volkov Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 Czy Passat z 2008 r 2,0 TDI jest już wolny od wad, które miały wersje z wcześniejszych lat? Czy też należy uważać? one miały jakiś drobny lift w tym roku czy mi się wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2011 > Czy Passat z 2008 r 2,0 TDI jest już wolny od wad, które miały wersje z wcześniejszych lat? Czy też > należy uważać? one miały jakiś drobny lift w tym roku czy mi się wydaje? powiem tylko tyle co kolega z sewisu skody mi przekazal. VW nic nie zrobil z wadami silnikow 2,0TDI 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > powiem tylko tyle co kolega z sewisu skody mi przekazal. VW nic nie zrobil z wadami silnikow 2,0TDI > 16V naprawdę? dziwne, bo ten silnik to całkiem nowa jednostka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 mam passa z 2010 roku, czyli po tym "lifcie" - poznasz po białym podświetleniu zegarów. Silnik CBAB jest naprawdę fajny. jeździsz jak benzyną, baaardzo kulturalny, jeszcze mi 7 litrów z całego baku licząc nie spalił. W sumie z kim nie gadam kto ma ten silnik to go chwali, a mądrali ktorzy nawet koło tego nie stali to nie słuchaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtucha Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 To jest ten na CR ? Ja jeździłem Touranem Demo z tym silnikiem zdaje się że 140KM i powiem że bajka. Kultura pracy bez porównania do pompowtrysków. Jeśli chodzi o temat wątku to znowu zaczyna się powielanie mitów - silników 2.0 TDI jest już ładna gama i ciężko jednoznacznie powiedzieć . Mi najbardziej utkwił jako ryzykowany silnik o oznaczeniu BKP z początków produkcji ale np mój kolega sprzedaje służbowego BKP, ma coś ok 110 tys. km i najmniejszego problemu z nim nie było - bardzo zadowolony, więc jak się uda a może dlatego że jest z końca 2007? Obiło mi się o uszy że były modernizacje napędu pompy olejowej który w BKP potrafił paść co prowadziło do wiadomo czego. Poza tym utkwiło mi często padające pompowtryski właśnie w Passatach ale nie wiem jakiej gamy silników dotyczy to - coś w tym musi skoro VW wprowadziło akcję na ich wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 naped pompy oleju juz w 2006 zmienili i byla akcja serwisowa z tym - tylko jak sie kupuje cudenko od niemca z niby nalotem 50kkm a naprawde 250kkm i nagle mu sie silnik rozleci, a auto nie widzialo aso od 100kkm to nic dziwnego ze sie na takiego aso wypina potem... byly jakies silniki z pompowtryskami siemensa ktore lubialy pasc, ale na to tez jest akcja w aso, albo ci to zrobią za friko albo za mala kase. ogolnie CBAB jest ok, nie spotkalem sie z narzekaniem na ten silnik. ja juz prawie rok jezdze i jestem bardzo zadowolony troche mnie skrzypiaca ramka zegarow denerwuje i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > powiem tylko tyle co kolega z sewisu skody mi przekazal. VW nic nie zrobil z wadami silnikow 2,0TDI > 16V to powiedz koledze, żeby nie spał na szkoleniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > naprawdę? dziwne, bo ten silnik to całkiem nowa jednostka Ale o który konkretnie chodzi??? Bo jeśli o pompowtryska na siemensie to muszę się zgodzić z kolegą kolegi Jeśli chodzi o CR to faktycznie jest bez porównania do pompowtryska. Kultura pracy na prawdę fajna. A 170km zwirusowane na prawdę fajnie napędza superba którym jeździłem. Auto zrobiło już 70kkm jak na razie bezawaryjnie. Nie wrzucajcie wszystkich 2,0tdi do jednego wora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 To jako, ze sie tu mniej wiecej znacie na tym silniku to moze przykleicie watek "2,0tdi" o motorach (dokladne oznaczenia,marka),ktore warto kupic i tych, ktore nalezy omijac szerokom lukiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > To jako, ze sie tu mniej wiecej znacie na tym silniku to moze przykleicie watek "2,0tdi" o motorach > (dokladne oznaczenia,marka),ktore warto kupic i tych, ktore nalezy omijac szerokom lukiem. koledzy z forum obok juz to wszystko zrobili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 po VIN-ie dowiedziałem się, że silnik w tym pasku to jednostka o oznaczeniu BKP. Orientujecie się czy to dobra wersja czy z tych "problematycznych"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > po VIN-ie dowiedziałem się, że silnik w tym pasku to jednostka o oznaczeniu BKP. Orientujecie się > czy to dobra wersja czy z tych "problematycznych"? z tego co wiem to niestety tak, da się co prawda regenerować w normalnych pieniążkach ale ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > z tego co wiem to niestety tak, da się co prawda regenerować w normalnych pieniążkach ale ... jutro oględziny autka.. ale dam sobie chyba spokój.. po co mi auto, które może w każdej chwili nawalić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > jutro oględziny autka.. ale dam sobie chyba spokój.. po co mi auto, które może w każdej chwili > nawalić.. słuchaj ludzi z forum to skończysz w stilo auto w dobrym stanie, zadbane, przebieg pewny - brać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 9 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > słuchaj ludzi z forum to skończysz w stilo > auto w dobrym stanie, zadbane, przebieg pewny - brać. nawet z silnikiem o oznaczeniu BKP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2011 > słuchaj ludzi z forum to skończysz w stilo Słuszny kierunek! A i w zakpuie pewnie 2x taniej bo nie ma tego dziwnego znaczka z przodu,.. takie kółko z literkami V i W Szczerze mówiąc za rok planuje zmienić Stilo na coś innego. Może i Passata,.. ale wyłącznie na CR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > Słuszny kierunek! A i w zakpuie pewnie 2x taniej bo nie ma tego dziwnego znaczka z przodu,.. takie > kółko z literkami V i W > Szczerze mówiąc za rok planuje zmienić Stilo na coś innego. Może i Passata,.. ale wyłącznie na CR. Jak zmienisz fiata na VW to za jakieś pół roku napisz wrażenia i odnieś siędo tego, czy te auta naprawdę różnią się tylko znaczkiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > Jak zmienisz fiata na VW to za jakieś pół roku napisz wrażenia i odnieś siędo tego, czy te auta > naprawdę różnią się tylko znaczkiem... Porównanie nie byłoby uczciwe. Passat to jednak klasa wyżej i auto będzie z pół dekady młodsze. A przy dzisiejszym tempie rozwoju motoryzacji to dużo. Uczciwiej byłoby porównać do golfa z tego samego rocznika ( 2006 ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > Porównanie nie byłoby uczciwe. Passat to jednak klasa wyżej i auto będzie z pół dekady młodsze. A > przy dzisiejszym tempie rozwoju motoryzacji to dużo. Uczciwiej byłoby porównać do golfa z tego > samego rocznika ( 2006 ). no to chocby do golfa z 2006 go porownaj. tylko pojezdzij pare miesiecy nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > no to chocby do golfa z 2006 go porownaj. tylko pojezdzij pare > miesiecy nim Każdy będzie swoje chwalił. Jeździłem w życiu różnymi autami ( w klasie "dla Kowalskiego" ) i jak na razie Stilo jest jedynym autem, które kupiłem dwa razy z rzędu. To chyba świadczy o moim zadowoleniu. W zasadzie wszystko mi w nim pasowało. Teraz myslę o zmianie bo poprostu nieco mi się znudziło. W Golfach z lat ok. 2005 też miałem okazję posiedzieć i trochę pojeźdzć. I po takich przejażdżkach zawsze się zastanawiałem po co przepłacać,.. no i te pompowtryski . Popularność tych aut wśród złodziei też jest chyba w czołówce. No cóż,.. mam chrapkę na najnowszego Passata ale poczekam jak będą takie 2 letnie na rynku. Nowe auta mnie mniej interesują,.. nie można zrobić legalnego chipa i wywalić DPFa . P.S. Chyba pora przymknąć dyskusję o Stilo bo odbiegamy od tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 A wracając do tematu lub zbliżając się nieco.... Ten najnowszy Passat to tylko lifting lamp i grila czy również jakieś zmiany konstrukcyjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > A wracając do tematu lub zbliżając się nieco.... > Ten najnowszy Passat to tylko lifting lamp i grila czy również jakieś zmiany konstrukcyjne? technicznie nie różni sie niczym od mojego passa (czyli tego 2010) - ma trochę inne wnętrze, no i z zewnątrz inny. Dlatego jak go obmacałem w salonie to na szybko szukalem jednego z ostatnich B6, bo uznałem że bardziej mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radauskas Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 Nowego w środku nie widziałem. Ale z zewnątrz najnowszy mi się bardziej podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2011 > Nowego w środku nie widziałem. Ale z zewnątrz najnowszy mi się bardziej podoba. w śordku masz zegarek wskazówkowy tam gdzie wczesniej byl włącznik awaryjnych (podobno zajedwabiście podświetlony, ja tam nie widziałem...), no i nie masz tych szufladek co były po bokach tego pstryka od awaryjnych. no i przycisk ręcznego trafił w miejsce gdzie powinien być ręczny poza tym nie ma kneflika od klapki wlewu paliwa, wiec w koncu nie musisz latać do wnetrza auta zeby wlew otworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bnow Napisano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2011 > A wracając do tematu lub zbliżając się nieco.... > Ten najnowszy Passat to tylko lifting lamp i grila czy również jakieś zmiany konstrukcyjne? Różnice są głównie wizualne. To 3 Passat, którego ujeżdżam, ale niestety każdy był z innym silnikiem, więc trudno to porównywać. Dla mnie najbardziej wyczuwalne jest mocno zredukowany "lag" przy ruszaniu ze skrzynią DSG. W 2,0 TDI 140 KM na pompowtryskach, to była strasznie irytujące. W obecnie jeżdżonym prawie tego nie czuć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > To jako, ze sie tu mniej wiecej znacie na tym silniku to moze przykleicie watek "2,0tdi" o motorach > (dokladne oznaczenia,marka),ktore warto kupic i tych, ktore nalezy omijac szerokom lukiem. KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k_maro Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > Jak zmienisz fiata na VW to za jakieś pół roku napisz wrażenia i odnieś siędo tego, czy te auta > naprawdę różnią się tylko znaczkiem... Ja mogę napisać wrażenia po zmianie z VW na Renault Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek Napisano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2011 > nawet z silnikiem o oznaczeniu BKP? BKP jest niestety pompkami piezo od Siemensa, ale ostatnio VW w razie awarii wymienia je na swój koszt. Jedynie sprawdzają czy nie było z nimi nic wcześniej kombinowane (próby regeneracji). I samochód musi trafić do ASO na lawecie. Przed paskiem miałem stilo przez 6 lat i uważam je za bardzo dobry samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.