Skocz do zawartości

Ilu nas jest - walczmy o własny kącik.


ABM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Proszę o wpisy wszystkich właścicieli nowej Cromy. Fajnie było by gdyby każdy napisał trochę o aucie, w jakiej miejscowości mieszka i jak ma na imię. Celem tej listy będzie stworzenie dedykowanego kącika dla naszych Cromek. Poniżej zacznę od siebie.

Fiat Croma 1,9 JTDm 150 Dynamic, klapy wirowe, DPF, skrzynia manualna. Mieszkam w Poznaniu, mam na imię Bartek.

Trochę o tym aucie i innych z silnikami JTD i JTDm wiem i chętnie się tą wiedzą będę dzielił z innymi. Posiadam komercyjną wersję FES i interfejsy pozwalające się połączyć z wszystkimi centralkami w aucie. Chętnie pomogę zdiagnozować usterki Autokącikowiczom z Poznania i okolic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proszę o wpisy wszystkich właścicieli nowej Cromy.

Tutaj mamy już podwieszony wątek powitalny w którym jak widać prym wiodą posiadacze nowej Cromy , a tutaj podwieszony wątek dot. uwag i opinii użytkowników tegoż modelu .

Co do osobnego kącika to już kiedyś napisałem , że A nie wyrażą zgody póki nie będzie znaczącej liczby aktywnych userów - ale petycje można pisać wink.gif

PS.

W sumie to ten kącik i tak jest zdominowany przez posiadaczy Cromy v. AD 2005' waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tutaj podwieszony wątek dot. uwag i opinii posiadaczy tegoż modelu .

Miałem na myśli podwieszony watek typowo techniczny, z konkretnymi typowymi problemami (EGR, kolektor dolotowy,klapy wirowe, odma, kostki wtryskiwaczy, DPF, silnik obiegu w klimatroniku) i gotowymi rozwiązaniami problemu wraz z manualem, jeśli takowy jest dostępny. Taki merytoryczny watek zaoszczędzi wiele czasu, nerwów i tysiące złotych wielu ludziom, którzy go przeczytają. Własnie dlatego nalegam na podwieszenie odpowiedniego wątku. Ze swojej strony zamieszczę linki do definitywnego rozwiązania problemu klap wirowych. Napiszę także w jaki sposób pozbyć się zatkanego DPF, nie wydając na to pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem na myśli podwieszony watek typowo techniczny, z konkretnymi typowymi problemami

W sumie to kolega Swiko już wcześniej podwiesił taki wątek - ZTS

Na razie jest trochę w nim bałaganu , ale zawsze można go uporządkować gdy będą same konkrety smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sumie to kolega Swiko już wcześniej podwiesił taki wątek - ZTS

> Na razie jest trochę w nim bałaganu , ale zawsze można go uporządkować gdy będą same konkrety

Ale to chyba watek anglojęzyczny? yikes.gif

OK, nie widzę problemu, żeby wykorzystać ten wątek. Liczę na to, że kolega tam posprząta po pojawieniu się merytorycznych wpisów? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat...

Taksówkarz, który przyjechał po mnie Cromą w dniu, kiedy piszę ten test przyznał, że zrobił tym autem 400tysięcy km i po za zawieszeniem (rodem z Opla, jeszcze mam być skrupulatny) nic nie musiał w nim naprawiać.

No i tak ma być wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W sumie to kolega Swiko już wcześniej podwiesił taki wątek - ZTS

> Na razie jest trochę w nim bałaganu , ale zawsze można go uporządkować gdy będą same konkrety

Na nie wlasnie czekamy. Jezeli ktos ma pdfy, opisy, cokolwiek to przyjmuje i wrzucam na serwer waytogo.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na nie wlasnie czekamy. Jezeli ktos ma pdfy, opisy, cokolwiek to przyjmuje i wrzucam na serwer .

Wrzuciłem trzy posty, jak najszybciej uzupełnie je o zdjęcia i proszę o podpięcie na początku wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam pytanie cyz zrobic opis wymiany lacznikow stabilizatora bo dzisiaj wlasnie to robilem i

> cyklem kilka fotek

Tak.... coś mi stuka i sie tak przymierzam do nich albo do górnych łożysk, albo do drążków albo do braku gumek na spręzynach albo jeszcze do czegoś innego.... a zawsze coś może se dopatrze...

Czy miały jakiś luz wyczuwalny, koło chodziło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drążki to ładnie stukają po drodze typu kocie łby czy coś podobnego. Łączniki łatwo sprawdzić bujając karoserią za relingi, jak stuka to łacznik. Górne łożyska Mcphersona wydają dziwne dźwięki przy skręcaniu kierownicą.

Wszystko przerabiałem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Widzę wreszcie, że się ruszyło, sporo nowych tematów i odpowiedzi, w dziale zrób to sam przybyły dwa nowe manuale. Panowie - tak trzymać, zdaję sobie sprawę, że nie będzie tylu aktywnych userów jak na kąciku Stilo, jednak stwierdzam, że kącik ożył i mam nadzieję, że przelała się kropla, która przeleje całą czarę! claps.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Widzę wreszcie, że się ruszyło, sporo nowych tematów i odpowiedzi, w dziale zrób to sam przybyły

> dwa nowe manuale. Panowie - tak trzymać, zdaję sobie sprawę, że nie będzie tylu aktywnych

> userów jak na kąciku Stilo, jednak stwierdzam, że kącik ożył i mam nadzieję, że przelała się

> kropla, która przeleje całą czarę!

teraz możecie wliczać i mnie... yay.gif

na manuale obecnie nie mam czasu, ale generuję kilka wątków, które moga się przydać dla innych przyszłych lub obecnych posiadaczy Cromy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.