Skocz do zawartości

Nowy silnik od Scuderi


DoLeCk

Rekomendowane odpowiedzi

> To jeszcze pokaz gdzie ja pisałem ze wybór jest inny niż mizerny. Gdzie ja cokolwiek pisałem na

> temat wyboru. Napisałem ze takie auta są. Padły w tym wątku przykłady zarówno dla r6 v6 v8 w

> klasach w jakich sobie życzyles. Czekam na przykłady owych regulacji, które sobie wyssales z

> palca tak samo jak to, ze nie ma takich aut.

Akurat Ty nie podałeś jak do tej pory ani jednego kompaktu z V8, a obiecałeś. A ja wciąż czekam frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ładnie brzmi, mocny dół - dla mnie to bardzo dobre argumenty

doładowane R4 ma mocniejszy dół. A dodatkowo w typowym aucie wielkości Golfa pozwala na jazdę nie tylko na wprost.

> No i widzisz - są jednak takie kompakty Ale wybór (wbrew temu co ,twierdzi kolega KvM) jest

> mizerny, a ceny zabijają (zwłaszcza jak się porówna z cennikami z Australii czy USA, a to

> wynika z polityki podatkowej).

To nie wina producenta że nie stać Cię na jego auto...

Nie widzę zresztą sensu przepłacać za Audi, jakoś nie

> przekonuje mnie ta marka, niby to premium, a tak naprawdę zwykły VW...

To nie wina Audi, że ich nie lubisz. Tak samo jak to nie wina Mitsubishi, że ich nie stać na ładowanie V6 do Lancera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Akurat Ty nie podałeś jak do tej pory ani jednego kompaktu z V8, a obiecałeś. A ja wciąż czekam

Nic nie obiecalem. Napisałem wyraźnie " no moze trochę większy" raczyles to po chamsku wyciąć z cytatu który przytaczyles. Bardzo nieładnie tak sie bawić. tuk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> doładowane R4 ma mocniejszy dół. A dodatkowo w typowym aucie wielkości Golfa pozwala na jazdę nie

> tylko na wprost.

Nie znoszę doładowanych silników, kiedyś zresztą dyskutowaliśmy na ten temat.

> To nie wina producenta że nie stać Cię na jego auto...

I Ty też wiesz lepiej, co ma mi się podobać i na co mnie stać? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nic nie obiecalem. Napisałem wyraźnie " no moze trochę większy" raczyles to po chamsku wyciąć z

> cytatu który przytaczyles. Bardzo nieładnie tak sie bawić.

Czyli napisałeś coś ot tak sobie, żeby tylko napisać? claps.gif Ja niczego nie wycinałem, wyedytowałeś post, pozwolę sobie zacytować:

Quote:

Edit. Z tego co widzę, to można nawet mieć V8 w kompakcie - no może w czymś odrobinę większym, ale to jeszcze nie klasa średnia.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli napisałeś coś ot tak sobie, żeby tylko napisać? Ja niczego nie wycinałem, wyedytowałeś

> post, pozwolę sobie zacytować:

> Quote:

> Edit. Z tego co widzę, to można nawet mieć V8 w kompakcie - no może w czymś odrobinę większym, ale

> to jeszcze nie klasa średnia.

Napisałem to po to żeby podkreślić ze seria 3 to nie jest typowy przedstawiciel segmentu D, lecz auto zauważalnie mniejsze, a mimo to posiada v8 którego to wg ciebie nawet nie ma w autach klasy średniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie znoszę doładowanych silników, kiedyś zresztą dyskutowaliśmy na ten temat.

Owszem, ale to nie jest żaden argument w tej dyskusji.

> I Ty też wiesz lepiej, co ma mi się podobać i na co mnie stać?

Ja tylko stwierdzam fakt że twój ideał auta na rynku jest. I ani Unia ani producent auta nie ponoszą winy za fakt że w Twojej opinii auto jest zbyt drogie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisałem to po to żeby podkreślić ze seria 3 to nie jest typowy przedstawiciel segmentu D, lecz

> auto zauważalnie mniejsze, a mimo to posiada v8 którego to wg ciebie nie ma w autach klasy

> średniej.

BMW M3 to auto sportowe, tak zwany segment G. Błędem jest umieszczać ten samochód w klasie D, równie dobrze można umieścić Porsche 911 w klasie B, bo wymiary pasuja hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja tylko stwierdzam fakt że twój ideał auta na rynku jest. I ani Unia ani producent auta nie

> ponoszą winy za fakt że w Twojej opinii auto jest zbyt drogie

Po prostu nie widzę sensu pakować ponad 150 tysięcy w kompakt wink.gif Tymbardziej, że to tylko Audi i tylko kompakt i temu samochodowi jest baaardzo daleko do mojego ideału wink.gif W tej cenie mogę kupić coś z segmentu D i też mieć V6 luv V8 (chociaż i tu wybór nie jest oszałamiający). Rzecz w tym, że nie potrzebuję klasy D wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BMW M3 to auto sportowe, tak zwany segment G. Błędem jest umieszczać ten samochód w klasie D,

> równie dobrze można umieścić Porsche 911 w klasie B, bo wymiary pasuja

Ty masz chyba coś pomieszane. Jak rozumiem golf gti to tez auto sportowe i nie jest kompaktem? beksa.gifscrewy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po prostu nie widzę sensu pakować ponad 150 tysięcy w kompakt Tymbardziej, że to tylko Audi i

> tylko kompakt i temu samochodowi jest baaardzo daleko do mojego ideału W tej cenie mogę

> kupić coś z segmentu D i też mieć V6 luv V8 (chociaż i tu wybór nie jest oszałamiający). Rzecz

> w tym, że nie potrzebuję klasy D

rzecz w tym że V6 w aucie tej klasy nie ma żadnego uzasadnienia. I to nawet jeśli chodzi o osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po prostu nie widzę sensu pakować ponad 150 tysięcy w kompakt Tymbardziej, że to tylko Audi i

> tylko kompakt i temu samochodowi jest baaardzo daleko do mojego ideału W tej cenie mogę

> kupić coś z segmentu D i też mieć V6 luv V8 (chociaż i tu wybór nie jest oszałamiający). Rzecz

> w tym, że nie potrzebuję klasy D

Za to widzisz wielki sens w pisaniu głupot na forach i wymyslaniu przeszkód na drodze do twojego wymarzonego auta. Tak jak ty nie widzisz sensu kupowania kompaktu z silnikiem szesciocylindrowym tak nie widzi takiego sensu większość ludzi. Właśnie dlatego tak mało sie ich produkuje. Zadziwiające prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ty masz chyba coś pomieszane. Jak rozumiem golf gti to tez auto sportowe i nie jest kompaktem?

hehe.gif Pomieszane to chyba Ty masz hehe.gif Przed chwilą twierdziłeś, że to producent decyduje, do jakiego segmentu należy auto. I tak się składa, że producent umieszcza M3 w segmencie G, zaś Golf GTI jest nadal kompaktem. To jak to jest? hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Za to widzisz wielki sens w pisaniu głupot na forach i wymyslaniu przeszkód na drodze do twojego

> wymarzonego auta. Tak jak ty nie widzisz sensu kupowania kompaktu z silnikiem

> szesciocylindrowym tak nie widzi takiego sensu większość ludzi. Właśnie dlatego tak mało sie

> ich produkuje. Zadziwiające prawda ?

Masz chyba poważny problem z rozumieniem tekstu pisanego facepalm%5B1%5D.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BMW M3 to auto sportowe, tak zwany segment G. Błędem jest umieszczać ten samochód w klasie D,

> równie dobrze można umieścić Porsche 911 w klasie B, bo wymiary pasuja

mercedes C-klasa - silniki V6 i V8

Audi RS4 B8 - V8

jak sie chce to sie znajdzie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.