vinci Napisano 30 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2011 Najnowszy produkt firmy KME nastęca G-3 https://rapidshare.com/files/72074963/NEVO.zip Zapraszam do oceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > Najnowszy produkt firmy KME nastęca G-3 > https://rapidshare.com/files/72074963/NEVO.zip > Zaprzaszam do oceny. no no no no jak cenowo sie ksztaltuje ?? Bo wiesz, golf skonczony i wkoncu musze gaz zalozyc, a jak jest cos nowego to nie bede G-3 wsadzal takze szykuj sie bo znow przyjade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > Najnowszy produkt firmy KME nastęca G-3 > https://rapidshare.com/files/72074963/NEVO.zip > Zapraszam do oceny. to jest do sterownika g3 czy g4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > to jest do sterownika g3 czy g4? Do Nevo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > Do Nevo nima jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 Wygląda ciekawie. Mam nadzieję, że z czasem Polacy zgaszą Makaroniarzy na rynku LPG. Brakuje w zasadzie tyko producenta klasowych wtryskiwaczy. Holendrzy chyba już się trochę udławili swoimi "atrakcyjnymi" cenami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Lipca 2011 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2011 > nima jakiś tekst bo prezentacja byla dopiero 30.07.2011. Chwila minie nim to wejdzie na rynek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nuki_tsw Napisano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2011 > bo prezentacja byla dopiero 30.07.2011. Chwila minie nim to wejdzie na rynek Do tego rynek zbytu też jest, póki co, raczej ograniczony, ale może się to powoli zmieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2011 > Najnowszy produkt firmy KME nastęca G-3 > https://rapidshare.com/files/72074963/NEVO.zip > Zapraszam do oceny. kiedy mniej więcej to wejdzie do sprzedaży ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 > kiedy mniej więcej to wejdzie do sprzedaży ? Podpinam sie. I czy mozna to juz kupić bezpośrednio u producenta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lcf Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 > kiedy mniej więcej to wejdzie do sprzedaży ? U mnie w Lodzi, chlopaki juz to montuja, tyle, ze narazie jest tylko wersja do 4 cylindrow, cenowo wyglada tak samo jak G3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2011 > U mnie w Lodzi, chlopaki juz to montuja, tyle, ze narazie jest tylko wersja do 4 cylindrow, cenowo > wyglada tak samo jak G3 no ok tylko kiedy to bedzie dostepne np u hurtowników czy na allegro? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 A wiec jeszcze na goraco Wczoraj tj. 12.08.2011r. zrobilem sobie z moje druga polowka wycieczke do Warszawy, do Auto-Dakaru czyli do kolegi Czykita na montaz lpg. Pacjentem byl moj golf MK IV '99 1.8T 150KM AGU. Zestaw LPG to: Sterownik KME G-4 Nevo Reduktor KME Gold Wtryskiwacze Hana Przewody Faro 8 Butla 650/200 czyli 52l. Podczas instalacji staralem sie nie przeszkadzac bo nikt nie lubi jak mu sie na rece patrzy Sama instalacja przebiegla bez problemu, wszystko poukladane tak, ze na pierwszy rzut oka nie widac aby auto mialo lpg. Po montazu nastal czas na pierwsze odpalenie i wszystko dziala. Szybka wizyta na stacji zatankowac swieza butle i na warszat konfigurowac instalacje. Chociaz szczerze powiedziawszy konfiguracja polegala na wyborze paliwa (lpg/cng), wybrania wtryskiwaczy, zaznaczenia silnika turbo i tyle po paru minutach system wszystko sam rozpoznal i auto juz moglo jezdzic na lpg. Nastepnie zbieranie mapy benzyny i gazu. Troche jazd testowych, model ulozony i nie czuc zadnej roznicy czy jedziemy na benzynie czy na gazie. Przelacza sie plynnie nie czujac zadnego szarpniecia ani niczego. Takze podstawe do dalszych modow mam bardzo dobra. Czas sie wyspac, a w nastepnych dniach wziasc laptopa i zaglebic sie w szczegoly programu. Bo oczywiscie mamy do dyspozycji korekty i rozne inne ciekawe sprawy Zdjecia beda jutro bo dzis juz sily nie mialem. Jeszcze raz dzieki Czykit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2011 > A wiec jeszcze na goraco > Wczoraj tj. 12.08.2011r. zrobilem sobie z moje druga polowka wycieczke do Warszawy, do > Auto-Dakaru czyli do kolegi Czykita na montaz lpg. Pacjentem byl moj golf MK IV '99 1.8T 150KM > AGU. Zestaw LPG to: > Sterownik KME G-4 Nevo > Reduktor KME Gold > Wtryskiwacze Hana > Przewody Faro 8 > Butla 650/200 czyli 52l. > Podczas instalacji staralem sie nie przeszkadzac bo nikt nie lubi jak mu sie na rece patrzy Sama > instalacja przebiegla bez problemu, wszystko poukladane tak, ze na pierwszy rzut oka nie widac > aby auto mialo lpg. > Po montazu nastal czas na pierwsze odpalenie i wszystko dziala. Szybka wizyta na stacji zatankowac > swieza butle i na warszat konfigurowac instalacje. Chociaz szczerze powiedziawszy konfiguracja > polegala na wyborze paliwa (lpg/cng), wybrania wtryskiwaczy, zaznaczenia silnika turbo i tyle > po paru minutach system wszystko sam rozpoznal i auto juz moglo jezdzic na lpg. Nastepnie > zbieranie mapy benzyny i gazu. Troche jazd testowych, model ulozony i nie czuc zadnej roznicy > czy jedziemy na benzynie czy na gazie. Przelacza sie plynnie nie czujac zadnego szarpniecia > ani niczego. Takze podstawe do dalszych modow mam bardzo dobra. Czas sie wyspac, a w > nastepnych dniach wziasc laptopa i zaglebic sie w szczegoly programu. Bo oczywiscie mamy do > dyspozycji korekty i rozne inne ciekawe sprawy > Zdjecia beda jutro bo dzis juz sily nie mialem. > Jeszcze raz dzieki Czykit Graty panie oby śmigało bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Obiecane zdjecia, troche pozno, ale lepiej pozno niz wcale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 Nevo obiecująco poradziło sobie z Civikiem 1800cm-170km Korekta od przyśpieszania po dopasowaniu agresywności ,pięknie widzi V-TECA ale opisze jak podepnę szerokopasówke i sprawdzę jak to przekłada na AFR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Wygląda ciekawie. Mam nadzieję, że z czasem Polacy zgaszą Makaroniarzy na rynku LPG. Brakuje w > zasadzie tyko producenta klasowych wtryskiwaczy. AC S.A. (producent STAGa) bierze sie za wytwarzanie swoich wtryskiwaczy (ACW01). Zaprezontowali je na ostatnich targach gazowych a teraz wdrazają produkcje. Na razie niezbyt sie tym chwalą ale jak troche je jeszcze przetestują i produkcja ruszy pelną parą bedy mieli w ofercie wszystkie komponenty instalacji lpg wyprodukowane i opracowane przez siebie (reduktor juz mają- AC R-01 do 150 KM a wiec niezbyt mocny ale z mozliwoscią łączenia np w pary przy wiekszej mocy silinika). Co ciekawe mają tez oferowac instalki do aut z bezposrednim wtryskiem (sterowniki STAG 400 DPI) - podobno jakas rewelacja w stosunku do tego co jest teraz na rynku (pozyjemy, zobaczymy) i budują nowe centrum badawczo rozwojowe.... wiec moze byc ciekawie. Oby te nowe wtryskiwacze nie okazaly sie klasy Valteków i nie generowaly problemow jak ISA2 A ten Nevo to komunikuje sie z OBD2/EOBD w sensie wdrazania korekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Nevo obiecująco poradziło sobie z Civikiem 1800cm-170km > Korekta od przyśpieszania po dopasowaniu agresywności ,pięknie widzi V-TECA ale opisze jak podepnę > szerokopasówke i sprawdzę jak to przekłada na AFR. Ta korekta by mi się bardzo przydała. Teraz jest coś takiego, że jak rozpędzam go na jednym biegu od niskich obrotów to w momencie gdy już sprężarka napompuje pełen boost to odejście nie jest tak spektakularne jak wtedy, gdy wciskam gaz do podłogi ale powiedzmy w okolicach 4 krpm Tak czy owak G3 z pakietem Dakar też daje radę Wczoraj śmigałem na 1.3 bara (regulując raz dobiłem do 1.5 ale skręciłem ze strachu ) i wszystko ok. Dodam, że na tej instalacji przejechałem jak na razie 30kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2011 > Ta korekta by mi się bardzo przydała. I cztery silniki w zapasie zanim ustalił byś korektę W turbo zobaczymy efekt jak Wojtala się pobawi ,ja zobaczę w przyszłym tygodniu dokładnie bo Nevuje dwie turbiny . A co do hondy afr sprawdzony i jest w całym obciążeniu i na WOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 No to nevo mam i ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > No to nevo mam i ja a jaki samochód zawirusowałeś nevo i gdzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > a jaki samochód zawirusowałeś nevo i gdzie ? Matiza tu powiedział że dałoby rade ogarnąć turbaffke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vinci Napisano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > Matiza tu powiedział że dałoby rade ogarnąć turbaffke jakie graty w komplecie zapakował pod maskę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2011 > jakie graty w komplecie zapakował pod maskę. reduktor i wielozawór tomasetto, wtryskiwacze rail IG1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 13 Października 2011 Udostępnij Napisano 13 Października 2011 No to nevo weszło oficjalnie do sprzedaży http://allegro.pl/show_item.php?item=1871872014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 10 Maja 2012 Udostępnij Napisano 10 Maja 2012 a jakie są różnice G3 Vs G4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.