatego że ja juz kupiłem taki zajeżdżony silnik do uniacza. Spalanie zależy dużol od stylu jazdy jak delikatnie to potrafi mało spalić ON ale jak się odpier.... to trochę ciągnie ze zbiornika. W moim Uniaczu jest silnik z pompą wtryskową z Lukasa, nie jest ona aż taka zła, ale jak miałbym wybierać Uno w dieslu pomiędzy 1.3 D a 1.7D to bez wahania bym wybrał ten 1.3D cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam Uno 1.7diesel i tak szczerze to jakby w zimie nie stał w ogrzewanym garażu to miałbym duży

> problem z uruchomieniem ale dlatego że ja juz kupiłem taki zajeżdżony silnik do uniacza.

> Spalanie zależy dużol od stylu jazdy jak delikatnie to potrafi mało spalić ON ale jak się

> odpier.... to trochę ciągnie ze zbiornika. W moim Uniaczu jest silnik z pompą wtryskową z

> Lukasa, nie jest ona aż taka zła, ale jak miałbym wybierać Uno w dieslu pomiędzy 1.3 D a 1.7D

> to bez wahania bym wybrał ten 1.3D

To dokonałbyś dość złego wyboru. Z tego co słyszałem to 1.3 był dość nieudany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To dokonałbyś dość złego wyboru. Z tego co słyszałem to 1.3 był dość nieudany

To kolego trochę źle słyszałeś silnik z pompą wtryskową Bosha był udany miałem go trzy lata. Dopóki nie zaciągnął wody przez filtr powietrza to było wszystko dobrze czyli mało palił ON i wytrzymały był jak na moja jazdę miał tylko jeden minus KLEKOT dość głośny był a tak to nigdy na ten silnik nie narzekałem. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ech ta młodzież, szcunku za grosz...

Młodzież jak młodzież ale skoro były właściciel 1.7 mówi, że "słyszał" negatywne opinie o 1.3 to ... nie wygląda to wiarygodnie hehe.gifgrinser006.gif i nie ważne kim jest grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Młodzież jak młodzież ale skoro były właściciel 1.7 mówi, że "słyszał" negatywne opinie o 1.3 to

> ... nie wygląda to wiarygodnie i nie ważne kim jest

Na drugiej szali mamy użytkownika tych dwóch silników więc doświadczenie kontra zasłyszane informacje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na drugiej szali mamy użytkownika tych dwóch silników więc doświadczenie kontra zasłyszane

> informacje

hmmm

Ale przecież on tylko chciałby kupić 1.3... ale nim nie jeździł

a wiem od Pepeja że 1.3 mu się rozkraczył !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm

> Ale przecież on tylko chciałby kupić 1.3... ale nim nie jeździł

> a wiem od Pepeja że 1.3 mu się rozkraczył !!!

W Lublinie jest gościówa która nowego merca S-klasse częściej prowadzi do serwisu niż ma w domu grinser006.gif

Tvardy, Pepej to nie wyrocznia, może po prostu miał pecha? Dobrze jakby się jakiś majster wypowiedział cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm

> Ale przecież on tylko chciałby kupić 1.3... ale nim nie jeździł

> a wiem od Pepeja że 1.3 mu się rozkraczył !!!

Sorki sorki wprowadzam poprawke a więc miałem uno z silnikiem 1.3D i mam uno z silnikiem 1.7D i chciałbym znaleźć i kupić znowu uno z silnikiem 1.3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W Lublinie jest gościówa która nowego merca S-klasse częściej prowadzi do serwisu niż ma w domu

> Tvardy, Pepej to nie wyrocznia, może po prostu miał pecha? Dobrze jakby się jakiś majster

> wypowiedział

Silniki 1,3d to miał być pewien przełom.

Jeden z pierwszych o małej pojemności skokowej , do tego szybkoobrotowy (moc przy 5 tys obr/min , maksymalne obroty 5,8 tys obr/min)

w pewnym sensie udało się to - ale kosztem trwałości.

Ich szybkoobrotowość niestety wychodziła bokiem - cierpiały głównie wały korbowe .

zaś silnik 1,7 , podobnie jak silniki 1,9 pochodzą wprost od silników 1,8 i 2,0 DOHC.

nawet dołożenie doładowania do wolnossaka i mocne obciążenie go praktycznie nie zmniejsza jego trwałości.

ten silnik ma 2 wady - swoją masę - oraz hałas - klang jaki wydaje na zewnątrz przypomina starego transita .

pozdr

Mają niższe obroty ale są trwalsze, a na boshowskim osprzęcie praktycznie bezawaryjne - pół miliona przebiegu to nie problem w takim aucie.

O różnicy osiągach już nie wspomnę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli wyglad nie ma znaczenia to pomyslalbym o citroenie C15 D, auto wielkoscia kango silnik 1,9 diesel spala ok 4,5l przy spokojnej jezdzie i nie przeladowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a nie myślałeś o Fiacie Fiorino Panorama 1.7D? Kabina taka jak w Uno, z tyłu masa miejsca towar a na dodatek w wersji Panorama otrzymujesz przeszkolne auto 5-cio osobowe zlosnik.gifok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.