Skocz do zawartości

KME NEVO (g-4)


vinci

Rekomendowane odpowiedzi

> Najnowszy produkt firmy KME nastęca G-3

> https://rapidshare.com/files/72074963/NEVO.zip

> Zaprzaszam do oceny.

no no no no biglaugh.gif jak cenowo sie ksztaltuje ?? Bo wiesz, golf skonczony i wkoncu musze gaz zalozyc, a jak jest cos nowego to nie bede G-3 wsadzal biglaugh.gif takze szykuj sie bo znow przyjade zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec jeszcze na goraco biglaugh.gif

Wczoraj tj. 12.08.2011r. zrobilem sobie z moje druga polowka serce.gif wycieczke do Warszawy, do Auto-Dakaru czyli do kolegi Czykita na montaz lpg. Pacjentem byl moj golf MK IV '99 1.8T 150KM AGU. Zestaw LPG to:

Sterownik KME G-4 Nevo

Reduktor KME Gold

Wtryskiwacze Hana

Przewody Faro 8

Butla 650/200 czyli 52l.

Podczas instalacji staralem sie nie przeszkadzac bo nikt nie lubi jak mu sie na rece patrzy hehe.gif Sama instalacja przebiegla bez problemu, wszystko poukladane tak, ze na pierwszy rzut oka nie widac aby auto mialo lpg.

Po montazu nastal czas na pierwsze odpalenie i wszystko dziala. Szybka wizyta na stacji zatankowac swieza butle i na warszat konfigurowac instalacje. Chociaz szczerze powiedziawszy konfiguracja polegala na wyborze paliwa (lpg/cng), wybrania wtryskiwaczy, zaznaczenia silnika turbo i tyle biglaugh.gif po paru minutach system wszystko sam rozpoznal i auto juz moglo jezdzic na lpg. Nastepnie zbieranie mapy benzyny i gazu. Troche jazd testowych, model ulozony i nie czuc zadnej roznicy czy jedziemy na benzynie czy na gazie. Przelacza sie plynnie nie czujac zadnego szarpniecia ani niczego. Takze podstawe do dalszych modow mam bardzo dobra. Czas sie wyspac, a w nastepnych dniach wziasc laptopa i zaglebic sie w szczegoly programu. Bo oczywiscie mamy do dyspozycji korekty i rozne inne ciekawe sprawy smile.gif

Zdjecia beda jutro bo dzis juz sily nie mialem.

Jeszcze raz dzieki Czykit yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A wiec jeszcze na goraco

> Wczoraj tj. 12.08.2011r. zrobilem sobie z moje druga polowka wycieczke do Warszawy, do

> Auto-Dakaru czyli do kolegi Czykita na montaz lpg. Pacjentem byl moj golf MK IV '99 1.8T 150KM

> AGU. Zestaw LPG to:

> Sterownik KME G-4 Nevo

> Reduktor KME Gold

> Wtryskiwacze Hana

> Przewody Faro 8

> Butla 650/200 czyli 52l.

> Podczas instalacji staralem sie nie przeszkadzac bo nikt nie lubi jak mu sie na rece patrzy Sama

> instalacja przebiegla bez problemu, wszystko poukladane tak, ze na pierwszy rzut oka nie widac

> aby auto mialo lpg.

> Po montazu nastal czas na pierwsze odpalenie i wszystko dziala. Szybka wizyta na stacji zatankowac

> swieza butle i na warszat konfigurowac instalacje. Chociaz szczerze powiedziawszy konfiguracja

> polegala na wyborze paliwa (lpg/cng), wybrania wtryskiwaczy, zaznaczenia silnika turbo i tyle

> po paru minutach system wszystko sam rozpoznal i auto juz moglo jezdzic na lpg. Nastepnie

> zbieranie mapy benzyny i gazu. Troche jazd testowych, model ulozony i nie czuc zadnej roznicy

> czy jedziemy na benzynie czy na gazie. Przelacza sie plynnie nie czujac zadnego szarpniecia

> ani niczego. Takze podstawe do dalszych modow mam bardzo dobra. Czas sie wyspac, a w

> nastepnych dniach wziasc laptopa i zaglebic sie w szczegoly programu. Bo oczywiscie mamy do

> dyspozycji korekty i rozne inne ciekawe sprawy

> Zdjecia beda jutro bo dzis juz sily nie mialem.

> Jeszcze raz dzieki Czykit

Graty panie oby śmigało bezawaryjnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wygląda ciekawie. Mam nadzieję, że z czasem Polacy zgaszą Makaroniarzy na rynku LPG. Brakuje w

> zasadzie tyko producenta klasowych wtryskiwaczy.

AC S.A. (producent STAGa) bierze sie za wytwarzanie swoich wtryskiwaczy (ACW01). Zaprezontowali je na ostatnich targach gazowych a teraz wdrazają produkcje. Na razie niezbyt sie tym chwalą ale jak troche je jeszcze przetestują i produkcja ruszy pelną parą bedy mieli w ofercie wszystkie komponenty instalacji lpg wyprodukowane i opracowane przez siebie (reduktor juz mają- AC R-01 do 150 KM a wiec niezbyt mocny ale z mozliwoscią łączenia np w pary przy wiekszej mocy silinika).

Co ciekawe mają tez oferowac instalki do aut z bezposrednim wtryskiem (sterowniki STAG 400 DPI) - podobno jakas rewelacja w stosunku do tego co jest teraz na rynku (pozyjemy, zobaczymy) i budują nowe centrum badawczo rozwojowe.... wiec moze byc ciekawie.

Oby te nowe wtryskiwacze nie okazaly sie klasy Valteków i nie generowaly problemow jak ISA2

A ten Nevo to komunikuje sie z OBD2/EOBD w sensie wdrazania korekt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nevo obiecująco poradziło sobie z Civikiem 1800cm-170km

> Korekta od przyśpieszania po dopasowaniu agresywności ,pięknie widzi V-TECA ale opisze jak podepnę

> szerokopasówke i sprawdzę jak to przekłada na AFR.

Ta korekta by mi się bardzo przydała.

Teraz jest coś takiego, że jak rozpędzam go na jednym biegu od niskich obrotów to w momencie gdy już sprężarka napompuje pełen boost to odejście nie jest tak spektakularne jak wtedy, gdy wciskam gaz do podłogi ale powiedzmy w okolicach 4 krpm hmm.gif

Tak czy owak G3 z pakietem Dakar też daje radę smile.gif

Wczoraj śmigałem na 1.3 bara (regulując raz dobiłem do 1.5 ale skręciłem ze strachu hehe.gif) i wszystko ok.

Dodam, że na tej instalacji przejechałem jak na razie 30kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ta korekta by mi się bardzo przydała.

I cztery silniki w zapasie zanim ustalił byś korektę rotfl.gif

W turbo zobaczymy efekt jak Wojtala się pobawi ,ja zobaczę w przyszłym tygodniu dokładnie bo Nevuje dwie turbiny .

A co do hondy afr sprawdzony i jest waytogo.gif w całym obciążeniu i na WOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc później...
  • 6 miesięcy później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.