Skocz do zawartości

Wymiana licznika na FL


dzidzia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam się powoli do wymiany zegarów na te z modelu po FL. Mam na oku taki do modelu 1.9 8v ze standardowym wyświetlaczem. Pytanie czy ktoś orientuje czy mogę napotkać jakieś problemy przy tej operacji. Wiem, że taki zestaw trzeba wyosiować, mogę to zrobić FES-em? Czy coś jeszcze może pójść nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> Przymierzam się powoli do wymiany zegarów na te z modelu po FL. Mam na oku taki do modelu 1.9 8v ze

> standardowym wyświetlaczem. Pytanie czy ktoś orientuje czy mogę napotkać jakieś problemy przy

> tej operacji. Wiem, że taki zestaw trzeba wyosiować, mogę to zrobić FES-em? Czy coś jeszcze

> może pójść nie tak?

Zapewne jak w Stilo przy wymianie na Abarth liczniki.... Osiowanie FES-em ...

Ale ja tego nie robiłem więc nie wiem....

PS....

Po FL zlosnik.gif

fiat_croma_1.9_multijet_150km_emotion_2008_19.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pytanie czy ktoś orientuje czy mogę napotkać jakieś problemy przy

> tej operacji.

Jeśli tylko złącza i wtyczki są ze sobą kompatybilne to oprócz w/w nie powinno być innych problemów .

Ale czy faktycznie nie ma jakiś zmian sygnałowych to chyba na razie nikt ci nie odpowie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co z przebiegiem, jak go wpisać do licznika?

Jeśli kupisz licznik, który ma mniejszy przebieg niż Twój samochód to przy pomocy FES możesz wpisać przebieg(FES potrafi podnieść przebieg, ale nie potrafi go obniżyć).

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale czy faktycznie nie ma jakiś zmian sygnałowych to chyba na razie nikt ci nie odpowie ...

sprawdzic w dokumentacji technicznej i bedzie wszystko jasne, na 99.9% wtyczka i piny sa te same, za duze koszta by byly zmian wiazek tylko ze wzgledu na FL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No i przeszczep się nie udał, po podłączeniu zapaliła się tylko kontrolka silnika, nic poza tym,

> licznik był ciemny, wskazówki nie drgnęły nie zapaliło się nawet podświetlenie.

A dało się FES po CAN podłączyć do licznika?

Pozdrawiam BAS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dało się FES po CAN podłączyć do licznika?

> Pozdrawiam BAS

Tego nie sprawdziłem bo było już późno ale licznik powinien działać z tego co wiem, jedynie przebieg może mrugać wtedy trzeba go wyosiować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam wrażenie, że ten licznik jest trefny bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że Fiat wszystko pozmieniał i licznik po FL zupełnie nie działa w starym modelu, ma ktoś dostęp do dokumentacji żeby to sprawdzić? Będę wdzięczny smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam wrażenie, że ten licznik jest trefny bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że Fiat wszystko

> pozmieniał i licznik po FL zupełnie nie działa w starym modelu, ma ktoś dostęp do dokumentacji

> żeby to sprawdzić? Będę wdzięczny

Podobny problem wałkowano w Pandach- okazało się że licznik np z benzyny nie da się wyosiować w MJ- tak więc moim zdaniem zupełnie inny soft i może inny układ pinów jest stąd nie śmiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elerna obadaj, prawie napewno piny są pozamieniane. Możliwe że CAN L i H są obrócone. Możliwe również że wogóle zmienili sposób komunikacji i wogóle nie zadziała.

Ja ostatnio próbowałem uruchomic z mito szafe w Stilo ( przestawianie pinów) i w NB ( piny zgodne) i niestety nie zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.